Bildirim
Yeni volvo V40 & Yeni Audi A3 EURO NCAP test sonucu
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Audi'nin jant kapakları pek tinlamadi yalnız, durmak yok yola devam
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TripleSix
Audi'nin jant kapakları pek tinlamadi yalnız, durmak yok yola devam
Benimde dikkatimi cekti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
v40 in yan hava yastiklari insana guven veriyor ama highway institute testlerini dusununce v40 in lastigi dikkatimi cekti kabine dalmaya egiliml,i s60 gibi durmuyor sanki.. dummy jantin ustune oturacaksa koltuk yerine pek guven vermiyor..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
o sondaki koltukla yapılan testi anlayamadım bir türlü. birde volvo çok başarılı. yalnız yan darbede arka koltuktaki çocuğun teki resmen savruldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tLqA -- 29 Ağustos 2012; 21:34:36 > -
5 yildiz almayani dovuyorlar zaten. Bu testler zorlastirilmali kesinlikle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: colibaly
5 yildiz almayani dovuyorlar zaten. Bu testler zorlastirilmali kesinlikle.
-
Bunlar kac km hizla yapiliyor.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
v40 yetişkin ve yaya güvenliğinde şimdiye dek alınmış en yüksek skorları almış -
yandan darbelerde ve koltuk testinde A3 daha iyi. A3 ün perdeleri açılmamış. kıyamıyorlar herhalde açılmasına.volvo direk testinde fazla göçtü. bir de dikkatimi çeken unsur direk testinde camın kırılmamasıydı. -
Model bazında en fazla beş yıldız alan Renault diye biliyorum.
En az Volvo kadar güvenli o zaman.
Neyse!
"Volva zaten tank gibi. Bu teste girmesine hiç gerek yok. Onu bilen bilir. Onun... sacı çok kalın." (Şehir Efsaneleri'nden Alıntı)
Sonuç: Bu testler daha da zorlaştırılmalı. Çünkü önemli olan insan hayatı. Yaya da insan. (Plastik çamurluklu...Megane ıı)
Volvo 1.6 dizel-otomatiği en kısa zamanda Focus'ta görmek dileğiyle!
Paylaşım için teşekkür. -
quote:
Orijinalden alıntı: Aydoğan*
"Volva zaten tank gibi. Bu teste girmesine hiç gerek yok. Onu bilen bilir. Onun... sacı çok kalın." (Şehir Efsaneleri'nden Alıntı)
Sonuç: Bu testler daha da zorlaştırılmalı.
Aynen katılıyorum.
Bunun markası olmaz hepsi en ağır şekilde teste girecekler.
Volvo'yu da Audi'yi de beğendim.
İkisinin de yaşam alanları çok iyi oranda korunmuş.
Fakat gerçek veriler için Amerika'daki IHS testlerini görmek lazım.
ncap artık geçerliliğini kaybetti. -
quote:
Orijinalden alıntı: shadowgeist
quote:
Orijinalden alıntı: Aydoğan*
"Volva zaten tank gibi. Bu teste girmesine hiç gerek yok. Onu bilen bilir. Onun... sacı çok kalın." (Şehir Efsaneleri'nden Alıntı)
Sonuç: Bu testler daha da zorlaştırılmalı.
Aynen katılıyorum.
Bunun markası olmaz hepsi en ağır şekilde teste girecekler.
Volvo'yu da Audi'yi de beğendim.
İkisinin de yaşam alanları çok iyi oranda korunmuş.
Fakat gerçek veriler için Amerika'daki IHS testlerini görmek lazım.
ncap artık geçerliliğini kaybetti.
Ncap'e haber verdin mi? Bosuna arabalari parcalayip durmasinlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
volvo bir kez daha tank gibi araçlar yarattığını göstermiş oldu. volvonun ne kadar sağlam olduğunu hepimiz biliyoruz ama ben audinin volvo yanında bu kadar düşük kalacağını tahmin etmemiştim. -
Muz silecekler dikkatimi çekti benimde. -
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
Ncap'e haber verdin mi? Bosuna arabalari parcalayip durmasinlar.
tabi usta yapmaz mıyım.
Alamanlara da haber yolladım amarikalarda paçavra olmayın sonra böyle kaza olmaz diye kıvırmayın adam gibi araba çıkarın dedim -
quote:
Orijinalden alıntı: shadowgeist
Fakat gerçek veriler için Amerika'daki IHS testlerini görmek lazım.
ncap artık geçerliliğini kaybetti.
Evet, gerçekten de "small overlap" testi tüm testlerden daha geçerli ve tek başına belirleyici bir test. Euroncap de zaten 2 tane ilkokul mezunu Avrupalı esnaf kardeşimizin hobi olarak başlattıkları bir iş. Bizler geçerliliğini yitirdiğine kanaat getirdik ama onların haberleri yok, hala birşeyler yapmaya çalışıyor garipler... Otomobil firmaları da durumdan habersiz oldukları için hala reklamlarında mutlaka euroncap test sonuçlarını kullanıyorlar, bunlara da tek tek "o test geçerliliğini yitirdi" diye eposta göndermek lazım...
Önden çarpma, yandan çarpma, arkadan çarpma, çocuk güvenliği, yaya güvenliği, takla (tavan sağlamlığı) testi, güvenlik asistanları ve uyarıları vb tamamen hikaye... Tek gerçek sonuç, "small overlap" testi!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 30 Ağustos 2012; 12:32:23 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: shadowgeist
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
Ncap'e haber verdin mi? Bosuna arabalari parcalayip durmasinlar.
tabi usta yapmaz mıyım.
Alamanlara da haber yolladım amarikalarda paçavra olmayın sonra böyle kaza olmaz diye kıvırmayın adam gibi araba çıkarın dedim
İlk ve son Volvo mu V70 Bi Full 2000 yıllında almışdım, sebebide ucuz diye yani Crash testlerinde iyi sonuç aldığından değil, bakdım sonra çok sağır bi araç Hanıma verdim -
audinin jant kapakları göz dolduruyor -
mobildekiler icin biri puanlari yazsa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- polise başkasının ehliyetini vermek
- vites atarken ses gelmesi
- aracın perte çıkmasını istemiyorum
- ford focus 1.5 dizel otomatik yorumlar
- petlas progreen pt525
- byd u9
- en ucuz engelli araç fiyatları 2024
- xiaomi araba
- elektrikli transit
- sıfır doblo fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X