Şimdi Ara

Yeni Toyota Proace City Türkiye fiyatı açıklandı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de anlamıyorum kasnak kayıs CVT koyacagına Aisin senin zaten neden Corolla ya EAT 6/8 koymuyorsun?

  • Gelişmiş ülkelerde bunları alıp binek olarak kullanacak olmayacağı için ortak model kullanıyorlar.
    Bizim forum ahalisini kızdırmışlar ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Ticari amaç yerine hususi kullanım için toyota daha fazla donanım veriyor tek eksisi riftere göre grip kontrol yok. Fakat üzerine garanti ve servis hizmeti daha iyi. Rifter de çoğu donanım opsiyonel ve bulunması da zor.

    Fiyat performans olarak en iyisi şu an caddy dahil toyota. Sonrasında xtr paket citroen. Gurubun en altında berbat bir orta konsol ve manuel el freni ile opel combo.

    Kısaca fiyat performans zirvesi toyota olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende345 kullanıcısına yanıt
    Tüm reklamlara bakın bu araçlar MPV alternatifi olarak pazarlanıyor. Çocuklu kalabalık aileler için MPV yerine geçtiler. Ki tam bir aile aracı oldular. Geniş iç hacim bolca saklama alanı ve dev bagajı ile tam bir aile aracı.

    Hanımı ikna etseydim alacaktım. Berlingo. Fakat toyota çok daha iyi olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt

    Öyle pazarlanıyor. Ama Avrupa için bu şekilde satış miktarının az olduğuna eminim. Adam gidip ya suv ya da station alıyor. Zaten aileler kalabalık değil.

    Bu yüzden ortak üretim var.

    Ama ülkemizde ihtiyacı olana mantıksız değil. Gidip V60 alamaz ki herkes.

    Mpv'lerin modası geçti. Verso bitti. 5008 crossover oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende345 kullanıcısına yanıt
    Suv dan daha kullanışlı bir araç. Saklama gözü bagaj vs çok çok daha fazla. C3 Aircross takas ile aldım. 15 gün ikame berlingo full verdiler. İç hacmi d sınıfı bir araçtan daha geniş her yeri saklama yeri 2 metre dahi olsanız boy sıkıntısı çemezsiniz. Cam tavan altında bile eşya saklama bölümü düşünülmüş. İç hacmi c5 aircross dan bile geniş ve ferah.

    Kötü tarafı koltukları çok ince ve arka koltuğu çok dik. Süspansiyonları ticari olduğunu belli ediyor. Eksiklikleri toyota tamamlamış. Hud bile mevcut.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Ticari amaç yerine hususi kullanım için toyota daha fazla donanım veriyor tek eksisi riftere göre grip kontrol yok. Fakat üzerine garanti ve servis hizmeti daha iyi. Rifter de çoğu donanım opsiyonel ve bulunması da zor.

    Fiyat performans olarak en iyisi şu an caddy dahil toyota. Sonrasında xtr paket citroen. Gurubun en altında berbat bir orta konsol ve manuel el freni ile opel combo.

    Kısaca fiyat performans zirvesi toyota olmuş.

    dolu bir caddy 300 e yaklaşıyor üstelik 2.0 vergiside cabası..


    8 ileri şanzımanlı en ucuz EMP2 platformunu kullanan ürün alınabilir.


    hangisi uyuyorsa.

  • Ortaya karışık ama olsun Toyota yazması etkiliyor :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burası da olmasa araç hakkında doğru düzgün bilgi bulamayacağız. Ne zamandır aracın motoru ve şanzımanı hakkında bilgi almaya çalışıyorum. Motor Toyota değil, şanzıman da CVT değil. Yine en iyisi otomatik isteyene Ford gibi duruyor.

  • Motor en iyi dizel ünitelerden, şanzıman ise Toyota'nın ve en iyi şanzımanlarından bir tanesi. En iyi otomatik Ford nereden çıktı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 28 Mayıs 2021; 0:28:25 >
  • Bu kadar tipsiz anca olurdu.

    Kardeşim azıcık rafine bir tasarım yapın yahu.


    Şu piyasada Courier ve Caddy'nin eline su dökecek araç bence yok.

    Özellikle şekil şemal olarak Courier...

  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Toyota motorunun sağlamlığıyla ünlü ancak motor Toyota değil. Toyota CVT şanzıman kullanıyor ancak bu aracın şanzımanı da CVT değil. Toyota amblemi konulmuş Citroen bu. Ekstra özellikleri vardır tabii ama CVT yoksa Powershift almak mantıklı değil mi?

  • Dünyada bir sağlam Toyota'nın motoru mu var mı? PSA grubunun dizel motorları oldukça sağlamdır. Ayrıca Toyota sadece CVT kullanmıyor, aracın üzerindeki şanzıman Toyota şanzımanı, bizzat Toyota üretiyor o şanzımanı. Powershift farklı bir mantıkta olan şanzıman, PSA ve Procity'deki şanzıman ile dayanıklılık ve masraf olarak boy ölçüşemez.


    @rapi-d

  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Avrupa araçlarını ve motorlarını beğenmiyorum. Güç olarak iyi olabilirler ama sorunlular. Toyota, Mazda, Suzuki, Honda varken diğerlerini tercih etmem.

  • Tabi tercih ve güven meselesi. Bazı kişiler özellikle Fransız araçlarına güveni az oluyor. Dediğiniz gibi keşke safkan Japon olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.