Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (397. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.823
Cevap
176
Favori
935.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZGÜR_DH

    Sanırım bilgi kirliliği var. Fabrika değerlerinde bir önceki 1.4 S olsun, veya makyajlı 2019 sonrası tüm 1.4 turbolar olsun, hepsinin 4x4 hızlanması 10.2 saniyedir. Siz hangi kaynaktan 1.4 S'lere özel 8.9'u buldunuz? Bireysel testlerden bahsediyorsanız evet, tüm 4x4 1.4 turboların hızlanması fabrika verisinden 1 saniye daha iyi, tuhaf bir şekilde. Ama "10.2 ve 8.9 arasındaki fark nasıl olur da anlaşılmaz" gibi bir soru sorunca konuyu netleştirmek istedim. Böyle bir fark yok çünkü. Hem hybrid hem de düz benzinli, fabrika verileri tamamen aynı değerde: 4x2 9.5, 4x4 ise 10.2'dir. Pratik kullanımda ise 4x2 ve 4x4'ün hızlanma farklarının olmadığı testlerde tespit edilmiş bu kadar.
    Bilgi kirliliği olmadığının kanıtını vereyim,
    asıl algı yapan kim görün.

    Bu aracı 2016 da almadan önce yüzlerce kaynaktan araştırdığım için kesin yazdım.

    VITARA 1.4S 4X4 ARACIN 0-100kmDEĞERLERİ.

    https://www.youtube.com/watch?v=9AtVHyBan-E&feature=youtu.be

    [DHTUBE=]https://www.youtube.com/watch?v=9AtVHyBan-E&feature=youtu.be[DHTUBE=]

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu videoda NEO-CYPRUS'un merak ettiği soruya cevap yok. Eski 1.6 atmosferik ve 1.4 turbo benzinli karşılaştırması yapılmış. Bunların hızlanması tabi ki farklı olacak, fabrika verileri de farklı zaten.

    NEU-CYPRUS arkadaş da atmosferik 1.6'dan 1.4 turboya geçişin tabi ki de farklı olacağını yazmış. Asıl merak ettiği 1.4 turbo benzinli ve 1.4 turbo hybrid arasındaki ivmelenme farkı.

    Ben de 1.4 Hybrid ve 1.4 Benzinli karşılaştırmasından bahsettim. Şimdi yazdıklarımı net bir şekilde tekrar yazayım, diğer arkadaşlar da bu mesajları takip edip yardımcı olsunlar, neden anlaşamıyoruz anlamıyorum. 300.000 TL büyük para, yani verilerden, rakamlardan bahsederken titiz olmalıyız.

    Sondan bir önceki mesajınızda da 8.9 saniye ve 10.2 saniye gibi bir farktan bahsetmişsiniz. Bilgi kirliliği işte tam da burada. Şimdi bu farka nasıl ulaştığınızı anladım. Bir kere 8.9 saniye verisi bireysel bir test videosundan. 10.2 saniye ise fabrika verisinden. Yani elma ve armut. Tekrar edeyim, 1.4 S benzinli ile makyajlı kasanın 1.4 GL+ veya GLX benzinlileri tamamen aynı hızlanmaya sahipler. Bunları da karşılaştıran bir video olmayabilir çünkü gerekli de değil, motorları aynı zaten bu bir. İkincisi, 1.4 Hybrid ve 1.4 benzinlinin fabrika verileri ise tamamen aynı, bireysel testleri Youtube'da varsa bulup paylaşın lütfen, ne güzel olur :) ama sanırım henüz yok.

    Bilgi kirliliğini genelde farketmeden ve iyi niyetli hepimiz yapabiliriz, ben de yapıyorsam düzeltilmek isterim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Değerli arkadaşlar,

    Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.


    Benim hibritten beklediğim, hani biz 4x4 aracı Auto'dan Sport moda alınca tabiri caizse insanı hafiften koltuklara yapıştırma gibi ivmelenmeyi bariz hissettiriyor ya, acaba hibrit versiyon da önceki 1.4 turbo araçlardan kullanan arkadaşlara böyle ilave bir ivmelenme hissini veriyor mu, hakikatten hibrit harika, bambaşka bir şey olmuş dedirtebiliyor mu onu anlayabilmekti.

    Görünen o ki performans olarak böyle direk hissedilebilir bir artısı yok gibi.

    Yakıt tüketimi olarakta hibrit araç çok önemli bir avantaj da sunmuyor sanki. Ben zaten atmosferikte yaz lastikleriyle şehir içi 7 lt, şehir dışı ise 6 lt civarında yakıyorum. Ama atmosferiğe göre hibrit her halukarda daha performanslı olacağından benzer ya da biraz daha yüksek yakıt tolere edilebilirdi elbette.

    Aracın fiyatı da sürekli artıyor, dün yine bir zam daha geldi ve benim düşündüğüm 4x4 GL+ Elegance liste fiyatı 363 900 TL oldu.

    Aynı arttırımı benim 2. el aracıma yapmazlar, makas iyice açılır.

    En iyisi elimdekini kullanmaya bir süre daha devam etmek gibi.





  • ÖZGÜR_DH Ö kullanıcısına yanıt
    1.4S 4x4 araç ile 1.4 Hybrid araç aynı değildir.
    önce bunu öğren.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, bazı marka ve modellerde trim sesi can sıkıntılı olarak kronik bir sorun oluyor. 2021 Vitara için, deneyimlerinize dayanarak, neler söyleyebilirsiniz? Tesekkürler şimdiden.

  • Merhaba Değerli Forum Üyeleri,


    2020 Model 1,4 GLX 4X4 bir Vitara aldım. Araç, kullanım koşullarıma baktığımda bana biraz alçak gibi geldi ve Yükseltmek istiyorum.


    Lastik ebatlarını 225/65/17 lastik taksam araca uyar mı acaba sürtme veya başka sorun yaşar mıyım. lastikten yükseltmek istedim.


    Veya daha farklı bir yükseltme önerisi olan varsa paylaşırsanız memnun olurum. Acaba sizce en mantıklısı nasıl olur?


    Şimdiden teşekkürler...

  • VİTARA ERCAN V kullanıcısına yanıt
    http://www.yenivitara.com/vitara-tuning-f6/lastik-jant-konfigatoru-t145.html

    Şurayı bir inceleyin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Atakan bey çok teşekkürler, verdiğiniz bağlantıda bayağı faydalı bilgiler okudum. Yine de tam netlik alamadığım konu şu: Aracımın orijinal 17 jantı ile yükseltebileceğim maksimum lastik ebadı nedir acaba? Sürtme sorunu yaşamadan.

  • Ercan bey , şu link e bir bakın yardımı olacaktır mutlaka.

    https://www.lastikjantavm.com/jant-lastik-hesaplama-modulu

  • smazici kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 1 yıldır kullanıyorum, sıfır aldım. Trim sesini ne kadar kafamıza taktığımıza göre memnuniyetimiz değişir. Skoda Yeti'de de vardı 7 buçuk yıl kullandım. Özellikle mevsim geçişlerinde, büyük nem değişikliklerinde olurdu, Vitara'da da böyle. Suzuki Vitara Türkiye Facebook grubunu tavsiye ederim, orada bir kullanıcı trim sesi sorununu %100 çözmüş videosunu yapmış.

    Ben kafaya takmıyorum trim sesini. Mekanik bir ses olursa başka tabi...Alçak sesli bir desibeldeyse onları da çok takmamak lazım. Büyük bir sorun olsa ses de daha uyarıcı bir hale gelir, titreme, vurma vs. olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VİTARA ERCAN V kullanıcısına yanıt
    225/65 sınırın üzerinde bence. En ideali 215/60 R 17 veya maksimum 225/60 R17. Bir kullanıcı 225/60'ta herhangi bir sürtme yaşamamış.

    Ben de A/T lastik alacağım (ama gerçek A/T, satıcılar bazen dört mevsimlik 4x4 lastiklerini "bu da yarım A/T, yarı arazi" diye kandırıyorlar.) Dişli ve desenleri gerçekten arazi için de yeterli olmalı. Yüzde 40 arazi yüzde 60 asfalt oluyor A/T'ler. Şu anda kauçuk sıkıntısı var dünyada, üretimler durdu. A/T lastik stokta yok...Tüm markaların %70'ini taradım, %30'u kaldı ama lastikçime de sordum kesinlikle yok dedi. Telefonla aradıklarım da klasik esnaf hareketleri yaptılar. O yok, şundan verelim bu da arazi falan diye kandırmaya çalıştılar...Ben şimdi şunu araştırıyorum. Eğer 215/60 ile 225/60 arasında yanak güçlendirme farkı yoksa ben 215/60 alacağım. Ama işte 225'te ekstra korumalar olabilir yanaklarda, o zaman 225/60. Sizin düşündüğünüz 65 yanak bence sürtme yapar. Üstten bir ihtimal yapmaz ama önden sağa sola tam çevirmede yapar gibi. 60 yanak bile sürtmemesi bana ilginç geldi ama kullanıcı kişi hiç ama hiç sürtmedi dedi hatta yüklüyken de denemiş. Çamurlukların içleri, özellikle yanlar, (mesela sol ön lastiğin sol tarafıyla çamurluk arası) dışarıdan 4 parmak, içeriye girince 3 parmak fark var orijinal lastikleriyle. 3 parmak zaten bir sinyal veriyor çok da zorlama beni diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • VİTARA ERCAN V kullanıcısına yanıt
    Bir Vitara kullanıcısına göre sorunuzun cevabı 225/60 R17. Daha büyüğünü duymadım 17 jantta.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 2020 model 1.4 boosterjet 4x2 gl plus modelini almayı düşünüyorum. Parca sorunu varmıdır? Ortalama kaç gunde parçalar geliyor? Olumlu olumsuz düşüncelerinizi paylaşırsaniz sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hayrola? Aracı parçalayacakmısınız?
    5 yıldır S model kullanıyorum, herhangi bir parça gerekmedi.
    Kazayaparsanız da, parça yerine kendi fiziksel durumunuzu merak edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 1 Haziran 2021; 10:4:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Baska bir forumdan birisi motor aksamindan bir parçanın gelmemesi sonucu 2 ay arabayı kullanamamaktan şikayet etmiş. 2 ay arabayı beklemek sizin için az olabilir ama benim için cok fazla. Neyse, bilgi sahibi birisi yazarsa daha iyi olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Breeking B kullanıcısına yanıt
    Nadiren de olsa bu durumlar yaşanabiliyor. 2017 Aralık'ta aldığım 1.4S ile bir kez arıza yaşamıştım. Geçen yaz yolda ilerlerken gösterge sarıya dönmüş birkaç sistem arızası vermişti. Arabayı park edip durdurduktan sonra çalıştıramamıştım. Servisi aradım, akü bitiyor olabilir dediler, kendi çabamla takviye ettim ama çalışmamıştı. Servis elemanı geldi o da takviye denedi ama olmadı. Sonra fren müşiri sigortası yanmış değiştirdi araç çalıştı. Servise yola çıktık giderken yine arızayı verdi. Servise gittiğimizde aynı sigorta yine yanmıştı. Sonuç fren müşiri arızalanmış. Ellerinde o an vardı ve değiştirdiler. Olmasaydı ne olurdu bilemiyorum.
    Bence arıza oranı düşük bir araç, o yüzden tadını çıkarmaya çalışıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Breeking B kullanıcısına yanıt

    Hocam sarf malzemeleri bulunuyor. Nadir parçaların yan sanayisini bulursunuz sıkıntı olmaz. Ancak nadir parçaların Orijinallerinin tedariki zaman alabiliyor. Covid zaten tüm dünyada tedarik sıkıntıları doğurmuş durumda. Şunu da unutmayın hangi parça olursa olsun artık vitaralar Macaristan’da üretildiği için avrupa menşeili. Yani bir VW parçasının Almanya’dan gelmesi ile Suzukinin parçasının Macaristan’dan gelmesi arasında çok da abartılı bir teslim süresi farkı yok. Aracı pert kıvamına getirmediğiniz sürece 2 ay süresince araçsız kalacağınızı düşünmüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Breeking B kullanıcısına yanıt
    Arızayı genellemek doğru değil.
    100 binde bir arıza için 2 ay bekleniyorsa bu göz ardı edilir.
    Kaza geçirip, kırım sonucu parça gelmesi ise ayrı soru.
    o zaman tüm ithal araçları almayacaksınız,
    çünkü Sağolsun bu AKP hükümeti sanayi bakanlığı,
    ithal araçlarda ki %30 parça bulundurma şartını kaldırdı.
    bu nedenle takmayın kafanıza,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, 2016-2018 Vitara'larda analog kadranların ortasındaki dijital göstergeden anlık hızımızı dijital olarak görebilmenin bir yolu, ayarı falan var mı? Hani şu ortalama yakıt tüketimi, ortalama hız, kalan menzil ve anlık yakıt tüketimini gösteren dijital kısımda yani.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Breeking

    Arkadaşlar merhaba. 2020 model 1.4 boosterjet 4x2 gl plus modelini almayı düşünüyorum. Parca sorunu varmıdır? Ortalama kaç gunde parçalar geliyor? Olumlu olumsuz düşüncelerinizi paylaşırsaniz sevinirim.

    Merhaba,


    Aracım 2017 model 1.4 S. Ufak kazalardan dolayı arka tampon 2 kez değişti. İkisinde de yetkili servis parçaları 3 gün içinde temin edip 5-6 günde aracımı teslim ettiler.

  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.