|
2020 model Astra K 1.2 145 hp manuel için yazıyorum... Bugün Kozyatağı'ndaki 30 yıllık ustama gidip aracıma bakım yaptırdım. (KM 55.200 de.) Tüm malzemeleri yedek parçacı bir başka arkadaşımdan temin ettim. Önce yırtık olan arka sileceği değiştirdik. Çektirme kullanarak camı kırmadan zar zor yaptık. Yağ ve filtre işimiz sorunsuz bittikten sonra şimdiye kadar hiç değişmeyen balatalara giriştik. O işi de hallettikten sonra ekranda "Servis ESC" ışığı yandı. baktık frenler kazık gibi ve neredeyse %10 tutuyor. Balatalar alışsın diye biraz yol yaptık ama hem tehlike atlattık hem de arıza ışığı sönmedi. (Yazıda sorun oluştu buradan devam ediyorum, üstte aynı yazı kalmış olabilir..) Bostancı'da bir özel servise gittik sorunu 2 dakikada hallettik. 3.000 TL sıkışmış.!!! Ayrıca son bir hafta içinde 6 tane yetkili servise telefon edip, aracımdaki triger kayışı veya zincirinin ne zaman değişeceğini sordum. 2 tanesinin teknik servisine hiç ulaşamadım, telefonumu bıraktım dönüş yapan bile olmadı. 1 tanesi cevap veremedi Biz Sizi arayacağız dedi ve aramadı. 1 tanesi normal kayış var ama yedek parça fiyatını şu anda göremiyoruz dedi. 1 tanesi yağlı kayış var 30.000 TL tutar dedi. Sonuncusu da normal kayış var motor indirerek değiştiriyoruz, 21.600 TL + işçilik dedi. Son görüştüğüm yetkili servis yakın olduğu için arabaya atlayıp gittim. Motor kaputunu açan usta "bu motor Alman ama zincirli" dedi. Tamam fiyat verin dedim. Parça işine bakan arkadaşın tepesine dikilip ruhsatı verdik. Bu sefer de "normal kayış var" dedi. Fiyat aldım İşçilik dahil 60.000 TL dedi!!! Yaptırmadım tabii. Durum bu şekilde... Yetkili servislerin ne yaptığı belli değil.??? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

Hızlı






