Bildirim
Yerli Araba İFŞA (3. sayfa)


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
-
Bu araçlar ile bugün üretilen prototiplerin en küçük bir bağlantısı yok. Bu araçlar halen Tübitakta çeşitli testler için kullanılıyor. Prototipin tahrik sistemlerini tasarlamadık biz üretmedik pininfarinaya ne katkı sağlar bizdeki eski araçlar. Bu araçlar maalesef bitirilemeyen bir projenin yanlış yatırımı oldular. Araç üzerinde test yapmak için 40 milyon euro vermenize gerek yoktu, istediğiniz aracı satın alıp üstünde çalışabilirsiniz. -
Hayır bu araçlar üzerinde geliştirilen yazılım ve sistemler birçok noktada bize yardımcı oldu, oluyor.Bu araçta da oldu. Zaten bu araçlar ilk alındığında açıklaması "araç bu değil,nihai ürün başka biz testleri yapıyoruz" demişlerdi.Seri üretime o gördüğünüz araçlar zaten çıkmayacaktı. Dünyada da zaten bu şekilde yürüyor işler.Sistem ve alt sistemler öncelikle başka platformlarda test edilebilir.Süreden zaman kazanmak için.Çünkü Ar GE faaliyetlerini bir an önce test ortamında görmek istersiniz.Buna göre nihai ürünün konseptini daha net oluşturabilirsiniz.quote:
Orijinalden alıntı: edgar1899
Bu araçlar ile bugün üretilen prototiplerin en küçük bir bağlantısı yok. Bu araçlar halen Tübitakta çeşitli testler için kullanılıyor. Prototipin tahrik sistemlerini tasarlamadık biz üretmedik pininfarinaya ne katkı sağlar bizdeki eski araçlar. Bu araçlar maalesef bitirilemeyen bir projenin yanlış yatırımı oldular. Araç üzerinde test yapmak için 40 milyon euro vermenize gerek yoktu, istediğiniz aracı satın alıp üstünde çalışabilirsiniz.
Test ve kalifikasyon işlerinde birçok farklı nokta var.Bu süreçler çok kısa süreçler değil.Özet olarak o araçların testleri sırasında elde edinilen Know How gerek elektrikli otobüs sistemlerinde,gerek otonom kara araçlarında, gerekse yerli otomobilde kullanılmak üzere kullanılabilir.Hiçbirşey boşa değil. Mesela İnsansız(savunma sanayii) sistemlerdeki tecrübelerimiz yavaş yavaş diğer sektörlerde de kendini göstermeye başladı ve devamı gelecektir.
Burada kritik nokta pil üretimidir.Dünyada bu işleri düzgün yapabilen firma çok azdır.En kritik unsurda odur.Umarım onu başarırız.
-
İtalyanların tasarımı meşhurdur ayrıca birçok firma bu adamlara yaptırıyorken biz daha emekleme döneminde yardım almışız bumu suç
Yılların firması daha kusursuz ve güzel araç tasarlayacağı kesin
Sizin derdiniz zaten yerlilik değil biz tasarlasaydık bu seferde beğenmeyip baltalıyacaktınız.
Yerli helikopterdeki motor meselesi gibi ilk ithal motor kullandık şuanda kendi motorumuzu kullanıyoruz aynı hesap azcık sabredin yapılan birşeye saygınız olsun.
Ayrıca sizin o çok beğendiğiniz yüzyıllık markalar dahi şanzımanı x markadan, turboyu Z markadan alarak yapıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lütfen yanlış anlamayın ancak yaptığınız şey bugünden geriye hikaye yazmak. O araçlar için saab 9-3 platformu satın alındı ve yapılmak istenen seri hybrid bir saab 9-3 üretmekti NEVS firmasının yaptığı gibi ancak olmadı başarılamadı. İki proje arasında organik inorganik hiçbir bağlantı yok. Birinci projede görev yapan bazı TÜBİTAK çalışanları halihazırda tecrübe sahibi oldukları için bu projeyede dahil oldu olan tek şey bu.
Bir aracı test etmek başka şey platformunu satın almak başka şey, pazara sürmeyeceğiniz aracın neden global pazarlama haklarını satın alırsınız, madem bu platform satışa çıkmayacaktı neden platformun global pazarlama hakları 40 milyon euro verilerek satın alındı. Konu üzerinde ya bilginiz yok ya yanlış bilgilendirilmişsiniz.
Pil konusunda tabi ki katılıyorum, başarılması ülkemiz için elzemdir umarım başarılı olur. -
Ben projeler aynı proje demedimki zaten.Bu test sırasında edilinen bilgiler yeni proelere de aktarıldı dedim.Hatta sanayii ve teknoloji bakanlığı direk bu projeleri sahiplendi.Yani ortada başarılı olmayan ama tamamen zarar ve ziyan da olmayan bir proje var.quote:
Orijinalden alıntı: edgar1899
Lütfen yanlış anlamayın ancak yaptığınız şey bugünden geriye hikaye yazmak. O araçlar için saab 9-3 platformu satın alındı ve yapılmak istenen seri hybrid bir saab 9-3 üretmekti NEVS firmasının yaptığı gibi ancak olmadı başarılamadı. İki proje arasında organik inorganik hiçbir bağlantı yok. Birinci projede görev yapan bazı TÜBİTAK çalışanları halihazırda tecrübe sahibi oldukları için bu projeyede dahil oldu olan tek şey bu.
Bir aracı test etmek başka şey platformunu satın almak başka şey, pazara sürmeyeceğiniz aracın neden global pazarlama haklarını satın alırsınız, madem bu platform satışa çıkmayacaktı neden platformun global pazarlama hakları 40 milyon euro verilerek satın alındı. Konu üzerinde ya bilginiz yok ya yanlış bilgilendirilmişsiniz.
Pil konusunda tabi ki katılıyorum, başarılması ülkemiz için elzemdir umarım başarılı olur.
Teknoloji ve Sanayii bakanlığı sayesinde yeni yerli araca bu teknolojiler entegre edildi, ediliyor.Bu 1. ağızdan bilgidir.O yüzden Sayın Bakan yeni araçla ilgili fotolarda görülüyor.Tübitak üzerinden bakanlık projeyle direk bağlantılı.
-
Ne alakası varquote:
Orijinalden alıntı: ex_silver
O araçlar yazılım, elektrik motoru, entegrasyon, elektrik sistemleri vb sistemlerin testinde kullanıldı.Birnevi test araçları oldu.Bu sayede prototipin bugün üretilebilmesi gerçekleşti. Şu forumda cühelalık hakikatten dizboyu:)
Alıntıları Göster
Bu araçlar şuanda çinde piyasada geziyor,zamanın bakanı bize tecrübe oldu dedi,bizimkiler yapmayinca çinliler üretti.Bu araçlarla yapılan yıllardır bu ülkede yapılıyor zaten,piyasa da kaç tane sonradan elektrikliye çevrilmiş araç var haberin var mı.Derindere firması zaten bunu yapıyor.Ne gerek vardı 40 milyon euro vermeye.Gidip 3 5 tane elektrikli corollayı inceleselerdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bazı çalışanlarınız tecrübe kazansın diye 40 milyon euro vermeye gerek yok bende onu ifade ediyorum. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tabi ki projenin hamisi olarak yer alacaktır bu konuda bir sorun yok. Mevcut tanıtılacak araç zaten hazır bir araç biz bu aracın üretiminde, tekniğinde, tasarımında vs izleyici konumunda bulunabiliriz şu ana kadar. Bundan sonra platformu satın aldıysak üzerinde değişiklikler ve millileştirme yapabiliriz. Yeni araca entegre ettiğiniz bir teknoloji yok ki zaten hali hazırda elinizde, sadece bazı TÜBİTAK çalışanlarının tecrübesi var bu konuda. Daha önce de söylediğim gibi bir araç üzerinde tecrübe sahibi olmak için 40 milyon euro verip pazarlama haklarını ve kullanım haklarını almanıza gerek yok, TÜBİTAK'a istediğiniz araçtan istediğiniz adette alıp üzerinde arge çalışması yapabilirsiniz.
Ben bugün hybrid araç üzerinde tecrübe kazanmak istiyorsam gider bir önceki kasa corolla alır ve bunun üzerinde hybride dönüşüm çalışmaları yaparım, test yaparım, arge yaparım, neden bir önceki corollanın platformunu ve pazarlama haklarını almak için TOYOTA'ya 40 milyon euro ödeme yapayım o platformu üretimde kullanmayacak ve satmayacaksam. Sanırım örnek üzerinden anlatınca açıklayıcı olmuştur. 40 milyon euronun 39,9u zarar ziyan kalan 100 bin euro 3 aracın fiyatı ve nakliyesi diyelim.
-
Yerli ve milli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kötü elestiri yapan herkez benim gözümde bu ülkenin karanlık tarafıdır , ülkenin yol kadetmesini cekemeyen insanlardır. Bu kadar rahatsiz edeceğini hic düşünmemiştim bu insanlari. Herkezin ağzından ayni kelime çıkıyor kopya yapıldı , parçaları baska yerden geliyor falan filan. Adam issiz memlekete bi faydası yok aksama kadar burda siyasetten girip bilmem nerlerden çıkıyor bos herif. Yorumlar cok üzücü
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Rahatsizmi etti ?quote:
Orijinalden alıntı: MMistanbul
Yerli ve milli
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece yerli mi hocam? Yerli ve milli degil mi?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Millete cahil diyene Bak
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Yalandan rahatsız oluyorum. Siz olmuyor musunuz?quote:
Orijinalden alıntı: hakanyuce35
Rahatsizmi etti ?
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anca kendini kandırırsın böyle safsatalarla.quote:
Orijinalden alıntı: ex_silver
O araçlar yazılım, elektrik motoru, entegrasyon, elektrik sistemleri vb sistemlerin testinde kullanıldı.Birnevi test araçları oldu.Bu sayede prototipin bugün üretilebilmesi gerçekleşti. Şu forumda cühelalık hakikatten dizboyu:)
Alıntıları Göster
Kendileri yapmayı denedi eline yüzüne bulaştırınca italyalılara "kendi kuralları" ile devrettiler işte
-
Güzel olmuş , Allah bitirmeyi nasip etsin... -
Videoda birşey diyor. Benzin sebebiyle yolda kalan arabayı bizim basınımız yerin dibine sokmuş. Hiç gerçek habercilik yapmamış, milli öneme değer vermemiş. Bir söz vardıya "Üç Tarafı Denizlerle, Dört Tarafı Hainlerle çevrili diye, söyleyen doğru söylemiş. Çok uzaklarda, dağlarda aramamak lazım.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X