Şimdi Ara

Yerli otomobilin trafiğe çıkma süreci 19,5 yılı bulabilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkiye34BJK

    Sabırsızsınız diyeceğim aksine kötülemek için konuşuyorsunuz söz verildiği tarihte çıkmaz ise curcuna yapın hakkınız ama daha yeni olan taze şeye bu kadar laf etmek çok ayıp artık varsayım yok tarif var ortada bunun yerine maden laf edeceksiniz fabrika gelişmelerini takip edin yapılacak fabrika ne kadar tutacak kimler var işin içinde diyeceğim şimdi ama ona dahi laf edenler olacak kanıt olmadan herkes konuşuyor en büyük kanıt tanıtalan araba ikinci kanıt fabrika olacak daha sonra banttan inen araba daha sonra sayılar gelecek tartışmak için hadi yine iyisiniz bol malzeme çıktı size bir kaç yıl üstüne baskı kurun çıkmamış araba hakkında iyice küçültün markayı
    Kötülemek için yapılan birşey yok,sadece konuşuyoruz akıl ve mantık çerçevesinde hocam.

    Bugün TESLA'dan araç siparişi geçtiğinizde bile,sonraki gün almıyorsunuz.1-2 yıla varan bekleme süresi var.Bakın,adamın batarya fabrikası,montaj fabrikası ve her türlü üretim fabrikası olduğu halde bu böyle.

    Biz fabrikasını kuracağız.

    Üreteceğiz,test edeceğiz,parçalarını üretip montaj yapacağız.

    Ne zaman üretim için sipariş almaya başlarız(internetten veya banka vs) üstüne 1-2 yıl üretim sürecini de koyun derim.

    Umarım olur,Türk insanı fazlasını hakediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vommel

    Kötülemek için yapılan birşey yok,sadece konuşuyoruz akıl ve mantık çerçevesinde hocam.

    Bugün TESLA'dan araç siparişi geçtiğinizde bile,sonraki gün almıyorsunuz.1-2 yıla varan bekleme süresi var.Bakın,adamın batarya fabrikası,montaj fabrikası ve her türlü üretim fabrikası olduğu halde bu böyle.

    Biz fabrikasını kuracağız.

    Üreteceğiz,test edeceğiz,parçalarını üretip montaj yapacağız.

    Ne zaman üretim için sipariş almaya başlarız(internetten veya banka vs) üstüne 1-2 yıl üretim sürecini de koyun derim.

    Umarım olur,Türk insanı fazlasını hakediyor.

    Alıntıları Göster
    Eyvallah tartışma olayına katılıyorum ve her konu tartışmaya açık olmalı Tesla ile kıyas yapabilmem için kıyas yapmak gerek onlar ne kadar araç üretiyor bizimkiler kaç üretecek adamlar batarya için ayrı fabrika açıyor bizimkiler nasıl yapacak bu gibi detaylar sunulsun kuru kuru yazı yazanlara lafım size değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vommel

    Hocam,tesla bile bir ülkede fabrika kurarken 1-2 yıl zaman alıyor,ki altyapısı ve teknolojileri belli sırf seri üretim için bu kadar zaman gerek.

    Biz,hiç bilmediğimiz bir teknolojiye başlayacağız.Batarya,araç otonom teknolojisi,internet üzerinden veri alışverişi (Türkiye'de bu teknolojiyi yapabilecek potansiyel var ama ne testler,ne de ar-ge çalışmaları,güvenlik testleri vs yapıldı.)

    Şu an 2023 yılında ilk araç banttan inecek deniyor ve sizde söylüyorsunuz,benim ise hiç umudum yok.En az 4-5 yıl zaman gerekiyor ki,bataryaları ve otonom sistem gibi yazılımların seri üretip,her türlü testini yaptıktan sonra,bu araçlarda kullanabilesiniz.

    Bu fabrikalar nerde kurulacak,nasıl üretilecek,kim üretecek o bile belli değil.
    öncelikle fabrikalar 2 ayrı bölgede kurulacak.

    Araçların karoseri,motor ve dijital sitemlerinin üretilip montaj yapılacağı bursada askeri bir bölgenin bir kısım bölgesinde sıfırdan inşaa edilecek fabrikada olacak.2020 sonuna doğru temeli atılacak fabrikanın.

    Diğeri ise sadece batarya üretimi için kurulacak,kocaeli içinde kurulması planlanıyor.Yani batarya teknolojisi v eüretimi için ayrı bir fabrika düşünülüyor,bu alandaki arge çalışmalarıda ona göre kurulacak tesisde yapılandırılacak.

    Elektrikli araç teknolojisi ülkemiz adına bilinmez bir teknoloji değil artık zira 10 yıldır iha-siha teknolojilerimiz sayesindede tecrübeler kazanıldı.Buna mukabil bu projedeki en büyük avantaj da kendi alanlarında uzman kurumların ortaklık yapması dolayısıyla hangi bölümde hangi arge çalışmaları yapılacak paylaşılmış vaziyette.

    Şuan aracı togg bünyesinde ortaklar ürtecek ancak ilerde bu firmalar üretim haklarını farklı firmalara devir edebilir ancak proje devam eder (bu bir misaldir)

    Şimdi devletin büyük vaadleri ve iha-siha teknolojilerinde olduğu gibi tam destek verilmesi sebebiyle projenin 2023e yetişmesi afaki sayılmaz.Zaten 5 model üretimi düşünülüyor,2023de en azından 2 veya 3 model tasarımı piyasaya sürülse bu bile büyük bir atılım olacakdır.

    Unutmayalımki arge çalışmalarında odaklanan konularda bir motor veya batarya teknolojilerinde bir anda yüzlerce örnek çıkarmak yerine birkaç örnek üzerinden geliştirme yaparak daha kısa zamanda sonuç alınacağını unutmayalım zira fabrika açıldığı zamana kadar geliştirmelerin olacağı bilgiside verildi,bu geliştirme sözüne takılarakda yanlış algıya girmeyin zira her geçen yıl değişen ve yenilenen sektör var buna mukabil ufak detay değişiklikleri ile araç daha stabil halede getirilebilir.

    SOnuç itibariyle çok çok mükemmel bir araç çıkarılma beklentisi yok ama vasat bir araç üretimide düşünülmüyor.Zamanına ayak uyduran,teknolojisi elle tutulur ve geliştirilebilir yapısı olması isteniliyor,zaten öylede olması lazım zira kalıpsal ve geliştirilemez bir teknoloji ile böylesi araçlar üretilemez.

    Benim düşüncem gerek togg bünyesinden büyük kuruluşların olması ve arkalarında da devletin ciddi teşviki ile bu projeden sonuç alınacağı kanatindeyim.

    batarya ile alakalı yeni video




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARTH_BLACK -- 31 Aralık 2019; 1:28:28 >




  • www.metanikel.com.tr
    Meta Nikel Kobalt A.Ş. | ZORLU HOLDİNG, GSR CAPITAL İLE İMZALADIĞI ORTAKLIK ANLAŞMASIYLA GELECEĞİ BELİRLEYECEK GLOBAL ŞİRKETLER LİGİNE ADIM ATTI
    http://www.metanikel.com.tr/haber/zorlu-holding-gsr-capital-ile-imzaladigi-ortaklik-anlasmasiyla-gelecegi-belirleyecek-global-sirketler-ligine-adim-atti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • isterse 40 yıl sonra çıksın.
    ümmed bekler.
    selam ve batarya ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İl teber

    Kaynak tuvalet kağıdı , zaman kaybı geç...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The white warrior kullanıcısına yanıt


    yorum sahibi kim bilmiyorum ama resmi gazetede var !!!

    edit: o değilde adamların aldığı desteğe bakar mısın yapamazlarsa küfür edilir o derece..





    quote:

    Destekler
    MADDE 3- (1) Bu Karar kapsamında desteklenen yatırım projesi aşağıda belirtilen desteklerden yararlandırılır:
    a) Gümrük vergisi muafiyeti.
    b) KDV istisnası.
    c) KDV iadesi.
    ç) Vergi indirimi (vergi indirim oranı: %100, yatırıma katkı oranı %100, yatırım katkı
    d) Sigorta primi işveren hissesi desteği (azami tutar sınırı olmaksızın 10 yıl).
    e) Gelir vergisi stopajı desteği (1 O yıl).
    Nitelikli personel desteği (azami 360.000.000 TL).
    g) Faiz ve/veya kar payı desteği (gerçekleşen sabit yatırım tutarının %13'ünü ve ödenen
    faiz ve/veya kar payının yüzde 80'ini geçmemek kaydıyla, her bir kredinin kullanım tarihinden itibaren azami l O yıl).
    ğ)Yatırım yeri tahsisi.
    h) Alım garantisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuzgun_ -- 31 Aralık 2019; 17:12:29 >




  • bu sallamasyon 19,5 yıl bir tutarsa muhaliflerin bayramı olur. yatıp kalkıp başarısız olsun diye dua ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Hoopp. Heykel işlerini Sayın Melih Başkanıma soracaksın. Kendisi bugüne kadar 439 milyon tl lik heykel ve kapı yaptırmıştır.

    Alıntıları Göster
    O da zamanında chp politikalarına özendi, simdi bu lekeden kurtulamıyor. Ancak genel anlamda akpartili belediyelerde heykelllere yatırım zihniyeti yoktur. Bu yuzden istisnalar kaideyi bozmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknokratik kullanıcısına yanıt
    Haklısın...

    O tür Belediyelerde daha çok, Heykel gibi araçlara yatırım oluyor...

    Bizim eski Belediye Başkanını makam araçları kesmemiş olacak ki, Başkanlıktan düşünce hemen altına Zırhlı Mercedes çekti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknokratik

    O da zamanında chp politikalarına özendi, simdi bu lekeden kurtulamıyor. Ancak genel anlamda akpartili belediyelerde heykelllere yatırım zihniyeti yoktur. Bu yuzden istisnalar kaideyi bozmaz.

    Alıntıları Göster
    CHP li bir belediye heykele harcasa harcasa 300-500 bin tl harcamıştır. 439 milyon tl pek istisnaya girmiyor maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    CHP li bir belediye heykele harcasa harcasa 300-500 bin tl harcamıştır. 439 milyon tl pek istisnaya girmiyor maalesef.

    Alıntıları Göster
    Chp denince akla direk heykelcilik gelir, çunku chp bediyelerinde bu bir kultur haline gelmis, sıradanlaşmış. Bunla ilerici olunagina inaniyorlar. Ne 500bin bahsediyorsun. Buarada dinazorlar icin ödenen para 1.1 milyon . Gokcege chpye ozendigi icin kızıyoruz ama 439 milyon yalanına kimi inandiracaksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 234 ay boyunca yerli otomobil yaptık laflarını duymaya hazır olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Cumhuriyetin kurumlarını satanların araba yapacağını mı bekliyorsun. Bu kurumlar satılırken milliyetçiliğin neredeydi ? Kubura mı düştü?

    Sen ve senin gibiler ne kafadasınız ve anlamıyorsunuz?


    Senelerdir araba yapıcaz dediler uyuttular.

    Saabın üretim bandı tübitakta çöpe gitti.

    Neyin milliyetçiliği.

    Senin milliyetçiliğin bedelli askerlik yapıp elinde bayrak taşımaya benziyor... Yani senin gibilerden milliyetçilik öğrenecek değilim.

    Olmayacak duaya amin deyip daha ne kadar para bu iş uğruna heba edildiğini bilmeden boş boş yorum kasıyorsunuz...
    Adam bende sevmiyorum ama doğru birşey yapılırsa desteklerim diyor sizin gibi at gözlüğüyle olaya bakmıyor?
    İnşallah yola çıkar dışarı ihraç ederiz takım tutar gibi parti tutmanın anlamı yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknokratik

    Chp denince akla direk heykelcilik gelir, çunku chp bediyelerinde bu bir kultur haline gelmis, sıradanlaşmış. Bunla ilerici olunagina inaniyorlar. Ne 500bin bahsediyorsun. Buarada dinazorlar icin ödenen para 1.1 milyon . Gokcege chpye ozendigi icin kızıyoruz ama 439 milyon yalanına kimi inandiracaksin.

    Alıntıları Göster
    Aydınlık
    Melih Gökçek heykellere 342 milyon harcamış! - Aydınlık
    https://www.aydinlik.com.tr/melih-gokcek-heykellere-342-milyon-harcamis-turkiye-aralik-2019

    Evet heykellere sadece 342 milyon harcanmış. Toplam şehir kapısi vb ölü yatırım toplamı 439 milyonmuş. (Kaynak çok da, aydınlık artik iktidara yakın diye seçtim. Bu haberlere Gökçek den yalanlama da gelmedi. Neye göre yalanmış anlamadım)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.