Şimdi Ara

Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabaları lifte kaldırıp bakın Mercedes e serisinde onlarca alt takım parçası ve Air vardır sonra Polo basit alt takımına bakın farkı anlarsınız

    Renault 19 dan Broadway dan sonra Polo aldıysanız evet Mercedes gibi diyeceksiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes ve Volkswagen üstelikte en alt versiyonu olan Polo modelini neredeyse aynı tutmak ...


    2 otomobilin sürücü koltuğuna oturduğunda bile farkı anlarsın.


    Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ..! Ama buradan ahkam kesmekle olmuyor.

  • forumdaşlardan cehalet akıyor şaşırmadım :D

  • hani soruma cevap? allaha da inanmiyorsun heralde, allah rizasi icin dedim bak.


    zaten kabahat sende degil sana izin veren yonetimde.

  • W214'ü apaçi gibi kullandım. W214 bir araba değil yer uçağı. Bu bambaşka bir seviye. Araba öyle akıyor ki kadrana bakana kadar ne kadar hızlı gittiğini fark edemiyorsun. Tam tersine benim T-roc ile 190 km hızla giderken frene dokundum, tansiyon ve nabız tavan. Aynen kardeşim aynı araba bunlar Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş Golf 8 bir nebze konforlu ancak Mercedes E serisine yakın keyif veren benim deneyimlediğim tek VW araç passat Alltrack. O da station olmasının virajlarda tutunma konusunda dezavantajı var. Tamam Polo da güzel araba da abartmayın ya.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonel teletabi -- 19 Mart 2024; 23:31:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rasyonel teletabi R kullanıcısına yanıt

    hocam sen abartmışsın konfor dedik fren vs bunlara nasıl girebiliriz sedan araç ve hb araç fizikleri zaten farklıdır siz onu hissetmişsiniz. konfor dediğim olay zaten başlıktada paylaştım carbuyer da aynısını söylemiş araba konforlu yürüyor darbeleri emiyor . Ama hislere gelince ağırlık farkı süspansiyon geometrisi sedan -hb farklılıkları , ivmelenmeleri farklı, fren diskleri , lastik ebatlarına kadar farklı gibi nedenlerden tabiki farklı sürüş hisleri yaşarsınız normaldir. Ama konfor olarak yakınlar sonuç itibariyle :D

  • e serisinin bundan haberi varmı ?

  • Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olabilir ama önemi yok
    Gidip Ümraniye de Pendik’te çukurlardan geçerken Polo E den kötü gelmeyebilir

    Ama Almanya da böyle bir yol yok

    Hatta şöyle söyleyelim
    Pendik / tuzla / Sancaktepe vs de 100km dolan
    Almanya da 5000 km yap
    100 km lik yol daha sarsıcı geçecektir

    Üreticinin derdi bozuk yoldan geçerken E Polo dan daha az sarsılsın değildir sadece
    Sürüş ile alakalı farklı disiplinlerle de uğraşılıyor

    Bu yüzden Türkiye de bazı araçlara kazık gibi diyorlar

    Araba kazık değil yollar kazık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • neyse..

  • Böyle tipleri gördükçe bir yandan da Türkiye'de otomobil fiyatlarının yüksek olmasına seviniyorum.


    Avrupa'nın orta-alt sınıfa hitap eden ekonomik markası, Amerika'nın Dacia'sı VW'e bile bu kadar tapan kekolar, gerçekten kaliteli arabaları kullanabilme şansına erişseler hiç çekilmezler.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    W213 kadar leş bir üretim bugune dek gelmedi gercekten. W212 bunun yaninda beton gibi bir araç resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutu kadar araba oturunca insanın kafası tavana değiyor her tarafı konfor olsa ne olur

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Gerçekten inanılacak gibi değil.. konuya yok ali sami çeken çoğu arkadan binip gezse denese adam essahmış ya la diyecek :)


    anlamayacak olan da var tabi, çok insan arabaya değil imaja biner aslında fark etmeden :) iki ambiyans ışığına tav herkes.


    birde şu ucubik controller'ı görünce kan beynime sıçırıyor, aşırı kuruluyorum, sırf w213ü bu yüzden de pek sevmem.. sistem inanılmaz kullanışsızdır, tuşlar ve kafa çatırdar çuturdar kullanırken, piyanolar leş gibi çizilir. herşeyin dokunmatik olması kullanışsız diyoruz ama valla bundan bin kat iyidir.

    Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş




  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt

    ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın

  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Yol olayı bambaşka bir konu ona katılıyorum. AB standartlarında zaten yollar kaliteli ve hız sınırları bizde 82 olan yerde onlarda 50 . Yani araçlarda yol bozuk olsa dahi 50yi geçmeyecek şekilde şekilde yere yakın yapılabiliyor nasılsa sekme olmuyor o hızlarda o yol şartlarında.

    Çarpışma testleri de bu hıza göre yapılıyor zaten gideceği hız bu bundan sonrası Allah ne verdiyse kısmet diyor Avrupa standartları araçların tümü böyle. Ha hindistana türkiyeye araç yollayınca 3-5 cm daha yükseltip yolluyorlarki çukurda pert olmasın

    Yalnız linkteki konuyu okursanız ingilteredeki bize benzer dalgalı köyler arası yoldada çok başarılı olduğundan bahsetmişler. Olay zaten bu dalgalı yollar, tırların çökerttiği yollar vb bende de d segmenti araba var kasko ya verdiğimde ellerinde egea var diye egea bindim uzun yolda yeni asfaltta yol düz bişey farketmeyebiliyorsun ama bazı bozuk dalgalı kesimler var hergün geçtiğim yol egea ile geçince midem ağzıma geliyor misal.. yani aslında en azından şu polonun yaptığı sistem araçlarda standart gelse keşkede herkes konforlu araç binebilse.. Bu konuda korelilerde çok başarılı yeni araçlarında onunda farkındayım test sürüşünde şaşırmıştım bundan önceki kasa elantra da çok konforluydu misal





  • treyturop T kullanıcısına yanıt

    @treyturop adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın


    İyi ki bir buzdolabından hallice Polo almışsın kargaya yavrusu şahin gelmiş :)


    Cayenne 4.5 s var bende neyini süreyim Polo nun , PSM den tut (Porsche Stability Management) virajda airler aracı yatırmaz dik tutar bir sürü şey var arabada , bir gün konu açıp Mercedes S serisine kafa tuttuk mu :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Yeni Polo mercedes e serisi kadar konforlu olmuş


    Tek geçerim. Üzerindeki logo da ayri bir karizmadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 21 Mart 2024; 1:17:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    @treyturop adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    ne alaka bak listede citroen c5 te koymuşlar c5-c4-c3 bunlarda da amortisorun içinde senin görmediğin kısımlarda yaptıkları teknoloji var videoları var youtube da izleyebilirsin. Onlarca alt takım parçası olunca daha konforludur diyemeyiz oradaki parçalrın artması lastik döndükçe açısını değiştiren bozuk yolda açısını değiştiren, ivme yada fren anında etkileri hafifletmeye yönelik ekler olabiliyor ama en çok arazi araçlarında bulunur arazi araçlarıda çoğu konforlu değildir . Eğer dediğinz oslaydı arazi arazi araçları en koforlu araçlar olması gerekirdi tamamen uydurma mesaj atmışsınız. Bence binin sürün benim gibi sora yorum yapın


    İyi ki bir buzdolabından hallice Polo almışsın kargaya yavrusu şahin gelmiş :)


    Cayenne 4.5 s var bende neyini süreyim Polo nun , PSM den tut (Porsche Stability Management) virajda airler aracı yatırmaz dik tutar bir sürü şey var arabada , bir gün konu açıp Mercedes S serisine kafa tuttuk mu :)

    Benim açtığım Porsche konusuna gelip Citroen C5’i öven bir arkadaş. Hayatı fiyat/performans odaklı düşünen biri olduğu için söyledikleri kendi içinde mantıklı şeyler ama sadece kendi içindeyken mantıklı :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Lastik yanak kalınlığı çok önemli zira konforu çok etkiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.