Şimdi Ara

Yeni Nissan Qashqai e-Power Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
3
Favori
6.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güzel teknoloji


    ama ben şu anda tam elektrikli tercih ederim

  • Araç olmuş olmasına yalnız Olması gereken aracın ayriyetten dışardan şarj olması gerekirdi benzinli motor elektriğe ulaşımın kısıtlı olduğu yerde devreye girmesi lazımdı dediğim gibi bir sistem yapsalardı dünyaya araç yetişremezlerdi/asyatuna4799@gmail.com/

  • Motorunu kim yapmiş acaba.? Renault mu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamlar elektriğini kendi termik santralinde üreten araba yapmışlar.

  • Aynı özellik audi q3 te zaten var. Bunu yeni bir teknoloji gibi sunmaları komik olmuş. Yakıt durumu da öyle.. Hiç bir esprisi yok

  • Dışardan şarj olabiliyorsa süper

  • En az 100 km menzilli bir bataryaya ile plug-in hybrid yapıya sahip olsa büyük fark yaratabilirdi.
    Tabi rejeneratif fren falan da şart.
    Ek olarak bu kadar güçlü bir benzinli motora ihtiyaç var mı bilemedim. Sadece jeneratör olarak kullanılıyor. Düşük hacimli bir dizel motor ve basit yapıda bir cvt şanzıman ile hedeflenen RPM ve tork değerine ulaşılabilirdi sanki.

    Gelişen bir teknoloji, takip etmesi güzel ama denemek için erken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akasha_Ether -- 16 Kasım 2022; 10:0:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 150 bg motor zaten o aracı kendi çekemez mi? Üstüne birde pil ve elektirik motorunun ağırlığı... Sağ el ile sol kulağı kaşımak gibi Bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehir içinde nasıl 7 litre yakar ki. Hibrid dediğin şehir içinde az yakar.

  • 1.3 160 hp'liğin wltp şehiriçi değeri 8 litre iken bunun 5.3 litre,


    hem %33 daha az yakıyor, hem de 190 hp.


    daha ne olsun.

  • Güncel Qashqai gibi buda tutulmayacak. Ford, Nissan, VW gibi markaların sonu Nokia gibi olacak

  • Gereksiz kompleks bir geçiş dönemi motoru.. emisyon kontrollerini aşıp daha rahat araç satabilmek için yapıyorlar.


    En doğrusu tam elektrikli otomobilleri beklemek. veya Toyota Lexus tarzı gerçek bir hybrid almak.

  • Farklı bir yaklaşım bence kağıt üstündeki veriler çok iyi umarım realite de o rakamlara erişir.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Üstad doğru söylüyor. Bu olsa olsa emisyon kontrollerinden kaçmak için yapılmış bir işe benzyor. Yoksa Dizel Elektrikli Lokomotiflerde yıllardır kullanılan bir yapı bu. Yeni birşey değil.

  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Beş aya yakın bir süredir 4x4 P.Premium versiyonunu kullanıyorum. Şehir içinde ortalama tüketimim 9 litrenin altına inmedi.

  • Bu aracı ilk duyduğumda araçta pil var sanmıştım bu hâliyle tam fiyasko olmuş. Araca pil koyup benzinli motoru her daim ekonomik devirde çalıştırıp bir yandan boşalan pilleri şarj etseydi çok daha mantıklı ve ekonomik bir araç çıkardı ortaya.

  • by__metallica B kullanıcısına yanıt
    Bun da %80 ötv var ama.Tam elektrikli olarak kabul edilmiyor,içten yanmalı motoru olduğu için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • drmert kullanıcısına yanıt
    😂🤣😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.