Şimdi Ara

Yokuş çıkarken ön amortisörü kilitlemek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
5.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Biskletimde RST Blaze rl maşa var. bir arkadaşım yokuş çıkarken maşayı kilitlersem keçesinin bozlulacağını söyledi ancak maşayı kiliteyince aynı eforla 10 la çıktığım yokuşu 13 le çıkabiliyorum. düz yolda da çok faydası oluyor. kilitlemenin maşaya gerçekten zararı olur mu? yardımcı olursanız sevinirim.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    bir de şehir için slick lastik düşünüyorum şu 3 modelden hangisini tercih etmeliyim sizce
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-175-OVERDRIVE-MAXXPROTECT-60-TPI,PR-241.html
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-150-OVERDRIVE-EXCEL-60-TPI,PR-242.html
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-150-DETONATOR-60-TPI,PR-244.html

    bu 3 ü içinden veya farklı olarak hem asfaltta yormayacak günübirlik turlara elverişli (150-200 km) hem az da olsa toprak yola da girebileceğim bir lastik önerebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    bir de şehir için slick lastik düşünüyorum şu 3 modelden hangisini tercih etmeliyim sizce
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-175-OVERDRIVE-MAXXPROTECT-60-TPI,PR-241.html
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-150-OVERDRIVE-EXCEL-60-TPI,PR-242.html
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-150-DETONATOR-60-TPI,PR-244.html

    bu 3 ü içinden veya farklı olarak hem asfaltta yormayacak günübirlik turlara elverişli (150-200 km) hem az da olsa toprak yola da girebileceğim bir lastik önerebilir misiniz?

    http://www.cinarbisiklet.com/26X150-C1393P,PR-419.html
    Şu lastiği kullanıyorum kuru ve yumuşak olmayan toprak yola rahat girebiliyorum. Sedece biraz güvensizlik hissi verdi ama 40 km/saat hız ile ilerlerken kayma düşme gibi şeyler yaşatmadı. Ama değiştirmeyi düşünüyorum aşırı sert geliyor lastik ve değiştirmem gerektiğinde plastik levye ile kesinlikle değiştiremiyorum esneme payı çok az günlük turlarda lastik patlatırsam onarmam çok uzun sürüyor. Benimde şu lastik dikkatimi çekmekte. Bu lastiği alırsanız performansı hakkında lütfen bilgi verin.
    http://www.cinarbisiklet.com/26-X-150-OVERDRIVE-EXCEL-60-TPI,PR-242.html




  • Maşa kilitleme konusunda zaten kilitlenebilir maşa almanın mantığı. Kilitleyip yokuş çıkarken ve düz yolda fazladan enerji harcanmamasını sağlamak. Bozulup bozulmayacağını bilemem ama. Kilitli maşa alıp yokuş çıkarken kilitlemeden kullanmak çok mantıksız.
  • kilitlemeyle keçenin alakası yok. kim dediyse bol keseden sallamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o_can

    kilitlemeyle keçenin alakası yok. kim dediyse bol keseden sallamış

    maşalardaki kilitleme mekanizmasıyla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yokuş çıkarken vites değişimi
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Her maşanın kendine göre patentli kilit sistemi vardır. FOX terralogic, Rock shox Motion Control Lock Out, Dt Swiss Twin Shot ,Manitou SPV gibi. Üst seviye maşalar yağ kartuşlu kilit sistemi kullanırlar. Sağ bacak süspansiyon yağı ile doludur. Maşa kilidi açıkken, yağ bu haznelerin içinde dolaşır. Kilit kolu çevrildiğinde kartuş kendini kapatır ve yağın akışı engellenir. Haliyle sıvılar sıkıştırılamadığından dolayı maşa yaylanamaz. Alt seviye maşalarda(örn: suntour xcm-xcr) Nitrojen ve yaylı kilit sistemi kullanır. Yaylı kilit sistemleri gidondan kilitlenmezler. Kilitlemek için genellikle bisikleti durdurup maşayı kilitlemek gerekir. Kilitleme sistemlerinin detayları çok fazla. Bu kadar bilgi yeter sanırım. Aklınıza takılan sorular olursa pm yoluyla yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONRCNGTI -- 5 Ocak 2013; 13:21:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Maşa kilitlemenin amacı, üretim amacı zaten yokuşlar vs... için. Bilgisi olmayan kişiler yine kafasından senaryolar yazmış.



    Bu bol keseden sallayan insanlar yüzünden bu spor tam manasıyla gelişemiyor hocam bu ülkede. Milletin aklında hep soru işareti kalıyor bazı konularda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o_can

    Her maşanın kendine göre patentli kilit sistemi vardır. FOX terralogic, Rock shox Motion Control Lock Out, Dt Swiss Twin Shot ,Manitou SPV gibi. Üst seviye maşalar yağ kartuşlu kilit sistemi kullanırlar. Sağ bacak süspansiyon yağı ile doludur. Maşa kilidi açıkken, yağ bu haznelerin içinde dolaşır. Kilit kolu çevrildiğinde kartuş kendini kapatır ve yağın akışı engellenir. Haliyle sıvılar sıkıştırılamadığından dolayı maşa yaylanamaz. Alt seviye maşalarda(örn: suntour xcm-xcr) Nitrojen ve yaylı kilit sistemi kullanır. Yaylı kilit sistemleri gidondan kilitlenmezler. Kilitlemek için genellikle bisikleti durdurup maşayı kilitlemek gerekir. Kilitleme sistemlerinin detayları çok fazla. Bu kadar bilgi yeter sanırım. Aklınıza takılan sorular olursa pm yoluyla yardımcı olmaya çalışırım.

    teşekkürler




  • kilitli maşa almanın anlamı ney o zaman kullanmıcaksan
  • Ben bi zararı olacağını düşünmüyorum ayrıca lastik için bence OVERDRİVE EXCEL 60 isteklerinize uygun gözüküyor
  • kilitli halde cıkarsan en fazla bir kac mm boşluk yapabilir kilitli olduğu zaman ama fazla farketmez kilitsiz cıkmaktansa bir kac mm boşluk olması daha iyi.
    birde diyen kişi bisiklet ile fazla alakası yok anlaşılan kecesi aşırı uzun arazide kullandıkdan sonra sürtünmeden biraz bozulur. Kitlemesi ile bir bağlantısı yoktur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.