Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (388. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.823
Cevap
175
Favori
935.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 386387388389390
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • solidgrind S kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için teşekkür ederim. Sonuçta elma ile elmayı kıyaslamak lazım. Vitara yol tutuş olarak daha önce sahip olduğum Toyota Avensis'ten daha kötü, Hyundai IX35'ten daha iyi bir araç.

  • ÖZGÜR_DH Ö kullanıcısına yanıt

    Bana videoları izlemeden sorsanız, BMW 3 daha iyi yol tutuyordur heralde derim, ki ilk iki hızda BMW daha iyi. Üçüncü hızda ise başarısız olmuş. Videoyu seslendiren adam da olayı, aracın verileri belli olmayan üretim öncesi numune olmasına bağlamış. Ben de aracın başka geyik testini izledim. Bundan daha iyi ama hala çok iyi değil.


    Sonuçta trafikte yaşadığımız durumlar çok çeşitli, ve haliyle kendi deneyimlerime göre yorumda bulunmak durumundayım. Akşama kadar teknik veri ve test de paylaşabilirz, ve bunların sonucunda Vitara 'nın önden çeker hali bile tüm sedanlardan daha iyi yol tutuşa sahip çıkabilir. Ama dediğim gibi ben beklenmedik olumsuz yol tutuş durumları gördüm. Kendi adıma hala derim ki, bu aracın yol tutuş anlamında sınırlarını zorlamak, gönül rahatlığıyla yapabileceğim bir şey değil.


    Bir de benim torsiyon çubuğu değişti. Olumsuzluklar torsiyon çubuğuna mı bağlıydı, onu da tespit edebilmem çok zor. Çok araçta değişti, çoğunda da bir sınır değer belirleyip onun altında kalıyor diye değiştirmediler. Bu parça yol tutuşa doğrudan etki eden bir parça.


    Dolasıyla aracı ilk kez kullanan birinin çektiği videodan ziyade kendi tecrübemi aktarmak durumundayım. Başta da dedim ki "yol tutuşunu söylendiği kadar beğenmiyorum". Bu demek değil ki yol tutuşu kötü ya da berbat dedim. Ersin Bey 'in dediği gibi elmalar armutlar var. Vitara 'da elmalar içinde çok güzel bir Amasya elması Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)  Daha fazla kafa ütülemeyim ben. Sonuçta Vitara 'nın yol tutuşu iyidir. Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: redloves

    Teşekkürler araç orjinalde 17cm yerden yüksekliği, Bu işlemi yapınca lastikle birlikte 22 cm buluyor. Gayet güzel hafif arazide iş görür yükseklikte. Subaru xv ile aynı yüksekliğe kavuşuyor.
    Eibach yayların siparişini verdim. Hayırlısıyla bir gelsinde. Orjinal lastikler ile bir süre denerim lastik değişim vakti gelincede iyi bir a/t lastik takımı alıp devam ederim inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç hoşuma gitti, kullanıcıların genel yorumu nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • solidgrind S kullanıcısına yanıt
    👍👍
  • Broon kullanıcısına yanıt
    Satın almayı düşünüyorsanız bence okuyabildiğiniz kadar ilgili mesajları okuyun. Bana özetle derseniz de çok kısaca: En iyi fiyat/performans araçlarından birisi, belki de ilk 3 sıradadır. 4x2 alacaksanız GLX donanım alın, veya ben herhangi bir donanım 4x4 tavsiye ederim. VW grubunun malzeme kalitesini bulamazsınız ama sağlam, dayanıklı, ekonomik, hızlı, güvenli ve sorunsuz bir araç sahibi olursunuz.
  • Bugün malum Ankara 'da kar var. Çok büyük hatamız, kış lastiğine geçmemiştik. Çankaya 'nın yokuşları da meşhur. Ben evden çalışıyorum aracı eşim kullanıyor. Baktık sokaktan patinaj sesleri yükseliyor. Eşim kullanmaya karar verdi, 16 yıllık şoför karar kendininYeni Suzuki Vitara (ANA KONU) Kar moduna almış ve Conti lastiklere rağmen kaymadan varmış, ki gittiği yollarda bolca patinajcı görmüş. İnişte kızaklayınca kurtarmak zor ama Allgrip 'in çıkışta tutunmaya illa ki faydası olmuştur diye düşünüyorum.


    Bu arada kış lastiğine geçmemiş olmak büyük hatamız. Araç 4 çeker olunca yaz lastiği ile gidelim diye bir şey söz konusu değil. İkisi ayrı şeyler. Kış lastiği ile de gayet kayılıyor. O yüzden kış lastiği şartYeni Suzuki Vitara (ANA KONU) 





  • solidgrind S kullanıcısına yanıt

    Selam,


    Sizin nezdinizde tüm forumdaşlara paylaşımda bulunayım.


    Tüm araçların frenleri motorlarından çok daha güçlüdür. 0-100 km/h hızlanması 10 saniye civarında olan bir aracın 100-0 km/h yavaşlaması 2 saniye civarındadır. Yani önemli olan aracın hızlanması değil, acil durumda çabuk şekilde durmasıdır. Bundan dolayı ister 2 çeker ister 4 çeker olsun tüm modern araçların 4 tekeri de disk fren olarak yapılır. Kış lastiğinin asıl farkıda burada ortaya çıkar. 4 tekerleğe de kış lastiği takarsanız araç en hızlı şekilde durabilir. Karda ve buzda asıl önemli olan gitmek değil, durmaktır.

  • Arkadaşlar selamlar. Vitarasıyla römork çekme deneyimi yaşayan varmıdır acaba? Teknik kitapçığındaki bilgilere göre frensiz 400kg, frenli 1200 kg a kadar çekme yapabiliyor vitara. Mesleğim gereği çok yer değiştiriyorum. Kendi eşyamı taşımaya karar verdim ve kapalı kasa/tenteli bir römork arayışımdayım. (Eşyam çok yok. Seyyarım yani ve tabiki 750 kg altı) Tecrübe ve bilgisi olan varsa paylaşım yaparsa çok memnun olurum.
    ( araç 1.4 4x4 ve servise sorduğumda çekmeyin difransiyeli elinize alırsınız tarzında bir açıklama yaptı. Pek ciddiye almadım tabiki)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır takip ettiğim bir araç. ÖTV zammı öncesi alım arifesindeyken 170 - 180 bin civarında olan 2017, 1.6 GLX'ler zamma yakalanmam ile bir anda 220-230'lara sonrasında ise 250 ve üstüne fırladı. Şu an fiyatlar biraz geri çekilmiş gibi görünse de hala 220 üzerinde. Bu fiyatlara alınır mı yoksa biraz daha beklemeli miyim ?

  • Bir ara konuşulmuştu ama epey geride kaldı sanırım.

    Aliexpressten otomatik cam kapatıcı alanlar vardı.

    link ve tavsiye verebilecek var mı?

  • Ben Ocak 2018 yılında Aliexpresten 50$'a almıştım. O zaman vergi ödememiştim. Şu an yine 50$ a satılıyor.

    https://tr.aliexpress.com/item/32815781900.html?srcSns=sns_WhatsApp&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=60007091077&tt=MG&aff_platform=default&sk=_B0ilIg&aff_trace_key=d2db30693eb54e9eb63425c33c8b1861-1609271384533-08251-_B0ilIg&shareId=60007091077&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=636b3b6bd7e14f389657764eae26dd45

    Bu hem aynaları hem camları kapatıyor. Soketli, direkt soketleri uygun yerlere takıyorsunuz o kadar. Bunun benzerleri de yurtiçinde satılıyor. Yurtiçi uygun fiyata bulunursa, buradan almak daha mantıklı olabilir.
    Ben yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.




  • atakan84 kullanıcısına yanıt

    Tşkler.Tr ye de gelmiş.Buradan almak daha mantıklı sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    Bir ara konuşulmuştu ama epey geride kaldı sanırım.

    Aliexpressten otomatik cam kapatıcı alanlar vardı.

    link ve tavsiye verebilecek var mı?

    https://www.youtube.com/watch?v=69udDzxqnvo&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 30 Aralık 2020; 9:34:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Faydalı bir paylaşım olmuş.
    Sizin modül ile benimkinin arasında bir kaç fark var. Tam fark edemedim, ama aynalar kapanmıyor sanırım. Gerçi başlıkta sadece cam olarak bahsetmişsiniz.
    Monte esnasında benim modül de 12 v kablosu diye ayrı tek bir kablo yok. Hepsi soket halinde, herhangi bir kablo sıyırmak ya da benzeri bir şey yapılmıyor. Aracın cam ve ayna soketleri arasına modülün soketleri takılıyor.
    Ben de modülü kapı kaplamasına alt gerideki boşluğa çift taraflı bant ile yapmıştım.
    Kumandadan ya da ön kapılardaki ve bagaj kapısındaki herhangi bir düğmeden kapatıldığında aynalar ile beraber önce arka camlar birlikte sonra ön camlar birlikte kapanıyor.
    Bir özelliği daha var ve ben onu yazın çok kullanıyorum. Anahtar üzerinden kapa-aç-kapa kombinasyonu ile kapılar kilitli kalarak camlar yaklaşık bir parmak kadar iniyor. Araçta cam rüzgarlıkları da takılı olduğundan camların açık olduğu farkedilmiyor. Bu da sıcaklarda araç içinin bir nebze olsun havalanmasını sağlıyor.
    Bu arada şoför tarafındaki kapı düğmeleri ile 4 cam da otomatik açılıp kapanıyor, ancak diğer kapılardaki düğmeler eskisi gibi açmak ya da kapatmak için basılı ya da çekili tutmak gerekiyor.
    Ben bir de şoför tarafındaki camı otomatik kapanırken araya bir havlu koydum, cam zorlandığı anda aşağıya indi. Bunu da test etmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan84 -- 31 Aralık 2020; 0:40:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakan84

    Faydalı bir paylaşım olmuş.
    Sizin modül ile benimkinin arasında bir kaç fark var. Tam fark edemedim, ama aynalar kapanmıyor sanırım. Gerçi başlıkta sadece cam olarak bahsetmişsiniz.
    Monte esnasında benim modül de 12 v kablosu diye ayrı tek bir kablo yok. Hepsi soket halinde, herhangi bir kablo sıyırmak ya da benzeri bir şey yapılmıyor. Aracın cam ve ayna soketleri arasına modülün soketleri takılıyor.
    Ben de modülü kapı kaplamasına alt gerideki boşluğa çift taraflı bant ile yapmıştım.
    Kumandadan ya da ön kapılardaki ve bagaj kapısındaki herhangi bir düğmeden kapatıldığında aynalar ile beraber önce arka camlar birlikte sonra ön camlar birlikte kapanıyor.
    Bir özelliği daha var ve ben onu yazın çok kullanıyorum. Anahtar üzerinden kapa-aç-kapa kombinasyonu ile kapılar kilitli kalarak camlar yaklaşık bir parmak kadar iniyor. Araçta cam rüzgarlıkları da takılı olduğundan camların açık olduğu farkedilmiyor. Bu da sıcaklarda araç içinin bir nebze olsun havalanmasını sağlıyor.
    Bu arada şoför tarafındaki kapı düğmeleri ile 4 cam da otomatik açılıp kapanıyor, ancak diğer kapılardaki düğmeler eskisi gibi açmak ya da kapatmak için basılı ya da çekili tutmak gerekiyor.
    Ben bir de şoför tarafındaki camı otomatik kapanırken araya bir havlu koydum, cam zorlandığı anda aşağıya indi. Bunu da test etmiştim.

    Bir de arka camları test etseniz çok güzel olurmuş.

    Siz önden arka camları otomatik kapatma komutu verdiğinizde arkada bir şey sıkışırsa kaldırmayı durduracak mı yoksa zorla kapatmaya devam mı edecek acaba?

    malum arka koltukta genelde çocuklar oluyor ve siz önden otomatik olarak arka camı kapatırken çocuklar tam kapanma anında elini kolu sokabilirler. Öyle bir durumda sol ön cam gibi kaldırmayı durduruyorsa güzel olur.





  • sonsuzsuzluk S kullanıcısına yanıt
    Aslında bu da denenebilir. Ama çocuklarım yetişkin () oldukları için kontrol onlarda kalsın istedim. O yüzden test etmemiştim. Uygun bir zamanda test edeyim benim aklımda da kalmasın.
  • Ben çok beceriksizim.suzuki servisleri takıyor mu bu cam modülünü ?

  • Merhabalar,


    Biraz araştırdım ama tam bir yanıt bulamadım. 2016 ve 2017 GL Plus'larda anahtarsız çalıştırma, start-stop (kırmızı ışıkta veya bekleme sırasında durma), adaptif hız sabitleyici, koltuk ısıtma standart olarak mevcut mudur? Yoksa bu özellikler GLX paket içerisinde midir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erergin -- 3 Ocak 2021; 15:29:56 >
  • 
Sayfa: önceki 386387388389390
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.