Bildirim
YOKUŞ ÇIKAMAYAN ARAÇ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
YOKUŞUN DIŞINDA DA ARAÇTA GÜÇ KAYBI VAR AMA YOKUŞTA İYİCE BAYILTIYOR.1500 ENJEKSİYONLU ARAÇ.NORMALDE 3.VİTESTE BİLE ÇIKILMASI GEREKEN YERLERDE 1.VİTESLE YÜRÜTÜYORUZ ARACI.SIRF BU YÜZDEN LPG BİLE DÜŞÜNMEKTEN VAZGEÇTİM.BENZİNDE BÖYLE İSE LPG DE BRAKIR GİDERİM HERHALDE
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetde -- 1 Temmuz 2006; 20:31:20 > -
quote:
Orjinalden alıntı: mehmetde
YOKUŞUN DIŞINDA DA ARAÇTA GÜÇ KAYBI VAR AMA YOKUŞTA İYİCE BAYILTIYOR.1500 ENJEKSİYONLU ARAÇ.NORMALDE 3.VİTESTE BİLE ÇIKILMASI GEREKEN YERLERDE 1.VİTESLE YÜRÜTÜYORUZ ARACI.SIRF BU YÜZDEN LPG BİLE DÜŞÜNMEKTEN VAZGEÇTİM.BENZİNDE BÖYLE İSE LPG DE BRAKIR GİDERİM HERHALDE
walla bayılma konusunda bırsey dıyemıcem ama YENİ NESİL LPG'LER(sıralı sistem) arabanın performansını etkilemiyor.. ama aracım 1996 model demıssın enjesıyonlu degıldır muhtemelen o zaman eskı tıp lgp takıcaklar oda düşürür performansı -
Hocam sen bunun cevabını burada zor bulursun. Birçok sebebi olabilir. Bi ustaya götür bence. -
Bariz bi güç kaybı var demekki arabada. Hava filtresi tek başına bu kadar etki yapmaz (eğer tozla tamamen tıkanmadıysa, O da yaklaşık olarak 2-3 sene filtre değişmeyince olur).
Kontrol ettireceğin yerler:
1. hava filtresi
2. benzin filtresi
3. bujiler, buji kabloları ve distribütör
4. bence en kuvvetle muhtemel olan yerlerden biriside lambda sensörü. Bir de arabada katalitik konvertör varsa o kesin gitmiştir bu zamana kadar. Onu da söktür. düzelir. -
ARAÇ TEK NOKTADAN ENJEKSİYONLU.MUHTEMELEN LPG PAHALLI OLUR.
BENZİN FİLTRESİNİ SOKTURMEDEN TEMİZLEYİCİ KATKI MADDELERİNİ DENESEKMİ ACEP?NE ALINABİLİR -
illa dingilin biri çıkıp fiat a laf atacak hemde benim aracıma maalesef söylediğinde haklı olsa gam yemem ama içinde 5 kişi bagaj dou hayvan gibi yokuşu 2 viteste çok rahat çıktım hatta motor bağırmadı bile ama işte adam anlamazki kabzıman -
HAVA FİLTRESİ DEĞİŞTİ
BUJİLER DEĞİŞTİ.
BUJİ KABLOLARINDAN BİRİ SORUNLU İDİ DEĞİŞTİ.SORUN ÇÖZÜLMEDİ
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetde -- 1 Temmuz 2006; 20:40:35 > -
Dostum sen kompresyonu hiç ölçtürdün mü peki. Sorun motorun kendisinden olmasın? -
dostum servise git nerde oyuruyosun acaba her yerde servisi olmayabilir samsunda yok mesala -
ZATEN SERVİSE GİTTİM.DEĞİŞEN PARÇALAR ORDA DEĞİŞTİ -
sen yapılan işlemleri bi say ona göre fikir üretelim. Ateşleme komple kontrol edildimi? Ya egzoz sistemi? Enjektörün, benzin pompasının yakıt filtresinin durumu ne? Komresyon kaçağı varmı? Araba yokuş aşağı giderken veya vites düşürünce yığılıyormu? -
arkadaşlar selamlar bende bu forumda yeniyim arkadaşın şikayetini okudum benimde sana tavsiyem gaz halatına bi bakman eger halat yıpranmış ve kopmaya başlamışsa sen gaz pedalına bastıgında bu sünme yapacak ve aracın cekmeyecektir.sorunun buradan oldugunuda şu şekilde anlayabilirsin.kaputu aç gazı önce motordan ver daha sonra araca bin bide pedala basarak ver sesi dinle eger arada bi fark oldugunu hissedersen bi ustaya götür ve halatı kontrol etsin sorun burdanda degilse başka seçenekleride deneriz -
MEHMETDE,
quote:
Orjinalden alıntı: yilmaz101
sen yapılan işlemleri bi say ona göre fikir üretelim. Ateşleme komple kontrol edildimi? Ya egzoz sistemi? Enjektörün, benzin pompasının yakıt filtresinin durumu ne? Komresyon kaçağı varmı? Araba yokuş aşağı giderken veya vites düşürünce yığılıyormu?
YILMAZIN SORULARINA İLAVE OLARAK,
1. GAZA YÜKLENİNCE EGZOSDAN BEYAZ DUMAN ATIYOR MU?
EĞER BEYAZ DUMAN VARSA, KOMPRESYON KAÇAĞI VAR DEMEKTİR... ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜNÜN EN ÖNEMLİ SEBEBİDİR...
BEYAZ DUMAN YOKSA;
2. ARAÇ DURDUĞU YERDE ÇALIŞIRKEN, RÖLANTİDE TEKLEME (SİLKELEME) VAR MI? RÖLANTİ DEVRİ KAÇ?
ATEŞLEME SİSTEMİNDEKİ EN KÜÇÜK PROBLEM, RÖLANTİDE TEKLEMEYLE BELLİ EDER KENDİNİ...
RÖLANTİDE TEKLEME YOKSA;
3. YİNE ARAÇ DURDUĞU YERDE ÇALIŞIRKEN, RÖLANTİ YA DA KISMİ GAZDA MOTORDA NORMALİN DIŞINDA BİR SES VAR MI?
YUKARDAKİ SORULARA CEVABIN HAYIRSA;
GERİYE YAKIT SİSTEMİ VE KATALİTİK KONVEKTÖR KALIYOR...
BUNLARDA DA BİR PROBLEM YOKSA;
FREN SİSTEMİNDE HAVA OLABİLİR... YA DA EL FRENİ AYARI FAZLA SIKIDIR... YANİ FREN SIKMASI YAŞIYOR OLABİLİRSİNİZ...
BÖYLE BİR ŞEYİN OLUP OLMADIĞINI 3-4 KM LİK (FREN KULLANMADIĞINIZ) BİR YOLUN SONUNDA FREN DİSKLERİNDE ISINMAYI KONTROL EDEREK ANLAYABİLİRSİNİZ...
-
yakıt tüketiminde bariz bir artış var mı? -
quote:
Orjinalden alıntı: emregulec_1905
fiat tipolarda yokuşta çok zorlanıyorlar g.tünü yırtıyor araba
bizde de satılık 1.4 i.e tipo var benzinli yokuşuda deli gibi çıkıyo
hem hiç de dediğin gibi g.tünü yırtmıyo
düz yolda 182 km/h vurdu3 gün önce de 2001 model skoda fabia 1.4 mpi'la yarıştık,arkadaşın arabası,1 direğe yakın fark attım
öle konuşması değil bu
haa senimn araban tüplü ve degazınıda sonuna kadar kıstırmışsan o ayrı bi konu
ama kesinlikle yokuşu zor çıkıyo denemez hele benzinliyse
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 2 Temmuz 2006; 0:06:45 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: bucakli
quote:
Orjinalden alıntı: emregulec_1905
fiat tipolarda yokuşta çok zorlanıyorlar g.tünü yırtıyor araba
bizde de satılık 1.4 i.e tipo var benzinli yokuşuda deli gibi çıkıyo
hem hiç de dediğin gibi g.tünü yırtmıyo
düz yolda 182 km/h vurdu3 gün önce de 2001 model skoda fabia 1.4 mpi'la yarıştık,arkadaşın arabası,1 direğe yakın fark attım
öle konuşması değil bu
haa senimn araban tüplü ve degazınıda sonuna kadar kıstırmışsan o ayrı bi konu
ama kesinlikle yokuşu zor çıkıyo denemez hele benzinliyse
Katılıyorum. 1990 1.6 Tipo sahibiyim ve daha yokuşta zorlandığını hiç görmedim. Üstelik Araç tüplü
-
ya uğraşılmaz bunla çıkar elinden biran önce -
quote:
Orjinalden alıntı: emregulec_1905
fiat tipolarda yokuşta çok zorlanıyorlar g.tünü yırtıyor araba
zuhahaha sen araba kullanmayı bilmiyorsundur...
aracı devirsiz kullanıp gaza sonuna kadar basarsan,3 le bayır çıkmaya kalkarsan gti bile bayılır... -
mehmetde aracında olabilecek seyler kompresyon kacagı ve kavrama sorunu olabilir bunlar en muhtemel olanlar.Bunların dısında ateslemede buji ve akım yetersizligle ilgili sorunlarda olabilir.Yakıt karısımını belirleyen beyin ve yakıt organlarınıda konntrol ettirmede yarar var.
Benzer içerikler
- depo marka far yorumları
- continental lastik ömrü kaç yıl
- motor yağ basıncı az ne demek
- fiat egea 1.4 benzinli yakıt tüketimi yorumları
- orjinal opar nereden alınır?
- honda civic 2024 fiyat listesi
- yeni cla
- tesla şarj ücreti
- jeep avenger fiyat
- l200 mitsubishi 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X