Şimdi Ara

Yoklama kaçağı Yurtdışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
4.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar


    Yoklama Kaçağı olan birisi Yurt dışına çıkarken Pasaport kontrolünde bi sorun yaşar mı ? Daha önce Yoklama kaçağı olarak yurt dışına sorunsuz bir şekilde giden var mı ?




  • Pasaport kontrolunden dogruca askere alirlar.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    başınıza geldimi daha önce böyle birşey

  • silence999 S kullanıcısına yanıt

    yani Kendini komik mi sanıyorsun ? boş beleş adamlar gelip burda klavyeden stand up yapmaya çalışıyor . hey allahım ya

  • NoExx kullanıcısına yanıt

    hacı ben bu olaya şahit oldum. havalimanında harç pulunu yatırdım pasaport kontrolde sıradaydım yan tarafta bunlar yaşandı.

  • Askere falan almazlar. alamazlar. tutanak imzalarsın. 3. tutanakta para cezası alırsın, 4. tutanakta mahkemeye çıkarsın. yurt dışına çıkabilirsin. yoklama kaçağı olduğun gün başına 40 tl para cezası kesiyorlar. bu paraya her 6 ayda bir zam geliyor. para cezası sana tebliğ edildikten 15 gün içinde ödersen 4/3 ödüyorsun. 1 ay içinde ödemezsen bankaların falan bloke yer. haciz gelebilir. 4 taksit yaptırma şansın var. taksit yaparsan paranın tamamını ödersin. ilk taksit peşin. taksitler arasında 3 ay var. bedelli yaparken de ek para alıyorlar.

  • Mokıta kullanıcısına yanıt

    çok teşekkür ederim hocam . sonunda bilgili birisi yazdı :)

  • NoExx kullanıcısına yanıt
    Hic askerden kacmadimki.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Niye yazıyorsun abicim o zaman fikrini? Yukarıda diğer arkadaşın dediği gibi zorla askere alma gibi bir durum olamaması gerekiyor ama bir kaç tutanaktan sonra mahkeme ile alırlar

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt
    Eskiden oyleydi vatani hizmet parayla odenemiyordu. Simdi hersey para olmus.
  • Askerlik vatani göreviniz yapın.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Ne alakası var abicim parayla boş boş konuşma bana, neyin ne olduğunu biliyoruz ben askerliği parayla mı yaptım? Yasa bu hukuken seni alamazlar bir anda bu kadar basit boş konuşma bilmediğin konukarda

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt
    Bilmedigin konular derken eskiden asker kacagi yakalandigi an apar topar askere yollanirdi. O donemler parali bedelli vs. yoktu ve vatani gorevi herkes yerine getirmekle yukumluydi. Sen dediklerimi ustune alinmissin ben genel olarak soyledim. Artik para herseyi satin alabiliyor onu dedim.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Benim bahsettiğim dönem de yoktu bedelli ama kanunlar vardı, çok kişi vardı 30 yaşında askere gitmemiş ama uçağa binmiş, gezmiş etmiş bunlar 10 sene önce askerliğini yapmalıydı. Askerlik vatanı görevdir ve şereftir bu doğru ama sorulan soruyu da doğru cevaplamak bir o kadar şereftir

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt

    boşver hocam . bi soru sorduk bilen bilmeyen herkes cevap verdi. Bizim halkımızında sorunu bu işte . Bilmedigi birşey olsa bile hemen yorum yapıyolar :)) Neyse araştırdıgım kadarıyla En fazla tutanak tutulup serbest bırakılıyor . Zorla götürülme gibi bir durum yok .

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt
    Asker kacagi adamin sorusu tarafimca en serefli sekilde cevaplanmistir o zaman.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Aynen Vatan Kurtarıldııııı

  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Git şerefinle ihbar et o zaman madem rahatsız oldun. Düşmana bile yalan söylemek şerefe yakışmaz da bakış açınız farklı sana kolay gelsin.

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt
    Lafi cevirme, serefsizlik ithaminda bulundun. Bu yuzden neyin yakisip yakismayacagini anlatmayi birak. Basit olaylari dahi abartiyorsunuz, bu ne kompleks?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.