Arabaları lifte kaldırıp bakın Mercedes e serisinde onlarca alt takım parçası ve Air vardır sonra Polo basit alt takımına bakın farkı anlarsınız Renault 19 dan Broadway dan sonra Polo aldıysanız evet Mercedes gibi diyeceksiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş (2. sayfa)
-
-
Mercedes ve Volkswagen üstelikte en alt versiyonu olan Polo modelini neredeyse aynı tutmak ...
2 otomobilin sürücü koltuğuna oturduğunda bile farkı anlarsın.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ..! Ama buradan ahkam kesmekle olmuyor.
-
forumdaşlardan cehalet akıyor şaşırmadım :D
-
hani soruma cevap? allaha da inanmiyorsun heralde, allah rizasi icin dedim bak.
zaten kabahat sende degil sana izin veren yonetimde.
-
W214'ü apaçi gibi kullandım. W214 bir araba değil yer uçağı. Bu bambaşka bir seviye. Araba öyle akıyor ki kadrana bakana kadar ne kadar hızlı gittiğini fark edemiyorsun. Tam tersine benim T-roc ile 190 km hızla giderken frene dokundum, tansiyon ve nabız tavan. Aynen kardeşim aynı araba bunlar Golf 8 bir nebze konforlu ancak Mercedes E serisine yakın keyif veren benim deneyimlediğim tek VW araç passat Alltrack. O da station olmasının virajlarda tutunma konusunda dezavantajı var. Tamam Polo da güzel araba da abartmayın ya.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonel teletabi -- 19 Mart 2024; 23:31:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam sen abartmışsın konfor dedik fren vs bunlara nasıl girebiliriz sedan araç ve hb araç fizikleri zaten farklıdır siz onu hissetmişsiniz. konfor dediğim olay zaten başlıktada paylaştım carbuyer da aynısını söylemiş araba konforlu yürüyor darbeleri emiyor . Ama hislere gelince ağırlık farkı süspansiyon geometrisi sedan -hb farklılıkları , ivmelenmeleri farklı, fren diskleri , lastik ebatlarına kadar farklı gibi nedenlerden tabiki farklı sürüş hisleri yaşarsınız normaldir. Ama konfor olarak yakınlar sonuç itibariyle :D
-
e serisinin bundan haberi varmı ?
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olabilir ama önemi yok
Gidip Ümraniye de Pendik’te çukurlardan geçerken Polo E den kötü gelmeyebilir
Ama Almanya da böyle bir yol yok
Hatta şöyle söyleyelim
Pendik / tuzla / Sancaktepe vs de 100km dolan
Almanya da 5000 km yap
100 km lik yol daha sarsıcı geçecektir
Üreticinin derdi bozuk yoldan geçerken E Polo dan daha az sarsılsın değildir sadece
Sürüş ile alakalı farklı disiplinlerle de uğraşılıyor
Bu yüzden Türkiye de bazı araçlara kazık gibi diyorlar
Araba kazık değil yollar kazık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
neyse..
-
Böyle tipleri gördükçe bir yandan da Türkiye'de otomobil fiyatlarının yüksek olmasına seviniyorum.
Avrupa'nın orta-alt sınıfa hitap eden ekonomik markası, Amerika'nın Dacia'sı VW'e bile bu kadar tapan kekolar, gerçekten kaliteli arabaları kullanabilme şansına erişseler hiç çekilmezler.
-
W213 kadar leş bir üretim bugune dek gelmedi gercekten. W212 bunun yaninda beton gibi bir araç resmen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kutu kadar araba oturunca insanın kafası tavana değiyor her tarafı konfor olsa ne olur
-
Gerçekten inanılacak gibi değil.. konuya yok ali sami çeken çoğu arkadan binip gezse denese adam essahmış ya la diyecek :)
anlamayacak olan da var tabi, çok insan arabaya değil imaja biner aslında fark etmeden :) iki ambiyans ışığına tav herkes.
birde şu ucubik controller'ı görünce kan beynime sıçırıyor, aşırı kuruluyorum, sırf w213ü bu yüzden de pek sevmem.. sistem inanılmaz kullanışsızdır, tuşlar ve kafa çatırdar çuturdar kullanırken, piyanolar leş gibi çizilir. herşeyin dokunmatik olması kullanışsız diyoruz ama valla bundan bin kat iyidir.
-
ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın
-
Yol olayı bambaşka bir konu ona katılıyorum. AB standartlarında zaten yollar kaliteli ve hız sınırları bizde 82 olan yerde onlarda 50 . Yani araçlarda yol bozuk olsa dahi 50yi geçmeyecek şekilde şekilde yere yakın yapılabiliyor nasılsa sekme olmuyor o hızlarda o yol şartlarında.
Çarpışma testleri de bu hıza göre yapılıyor zaten gideceği hız bu bundan sonrası Allah ne verdiyse kısmet diyor Avrupa standartları araçların tümü böyle. Ha hindistana türkiyeye araç yollayınca 3-5 cm daha yükseltip yolluyorlarki çukurda pert olmasın
Yalnız linkteki konuyu okursanız ingilteredeki bize benzer dalgalı köyler arası yoldada çok başarılı olduğundan bahsetmişler. Olay zaten bu dalgalı yollar, tırların çökerttiği yollar vb bende de d segmenti araba var kasko ya verdiğimde ellerinde egea var diye egea bindim uzun yolda yeni asfaltta yol düz bişey farketmeyebiliyorsun ama bazı bozuk dalgalı kesimler var hergün geçtiğim yol egea ile geçince midem ağzıma geliyor misal.. yani aslında en azından şu polonun yaptığı sistem araçlarda standart gelse keşkede herkes konforlu araç binebilse.. Bu konuda korelilerde çok başarılı yeni araçlarında onunda farkındayım test sürüşünde şaşırmıştım bundan önceki kasa elantra da çok konforluydu misal
-
@treyturop adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın
İyi ki bir buzdolabından hallice Polo almışsın kargaya yavrusu şahin gelmiş :)
Cayenne 4.5 s var bende neyini süreyim Polo nun , PSM den tut (Porsche Stability Management) virajda airler aracı yatırmaz dik tutar bir sürü şey var arabada , bir gün konu açıp Mercedes S serisine kafa tuttuk mu :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Benim açtığım Porsche konusuna gelip Citroen C5’i öven bir arkadaş. Hayatı fiyat/performans odaklı düşünen biri olduğu için söyledikleri kendi içinde mantıklı şeyler ama sadece kendi içindeyken mantıklı :)quote:
Orijinalden alıntı: Brother ToLGa@treyturop adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın
İyi ki bir buzdolabından hallice Polo almışsın kargaya yavrusu şahin gelmiş :)
Cayenne 4.5 s var bende neyini süreyim Polo nun , PSM den tut (Porsche Stability Management) virajda airler aracı yatırmaz dik tutar bir sürü şey var arabada , bir gün konu açıp Mercedes S serisine kafa tuttuk mu :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Lastik yanak kalınlığı çok önemli zira konforu çok etkiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X