Şimdi Ara

1.4 TSI ACT MOTOR YAKIT TÜKETİMLERİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
29.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu başlığa herkes "1.4 TSİ ACT" ( Silindir kapatma teknolojili olan ) Vw Golf 7'sinin İstanbul şehir içi yakıt değerlerini yazabilirmi?

    Aracın kullanım kılavuzundaki 5.8 litre gerçekten ilgimi çekti, kuzenime Dizel+Otomatik araç bakıyorduk belki vazgeçip böyle bir şey alabiliriz. 7 Dsg'de iyi şanzıman. Benim tahminim 6.5 litreyi geçmez bu araç ama işte kullananların yorumlarını merak ediyorum.

    Birde 2 silindir kapanınca vibrasyon felan oluyor dedi bir arkadaşım acaba doğrumu değilmi bilmiyorum.



  • Yokmu bilen golf 7 ana konusunda 500 sayfa var okunmuyor.
  • bende yakından takipçisiyim bu teknolojinin,
    Autoshow un 8-14 nisan sayısında test edilmiş,
    Yazıyı aynen kopyalıyorum:
    "Günlük hayatın içinde zaman zaman sıkışık zaman zamansa otoyol kullanımları sırasında tüketim 6,1 olarak karşıma çıktı"Yazıda ayrıca sistemin herkosulda cok titreşimsiz ve sorunsuz çalıştığınında altını çiziyor,
    Testi yapan kişi ayrıca ekonomi odaklı kullanımda çok rahat 5 kusurlu rakamların yakalandığınıda belirtiyor.
  • Motor çok iyi o zaman gerçektende. Gerçi her ne kadar aynı da yaksa dizelle gene dizel daha tasarruflu.

    Ancak işte Dizele ek vergi gelecek felan deniyor 2014 için o kafa karıştırıcı.
  • yasanılan sehirde cok onemli aslında ,
    misal zonguldak gıbı sureklı ınıs cıkıs olan bır sehırde bu rakamları yakalamak bence hayal,
    Fakat ben kocaeli deyim ve güzerğahım oldukça düz,ortalamada 5,5 yakalayabilirim gibi geliyor ( corsa 1.3 cdti easytronic kullanıyorum aylık kocaeli içi ortalamam 5,1 lt)
    Uzun yoldada bebekli bir aile babası yazılımıyla yolalırsam (100-120) arası 4,5 ortalama yakalanır diye dusunuyorum.
    Birde aklıma gelmişken bu teknoloji yeni 1.4 160 lık cc dede var ve ilk test videosunu sanırım Saffet Üçüncü yapmıştı,110 a sabitlediğinde araç 2,5 3,5 bandında gidip geliyordu düz yolda...
  • sanırım hiç bu araca sahip kişi yok. Teknoloji kağıt üstünde tasarruf sağlıyor gözüküyor ama bunu en iyi teorikte anlayabilir bunun için de bu araca sahip kişilerin yardımıyla anlayabiliriz. Bu araca sahip kişiler yardımcı olursa seviniriz.
  • quote:

    sanırım hiç bu araca sahip kişi yok. Teknoloji kağıt üstünde tasarruf sağlıyor gözüküyor ama bunu en iyi teorikte anlayabilir bunun için de bu araca sahip kişilerin yardımıyla anlayabiliriz. Bu araca sahip kişiler yardımcı olursa seviniriz.

    Autoshow test tüketimlerini yazmış,6,1 kötü bir değer değil bence,ki dikkatli kullnaımda 5 küsü çok rahat yakalanıyormuş,
    Golf 7 forumunda yanlış hatırlamıyorsam 2 arkadaşın yorumu vardı,sırasıyla ortalama 6,1 ve 6,5 şeklinde.(istanbul)
    Daha net sonuçlar için :
    yakın bir arkadaşım bu ay sipariş verdi araç temmuzda teslim,
    Ozamana kadar kafamızda hala soru işaretleri kalırsa ,en geç temmuz sonuna sorularımızın cewabını buluruz diye düşünüyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    yasanılan sehirde cok onemli aslında ,
    misal zonguldak gıbı sureklı ınıs cıkıs olan bır sehırde bu rakamları yakalamak bence hayal,
    Fakat ben kocaeli deyim ve güzerğahım oldukça düz,ortalamada 5,5 yakalayabilirim gibi geliyor ( corsa 1.3 cdti easytronic kullanıyorum aylık kocaeli içi ortalamam 5,1 lt)
    Uzun yoldada bebekli bir aile babası yazılımıyla yolalırsam (100-120) arası 4,5 ortalama yakalanır diye dusunuyorum.
    Birde aklıma gelmişken bu teknoloji yeni 1.4 160 lık cc dede var ve ilk test videosunu sanırım Saffet Üçüncü yapmıştı,110 a sabitlediğinde araç 2,5 3,5 bandında gidip geliyordu düz yolda...

    cc de bu teknoloji yok. İleriki zamanlarda yeni A3 ve A3 Sedana da gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yat_uyu -- 19 Nisan 2013; 14:26:38 >
  • quote:

    cc de bu teknoloji yok. İleriki zamanlarda yeni A3 ve A3 Sedana da gelecek.

    Araştırmadan yazmayalım lütfen,
    yeni CC de silindir kapama teknolojisi 1.4 motorda mevcuttur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    quote:

    cc de bu teknoloji yok. İleriki zamanlarda yeni A3 ve A3 Sedana da gelecek.

    Araştırmadan yazmayalım lütfen,
    yeni CC de silindir kapama teknolojisi 1.4 motorda mevcuttur...

    kaynak ?

    bence sen arastırmadan konusma !
  • quote:

    kaynak ?

    bence sen arastırmadan konusma !


    http://video.ntvmsnbc.com/0-100-22-nisan-2012.html

    bu video yu gecen sene izlemiştim,

    konuyu okadar yatırıp kaldırmışlarki,birden fazla kez izlemek gerekiyor, konunun bir yerinde yok derken sonrasında sanki bu özellik cc var şeklinde devam ediyorlar.
    sonuc olarak,insanları yanlış bilgilendirmemek adına "cc de silindir kapama yoktur " şeklinde yazımı güncelliyorum.

    buarada, seviyeyi düşürmeyelim,
    sen değil siz, konuşma değil konuşmayınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    quote:

    kaynak ?

    bence sen arastırmadan konusma !


    http://video.ntvmsnbc.com/0-100-22-nisan-2012.html

    bu video yu gecen sene izlemiştim,

    konuyu okadar yatırıp kaldırmışlarki,birden fazla kez izlemek gerekiyor, konunun bir yerinde yok derken sonrasında sanki bu özellik cc var şeklinde devam ediyorlar.
    sonuc olarak,insanları yanlış bilgilendirmemek adına "cc de silindir kapama yoktur " şeklinde yazımı güncelliyorum.

    buarada, seviyeyi düşürmeyelim,
    sen değil siz, konuşma değil konuşmayınız...



    bir sene önce anlamadıgın birsey izlemişsin sonra burda gelip ahkam kesiyorsun.

    hala ders vermeye çalısıyorsun, seviye istiyorsan bilgili ol , arastır tam öğren ondan sonra yaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yat_uyu -- 19 Nisan 2013; 16:43:02 >




  • size sadece gülüyorum...
  • Ya bir Vw konusundada tartışma çıkmasın yemin ediyorum bıktım artık ya. Ne arabaymış arkadaş, firmada 1.4 Tsi ACT Dsg'yi test ettirmiyormuş.

    Sadece 1.6 Tdi Dsg varmış. Yahu 67.000 TL verip araba alacağım , ancak adamlar test sürüşü yaptırmayacak. Bir kere 1.6 Tdi'ların arka süspansiyonu bağımsız bile değil, doğru düzgün anlaşılmayacak ki 1.4 Tsi'ın durumu.

    Ben ACT'nin silindirleri kapatıldığındaki halini , sesini gaz tepkisini felan merak ediyorum. Ortalama tüketimi merak ediyorum, ama yok.

    Üstelik 67.000 TL'de para istiyorlar. Nasıl iş bu anlamadım ben.

    Golf 7'nin teknolojileri iyide olsa, araç bana ufak geldi. Lansmandaki Jant Lastik kombinasyonu aracı büyük gösteriyor ama iç mekanına baktım bizim sitede biri almış, dar duruyor. Benim Focus II'yi yanına çektim içi ondanda ufak duruyor. Bu durumda bilmiyorum Golf'ten biraz soğudum ben açıkası, birde Vw satıcılarının takındığı tavır var tabi...Tabi birde, bu aracı bulmakta zor iş, kapanın elinde kalıyor, bir tane Highline 1.4 Tsi ACT Dsg buldum oda taaa Kocaeli'demi ne, ama oda Siyah renk varmış.İstediğiniz renk donanım vs. kombinasyonunu bulana kadar göbeğiniz çatlıyor, bundan illallah edersenizde sipariş geçiyorlar ama oda yazın ortasını buluyor. Tabi fiyat garantiside yok yani Euro fırlasa sizin aracın fiyatıda fırlıyor.

    Bu şartlar altında bende farklı alternatiflere bakacağım, Citroen C4 Exclusive gibi...Geçen sene alacaktım aslında vazgeçtik şirket arabası Focus III geldi diye. Araç çokta donanımlıydı üstelik kendi kendine park bile ediyordu, ama onunda 7.000 Km'de direksiyon kutusu bozuldu vs. vs. Ford'dan da biraz soğudum açıkcası. Focus II'ten memnunum ama bu araçta düz vites işte, Focus büyük hata ediyor dizek+otomatik sunmamakla, 1.0 benzinli gibi aptal bir motor geliştireceklerine o güzelim 1.6 Tdci motorlarına Powershift'i entegre etselerdi keşke.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Ya bir Vw konusundada tartışma çıkmasın yemin ediyorum bıktım artık ya. Ne arabaymış arkadaş, firmada 1.4 Tsi ACT Dsg'yi test ettirmiyormuş.

    Sadece 1.6 Tdi Dsg varmış. Yahu 67.000 TL verip araba alacağım , ancak adamlar test sürüşü yaptırmayacak. Bir kere 1.6 Tdi'ların arka süspansiyonu bağımsız bile değil, doğru düzgün anlaşılmayacak ki 1.4 Tsi'ın durumu.

    Ben ACT'nin silindirleri kapatıldığındaki halini , sesini gaz tepkisini felan merak ediyorum. Ortalama tüketimi merak ediyorum, ama yok.

    Üstelik 67.000 TL'de para istiyorlar. Nasıl iş bu anlamadım ben.

    Golf 7'nin teknolojileri iyide olsa, araç bana ufak geldi. Lansmandaki Jant Lastik kombinasyonu aracı büyük gösteriyor ama iç mekanına baktım bizim sitede biri almış, dar duruyor. Benim Focus II'yi yanına çektim içi ondanda ufak duruyor. Bu durumda bilmiyorum Golf'ten biraz soğudum ben açıkası, birde Vw satıcılarının takındığı tavır var tabi...Tabi birde, bu aracı bulmakta zor iş, kapanın elinde kalıyor, bir tane Highline 1.4 Tsi ACT Dsg buldum oda taaa Kocaeli'demi ne, ama oda Siyah renk varmış.İstediğiniz renk donanım vs. kombinasyonunu bulana kadar göbeğiniz çatlıyor, bundan illallah edersenizde sipariş geçiyorlar ama oda yazın ortasını buluyor. Tabi fiyat garantiside yok yani Euro fırlasa sizin aracın fiyatıda fırlıyor.

    Bu şartlar altında bende farklı alternatiflere bakacağım, Citroen C4 Exclusive gibi...Geçen sene alacaktım aslında vazgeçtik şirket arabası Focus III geldi diye. Araç çokta donanımlıydı üstelik kendi kendine park bile ediyordu, ama onunda 7.000 Km'de direksiyon kutusu bozuldu vs. vs. Ford'dan da biraz soğudum açıkcası. Focus II'ten memnunum ama bu araçta düz vites işte, Focus büyük hata ediyor dizek+otomatik sunmamakla, 1.0 benzinli gibi aptal bir motor geliştireceklerine o güzelim 1.6 Tdci motorlarına Powershift'i entegre etselerdi keşke.


    öyle bir zaman gelecekki siparişle bile 2yılda golf alımayacak
    5yaşını doldurmamış golfler 0 dan daha pahalı olacak dedi




  • Yok 2 sene olursa insanlar Bentley, Rolls-Royce gibi alternatiflere yönelirler bence.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Yok 2 sene olursa insanlar Bentley, Rolls-Royce gibi alternatiflere yönelirler bence.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Yok 2 sene olursa insanlar Bentley, Rolls-Royce gibi alternatiflere yönelirler bence.



    Koptum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara'da karma özenli kullanımım

    3,6 desem kimse inanmaz herhalde resim ekleme mobilden oluyorsa ekleyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim araç 2.5 aylık 9600 kmde. Büyük çoğunluk uzun yol. şöyle anlatim yakıt durumlarını:

    1. araba daha ısınmadan istanbul içi sıkışık trafik 5 kmlik işe gitmem : 9,5-10
    2. aynı şekilde eşimi bırakıp sonra işe gitmem ki yaklaşık 25 km oluyor. 7-7,5
    3. daha uzun kullanınca biraz daha düşüyor. hatta yazın sabah klima açmaya da gerek olmuyor trafik de daha iyi 6.5-7 arası
    4. Uzun yol 90-100 le giderken baya az yakıyor ama böyle gitmek de radar tehlikesinin olmadığı yerde tam işkence.
    5. uzun yol 110-120 ben büyük çoğunluğu böyle gittim tesadüf mü bilmiyorum her seferinde 6,6 yaktı.
    6. daha hızlı gidince artıyor tabi 130 sabit hızda (cc ile) gidince 6.8-6.9 civarı oluyor.

    özellikle şehiriçi değerleri öyle ekonomi yapim diye kasmadığım değerlerdir. Zaten 5 km, bir kısmı e5te, zevk alarak gidiyorum gayet ara hızlanmalar vs.
    ayrıca yazmışken dsg ye de ufak bir eleştiri getireyim. d modunda sürerken bir anda hızlanmak isteyince (hep 1200-1500 devir civarı sürdüğü için) vites küçültüp de hızlanacağı süre beni sinir ediyor o yüzden şehir içinde s modunda kullanıp zevkin doruklarında gidiyorum işe :) dokunmayla fırlıyor araba bu şekilde. araçla ilgili merakı olan varsa cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukferiz -- 19 Temmuz 2013; 3:15:53 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.