Şimdi Ara

Yerli araba 100bin lira olursa

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
302
Cevap
0
Favori
18.627
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Yerli araba 100bin lira olursa
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Boş iş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4271 Mesaj
    New York’a bile araba satacaklarmış 🤣 Adamlar Alman, Fransız, İtalyan arabası bile alıp binmiyor. Japonlar ve Koreliler gibi Amerika pazarına özel arabalar mı üreteceksin, arabayı ysptın da bir o eksik kaldı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    1/18 SCALE MODEL CARS
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    nesini tartışıyonuz yahu bişey yapacakları yok bunların
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Arkadaş hala doğmamış çocuğa don dikiyorlar.

    Daha arabanın fabrikasının kurulacağı yer belli değil. Alım - satıma başlamış herkes.

    Devlet araçlarda beygir hesabı vergileme derdinde nasıl daha çok alırım diyor.

    Arsası belli olmayan araçdan bahsediyorsunuz.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: United States


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


    quote:

    Orijinalden alıntı: HedefeDogru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

    O işi ayarlarlar. Türkiye son zamanlarda yerli üretime çok büyük destek veriyor. Gittiğim bir kursa GM'de çalışan bi abi vardı. Duyuruldu mu bilmiyorum GM 8 ve 8 plus çıkacakmış. O telefonu vs gösterdi bana. Yani adam önemli biri o diyor devlet fabrikayı buraya getirelim diye çok büyük destek veriyor. Ticari düşünsek Çin'de açmamız lazım ama devlet desteğiyle buradayız diyor. Fabrika da İkitelli'de sanırım oradan geliyor kursa.

    GM'nin telefonlarını Çin'de Google üretmiyor mu?

    Biraz konuştuk şöyle diyor. Yazılım zaten android one. Yazılımı Google yapıyor. Bunlar burada abinin şu an organize etmeye çalıştığı fabrikada parçalar anakarta monte ediyormuş. Diğer parçaları nasıl oluyor bilmiyorum. Ama devlet fabrikaların buraya getirilmesi için destekliyormuş. Bu İkitelli'deki fabrika da yeni gelmiş. Adam o yüzden oradaymış bu aralar.

    Yabancıların ürettiği parçaları satın alıp Türkiye'deki fabrikada birlestiriyorlar

    En küçük parçaları üretim küçük ülkelerin işidir zaten. 400 dolar asgari ücretle mümkün değil yarışamazsın. Ayrıca bütün markalar bunu yapıyor zaten.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


    quote:

    Orijinalden alıntı: HedefeDogru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

    O işi ayarlarlar. Türkiye son zamanlarda yerli üretime çok büyük destek veriyor. Gittiğim bir kursa GM'de çalışan bi abi vardı. Duyuruldu mu bilmiyorum GM 8 ve 8 plus çıkacakmış. O telefonu vs gösterdi bana. Yani adam önemli biri o diyor devlet fabrikayı buraya getirelim diye çok büyük destek veriyor. Ticari düşünsek Çin'de açmamız lazım ama devlet desteğiyle buradayız diyor. Fabrika da İkitelli'de sanırım oradan geliyor kursa.

    GM'nin telefonlarını Çin'de Google üretmiyor mu?

    Biraz konuştuk şöyle diyor. Yazılım zaten android one. Yazılımı Google yapıyor. Bunlar burada abinin şu an organize etmeye çalıştığı fabrikada parçalar anakarta monte ediyormuş. Diğer parçaları nasıl oluyor bilmiyorum. Ama devlet fabrikaların buraya getirilmesi için destekliyormuş. Bu İkitelli'deki fabrika da yeni gelmiş. Adam o yüzden oradaymış bu aralar.

    General Mobile gionee markasının telefonlarına kasa tasarımı yapıp satmıyor mu ?

    O sadece air modeli için geçerliydi. O dediğini Casper yapıyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    At yalanı.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HedefeDogru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


    quote:

    Orijinalden alıntı: HedefeDogru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

    O işi ayarlarlar. Türkiye son zamanlarda yerli üretime çok büyük destek veriyor. Gittiğim bir kursa GM'de çalışan bi abi vardı. Duyuruldu mu bilmiyorum GM 8 ve 8 plus çıkacakmış. O telefonu vs gösterdi bana. Yani adam önemli biri o diyor devlet fabrikayı buraya getirelim diye çok büyük destek veriyor. Ticari düşünsek Çin'de açmamız lazım ama devlet desteğiyle buradayız diyor. Fabrika da İkitelli'de sanırım oradan geliyor kursa.

    GM'nin telefonlarını Çin'de Google üretmiyor mu?

    Biraz konuştuk şöyle diyor. Yazılım zaten android one. Yazılımı Google yapıyor. Bunlar burada abinin şu an organize etmeye çalıştığı fabrikada parçalar anakarta monte ediyormuş. Diğer parçaları nasıl oluyor bilmiyorum. Ama devlet fabrikaların buraya getirilmesi için destekliyormuş. Bu İkitelli'deki fabrika da yeni gelmiş. Adam o yüzden oradaymış bu aralar.

    Hocam montajı Vestel de yapıyor bu yeni bir şey değil ki? Önemli olan kasayı falan ucuza mal etmek. Ekran, anakart, işlemci falan zaten yapılmaz. Çünkü o işler bizden geçti. Ne yaparsak yapalım ucuz olmaz. O yüzden düzgün bir üretim ve fiyat politikasıyla dünya markası olabilir GM.

    Hocam GM zaten telefondan çok yüksek rakamlar kazanıyormuş. Yani parçaları birkeştirip sattığında 400'e mal oluyorsa 1000'e satıyor. Bu işler de yavaş yavaş olur. Mesela buraya fabrika taşıyor GM. Bunu gören bir şirket diyecek ki ben batarya üretebilirim. O işe girecek. Bir başkası ben kulaklık üretirim diyecek o işe girecek. Malesef pat diye üretime geçilmiyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1170 Mesaj
    Eğer ölmeden şu arabayı görürsek, ÖTV'siz satmadıkça hiçbir anlamı yok bence. ÖTV almamaları gerekiyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    699 Mesaj
    Çomarlar mı gelmiş ne . Milli araba yapacaksınız maliyeti hadi 30.000tl olacak siz kendi arabanıza 100.000 vereceksiniz . Almanyada lüks otomobiller 100.000 bandında . Gidip gopften bile leş araçlar alacaksınız. Alın bakalım hepiniz alın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7537 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtayd

    Ne yobazlar ne cahiller var aklım almıyor. Yok bmw gibi olacakmıymış da aynı para ise gider ithal alırım da yok balondur da sizin gibi sığ görüşlü insanlar yüzünden gelişmiyor ülke.

    Yeri gelince de ay ülke gelişmiyor ay türkiyeden kurtulmak isterim dersiniz ama bu kadar da sığsınız işte.

    rekabet etmesi için ucuza vermesi lazım, dacia gibi hem ucuz olacak hem de vatandaşına daha ucuza satacak, biz 40-50 bin fiyat beklerken, 100 bin çıkardılar
    _____________________________
  • Binbaşı
    1082 Mesaj
    Bu fiyatlar saçmalık. Bi zahmet ötv almasınlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    Rakamlar komedi 100 bin lira nedir. O fiyata çok zor rekabet eder diğer araçlarla.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2867 Mesaj
    Sayın yetkililer arabanın motorunu,agirligini vs geçtim karoserini belirlemeden 100 km de 2-3 lira yakacagini açıkladı siz de hala ciddiye alıyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    21
  • Yarbay
    19597 Mesaj
    Gelirse alırım ama pek umudum yok, muhtemelen elektrikli araçlar hakim olduğunda gelir o zamanda ne yapalım o aracı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    152 Mesaj
    O yerli araba 6 aylik maasimdan fazla olursa almam. Gerci bunlarin bisey yapacagi yokya secimler yaklasitigi icin yerliler milliler gun yuzune cikmaya basladi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    26148 Mesaj
    Öffff konuya cebinde kredisiz 10 bin tl bile olmayan ama 100 bine bile olsa gider alirimcilar dolmus.



    100 binden ciksin bak nasil patliyor balon



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Yarbay
    15540 Mesaj
    Bu araca 100 bin verecek safları bulurlar merak etmeyin.Resmen şakşak geçiyorlar milletle.Hala geçmeye devam ediyorlar.Böyle milleti bende bulsam sabah akşam şakşak geçerim.
    _____________________________
    Intel Core i7 8700K(5ghz oc)--Sapphire Radeon RX 5700 8GB--LG 31,5" 32GK850F 1 Ms 2K 144Hz Freesync 2--GIGABYTE Z370 AORUS Gaming 7--16GB(2x8) GSKILL RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16(3600 CL17 oc)--960 EVO 500 GB NVMe M.2 SSD--Samsung 250GB 850 EVO--Crucial M500 240GB--PHANTEKS P400S TEMPERED GLASS BLACK/RED--EVGA SuperNOVA 750 G2 80 GOLD--NZXT Kraken X62 Liquid Cooling System--HARMAN KARDON Soundsticks Wireless 2.1 Speaker System--CORSAIR K70 LUX Mechanical Gaming Keyboard--ROCCAT KONE EMP RGB Gaming Mouse--Creative Sound Blaster Tactic 3D Sigma USB Gaming Headset
  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PropackeD

    Fransa gidenler bilir fransız arabaları 4 teker olsa bile Fransızlar sadece fransız arabalarını öncelikle alır neden bliyormusunuz adamlar milliyetçi kendi Vatanında üretilen arabaları öncelik tanıyorlar burda çoğumuz Türkiye yaşıyor yok Amerika övüyor yok Almanya’yı kendinize gelin burda oturduğumuz yerden yok yerli malı kötü yerli malı şöyle böyle param olsa 200 milyar olsa alırım . Yerli malı ne üretiliyorsa onu alıyorum param ülkemde kalsın başka Türkiye yok, 14-18 yaşındaki birşey anlamayanlarda buraya yorum yapıyor sinirlerimi alt üst ediyor.



    İmzada iphone, amma velakin “Ülkemde üretilen ne varsa alıyorum”. E alsaydın bir tane vestel. Neden almadın?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Opel Astra Bertone Coupe 2.2 2001
    Mercedes Cl 500 2000
    Fiesta 1.4 Tdci 2011
  • Binbaşı
    1056 Mesaj
    Yerli aracın ötv si olmaması lazım yoksa herkez ithal araç almaya devam eder 2 gündende kepengi indirirler. Şahsen 100 bin civarları olursa ben tercihimi ithal araçlardan yana kullanırım.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
SEO
Media Sözlük
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.