Şimdi Ara

YOKUŞ KALKIŞ DESTEĞİ (Hill Holder Sistemi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
31.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlr, hill holder sistemi hangi model ve yıllardaki jettalarda var. Araç sahipleri bu özelliğin kendi araçlarında olup olmadığını, araç model ve yılıyla yazarlar ise bilgi sahibi oluruz. Teşekkürler...



  • imzamdaki araçta var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    imzamdaki araçta var.
    2007 sonrası tüm dsg ler de, ve sanırım manuel viteslerin bazılarında var opsiyonel olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smbdy

    2007 sonrası tüm dsg ler de, ve sanırım manuel viteslerin bazılarında var opsiyonel olarak.

    Alıntıları Göster
    Comfortline donanımların hepsinde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Comfortline donanımların hepsinde var.

    Alıntıları Göster
    Sistem hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Malumunuz 85 Broadway kullanıyorum yeni teknolojilerden pek haberdar değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    Sistem hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Malumunuz 85 Broadway kullanıyorum yeni teknolojilerden pek haberdar değilim.

    Alıntıları Göster
    polo bluemotionda var.

    yokuşlarda ayağınızı frenden çektinden sonra 2-3 sn kaymamasını sağlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaeln

    polo bluemotionda var.

    yokuşlarda ayağınızı frenden çektinden sonra 2-3 sn kaymamasını sağlıyor.

    Alıntıları Göster
    astra turboda 4 sn bizim arabarda 2 sn yükseltilebilirmi süresi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baharat

    Sistem hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Malumunuz 85 Broadway kullanıyorum yeni teknolojilerden pek haberdar değilim.


    Hill Holder 1936 model Studebaker marka President model araçta opsiyon olarak sunulmaya başlanmış. Studebaker şirketinin tescilli markası. Hill Holder aracın eğim sensörleri ile fren sistemi ile ortak çalışan bir özellik. Aracın burnu aracın arkasından daha yüksekte olduğunda sistem sürücünün debriyaja basarken fren pedalını kaldırması ile devreye girer ve fren balatalarına frene basılmış gibi yüksek bir basınç uygulamaya devam eder. Sürücü debriyajı bırakıp gaz pedalına hafifçe bastığında sistem aracın geri kaymasını önleyecek kadar devrede kalır ve sonrasında da devreden çıkar. Aracın geri kaymasını önleme fren merkezindeki bulunan bir tertibat ile yapılır.

    Alıntıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    Comfortline donanımların hepsinde var.



    Hangi yıldan itibaren, 2007den itibaren mi yoksa önceki yıllarda da var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: baharat

    Sistem hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Malumunuz 85 Broadway kullanıyorum yeni teknolojilerden pek haberdar değilim.


    Hill Holder 1936 model Studebaker marka President model araçta opsiyon olarak sunulmaya başlanmış. Studebaker şirketinin tescilli markası. Hill Holder aracın eğim sensörleri ile fren sistemi ile ortak çalışan bir özellik. Aracın burnu aracın arkasından daha yüksekte olduğunda sistem sürücünün debriyaja basarken fren pedalını kaldırması ile devreye girer ve fren balatalarına frene basılmış gibi yüksek bir basınç uygulamaya devam eder. Sürücü debriyajı bırakıp gaz pedalına hafifçe bastığında sistem aracın geri kaymasını önleyecek kadar devrede kalır ve sonrasında da devreden çıkar. Aracın geri kaymasını önleme fren merkezindeki bulunan bir tertibat ile yapılır.

    Alıntıdır

    Hocam cok tesekkur ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: baharat

    Sistem hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Malumunuz 85 Broadway kullanıyorum yeni teknolojilerden pek haberdar değilim.


    Hill Holder 1936 model Studebaker marka President model araçta opsiyon olarak sunulmaya başlanmış. Studebaker şirketinin tescilli markası. Hill Holder aracın eğim sensörleri ile fren sistemi ile ortak çalışan bir özellik. Aracın burnu aracın arkasından daha yüksekte olduğunda sistem sürücünün debriyaja basarken fren pedalını kaldırması ile devreye girer ve fren balatalarına frene basılmış gibi yüksek bir basınç uygulamaya devam eder. Sürücü debriyajı bırakıp gaz pedalına hafifçe bastığında sistem aracın geri kaymasını önleyecek kadar devrede kalır ve sonrasında da devreden çıkar. Aracın geri kaymasını önleme fren merkezindeki bulunan bir tertibat ile yapılır.

    Alıntıdır

    Hocam cok tesekkur ederim.

    Alıntıları Göster
    benim aracımda da var (imza)
    kullanışlı bir özellik, gerçi benim pek ihtiyacım olmuyor ama eşim için faydalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    benim aracımda da var (imza)
    kullanışlı bir özellik, gerçi benim pek ihtiyacım olmuyor ama eşim için faydalı...


    Tiptronik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baharat


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    benim aracımda da var (imza)
    kullanışlı bir özellik, gerçi benim pek ihtiyacım olmuyor ama eşim için faydalı...


    Tiptronik.


    evet tiptronik, sorun ne onu anlamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    Comfortline donanımların hepsinde var.



    Hangi yıldan itibaren, 2007den itibaren mi yoksa önceki yıllarda da var mı?


    Aynen dediğiniz gibi. 2007 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    Comfortline donanımların hepsinde var.



    Hangi yıldan itibaren, 2007den itibaren mi yoksa önceki yıllarda da var mı?


    Aynen dediğiniz gibi. 2007 >

    Alıntıları Göster
    2011 Jetta comfortline 1.6 TDI dsg sanzuman arac kullaniyorum yaklasik 2 haftadir. Hill hold ozelligini cozebilmis degilim. Yokus kalkislarinda frene ne sertlikte basarsam basayim arac patinaj yaparak kalkiyor ve biraz geri kaciyor. Aracta genel olarak gaz pedalini gec algilama problemi var belki de sorunun kaynagi budur. Ayrica patinaj onleme sistemi de var bildigim kadariyla ama anlamadim ben mi cok beceriksizim.

    60-70 km hizda giderken kendini D7 vitesine aliyor. Hafif gaz verince arac devir dusuklugunden homurdaniyor ve yavas yavas hizlaniyor. Gaza biraz yuklenince birden D5 e cekip topukluyor. Kullanima alismak zaman alacak galiba. Simdiye kadar manuel vites kullanmis biri olarak kontrolu kendimde hissetmiyorum bu aracta.

    Ayni aractan kullanan kisilerin tecrubelerini merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xargs -- 15 Ağustos 2011; 12:47:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xargs

    2011 Jetta comfortline 1.6 TDI dsg sanzuman arac kullaniyorum yaklasik 2 haftadir. Hill hold ozelligini cozebilmis degilim. Yokus kalkislarinda frene ne sertlikte basarsam basayim arac patinaj yaparak kalkiyor ve biraz geri kaciyor. Aracta genel olarak gaz pedalini gec algilama problemi var belki de sorunun kaynagi budur. Ayrica patinaj onleme sistemi de var bildigim kadariyla ama anlamadim ben mi cok beceriksizim.

    60-70 km hizda giderken kendini D7 vitesine aliyor. Hafif gaz verince arac devir dusuklugunden homurdaniyor ve yavas yavas hizlaniyor. Gaza biraz yuklenince birden D5 e cekip topukluyor. Kullanima alismak zaman alacak galiba. Simdiye kadar manuel vites kullanmis biri olarak kontrolu kendimde hissetmiyorum bu aracta.

    Ayni aractan kullanan kisilerin tecrubelerini merak ediyorum.

    merhaba, bende aynı arabanın exclusive versiyonu var, ustanın dediğine göre gazı frenden ayağı çektikten bir süre sonra algılamasının sebebi şanzumana ani yük binmesinin önüne geçmekmiş. park etmek işkence oluyor, bir cm ileri gitmek için 2 sn bekliyorum :)
    bu arada benim de garibime gitti, 50 ile giderken bir araç 7. viteste olur mu demeyin, yapmışlar olmuş :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackspy800

    quote:

    Orijinalden alıntı: xargs

    2011 Jetta comfortline 1.6 TDI dsg sanzuman arac kullaniyorum yaklasik 2 haftadir. Hill hold ozelligini cozebilmis degilim. Yokus kalkislarinda frene ne sertlikte basarsam basayim arac patinaj yaparak kalkiyor ve biraz geri kaciyor. Aracta genel olarak gaz pedalini gec algilama problemi var belki de sorunun kaynagi budur. Ayrica patinaj onleme sistemi de var bildigim kadariyla ama anlamadim ben mi cok beceriksizim.

    60-70 km hizda giderken kendini D7 vitesine aliyor. Hafif gaz verince arac devir dusuklugunden homurdaniyor ve yavas yavas hizlaniyor. Gaza biraz yuklenince birden D5 e cekip topukluyor. Kullanima alismak zaman alacak galiba. Simdiye kadar manuel vites kullanmis biri olarak kontrolu kendimde hissetmiyorum bu aracta.

    Ayni aractan kullanan kisilerin tecrubelerini merak ediyorum.

    merhaba, bende aynı arabanın exclusive versiyonu var, ustanın dediğine göre gazı frenden ayağı çektikten bir süre sonra algılamasının sebebi şanzumana ani yük binmesinin önüne geçmekmiş. park etmek işkence oluyor, bir cm ileri gitmek için 2 sn bekliyorum :)
    bu arada benim de garibime gitti, 50 ile giderken bir araç 7. viteste olur mu demeyin, yapmışlar olmuş :)

    Alıntıları Göster
    Hild holder özelliği bazen insanın başına sorun olabilen bir özellik İstanbulda.
    Yokuş yukarı ışık olan yerlerde öndeki araca yaklaşmamak gerekiyor. Öndeki araç kalkarken geri kayıyor, bizimkiler yerinde durduklarından çarpma veya dokunma gibi olaylar yaşanabiliyor.
    Benim bir kez çok ciddi sıkıntım oldu. Önümdeki minibüs arkasında kimse yok zannedip geri kaydırmak istedi. Arkasından allahtan çok fazla yaklaşmamıştım.. Kornaya asılınca durdu. Ben de geri geri gelmek istedim arkamda kimse yoktu.. Araç olduğu yerde durdu... 5-6 cm kala durdu allahtan minibüs...
    Arkadaşların patinaj çekme problemlerinin benim araçta çözümü var. 2008 model golf gt sport kullanıyorum. Ciddi eğimli olan yerlerde aracı kaldırmak istediğimde kar modunu kullanıyorum. Hiç bir şekilde patinaj yapmıyor.. Biraz ilerledikten sonra kapatıyorum kar modunu çok güzel oluyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Hild holder özelliği bazen insanın başına sorun olabilen bir özellik İstanbulda.
    Yokuş yukarı ışık olan yerlerde öndeki araca yaklaşmamak gerekiyor. Öndeki araç kalkarken geri kayıyor, bizimkiler yerinde durduklarından çarpma veya dokunma gibi olaylar yaşanabiliyor.
    Benim bir kez çok ciddi sıkıntım oldu. Önümdeki minibüs arkasında kimse yok zannedip geri kaydırmak istedi. Arkasından allahtan çok fazla yaklaşmamıştım.. Kornaya asılınca durdu. Ben de geri geri gelmek istedim arkamda kimse yoktu.. Araç olduğu yerde durdu... 5-6 cm kala durdu allahtan minibüs...
    Arkadaşların patinaj çekme problemlerinin benim araçta çözümü var. 2008 model golf gt sport kullanıyorum. Ciddi eğimli olan yerlerde aracı kaldırmak istediğimde kar modunu kullanıyorum. Hiç bir şekilde patinaj yapmıyor.. Biraz ilerledikten sonra kapatıyorum kar modunu çok güzel oluyor..

    Alıntıları Göster
    hillholder özelliğini ilk defa bu aracımda kullanıyorum aracı ilk aldığım 2-3 saat anlaşamadık pek hillholder ile fakat şimdi çok iyi anlaşıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    hillholder özelliğini ilk defa bu aracımda kullanıyorum aracı ilk aldığım 2-3 saat anlaşamadık pek hillholder ile fakat şimdi çok iyi anlaşıyoruz

    Alıntıları Göster
    hillholder yerine auto hold olsaymış daha iyi olurmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmur

    hillholder yerine auto hold olsaymış daha iyi olurmuş...

    Alıntıları Göster
    2007 jetta 2.0 tdi comfortline aracımda var ve gayet güzel bir özellik.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.