Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (674. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.229
Cevap
295
Favori
1.548.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 672673674675676
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Bende uzun uğraş sonucu (telefonda dert anlatmak gibi peugeot merkeze) yarın klima bağlantı ayağı değişecek, peugeot merkez konudan habersiz, hatta bana bundan servis ücret isteyebilir ve aracınız bu yeni parçadan dolayı başka ariza yaparsa garanti dışı kalır gibi saçma konuşmalarda yapıldı, ben dışarda bir atölyede yeni bir parca gelistirmiyoruzki yine sizin ürettiğiniz parça kullanılacak dedim, servislerde habersiz (sadece sahadaki teknik ekip konuyu biliyormus), benden yapan servis ve parça kodunu istediler, bu bilgiler üzerinden yola çıkarak, sağolun sizinde paylaşımınızla 1 yıldır hoslanmadigim bu uğultu sesinden kurtulucam galiba, benim arac bu yeni parcanin uygulanacağı Türkiyede ki 4.araç olacakmış, 3ü sizin serviste izmirdeki araçlar, eğer olumlu sonuç alınırsa, yeni üretim bu yeni parcayla olup satilan araclardada bu parca geri çağırma ile cozulecekmis, yanliz servistekiler sikayetin bugune kadar 5 kişiyi geçmediğini söyledi, halil öztürk servis biz değiştirdik sonucu bilmiyoruz ama müşteri memnun demiş, sonucu burdada yarin paylasirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk 10000 i devirdik.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masty45

    Bugun arabami aldigim bayiye goturdum 2016 3008 allure ile takas icin 54 bine saydilar aracimi, aracim 2014 1.2 130 bg otomatik 37900de. Neymis benimkinin aynisi navi olanini 57 bine satmis. Daha sonra bi galeriye gittim 55 verdi, en son opele gittim onlar 51 dedi, gecen hafta allure donanimi 56ya almislar bende hanimin arabasi yok varsa 56 bine ben alicam dedim sustu eleman. Nedir arkadaslar benim aracin 2. El degeri ben 63500 yazdim nete cok mu? Ne istemeliyim?

    Bir arkadaşımıza 15-20 gün önce; 2014/24.000km/1.2 130bg EAT6 ALLURE Premium(cam tavan yok)/gri renk aracı 64.000'e aldık.
  • Valla cok iyi almissiniz sifiri 80 bin ustu galiba hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw'de 3 ay 5 ay bekleme yok. O anki talepe ve fabrikanın üretim kapasitesine göre değişir ama standart donanım bir golf istediğinizde %90 hemen ya da 15 gün 1 ay içinde gelecek araç bulursunuz. Özel sipariş geçerseniz ortalama 2.5-3 ay bekleme süresine girerki aracın üretime planlanması, üretilmesi, Türkiye'ye gelmesi vs derken normal bir süre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masty45

    Valla cok iyi almissiniz sifiri 80 bin ustu galiba hayirli olsun

    Evet, arkadaşımın demesine göre, aynı araçlar 68-72.000TL aralığında satışı varmış.


    Bu alınan aracı satan arkadaşın fiyatı da 67.500TL ydi, sıkı pazarlık ile 66 ya inmişti. Ama araçta cam tavan olmadığı(!) öğrenildiğinde
    arkadaşım vazgeçti. Satan arkadaş araç alacakmış ve acelesi varmış, tekrar arayıp 64'e inince cam tavan olmaması önemsenmedi, alındı.

    Aynı aracın aynı fiyatlarda alınabileceği/satılabileceği düşünülmesin. Bu biraz düşeş oldu.
  • Valla simdi ogrendim classic edition cikiyormus dizel manuel active allure arasi donanimda 65 70 arasi olacakmis fiyati ben araci zor satarum artik opele takasa verip insignia sport aldiracaklar en son

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    vw'de 3 ay 5 ay bekleme yok. O anki talepe ve fabrikanın üretim kapasitesine göre değişir ama standart donanım bir golf istediğinizde %90 hemen ya da 15 gün 1 ay içinde gelecek araç bulursunuz. Özel sipariş geçerseniz ortalama 2.5-3 ay bekleme süresine girerki aracın üretime planlanması, üretilmesi, Türkiye'ye gelmesi vs derken normal bir süre.

    Bekleme istenen donanımları özel sipariş geçilen araçlar ile alakalı. Hazır veya gelecek araçlarda o kadar bekleme söz konusu değil.
  • Merhabalar, herkese selamlar saygılar. Epey bir saattir mesaj atılmamış ben atmış olayım.

    Konunuzu epeydir takip ediyorum Peugeot kullanıcısı olmamama rağmen. Gayet seviyeli , bilgilendirici ve yerinde konuşmalar geçiyor bazı dengesiz konuların aksine.

    Soruma gelirsek ; Ford Focus HB 1.5 TDCI Titanium PowerShift ve Peugeot 308 1.6 BlueHdi Allure arasında kalındı. ( İkiside full paket her şey dahil donanımlar olacak yani sadece allure değil artı bütün paketler eklenecek gibi düşünün )

    Golf de vardı ancak Dsg arızası korkusuyla kafa rahat olmayacağından istenmeyerekte olsa elendi.
    Astra K vardı , kendi konusunda bayadır takip ediyorum sıkıntı üstüne sıkıntı mesajları gördüğümden ve gayet sorunlu bir başlangıç yaptığı kanısına vardığımızdan o da elendi.

    Geriye Focus ve 308 kaldı. ( Premium marka alma durumu yok )

    En önemli kriterler sorunsuzluk , kalite ve ekonomi.

    Siz değerli 308 kullanıcıları ve diğer araçlarla 308 ' i kıyaslama şansına sahip olanlardan yardımlarınızı , önerilerinizi beklemekteyim.

    Özetle tekrar ; dediğim gibi 0 alınacak . Focusun 114.000 gibi 308'in ise 107.000 gibi bir fiyatı çıkıyordu sanırım. Bagaj veyahut arka taraf darlığı ikisinde de dar olduğunu biliyorum çok buyuk sıkıntı değil. Ama hangisi daha genişir onu bilmiyorum. Yakıtın 308 de daha iyi olduğunu biliyorum hatta duyduğuma göre performans da oyleymış , oyle soyluyorlar.

    Kalite ve konfor olarak 308 ile ilgili bilgim maalesef yok.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jr09 -- 24 Ağustos 2016; 21:18:05 >




  • Jr09 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar; eski bir dizel ve manuel vites bir ford focus kullanıcısı olarak diyebilirim ki; focustan yana hiçbir sorunla karşılaşmadım, hiçbir parçası arıza çıkarmadı veya memnuniyetsizlik yaratmadı. Ancak sorun şu ki; ufak 1.5 dizel motorla sunulan powershift otomatik şanzıman. DSG'deki gibi iki kol üzerinde çift kavramalı olarak hareket eden 1-3-5 ve 2-4-6 şeklindeki çalışma prensibine bağlı sistem. Açıkçası bu sistemin verimsiz ve sorunlu olduğu DSG'lerde test edildi ve görüldü. Tek avantajı çok hızlı ve sarsıntısız vites geçişleri sunması ancak birbirine yan olarak konumlandırılmış iki mil üzerindeki çarklı sistemin arızalarının çok olması. Şimdilik tork konvertörlü tam otomatiklerin en iyi seçenek olduğu açıkça ortada. Ayrıca ford keşke 1.5 yerine tam olarak sınırları zorlayan 1.598 çapında yani 1.6 litrelik silindir çapını benimseseymiş tork üretimi açısından daha iyi olurmuş. Bahsetmiş olduğunuz fiyatlara çıktıktan sonra BMW 1.16d veya Mercedes A180 vb. gibi üst sınıf markalara da bir bakmak gerekir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksalbasaran -- 25 Ağustos 2016; 0:45:41 >




  • Jr09 kullanıcısına yanıt
    2006-2012 arası Focus 2 TDCi Ghia
    2012-hala C-Max TDCi Titanium-X
    2015-hala 308 BlueHDi

    kullanan biri olarak motorları ortak olan bu firmaların motordan yana bir sorunları olmasada, şanzıman konusunda PowerShift hakkında detaylı bilgim olmasada EAT6 nın sorunsuz olduğu gerçek.
    Öte yandan Focus ve C-Max teki kapı gıcırtıları Trim sesleri, izolasyon eksikliği gibi birçok problemde iki seçenek arasında 308i ön plana çıkartıyor.

    Sanılanın aksine; bağımsız süspansiyon kullanan Focus, 308 den daha iyi yol tutmuyor. Focus un şasi eski ve hantal, günümüz "mechanical grip" standartlarının altında bir araç. Tabiki kötü demiyorum, kendi sınıfındaki birçok araçtan iyi ancak en iyisi değil.

    Ayrıca 308in liste fiyatı üzerinden 10bin tl ye yakın indirim alacağınızı 107 dediğiniz aracı 95 den fazla cebinizden çıkmayacağınıda düşünün.

    Ve mutlaka ama mutlaka test edin, kendiniz deneyimleyin.




  • Ustadlarim cok cok tesekkur ederim elinize agziniza saglik. Sonuc olarak 308 ve focus test edilip alinacaktir karar verilen arac. Artik foto moto paylasmak nasip olur sonucunda insallah. Gorusmek uzere :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jr09 -- 25 Ağustos 2016; 12:25:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalbasaran

    Merhabalar; eski bir dizel ve manuel vites bir ford focus kullanıcısı olarak diyebilirim ki; focustan yana hiçbir sorunla karşılaşmadım, hiçbir parçası arıza çıkarmadı veya memnuniyetsizlik yaratmadı. Ancak sorun şu ki; ufak 1.5 dizel motorla sunulan powershift otomatik şanzıman. DSG'deki gibi iki kol üzerinde çift kavramalı olarak hareket eden 1-3-5 ve 2-4-6 şeklindeki çalışma prensibine bağlı sistem. Açıkçası bu sistemin verimsiz ve sorunlu olduğu DSG'lerde test edildi ve görüldü. Tek avantajı çok hızlı ve sarsıntısız vites geçişleri sunması ancak birbirine yan olarak konumlandırılmış iki mil üzerindeki çarklı sistemin arızalarının çok olması. Şimdilik tork konvertörlü tam otomatiklerin en iyi seçenek olduğu açıkça ortada. Ayrıca ford keşke 1.5 yerine tam olarak sınırları zorlayan 1.598 çapında yani 1.6 litrelik silindir çapını benimseseymiş tork üretimi açısından daha iyi olurmuş. Bahsetmiş olduğunuz fiyatlara çıktıktan sonra BMW 1.16d veya Mercedes A180 vb. gibi üst sınıf markalara da bir bakmak gerekir diye düşünüyorum.

    Bu arada sunu da belirtmeyi unutmusum ; 116 veyahut a180 falan 0 alınamıyor. En kotu 140 150.000 lere cikmak gerekiyor hadi indirim mindirim derken paket eksik alsak donanim eksik alsak derken yine en kotu 130000 lere denk geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jr09 kullanıcısına yanıt
    308 in çok ciddi indirimi var. bagaj hacmi dar değil. arka yaşam alanı daha dar. 308 in şaft tüneli bayağı yüksek. sıkıntı yapıyor. focus 1 litreden fazla yakıt harcar.

    fazla söylenmeyen bir bilgi daha vereyim: 308 de saklama gözü diye bir şey yok. eşyaları torpido ve kol dayamaya üst üste koymak zorunda kalıyorsun.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Ek olarak torpidosunun buyuk ve sogutmali oldugunuda ekleyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    10 bin falan düşürmüyorlar. Active paket dizel otomatik 75 e bulsam alacaktım ama vermiyorlar.
  • koksalbasaran kullanıcısına yanıt
    Vw yı almanyada taksi bile yapmiyorlar,bizdeki itibari büyük, tamam kötü araba değil hatta standartları oluşturmuş bir disipline de sahip olabilir ama mutahit bir arkadaşım aynı fiyata bmw varken golf aldım müşterilerin karşısında sınıf atlamamak için demişti,yani fiyatı gereksiz yükseldi,almanyada bir arkadaşım burada otomobiller işlevsel sınıflara ayrılır demişti,yani taxi kullanan bir turist konforlu hissetsin diye Mercedes kullanılır mis,performans için bmw vw halk için üretilmiş uygun bir araçtır der,opelide seven binen duymadım almanyada,velhasil fransada da pejodan haz etmezlermis sarkozi nin makam aracınin citroen olduğu söylenir,dedikodu işte, ama vw nin tr deki satış politikasına global sahtekarlığına bakacak olursak alasim gelmez ama tasarımı seven çok insan tanıyorum,tr de bilinçli kullanıcı dışında satan araçların çoğu şekil ve markadan oturum satar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün şirket aracı araştırırken (301e baktım) satış müdürü ile görüştüm, Ekim gibi 308 classic Edition gelecek 92bg manuel güzel fiyat olacak dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciko1984 kullanıcısına yanıt
    Fiyat vs ayrıntı var mi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 672673674675676
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.