Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
41.492
Cevap
300
Favori
2.415.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XnetaS

    Resimler yanlış örn trde dynamicde el freni dijital tuşlu

    Hocam aradığım buydu işte Bende umarım farklı olur diyordum.


    İç mekandaki görsel farkları biliyor musunuz peki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 30 Ekim 2015; 0:01:00 >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaş paylaşmıştı iç görseli,tekrar bulabilisem atarım,resimdeki excelnce olana çok yakın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XnetaS

    Bir arkadaş paylaşmıştı iç görseli,tekrar bulabilisem atarım,resimdeki excelnce olana çok yakın

    Çok memnun olurum.
  • evet öyleymiş düzeltelim.
    19 sayfada paylaşılmış





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pankhet -- 30 Ekim 2015; 0:34:07 >
  • Pankhet kullanıcısına yanıt
    Dinamikte el freni elektronik. Foto hatali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper74 kullanıcısına yanıt
    Almanyada sw kasa ile cikti bu motorlar. Nedense hb de yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam dynamic bana yeter derken AGR opsiyonu sadece excellence donanım seviyesinde alınabiliyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogo argentino

    Tekrar yazıyorum, ağırlık azalmasıyla yol tutuş azalmasının ne alakası var. Ralli arabaları ve formula 1 araçlarına bakın yada spor araçların tümüne, ağırlık azaldıkça yol tutuş artar, fren mesafesi kısalır. Boşuna mı araçları hafifletmek için dünyanın arge yatırımı yapılıyor sizce, özel materyaller, kompozit malzemeler... önemli olan ağırlık değil ağırlık merkezidir. İyice araştırın derim. verdiğiniz linkte yazanlarda şasinin hafif olmasının yol tutuşunu arttıracağı yönünde.

    Ağırlıkla yol tutuş arasında önemli bir ilişki bulunur. Tüm değişkenleri sabit tutarsak ağırlğı düşük olan araç daha iyi yol tutar. Ağırlığı sabit tutarsak bu sefer en önemli unsur aracın süspansiyonlarıdır. Ağırlık ve süspansiyonu sabit tutarsak ağırlık merkezi çok önemli hale gelir. Bu üçünü sabitlersek iz genişliği ... diye uzar.

    Ağır bir aracın iyi yol tutması için süspansiyon sisteminin daha iyi hale getirilmiş olması lazım. Aynı kalite standartında süspansiyona sahip araçlardan hafif olan daha iyi yol tutar.

    Astra j yol tutuşu gayet iyiydi focus ile yarışır düzeyde olmasına rağmen direksiyon tepkileri berbattı. J kasada edition donanımda hidrolik direksiyon bulunduğu için daha hisliydi. Sport ve cosmoda elektrik destekli sistem yüksek hızlarda yapay bir direnç hissi veriyordu. Ayrıca j kasada çok kalitesiz amortisörler kullanılmıştı, birçok kullanıcı yenilemeye gitti. Daha ilginci amortisör takozlarındaki boşluk yüzünden 25-30k km'de bozuk yolda lakır lukur ses çıkarıyordu ve piyasadaki araçların %80'i bu şekilde. Neyse konuyu dağıttık.

    Özetle astra k yol tutuşu hakkında yorum yapmak için erken, aracın süspansiyonlarının başarısını testlerde görmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 30 Ekim 2015; 2:08:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilds

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai


    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    1,4T motorun tork ve kilosuna ilişkin bir bilgi varmıdır. ben bulamadım ?

    245 Nm ve 1203 kg olarak yazıyor.

    Benim J kasa 1.4 140 hp ruhsatta 1503 kg yazıyor. bu kasa 150 hp 1203 kg'sa vay vay.. 300 kg bariz hafiflemiş. 140 hp J kasa uçuyor bunu dusunemıyorum o zaman.

    140 hp j uçuyor mu? Ben yanlış arabayı test etmişim demek zamanında :)

    Test aracı kullandıysanız golf sonrası hantal gelmiştir. Golf şanzıman oranları 0-100'e göre çok avantajlı. Astra vites oranları nedeniyle kalkışlarda golfe göre hantal. 120 sonrasında astra golf gibi kesilmiyor, gerçi bu da bizim ülkemizde bir anlamı yok. 140'lık TSI ile yapılan otoban karşılaştırması sonucu yazıyorum. 110-180 denemelerinde astra 3-4 boy fark açıyor. Kalkışta da golf eziyor.

    Golfü bilemem ama astra 90 dan sonra kendine geliyor gibi tam uzun yol aracı ve bana kalırsa Astra yol tutuş kabiliyetini watts bağlantıya borçlu.Kasası ağır olan merkez kaç kuvvetinden daha çok etkilenir.Bu doğaldır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 30 Ekim 2015; 2:25:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    Dizel çipli corsa sonrası denemiştim golfü almadan epey önce. 110-180 denemedim ama 0-100 de ciddi ezici bir araç 140lık golf 116i lere kafa tutuyor. Yüksek süratte de nasıl 180-190a çıkıyor anlamıyorm. K nın teknik tabloları golfe yaklaşmış j den çok daha iyi ama Opel iyi bir çift kavramalı şanzıman yapana kadar motor performansı törpülenmeye mahkum. Tek artısı araba hafiflemiş tüketim değerleri düşer heralde

    Ben golfü sadece keyif için kullanıyorum hafta içi şirketin symbolü ile çile çekiyorum:)
    Babamda hala corsa c var annemde astra g kardeşim corsa c easytronicçi ben astra h gtc ve corsa d sport deneyimlerim sonrası golfe geçtim. Gtc şık ama gitmeyen çok yakan corsa ise şık ama küçüktü. Yalnız opel cidden yanlış yolda 308i örnek almışlar sanki yeni astrada 308 ne sattı ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tfk35


    quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    Excellencedeki flexdock hazırlığı opsiyonu ne oluyor.dinamikteki sport koltuk excellencete de varmı anlamadım

    Flexdock Akıllı telefon tutucususu klima kontrol ünitesinin altındaki boş alanda telefon tutucu klips takılıyor.
    Excellence ta spor koltuk yok. Sadece Dynamic versiyonda Spor koltuk var

    Bagaj hacmi Almanya siztesinde 370 görünüyor.
    Dynamic teki spor koltuklar ile J kasadaki spor koltuklar arasında fark var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Dizel çipli corsa sonrası denemiştim golfü almadan epey önce. 110-180 denemedim ama 0-100 de ciddi ezici bir araç 140lık golf 116i lere kafa tutuyor. Yüksek süratte de nasıl 180-190a çıkıyor anlamıyorm. K nın teknik tabloları golfe yaklaşmış j den çok daha iyi ama Opel iyi bir çift kavramalı şanzıman yapana kadar motor performansı törpülenmeye mahkum. Tek artısı araba hafiflemiş tüketim değerleri düşer heralde

    Ben golfü sadece keyif için kullanıyorum hafta içi şirketin symbolü ile çile çekiyorum:)
    Babamda hala corsa c var annemde astra g kardeşim corsa c easytronicçi ben astra h gtc ve corsa d sport deneyimlerim sonrası golfe geçtim. Gtc şık ama gitmeyen çok yakan corsa ise şık ama küçüktü. Yalnız opel cidden yanlış yolda 308i örnek almışlar sanki yeni astrada 308 ne sattı ki?

    Golf 7 ağırlık avantajı ve vites oranları ile gerçekten çok atik bir araç. Hız yükseldikçe ağırlık dezavantajı ortadan kalkıp uzun vites oranlı astra atağa geçiyor ama dediğim gibi bu 120km sonrası hızlarda ortaya çıkıyor. Türkiye'de zaten yasal hız sınırı maksimum 130km. Eşimde 1.2 Golf 7 var, gerçekten şehir içerisinde astra j ile yakın performans gösteriyor DSG ile birlikte.

    Çift kavramaya ben kesinlikle karşıyım zira araçtan zevk almak için çoğu zaman gazlıyorum. Golf DSG sahiplerini iyi bilirim sürekli kulakları şanzımandan gelen seslerde, haklılarda en küçük sorun garanti sonrası birçok kişiyi perişan etti. Opel kesinlikle tork konvektörlü şanzıman kullanmaya devam etsin. Şanzıman bozulacak derdi yok, kırbaçla istediğin gibi kullan. Varsın 100ms geç vites değiştirsin, 0-100'ü 1saniye geç tamamlasın.




  • Talep etmiş olduğunuz araca dair fiyat bilgisi aşağıda belirtilmiştir.

    2015 Astra Hatchback Excellence 1.6 136HP Dizel Otomatik aracımızın size özel kampanyalı anahtar teslim fiyatı 90.500 TL'dir.
    Sunroof: 2025 TL
    Navi 900 Navigasyon: 2699 TL
    AGR Siyah Deri Koltuklar: 5849 TL
    Opsiyonlarla birlikte toplam fiyat: 101.073 TL

    Fiyatlara kişiye göre değişkenlik gösterdiği için trafik sigortası ve kasko dahil değildir.

    Fiyat bana çok fazla geldi insignia içinde 104/107 arası fiyatlar verdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar arastirmaya pek firsat bulamadim bu yuzden sizlere soruyorum kusura bakmayin. Dynamic donaniminda falar halojen mi bi-xenon mu? Gorseli varsa atabiir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj hacmi lastik tamir kiti ile 370lt olarak belirlenmiş, Türkiye'de stepne ile geldiği için 10lt barajdan çalıyor. Arada J kasadaki gibi bir bölme yok. Dynamic donanımdaki spor koltuklar J kasadaki Sport donanım ile desen ve tasarım olarak biraz farklı olmasına rağmen yanal destekler ve genel yapısı itibariyle benzer diyebiliriz.
  • gerçekten tuşlar yine eskisine dönmüş donanımsal mı acaba ?


    *** edit alman sitesinde navi 900'ü ekleyince tuşlar değişiyor, burada nasıl acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 30 Ekim 2015; 12:04:12 >
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    Astra j nin amortisörleri sanırım kullanıcı şikayetlerinden sonra garantiden değiştirilmiş ve sanırım makyaj sonrası böyle bir şikayet kalmamıştır. K kasanın verileri ve kullanıcı deneyimleri ortaya çıksın bakalım j kasayla kıyas yapılabilir. Ancak gözle gördüğüm kadarıyla araç ciddi oranda küçülmüş bu değişim performans isteyenler için olumlu olabilir ama benim tercihim daha tok bir araçtan yana, şasinin bu kadar değiştirilmesi yerine toklukdan ödün vermeden görünmeyen kısımlardan ağırlık azaltımı yapılsa küçük dokunuşlarla modernize edilse tercih edebilirdim belki, ama bu kadar radikal değişim kişisel olarak tercihimi etkiledi açıkcası, tasarım değişikliğini beğenenlere de sadece tavsiye acelesi olmayanlar makyajı beklesinler ben olsam öyle yapardım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca bu aracın çarpışma testi verilerini de çok merak ediyorum. Eğer yayınlandıysa paylaşırsanız tercih edecekler için yardımcı olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kompakt segmente lüks sınıfın teknolojilerini getiren Yeni Astra'nın Türkiye fiyatları açıklandı. Yeni Astra 64 bin TL'den başlayan fiyat etiketine sahip. Sınıfının en sessiz 1.6 litre 136 beygirlik dizel motor ve otomatik şanzıman seçenekli Yeni Astra'nın başlangıç fiyatı ise 82 bin TL. Yeni Astra HP gövde tipinde Enjoy, Business, Dynamic ve Excellence donanım seviyeleri ile satışta.



    • 1.6 litre dizel motor 110 ve 136 olmak üzere iki farklı güç seçeneğine sunuluyor
    300 Nm - 320 Nm maksimum tork , 3.7 - 4.5 litre /100km (MT-AT) yakıt tüketimi, 103 g/km CO2 salımı . Başlangıç Fiyatı 82 bin TL
    • 1.4 litre 150 beygirlik 245 Nm maksimum tork üreten benzinli ECOTEC motor; 5.5 litre /100 km yakıt tüketimine ve 128 g/km CO2 salıma sahip. Başlangıç Fiyatı 66 bin 250 TL
    • 1.0 litre 105 beygirlik 170 Nm maksimum tork üreten ECOTEC motor 4.4 litre /100 km yakıt tüketimi ve 102 g/km CO2 salımı elde ediyor (Manuel vites - Ortalama tüketim değerleridir). Başlangıç Fiyatı 64 bin TL

    Monza konsept önceliklerine uygun üretilen ilk Opel modeli Yeni Astra, "Safetybest 2015" ödüllü, daima uzun huzmede kalarak diğer sürücülerin gözlerini kamaştırmadan rahat ve konforlu bir gece sürüşü sağlayan Led-Matrix far teknolojisi, 200 kilogram hafifleyen gövdesi, atletik tasarımı, üst segment otomobillerde bulunan özellikleri ile liderliği hedefliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 30 Ekim 2015; 12:18:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akrep3484


    Talep etmiş olduğunuz araca dair fiyat bilgisi aşağıda belirtilmiştir.

    2015 Astra Hatchback Excellence 1.6 136HP Dizel Otomatik aracımızın size özel kampanyalı anahtar teslim fiyatı 90.500 TL'dir.
    Sunroof: 2025 TL
    Navi 900 Navigasyon: 2699 TL
    AGR Siyah Deri Koltuklar: 5849 TL
    Opsiyonlarla birlikte toplam fiyat: 101.073 TL

    Fiyatlara kişiye göre değişkenlik gösterdiği için trafik sigortası ve kasko dahil değildir.

    Fiyat bana çok fazla geldi insignia içinde 104/107 arası fiyatlar verdiler

    O kadar verdikten sonra insignia alınır. AGR koltuklar için 6 bin verilecekse kesinlikle rengi siyah olmamalı.
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.