Şimdi Ara

Yokuş yukarı ESP neden devreye girer? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoyWalsh

    Hava biraz yağsın Fluence kalkışlarda kendine has bir müdahale yapar, ilk başlarda ne oluyor dersin, sonradan bu hareketlere alışırsın. Bir defa A3 ile hafif tatlı bir viraja yokuş aşağı 170 km/s ile girdim, sağ tarafa ESP öyle bir müdahale etti ki daha önce böyle adrenalin yaşamamıştım. 10 yıldır aynı viraja yüzlerce kez benzer süratlerde girdim, hiçbir esp'li araç müdahalede bulunmamıştı.

    Aynısı banada olmuştu yıllardır kullandığım araçla hep girdiğim viraja bir gün yine 140 ile girdim esp öyle bir devreye girdiki araçta bir gürültü koptu aklım çıktı bizim birden 40 a kadar düştü... Sonra bir kaç kez daha yapınca lastik değiştim sorun bitti 70 binde lastiğin ömrünü bitirmişim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BPG2004 kullanıcısına yanıt
    Lastiğiniz ıslak tutuş C yani orta sert bir lastik hamuru , kötü diyemeyiz D olsa veya E olsa sert ve aşırı sert diyebilirdik. Lastik yeni iken kaydırma yapmaması gerekir 3 yıl sonraki vaziyeti siz test yaparak bizlerle paylaşırsınız .Eğer kaydırma yaparsa arka lastikleri öne aldırıp sonra tekrar test yapın ,sizin de dediğiniz gibi dönem ekonomi zamanı hele 18 jant bayağı üst sınof fiyatları ile satılıyor 14 cant olsa yarı yarıya ucuz olur hemen yenileyebilirdiniz.

    Kendi aracımın lastikleri de 19 inch jant ,o kadar pahalı ki son kertesine kadar kullanmak mecburiyet arzediyor .

    Söylemeyi unuttum bagajdaki lastiğiniz tam boy ise bunu da değerlendirebilirsiniz.Ama önler ikisi de aynı yenilikte olmalı yoksa tehlike arz eder.

    Son bir not daha eğer bagajdaki yedek lastik tam boy orjinal ise diş kalınlıkları için bunu referans alın ,ne kadar aşındığını anlamak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 12 Haziran 2022; 20:15:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Hocam A ile C etiket arasında, 80 km/h hızda yapılan frenlemede 7 metre fark oluyor yaklaşık. Ciddi bir rakam. Tutuş konusunda da bu tarz bir fark yaratacağı ortada.

    Ben bahsettiginiz testi yaptım yine devreye girdi. Şöyle bir bakınca arkaların da önlerden pek farkı yok gibi duruyor o yüzden ön arka değişim yapmayı düşünmüyorum.

    Lastik dişi için ölçüm aleti vardı bende. 5 mm civarı çıktı. Kötü değil ama lastiğin işi çoktan bitmiş.

    İnsanlar bu tarz lastikler alıp ekonomik olduğunu düşünüyor ama aslında tam tersi. Ben eski aracımda 9 sene ContiPremiumContact 2 kullandım. Dişleri baya azalmasına rağmen canavar gibiydi hala. En yağmurlu havalarda bile patiye düşmeden yokuşta kalkış yapabiliyordum.
    Balon yaptığı için değiştirmiştim.

    Ben ufaktan yeni lastik bakmaya baslasam iyi olacak.
    Heves ettim bu sefer de güçlü bir araba alayım dedim ama tam performansla kullanamıyorum. İnsanın canı sıkılıyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • O dediğiniz durum yağmurlu bir havada seyir halindeyken lastik göletlere girdiğinde de oluyor.Su üstünde lastiğin yerle teması kesildiği için asr çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt
    O zaman depişim için bütçe ayırmanız lazım .

    Ben yine de masraf yapmadan ön arka lastik değişimi yapıp kayma devam ederse yeni lastiğe bütçe ayırın derim ,
    Sonradan aklıma geldi acaba ön ladtik basınçları gereğinden fazla olabilir mi .

    2 psi havayı azaltıp test yapın iyileşme olması lazım kayma yönünden .Sert lastikler fazla hava ile yol aldığında kaymaya meyilli
    olabiliyor .

    LASTİK değişimi kaliteli lastik değişimi sorunu kesin çözecektir.

    Başka bir neden yok ise ama para da kolay kazanılmıyor ,lastiğinizin daha ömrü var ise tüm ince olasılıkları zorladıktan sonra iyileşme olmuyor ise , değişim gönül rahatlığı ile yapılabilir .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Önler ve arkalar 38 psi basınca sahipti. 1 ay önce böyleydi sonrasında hiç kontrol etmedim.
    Sonradan bakmıştım ama araç üzerindeki etikette kaç yazıyordu tam hatırlamıyorum. 34 veya 36 öneriyor olması lazım.
    245 45 R18 ebat.

    Ben bir de etikete göre düşürüp gözlem yapayım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt
    Etiket üst değeri değil 2 psi altını ayarlayın.Lastikler fazla havayı sevmez özellikle yaz sıcağında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EN GARANTİSİ ÇİVİLİ LASTİK TAKTIR KAYMAZZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2011 de 2010 uretimi sifir ayarinda petlas velox sport vardi...ankaranin kaymak miss asfaltında yazin frenledigimde abs girerdindevreye hemen hemen...Abs filan bozuktur diyen cahiller vardi..Lastikleri değiştim ne kaydi ne birşey ondan sonra

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.