Şimdi Ara

Yeni Nissan Qashqai e-Power Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
3
Favori
6.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    Pil var hocam.
  • XX58 X kullanıcısına yanıt

    İstanbul içinde mi ? . Genelde hangi aralıkta tüketim

  • KNNİ K kullanıcısına yanıt
    Bursadayım. İst trafiği gibi değil ama çoğunlukla trafikteki tüketim. Ben yakıt tüketimine pek dikkat etmiyorum ama ayağı daha hassas biri de olsa ortalamayı 9'ün altına indirmesi zor.
  • Şimdi ben bu aracı otoyolda dipgaz kullanıyorum, aracın canı çıkıyor, piller hızla boşalıyor ve kısa sürede piller nanay. o arada benzinli motor elektrikli motora güç vermeye çalışıyor, fakat benzinli motorun verdiği güç, elektrikli motorun çektiği en yüksek güçle aynı ya daha daha yüksek olabilir mi?


    kısacası benzinli motorun verdiği güç elektrik motoruna yetmeyip yolda bırakabilir mi?

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Öyle bir durum için senin dipgazın bir süre sonra dip gaz olmaz 

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Aracın maksimum hızı zaten 170km/s olarak sınırlandırılmış. Dolayısıyla benzinli motor, elektrik motorun çektiği gücü karşılayabilecektir sanırım. :)

  • Şehir içi 3 şehir dışı 5 olsaydı kimse laf etmezdi.
    Fiyat: pahalı.
    Yakıt: yine var, dizelden daha iyi değil.
    Mtv: yine var.
    Bakım: yine var.
    Performans: güzel, bu konuya lafım yok ama süper mi değil.
    Kime faydası var? Firmaya, hibrit mi hibrit, emisyon normlarını karşılıyor, büyük bir batarya gerekmiyor, o da masrafı ve aracın ağırlığını azaltıyor.
    Tutar mı? Qashqai severler dışında zor, rakipler çok çetin, ne bileyim daha ucuza corolla cross var sonuçta en basitinden, daha az yakan ama bunun performansı daha iyi gibi, onun da mtv si çok, ama tabi yakıtla ve ilk alım maliyetinin düşüklüğüyle sanki daha çok tutar gibi.
  • Qashqai serilerin 5 para etmiyor Nissan !!
  • Sekizsilindiryoutube
    Sıfır Silindir serimizde bugün; kablosuz ve şarj istasyonu gerektirmeyen elektrikli otomobil diyebileceğimiz Nissan Qashqai E-Power ile beraberiz. Nissan'ın benzerlerine göre oldukça farklı bir teknoloji ile sunduğu bu araç, üzerinde yer alan benzinli bir jeneratör ve rejenerasyon yöntemi ile şarj oluyor ve herhangi bir kablo ile de şarj gerektirmiyor. Testimiz ise 1000km sürdü ve bu 1000km'yi 1 depo benzin ile tamamlamayı başardık. Aracı hem İstanbul şehir içi, hem şehirler arası duble yolda, hem de otoyolda kullandık. Bu sayede gerçek bir sürüş deneyimi yaşadık ve aracın tüketim değerlerinin kağıt üstündeki kadar başarılı olup olmadığını test ettik. Umarız videomuzu da beğenirsiniz, iyi seyirler.
    https://www.youtube.com/watch?v=Q5mpy98-iyQ&feature=youtu.be
  • Test sürüşü yaptım E-power ile. Hissiyatı, çekişi, gidişi ve hızlanması şaşırtıcı derecede iyiydi.

    Çok sessiz, benzinli motor sesi ve titreşimi de çok az.

    Önce satış danışmanı sürdü, her binene 0-100 gösteriyor tabi etkilemek için. Çok sert kullanmasına rağmen test aracı ortalaması 8.7 idi.

    Kendi sürüşümle ''bence'' bu araç şehiriçi 6 yakar, uzu yolda da 5 civarı.

    Motor biraz yaygınlaşsın, almayı düşünebilirim, çok şaşırttı beni olumlu anlamda
  • Bende x-trail epower test sürüşü yaptım. Muhteşem çekiş ve torku var. Sessiz, ekonomik. En güzeli de kablo ve şarj derdi yok. Benzinli ile fiyat makası azalsa kesin düşünürüm.

  • Yaw sürekli 1000 km menzilli ve kablosuz elektrikli diyip reklam yapıyor nissan...
    Yahu benzin koyup tüketen bir araç işte. Bildiğin hybrid. Hatta plug in bile değil. Arkadaş koysana fiş yerini şarj etme yeri olanlar ş.içi taksın...
    Biri şikayet etse elektirikli sandım aldım diye iyi para alır🤣
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt

    Değişik ifadelerle anlatmak zorundalar çünkü toyota bu işi 25 senedir yapıyor :) ama nissan öyle bir anlatıyor ki sanki dünyada ilk

  • aynı sistem mi bir kez daha nceleyin
  • Bu araca benzinli motor ÖTV'si koydular değil mi saçma şekilde?

  • Merhaba,
    2024 şubat ayında '0' 2023 PP E-Power aldım, Mordoğan - F. Altay (80km), 4.9 lt yaktı (100km veri), 18.03.24 P.tesi İzmir içi (09.30-10.00 & 15.30-16.00) yoğun trafikte: Eco mod, B, E-pedal sürüşle F.Altay, 2. Sanayi Bornova, Çamdibi, Halkapınar, Konak, G.Yalı Göztepe Stadı, Dolunay meydanı park/stop 5.1 yaktı. (100km veri). Bu tip tekno otolarda sürüş kombinasyonu yakıt veriminde çok büyük önem arz ediyor. İzmir Alsancaklı eski tüfek (Eski Amerikan (Poniac, Chevrolet, Magnum 340, Charger, Süper Bee, Challenger, Trans Am, Corvette, Firebird, Mustang Shelby Cobra, Creysler.) tam otomatik büyük ve fındık V8-V6 kullanmış, Roket 88'in keyfini sürmüş, olsa da yine yapsak modunda) olarak bu tür tekno otoyu ilk defa kullanmaya başladım, yeni teknoloji biz 66'lık toplar için adeta pilotluk gibi bir durum, ancak sürüş modları ve sistemi takip ederek sürüşe odaklandım. Bu ne demek? Uzun yolda yokuş-rampa aşağı giderken e-pedal devre dışı B mod ile akışa bırakarak çabuk şarj ve bir süre elk. ile gidiş, ayrıca düz yola çıkıldığında D moda aldım, gözüm yakıtsız, tekerlerden gelen enerji akışıyla bataryanın şarj edilmesini takipte kaldı, keyifli bir sürüş oldu, henüz öğreniyorum. Hele hele İzmir varışı park yerinde stop edip ekranda 4.9'u gördüğümüzde otonun kitabını okumuş, beyinsel kayıtlarında ezbere almış eşimden alkış aldım, Co pilotluğu fazlasıyla hak etti:))) Yazdığım veriler fotosunu çektiğim ekran resminde görülüyor, sistem beş yıldız verdi, ancak buraya bağlantı adresim olmadığı için resim ekleyemiyorum. Güzel, kaliteli, konforlu, zevkli bir oto, tavsiye ederim. Mail adresi olursa fotoyu da gönderirim. Keyifli sürüşler, herkese selametle (*Öteki yeni moda aptalca, cahilce sözde iyi niyet gibi görünen ama adeta küfür kabalığında olanı söylemiyorum, sizler de söylemeyin, "SELAMETLE" sözcüğünü kullanmaya çalışın) iyi yolculuklar diliyorum, selamlar.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.