Şimdi Ara

Yeni Nissan Qashqai Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
1
Favori
11.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    bence de ..hiçbir firma öyle salaklık yapamaz..320 torku veriyorsa şanzımanın 380-400 torka kadar dayanımı vardır..

  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Şehir efsanesi değil. Her CVT de aynı değil. Torka dayanıklı CVT mutlaka var dediğiniz gibi. Mesela Levorg, Audilerde kullanılan CVT vs ilk aklıma gelen.


    Ama şu an Nissan'in bu araçta kullandığı CVT'den bahsediyoruz;

    1.2 motor manuel için tork 190 Nm iken, CVT için 165 Nm


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle sportage veya tucson i tercih ederim. Hadi onlarda olmadi hibrit otomatik 1.4 benzinli Vitara 518.000TL...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç ilgim,hevesim kalmadı. Hayallerimi bile elimden aldılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitokondri Kristası kullanıcısına yanıt
    nissanla ne alakası var senin başındaki adam akıyor o kadar ötv yi

  • ExclusivePack kullanıcısına yanıt

    Sen olayı anlamadın herhalde


    detaylıca yazayım 630 bine şerit takip ve çarpışma önleyici gibi sürüş destek asistanlarının tümünü barındıran, 1.5 dizel otomatik, eat8 vites feel bold paket C5 aircross varken gidip benzinli manuel vites 4 koltuk 1 direksiyon arabayı almam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç fiyatlarını gören halk: Bu vergi ne kardeşim fiyatlar uçmuş 1.3 motor araba bile alamıyoruz

    Seçim günü halk: Son kez ak parti bass ampüle basss

  • Böylesine araçların 1.3 motor olması da ayrı bir saçmalık. Yakıt tüketimine bakmak lazım.

  • Android1907 A kullanıcısına yanıt
    En doğrusunu yaparlar. Bu kepaze düzenin sorgulanması ve sorumluluların iyice ifşa olması için radikal olaylar gerçekleşmeli. Keşke hepsi toz olsa.

    Bir Allah'ın kulu sormuyor düz vites 1.3 motorlu araç için 625 bin verirken bundan birkaç sene evvel aynı paraya neler alınabiliyordu acaba diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 20 Ocak 2022; 1:49:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt
    Nissan'ı adeta yerin dibine sokan CVT bildiğim kadarıyla Jatco üretimi olan varyantlar. İnternette baya kaynak var. Böyle sicili bozuk bir markadan (Jatco) vasat mühendislik sonucu CVT şanzıman alıp, üzerine araçlarını bu şanzımanla seri üretime geçirmeleri akıl alır gibi değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de fiyatlar uçmuşken Nissan de gett:)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum dediklerinize. şu anki qq’de 1.3 motor ve 270 tork var cvt modellerde. Düz vitesli modeller 260 torklu. Etrafımda 1.6 dizel cvt qq kullanan çok kişi var, sorun duymadım hiç. Sizin dediğiniz 1.2 motor ve cvt kombinasyonunun sorunlu olduğunu ben de duydum. Hatta esas motor sıkıntılıydı yağ yakma sorunu vardı galiba, şimdi o motor da yok.

    Bu arada kayış kullanan cvtlerin tork dayanımı zincir kullananlara kıyasla daha düşük olduğu biliniyor. Zaten dünyada 2 firma var cvt yapıp firmalara satan: jatco ve aisin. Bir çok araç firması kendi cvtsini kendi yapıyor subaru honda gibi. Piyasayı domine eden jatconun çok çeşitli modelleri var değişik özellik ve tork dayanımları olan. Bu iş aynı dsgdeki durum gibi. Tork dayanımı düşük olan dq200 var ama dsgnin 6-7 değişik modeli daha var sorun çıkarma potansiyeli oldukça düşük olan. Sağolsun vaq alt kademe araçları yıllardır dq200 ile gönderiyor bize.

    Benim yukarıdaki mesajımda demek istediğim cvtnin tork dayanımı düşük genellemesinin doğru olmadığı idi. Olanları var olmayanları var, her şanzıman tipinde olduğu gibi. Olay ekmek-köfte hesabı…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 20 Ocak 2022; 8:56:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 10 sene önce sıfır qashqai fiyatları 50 bin liralarda geziyordu :)))

  • Ülkedeki potansiyel müşterilerin, önceliklerinin, taleplerinin en iyi farkında olan grubun: VAG grubu olduğunu düşünüyorum. Golf 8'de R-line donanımda bile aktif şehir içi güvenlik sistemi, şerit takip sistemi yok(Avrupada standart). Bunun yerine Golf 8'de; ısıtmalı koltuk, ısıtmalı direksiyon, 30 renkli iç ambians aydınlatması, dokunmatik iç lambalar var.

    Bunları niye anlattım?

    Nissan qashqaide design(baz üstü donanım oluyor) donanımdan itibaren tüm aktif+pasif güvenlik donanımları standart.

    4x4, arka bağımsız süspansiyon seçenekleri sunması büyük bir artı.

    Nissanın sunduğu aktif+pasif güvenlik donanımlarını ateca,karoq veya tiguanda alabiliyor musunuz bir sorun isterseniz(en ful donanımı da sorun): Herkesin önceliği farklı elbette. Ön farlar çirkin haklısınız ama ben donanım-teknik özellik olarak qashqaiyi beğendim.

  • Şu arabayı niye böyle yumurta gibi yaparsınız.


    Daha keskin ve net hatlar verseler efsane bir araç olurmuş.


    İlk nesil CVT leri patlamıştı.


    Şimdi Renaultun Clioda da kullandığı jatco8 cvt başarılı bir şanzıman ve bolca satan cliolarda hemen hemen hiç hatayla karşılaşılmadı.


    Motor ve şanzıman seçenekleri çok iyi. Dış tasarım biraz daha net ve keskin olsa efsane olurmuş.

  • bu kadar iğrenç bir araba için Yeni  626.000 TL'den başlayan fiyatlar!Yeni Nissan Qashqai Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • Fiyat iyi bence, Toyota C-Hr hybrid daha pahalı bundan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yeni Nissan Qashqai Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    Güncel Fiyatlar

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.