Şimdi Ara

Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
524
Cevap
76
Favori
107.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Nissan QASHQAI e-POWER, dışarıdan şarj etmeye gerek kalmadan %100 elektrikli bir sürüş deneyimi sunuyor


    Nissan, 2007’de QASHQAI ile crossover sınıfını yarattı. Tüm dünyada insanlar QASHQAI’ nin sunduğu hatchback kompaktlığı ve SUV kullanışlılığına hayran kaldı. Nissan QASHQAI, iki yeni güç aktarma organıyla hayranlığınızı bir adım öteye taşıyacak.  


    e-POWER TEKNOLOJİSİ


    QASHQAI, Nissan'ın e-POWER teknolojisi sayesinde ilk kez, şarj olmak için kabloya gereksinim duymayan, elektrikli ve benzersiz bir sürüş deneyimi sunuyor. Şehir içinde içten yanmalı veya hibrit motor seçeneklerine göre daha sessiz, daha tepkili ve daha verimli bir sürüş sağlıyor. 


    Güç ve estetiğin yeni yüzü


    QASHQAI, güçlü görüntüsü, canlı renkleri ve yenilikçi özellikleri ile crossover tasarımına yeni bir vizyon getiriyor. V-Motion ızgara, parlak LED farlar, göz alıcı 19" alaşım jantlar ve çift renkli gövde seçeneklerini keşfedin. 


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu



    QASHQAI e-POWER ile heyecan verici, kablo ve şarj istasyonlarından bağımsız elektrikli sürüş deneyiminin keyfini çıkarın! 

    Kabloya ihtiyaç duymadan yola devam edebilirsiniz. Nissan'ın benzersiz e-POWER teknolojisi, enerji verimliliği yüksek bir benzinli jeneratörden güç alan elektrik motoru sayesinde hisli ve sessiz bir performans sunar. Sadece elektrikli motordan güç alan tekerlekler %100 elektrikli sürüş deneyimi sağlar. e-POWER, içten yanmalı bir aracın alıştığınız rahatlığını, düşük yakıt tüketimi, emisyon seviyesi ve elektrikli sürüş deneyimi ile birleştirir.


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Baştan çıkaran bir tasarım ve ince düşünülmüş özellikler


    Nissan QASHQAI’ nin iç tasarımı her yönüyle gelişmiş ve kaliteli bir deneyim vermesi için düşünüldü. Direksiyondan orta konsola kadar her şey maksimum sürüş konforu için ergonomik olarak tasarlanmıştır. Gelişmiş ekran görünürlüğü ve kusursuz araç içi teknolojiler, her sürüşte kontrolün sizde olmasına ve odaklanmanıza yardımcı olur.  

    Gelişmiş 12,3” tamamen dijital gösterge paneli ve 12,3” dokunmatik multimedya ekranı ile teknolojinin tadını çıkarın. Son teknoloji ürünü geniş ekranları sayesinde daha güvenli, daha net ve daha optimize bir sürüş deneyimi sizi bekliyor. 


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu



    Size özel alanlar hiç bu kadar kişiselleştirilebilir olmamıştı


    Özel tasarlanmış, bel destekli, ergonomik koltuklarda, uzun yolculuklarda bile rahat seyahat edin. Uzun bir gün müydü? 

    QASHQAI' nin hem sürücü hem de yolcu için mevcut koltuk masajı özelliğiyle trafikteyken bile kolayca stresten arınabilirsiniz. Baştan sona kaliteli malzemeler ve Nappa deri koltuklarla stilinizi koruyun. 


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu


    Herkese ve hatta çok daha fazlasına yetecek yer var


    Nissan QASHQAI ferah kabin içi ve fonksiyonel bir bagaj alanını, kolay manevra kabiliyeti için tasarlanmış, şehre uyumlu bir gövdeyle birleştirerek, tüm aileniz için estetik, pratik ve güvenli bir seçenek sunuyor. 

    Yolcular, sınıfının en iyileri arasında yer alan geniş kabin ve 85° açılabilen arka kapılar sayesinde çocuk koltukları kolayca yerleştirilebilir, araç içine rahat erişim sağlayabilir. Arka koltuklar için düşünülmüş iki adet USB bağlantı noktası ve havalandırma ızgaralarıyla yolcu konforu maksimuma çıkarılmıştır. 


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Beklentilerin üzerinde bagaj hacmi


    1.447 litreye kadar genişletilebilen bagaj hacmi sayesinde Nissan QASHQAI tüm taşıma ihtiyaçlarınız için bolca alana sahiptir.

    İki parçalı bagaj düzenleyici (her ikisi de kolayca ve tamamen silinebilir bir tarafa sahip), yükünüz ne olursa olsun maksimum esneklik için 16 bagaj konfigürasyonu sunar. Nissan elektrikli bagaj kapağı ve geniş açılan arka kapılar gibi akıllı özelliklerle, bagaja eşya sığdırma veya bagajı açma zahmetini ortadan kaldırır. 


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Odağında güvenlik var


    Her Nissan QASHQAI, trafikte sürücü ve yolcularını güvende tutmak ve size maksimum huzur vermek için tasarlanmış ve gelişmiş güvenlik teknolojileri ile donatılmıştır.



    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu


    Güvenli sürüş hakkında

     

    Nissan QASHQAI, Avrupa'da AKILLI ADAPTİF UZUN FAR ASİSTANI sistemine sahip ilk Nissan otomobilidir. Uzun farı 12 ayrı bölüme ayırarak karşıdan gelen sürücülerin gözlerini kamaştırabilecek bölümleri otomatik olarak kapatır. Sizin için maksimum görüş kapasitesi, etrafınızdakiler için maksimum güvenlik sağlar.


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu


    Park yeri bir sorun mu? Sizin için değil


    Park ederken stres oluyorsanız, Nissan QASHQAI' yi seveceksiniz. Yeni dijital, yüksek çözünürlüklü 360° Akıllı Çevre Görüş Sistemi güvenli ve kontrollü şekilde park etmenize yardımcı olur. Bunu yaparken ön, arka veya yan kameralar arasında seçim yapabilir ve güvenle park edebilirsiniz.  


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Renk, Döşeme ve Jant Seçenekleri

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Donanım Seçenekleri

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    İç ve Dış Donanım

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Teknoloji ve Güvenlik

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Teknik Veriler

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umityasar -- 7 Ocak 2023; 22:5:2 >







  • Herkese selamlar… Gruba yeni katıldım. Mart ayından bu yana Qashqai E-power Platinum Premium kullanıyorum. Aracı tanımak ve almayı düşünenler için uzun bir değerlendirme yazmak istedim.
    Yaklaşık 4 yıldır emekliyim. İş hayatımda yönetici olarak 22 yıl premium şirket araçları kullandım; 3.20, X3, X5, A6 Quattro, 525 xdrive gibi sadece BMW ve Audi. Emekli olunca da 2019’da özel sipariş 0 km 520i aldım ve 3 yıl kullandım.
    Daha ekonomik ve teknolojik bir arabaya geçmeye karar verdim ve sonunda E-power teknolojisinde karar kıldım. Şu an için çok memnunum ve sebeplerini size özetlemek istedim.
    1. Elektrik motorlu sürüşün verdiği anlık gaz tepkimeleri, avans vurması ve şanzıman olmamasından dolayı gecikmesiz tepkiler düz yol ve yokuşlarda çok keyifli.
    2. PP paketteki bir çok donanım bana gerçekten BMW’yi aratmıyor. Tek eksiği belki koltuk soğutması olmayışı. Keşke olsaydı.
    3. Araçta trim sesi hiç yok. Montaj ve işçilik çok başarılı. Beni tek rahatsız eden bagaj pandizodunun kasislerdeki sesiydi. Onu da kaldırıp alt bagaj seviyesi yükseltip gerekirse diye alt kısma koydum. Ondan sonra araçtan başka hiçbir trim sesi gelmedi.
    4. Bu aracı çok daha ekonomik başka araçlarla kıyaslayanları gördüm. Yanlış bir kıyaslama bence. Daha ekonomik araçlar mutlaka var, ama onlarda da performans yok. Bu araç çok optimum ve eşsiz bu anlamda. Şehir içinde de dışında da makul kullanımda epey ekonomik, ama gaza basıp performans istediğimde de 190 hp. Benim e-power tercih etmemin en büyük sebebi de bu dengeydi.
    5. ProPilot sistemi çok başarılı. Bundan önceki BMW aracım, otobanda bir yama ya da 2-3 şerit çizgisi eksik olsa devre dışı kalıyordu. Nissan kamera ile daha ileriyi görüp devre dışı kalmıyor ve kontrolü bırakmıyor böyle durumlarda. Şerit değiştirdiğimde yeni şerit çizgilerini algılamak BMW’de 4-5 saniye sürüyordu, Nissan 1-2 saniyede şeridi algılıyor.
    6. “Sezgisel çarpışma önleme sistemi” 2-3 noktada beni çok etkiledi. Hatta bir kez kazadan kurtardı. Sadece öndeki aracı değil onun önündeki araçları da takip ediyor. Daha öndeki araç ani yavaşladığında önümdeki aracın stopları yanmadan önce benim aracımın frenleri devreye girdi; öndeki iki araç çarpıştı ama ben onlardan önce durmuştum. Çok başarılı.
    7. Şehir içinde daimi e-pedal ve ECO, uzun yollarda B kullanıyorum. Uzun yollarda da ileride kırmızı ışık görürsem, mesafem varsa, fren yerine e-pedala basıp yavaşlıyorum. Çok keyifli bir alışkanlık. Özellikle e-pedal. Freni çok nadir kullanıyorum. Ama hala çözemediğim tek şey e-pedal yavaşlaması sadece regen ile elektrik motoru yüklenmesi mi, yoksa sistem balataları da devreye sokuyor mu ? Ben e-pedal sayesinde balatalar çok uzun ömürlü olur derken, aslında farkında olmadan balata ömrünü mü kısaltıyorum ? Araçta tek çözemediğim budur.
    8. PP paketteki deri koltuklar bence çok başarılı. BMW ve Audi’de bile deri koltuklar yazın çok terleme ve yapışma yapardı, ama bu araçta Nappa orijinal deri, ve neredeyse hiç terletmiyor.
    9. Bir arkadaş daha belirtmiş, bende de ilk 1-2 ay sol dış ayna otomatik açılıp kapanmalarda tutukluk yaptı, ama sonra düzeldi nasılsa. Artık bir sorun yok.
    10. Bir tüyo. Araç kontak durumunda kaput açıldığında güvenlik gereği jeneratör çalışıyor, kaput kapanana dek. Bu da aküyü şarj ediyor. Ama herhangi bir nedenle aküyü doldurmak isterseniz vitesi P’ye alın ve gaza basın, jeneratör çalışıyor ve şarj başlıyor durduğunuz yerde.
    11. Japon mühendisliği ve güvenlik kaygıları; AVM vs girişlerinde şanzımanı P’ye almadan elektrikli bagaj açılamıyor, ne içeriden ne dışarıdan. Bu bir güvenlik algısı, bence makul. Ama keşfetmem zaman aldı :)
    12. Klima: Diğer benzinli araçlar gibi motora bağımlı değil, evimizdeki klima gibi motordan bağımsız elektrikli klima. Aracı power durumuna aldığınızda akü doluysa jeneratör devreye girmeden ve siz daha hareket etmeden devreye giriyor ve bence oldukça hızlı ve yeterli soğutuyor. Ama yazın çok sıcak dönemlerde klima kullanımı yakıt tüketimini neredeyse 100km’de 1-1.5 lt kadar arttırıyor.
    13. Jeneratör nadiren yüksek sesle devreye girebiliyor, ki bu normal. Ama ortalama sürüş süresinde özellikle şehir içinde çalışmadığı süre oranı çok fazla; yani ortalamada çoğu zaman sessiz ve keyifli bir sürüş oluyor. Uzun yol, yüksek hız ve rampa durumlarında da yeterli enerjiyi üretmek için doğal olarak sürekli çalışıyor, ama bu durumda da devir ve güç talebine orantılı bir ses ve devir oranında, normal benzinli bir araç kadar gürültü geliyor ve rahatsız etmiyor. Ayağınızı gazdan çekmeniz ya da yokuş aşağı geçmeniz anında da duruyor ve ses kesiliyor. Bu da keyifli.
    14. PP paketteki ekran, carplay ve multimedia sistemi çok uyumlu. Hatta bence oldukça da estetik. Hiç estetik bulmadığım, Mercedes, BMW, Togg gibi araçlarda önde boydan boya bir geniş ekran yerine, ortada makul ebatta bir dashboard, tam ortada da makul ebatta bir multimedia ekranı bence çok daha estetik bir yerleşim.
    15. Keşke Nissan Connect hizmetlerini de Türkiye’de devreye alsalar. Bence şu an en büyük eksiklerden biri bu, ama maalesef mevzuat gereği bir çok firma bunu zaten yapmıyor, BMW bile bu hizmeti bir dönem sunardı ve kullanmıştım, ama onlar da kaldırdı.
    16. Türkiye, şehirleşme yapımız, apartmanlar, siteler vs. Elektrikli araçlar bana hala cazip gelmiyor. Şarj imkanları, uzun yollardaki şarj durumları, süreleri. Belki 5 yıl sonra o yöne kayabiliriz; ama şu an hala erken gibi. Ama bu süreçte E-power elektrikli sürüş keyfini sunan çok ideal bir teknoloji. Hybrid araçlardan da çok daha performanslı. Soranlar bazen “bu Hybrid mi” diyor. Bence bunu çok iyi anlatmak gerekiyor. E-power kesinlikle bir Hybrid değil, gerçekten şarjsız bir elektrikli araç. Bence bu tanımı doğru şekilde anlatmak ve açıklamak gerekiyor.
    Tüm E-power kullanıcılarına keyifli kazasız hasarsız sürüşler ve seyahatler dilerim. Almak isteyen ve almayı düşünenlerin de tüm sorularını cevaplayabilirim.

    Batarya ile ilgili gözlemlerimi paylaşmak isterim.


    Günlük kullanımda jeneratör bataryayı sürekli 25%-50% arası şarj ediyor, aslında 20%-80% bandında gidip gelse güzel olur, ya da bunu ayarlayabilsek süper olur.


    Genel anlamda uzun yolda jeneratörün 50%'ye kadar şarj etmesi mantıklı gibi, çünkü yol boyu oluşacak frenleme geri kazanımı ile batarya oldukça doluyor, ona da yer bırakmak anlamlı. Ancak 10km altı kısa mesafe sürüşlerde çok anlamlı olmayabiliyor. Hatta yakıt tüketimini yüksek gösterebiliyor. Sadece elektrik ile gidilen sürüşün yakıt tüketimi 1.0 l/100km olarak gösteriyor. Sanırım bu temsili bir değer. Nissan'ın yakıt tüketimi konusundaki istatistik değerlerini ilerleyen zamanda yazılım güncellemesi ile değiştirmesini/güncellemesini dilerim. Aslında sadece elektrikli sürüş sonunda kwh tüketimi gibi elektrik değerini de görebilsek hoş olur.


    Özellikle B modunu ve e-Pedal'ı uygun şekilde kullanınca geri kazanım oldukça yüksek olabiliyor. Açıkcası sürüş boyunca sürekli bu modlarla oynamayı seviyorum, hafif yokuş yukarı giderken EV modu aç (bu sayede benzin motorunun çalışmasına gerek kalmayabiliyor ya da geç çalışıyor), ışıklarda durmak için yaklaşırken e-Pedal ile dur, hafif yokuş aşağı yolda B ile git, düz akan yolda D ile ya da ECO modda D ile (sıfır geri kazanım) ile gitmek vb. farklı yöntemleri kullanıyorum.


    Hatta bir dağ yolu inişinde uzun süre (yaklaşık 30-40 km) boyunca B modunda yokuş aşağı indim, bir yerden sonra batarya tamamen doluyor. Bu durumda frenleme ile oluşan enerji ile batarya daha fazla doldurulamayacağı için ve aracın motor freni yaparak inmesi gerektiği için jeneratör bu enerjiyi benzin motorunu çevirerek harcamaya başlıyor. Bu durum kullanma kılavuzunda da belirtilmiş zaten, batarya tam doluyken hala geri kazanım varsa benzin motoru çalışabilir ancak herhangi bir yakıt tüketimi olmaz diyor. Bir de uzun süre geri kazanım çalıştığında koltuk altından ince bir vızıltı gelmeye başlıyor gibi, tahmin ediyorum ki inverter ısınıyor biraz, D moduna alınca olmuyor, sadece B modunda oluyor.


    Bir de, bugün araç P modunda iken kaputu incelemek için açtığımda motor çalıştı. Araç READY konumda iken kaput açıldığında güvenlik sebebiyle motorun çalışacağı kılavuzda belirtilmiş zaten. Yalnız, benzin motoru çalışınca jeneratör bataryayı doldurmaya başladı ve 50%'ye gelince durmadı, kaput açık olduğu süre boyunca doldurmaya devam etti, ben de 80 civarına kadar doldurdum :) Kaputun kilidini kapattığınız an benzin motoru duruyor. Olurda bataryayı doldurma ihtiyacınız olursa bu yöntem kullanılabilir. Benim işime yarayacak açıkcası, çünkü sabahları işe gitme mesafem yaklaşık 3-4 km. Pil genelde 25 civarı olduğu için benzin motoru mecbur çalışıyor, bu yöntemle akşam eve dönüşte biraz şarjla bir sonraki sabah sadece elektrikle gidebilirim. Yaklaşık yüzde 25'lik bir harcama ile gidebiliyorum mesafeyi.


    Tabi bataryanın sağlığı için şarj durumunu araç otomatik yönetiyordur, bu durum biraz dışarıdan müdahale gibi oluyor ama 80% bandını geçmedikçe, ya da geçilse bile bataryanın uzun süre bu seviyelerde bekletilmemesi durumunda problem olmaz diye düşünüyorum. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Selamlar :)

    Yaklaşık 1 ay önce almış olduğum Nissan Qashqai E-Power model aracım 20. Gününde park halinde iken e-güç sistemi kapalı güvenli şekilde durun uyarısı vererek çalışmadı. Nissan tarafından gönderilen çekici ile servise ulaşan aracım yaklaşık 5 günlük tamir süresi sonunda bütün testlerinin yapıldığı ve böyle bir sorun daha kesinlikle yaşamayacağım şeklinde bilgilendirilerek 11.05.2023 tarihinde teslim aldım. Teslim sırasında aracın aküsünün şarjının azaldığı ve 0-100 fazla yapmamam gerektiği gibi tatmin etmeyen, yaşadığım sorunun kaynağını açıklamayan ve bir daha yaşamamam için öneriler içeren bir sunum dinledim.  Aynı gün içerisinde teslim aldığım araç seyir halindeyken aynı hatayı verdi ve aracı durdurmadan tekrar servise götürdüm, servis alanında aracı durdurduğum anda yine e-güç sistemi kapalı güvenli şekilde durun uyarısı vererek araç çalışmadı. Servis yetkilisi ile yaptığım görüşmede yeni aldığım aracın 2 defa aynı hatayı vermiş olduğunu ve bunun servis formunda yazan MÜŞTERİ ŞİKAYET VE TALEPLERİ bölümüne not olarak yazılmasını istediğimi sorunun 3. defa tekrarlaması durumunda yasal yollara başvurmam halinde mağduriyet yaşamak istemediğimi belirttim ancak, servis görevlisi ısrarlı bir şekilde dediğim tarzda bir açıklama yazmayarak bunun mümkün olmadığı ilk arızası ile aynı arıza olmadığını belirtti bunun üzerine ustayı çağırarak aynı sorun olup olmadığını sorduk ve aynı sorun olduğunu onun ağzından doğrulanmış olmama rağmen ısrarlı bir şekilde MÜŞTERİ ŞİKAYET VE TALEPLER bölümünü benim dediklerimi dikkate almayarak doldurdu. Kısacası Nissan türkiyede hiçbir şekilde muhatap bulamıyorsunuz, bayi zaten satıştan sonra ilgilenmiyor. Almayın almayın almayın

    Yakıt tüketimi konusundaki mesajlar icin yaziyorum.


    Arac teknolojik bir arac, bunu bilmeden alip veya özelliklerini bilmeden bodoslama kullanınca birakin az yaktirmayi size fabrika verisi üzerinde bile yakıt yaktiracaktir. Asagida önce kendi verilerimi, sonra yukarlarda 21. sayfada yazdigim tüyolari ve sonra da link birakacagim.


    Kendi verilerim:

    - 5 aydır 2023 PP sahibiyim, yaklasık 400km sehir ici 1500km de sehir disi otoyol kullanımım var. Otoyol ve sehir disi kullanımım yüksek oranda olmasina ragmen ortalamam 6lt su an. Fabrika verileri ile oranlayinca oldukca tutarli görünmekte. (Fabrika verisi otoyol cok yüksek hiz fabrika verisi 6.6lt, orta hiz 4.6lt) Kendi sürüslerimde cektigim resimler de mevcut, talep eden olursa üsenmezsem eklerim :)


    Tüyolar

    - Araci verimli kullanmak icin kullanici klavuzlarina, en azindan kisa kullanım klavuzuna (8 sayfa) göz atmanizi oneririm. Epedal sehir ici güzel bir özellik ve maksimum rejeratif frenleme saglar. Rejerenatif frenleme gücleri kullanici klavuzuna göre su sekildedir : Epedal > B > D > D + Eco. Sehir ici B modu veya tercihe göre sıkısık trafikte kullanacaksaniz B + Epedal, sehir disi ve akici yollarda D + Eco modu kullanmanız öneriliyor kullanıcı klavuzunda. Ve tabiki de arac her ne kadar jenerator ve elektrik kombinasyonlu optimum da olsa gaz tepkimeleriniz sert hizlanma yavaslama hareketleri yakit tüketimine negatif yönde etki edecektir.


    Araci yukardaki paragrafta yazdigim sıralamasını bilmeden kullanip ekonomi yapacagim diye Eco moduna alip ardından B veya Epedal yerine D modunda kullandiginiz zaman arabanin rejeneratif frenlemesi minimum olacak ve ayagınız fren pedalina oldukca cok giderek tasarruf yerine zarar hanesine yazmis olacaksınız.


    Aracı sehir ici disi farketmeksizin kullanırken trafik isiklarinda durmak veya park etmek harici ayaginiz frene cokca gidiyorsa bir yerde hata yapiyorsunuz demektir. Rejeneratif frenleme ile bataryaya aktaracaginiz enerjiyi fren diskindeki ısı enerjisine cevirdiniz. Batarya ne kadar dolu durursa, ne kadar geri kazanim saglarsaniz jenerator o kadar az devreye girecek ve benzin-yakıt tüketiminiz az olacaktir.


    Link

    - Buyrun gercek kullanım videosu. Arastirinca benzer videolardan cokca bulabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=Opl_hybRA_4



    Jenerator arızaları icin sans diyorum, Ingilterede bazı modellerde cokca oldu, yeni model ve versiyonlarda düzelttiler oldukca azaldı. Elektronik veya yeni bir sistem oldugu icin hayırlısı, marka arkasinda durup degisim/destek sagliyor tabiki de.


    Elektrikli aracla karsilastirmalar icinse elma ile karpuzu karsilastirmanin lüzumu yok. Epower serial hibrit aractir; jenerator elektrik üretir ve range extender görevi görür, batarya depolama ve booster görevi görür, cekis/itki sadece elektrik motor ile saglanir, elektrik motorunun yüksek torklu ve performansli sürüsünü alirsiniz ve menzil derdiniz olmadan zevkle ve tasarruflu olarak kullanabilirsiniz. Bataryası kücük oldugu icin degisim maliyeti de düsük olacaktir 5-10 yıl sonrasında. Elektrikli araclar zaten belli, evde kurulu chargeriniz (2.5tl kw) yoksa disardaki sarj istasyonlarina 3-4 misli (8.5-9.5tl kw) ödersiniz. Uzun yola cikarken yer zaman sarj klima acsam mi kapasam mi vs vs planlama yapar, sarj istasyonu kapmaca oynarsınız. Off X marka 158932589135km menzilli katı hal bataryali arac cikarmis, cikaracak diye kendinize dert edinebilir veya kol gibi MTV ile karsi karsiya kalabilirsiniz. Devami icin google amca...


    İyi seyirler...

    Bu aracı almak isteyen arkadaşlara tavsiyem;

    Bu arabaya neden fazla ödeyeyim diyen için uygun değil.

    Daha önce 240hp'ye kadar güçlerinde araçlar kullandım.

    Bu arabayı alan kişi biraz performansa ve sürüşe odaklanmalı.

    Kesintisiz bir 190hp

    Şanzuman kaybı,iletim kaybı,tork aralık derdi yok. Müthiş keyifli.

    Bunu denemek için aldım. Bence hybrid oluşu ve asla elektrik şarj derdi olmaması süper. Şİmdi hedefim X-trail e-power

    Alıştım açıkçası artık kendi günlük kullanımımda nerede elektrikli nerede benzinli motorun çalışacağını hesaplayıp ona göre kullanırsanız 5lt leri sabitlemek güç değil.

    İlginç olan klasik benzinli araçlarda ki sorunu: soğuk motor çok yakıyor. Bu araçlarda öyle uzun uzadıya çalışmıyor. Yaklaşık 2dk. Çalışıp motor kapandığından ısınma süresi yeterli olmuyor. , Şundan eminim yazın sıcak havalarında ve havalar biraz kırılırsa bu ısınma sorunu da kalkacak ve 4-5lt li değerler sabitlenecektir.

    T-Roc aracımızda var şanzumanın neler çaldığını ona geçince anlıyorum...

    Toyota hybrid modelleri ile mesela kıyaslarsam:Toyota'nın hybird sistemi tam anlamıyla ucube...

    Araç gerçekten gitmiyor

    Qashqai de hem ilerleyip hem de şarj edebilme imkanız acayip ilginç e-pedal buna müsait....

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER: Eşsiz Bir Sürüş Deneyimi

    Nissan'ın yeni QASHQAI e-POWER modeli, otomotiv dünyasında çığır açan bir inovasyonu beraberinde getiriyor. Elektrikli bir sürüş deneyimini benzinli bir motorun verimliliğiyle birleştiren bu araç, pek çok olumlu yorum topluyor.

    Nissan e-POWER Yorumları

    Nissan e-POWER teknolojisi, kullanıcılar tarafından oldukça beğenilen bir özellik olarak öne çıkıyor. Bu sistem, aracın tamamen elektrikli motorla çalışmasına olanak tanıyor ve benzinli motor yalnızca bataryayı şarj etmek için kullanılıyor. Bu sayede %100 elektrikli bir sürüş hissi sunarken, menzil kaygısı olmadan uzun yolculuklar yapılabiliyor.

    QASHQAI e-POWER Yakıt Tüketimi Yorumları

    QASHQAI e-POWER'ın yakıt tüketimi de oldukça dikkat çekiyor. Kullanıcılar, araçlarının şehir içinde son derece verimli olduğunu ve kısa mesafelerde neredeyse hiç yakıt tüketmediğini bildiriyor. Uzun yolculuklarda ise benzinli motorun devreye girmesiyle yakıt tüketimi biraz artıyor; ancak yine de geleneksel benzinli ve dizel araçlara göre önemli bir tasarruf sağlanıyor.

    Nissan e-POWER Kullanıcı Yorumları

    Genel olarak Nissan e-POWER kullanıcıları, bu teknolojinin sürüş deneyimlerini büyük ölçüde iyileştirdiğini ifade ediyor. Elektrikli motorun sessizliği ve anında torku, son derece keyifli ve konforlu bir sürüş sunuyor. Ayrıca, aracın çevre dostu olması da kullanıcılar için önemli bir artı puan olarak değerlendiriliyor.

    Sonuç

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER, benzersiz e-POWER teknolojisi, düşük yakıt tüketimi ve üstün sürüş performansıyla dikkat çeken bir araçtır. Kullanıcı yorumları da bu aracın olumlu yönlerini desteklemektedir. QASHQAI e-POWER, hem çevre dostu hem de ekonomik bir sürüş deneyimi arayanlar için ideal bir seçenek sunmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • YouTube İncelemeleri

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuDoğan Kabakyoutube
    Arkadaşlar herkese merhaba, sizler için Nissan’ın yeni teknolojisi e-POWER’a sahip Qashqai ile video çektik. Tek depo ile 1018 km menzil sunan Qashqai e-POWER tamamen elektrikli ve şarj etmeye gerek kalmadan yolculuk edebileceğiniz bir otomobil. Bataryasını ve elektrik motorunu besleyen bir jeneratörü bulunan Qashqai e-POWER’ın tüm detaylarına indik. Umarım videoyu beğenirsiniz, herkese iyi seyirler👋. #doğankabak #nissan #qashqai Abone Olun; https://goo.gl/QUq1Lt Instagram: https://goo.gl/eFKPja Twitter: https://goo.gl/hDMmX5 Facebook: https://goo.gl/UpVYg5
    https://www.youtube.com/watch?v=AfhLu_h1_Mw&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuOTOPARK.comyoutube
    Elektriğe farklı bir bakış açısı olan Nissan'ın, E-Power teknolojisiyle donattığı Qashqai ile birlikteyiz. Uzun uzun test ettiğimiz Qashqai bakalım bizi ne kadar mutlu etti? İyi seyirler! Sen de aramıza KATIL hem destek ol hem de Otopark ayrıcalıklarına sahip ol : https://www.youtube.com/channel/UCGoi3UGQQUd5sEndnoDmC6Q/join Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz! Destek ol, ABONE OL ;) : http://bit.ly/2rqw4nG Çekim ve Kurgu: Batuhan Kalkın Bunları Mutlaka İzleyin ; Honda S2000 --- https://youtu.be/ejFeQ9i54f0 Mercedes-AMG S63 https://youtu.be/ZHqUwwzK6WQ Tesla Model X --- https://youtu.be/-s_bSIM3ClM Tesla Model S P90d --- https://youtu.be/NiBrUDu-1W8 Aston Martin Vanquish V12 --- https://youtu.be/V50uUvATnu0 Ferrari 488 GTB --- https://youtu.be/uvuO96B-W2M Lamborghini Huracan LP 610-4 --- https://youtu.be/zYArfCzExpw BMW i8--- https://youtu.be/6ABoCXh6Knw Ford Mustang GT 5.0 California Special--- https://youtu.be/PZo0G08GF1E Ferrari F12 Berlinetta --- https://youtu.be/tVhWPfNokes BMW E46 M3 --- https://youtu.be/XGZoOCVTTuQ Dodge Challenger SXT --- https://youtu.be/ZwyD2z7XfHM Volkswagen Golf R --- https://youtu.be/qvuqzuuH_AU Mitsubishi Evolution IX --- https://youtu.be/Za3UevpahPo Mercedes-AMG GT S --- https://youtu.be/oLcaMGB0TIo FK8 Honda Civic Type-R --- https://youtu.be/t1fOSx-RxrQ 1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- https://youtu.be/6x1UzvBqF3A 1974 Volkswagen Beetle 1303 --- https://youtu.be/lPROPTYMUa4 Lotus Exige Sport 350 --- https://youtu.be/3Da9o-4cgPg En eğlenceli VLOG'lar; Norm Ender’le gazladık! --- https://youtu.be/rGp3Ghzu0sE Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar https://youtu.be/3URCCIV5ygg Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- https://youtu.be/NmzSB5rSiYk Büyük ödülü kazandık!! --- https://youtu.be/D5tMw4rF2aE Yarışmaya nasıl başlarım? --- http://bit.ly/2zk30gp 1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- https://youtu.be/guyDpNRphK4 Karsan JEST+ Premium --- https://youtu.be/XgJo655kUzQ Detailing nedir? --- https://youtu.be/Rw3w19t1HOg Drift Nedir? --- https://youtu.be/1Z_HeuRk4fM Alfa Romeo Müzesi ---https://youtu.be/qYSontWwaaM Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- https://youtu.be/k8U7Npz8t7Q Web sitemiz : http://www.otopark.com Facebook : http://www.facebook.com/otoparkcom Instagram : http://www.instagram.com/otoparkcom Twitter : http://www.twitter.com/otoparkcom
    https://www.youtube.com/watch?v=0QGpTrX-IN0&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuMert Yılmaz - automagg TVyoutube
    Nissan’ın e-Power teknolojisine sahip Qashqai Türkiye'de satılmaya başladı. Nissan’ın elektrikli geleceğini simgeleyen Nissan Qashqai e-Power 1.224.700 TL’den başlayan fiyatlara sahip. e-Power sistemi ile jeneratör olarak kullanılan 1.5 litrelik içten yanmalı motor, yalnızca elektrik üretmek için kullanılıyor. Otomobil tamamen 190 HP güç ve 330 Nm tork üreten elektrik motoruyla ilerliyor. Yeni Nissan Qashqai ülkemizde Tekna, Skypack, Designpack ve Platinium Premium donanım seviyeleriyle satılıyor. 190 HP güce sahip olan Nissan Qashqai e-Power'ın performansı nasıl? 2022 Nissan Qashqai ekonomik mi? Elektrik motorlu Qashqai'nin yakıt tüketimi ne? CVT otomatik şanzıman konforlu mu? 2022 Nissan Qashqai kaç para? Tüm bu bilgileri yeni Nissan Qashqai e-Powertest sürüşünde bulabilirsiniz. Mert Yılmaz 2022 Nissan Qashqai inceleme videosunda tüm detayları anlatmaya çalışıyor. #nissan #nissanqashqai TEST SÜRÜŞLERİ Audi e-tron Sportback: https://youtu.be/zOzAKq6B7H4 Alfa Romeo Tonale: https://youtu.be/J32lkIRKYOU Toyota Corolla Cross: https://youtu.be/ACQz2p_XJeE Renault Zoe: https://youtu.be/AlgtbPix81w Hyundai Staria: https://youtu.be/sstexbAcKJI DİĞER VİDEOLAR Fiat Scudo: https://youtu.be/BYwLOurGsRM Citroen C4 X: https://youtu.be/vUk5Hsyt66o Fiat Doblo: https://youtu.be/umyHtFEVWF0 Mercedes GLC: https://youtu.be/JGORCnMJGPo VW Amarok: https://youtu.be/Rnnw00bkI7w Web sitesi: https://www.automagg.com Web sitesi: https://www.automagg.com e-mail: yilmazmert@gmail.com Sosyal medya Instagram: mert_rs Instagram: automaggTV Facebook: automaggTV Twitter: MertYilmazRS
    https://www.youtube.com/watch?v=oISHVSn27KY&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuSekizsilindiryoutube
    Sıfır Silindir serimizde bugün; kablosuz ve şarj istasyonu gerektirmeyen elektrikli otomobil diyebileceğimiz Nissan Qashqai E-Power ile beraberiz. Nissan'ın benzerlerine göre oldukça farklı bir teknoloji ile sunduğu bu araç, üzerinde yer alan benzinli bir jeneratör ve rejenerasyon yöntemi ile şarj oluyor ve herhangi bir kablo ile de şarj gerektirmiyor. Testimiz ise 1000km sürdü ve bu 1000km'yi 1 depo benzin ile tamamlamayı başardık. Aracı hem İstanbul şehir içi, hem şehirler arası duble yolda, hem de otoyolda kullandık. Bu sayede gerçek bir sürüş deneyimi yaşadık ve aracın tüketim değerlerinin kağıt üstündeki kadar başarılı olup olmadığını test ettik. Umarız videomuzu da beğenirsiniz, iyi seyirler.
    https://www.youtube.com/watch?v=Q5mpy98-iyQ&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuBenzin TVyoutube
    Nissan'ın yepyeni motoru E-Power'ı Qashqai üzerinde kullandık. 1.5 litrelik benzinli motor jeneratör görevi görerek elektrikli motoru besliyor ve 190 HP güç üretiyor. Bu sayede de 55 litrelik deposuyla 1000 km yapabiliyor. #qashqai #epower #benzin DİĞER VİDEOLAR: Doğru ayna ayarları ve yokuşta kalkış https://youtu.be/Rg2q1Vvdu2Q Yerli otomobili inceledik https://youtu.be/fw8xg5Ax7YY Dizel mi daha mantıklı LPG mi? https://youtu.be/xFLUvPUo_7k LPG'li Dacia Sandero Eco test sürüşü https://youtu.be/5hxYc5k6his BMW 2002 tii | Bir Tur versene https://youtu.be/FWmG4sZluJo 2020 Peugeot 2008 test sürüşü https://youtu.be/4AoxmI385oM SsangYong Tivoli test sürüşü https://youtu.be/hDCcxjtCq7k 2020 Skoda Octavia test sürüşü https://youtu.be/OqHMOuKKlmo 2019 Volkswagen Passat test sürüşü https://youtu.be/djeBUwkeJ-c Honda CRX'in kaportasını baştan yaptık https://youtu.be/VD4NRU7Aoyg Honda Civic 1.5 Turbo manuel test sürüşü https://youtu.be/cileoJ2yRuo LPG'li Hybrid olur mu? Corolla Hybrid test sürüşü https://youtu.be/hNWqhAmqwZE WEB SİTESİ http://www.benzinmagazin.com Sticker ve araç kokusu satın alarak bize destek olun: https://www.patreon.com/benzintv SOSYAL MEDYA HESAPLARI Instagram : benzin_magazin, burak_ertem twitter :BenzinMagazin, burakertem facebook : benzinmagazin Bu otomobilin ayrıntılı fotoğraflarını incelemek, bilgisayarınıza indirmek isterseniz web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Lütfen, bu videomuzu izledikten sonra beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve abone olarak kitlemizi çoğaltmamıza yardımcı olun! Yaptığınız yorumları kesinlikle dikkate alıp, içeriklerimizi üretirken göz önünde bulunduracağımız unutmayın! Bu videoda kullanılan tüm görüntü kayıtları Benzin TV ekibi tarafından kameraya çekilmiş olup, tüm kullanım ve yayın hakları Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti şirketine aittir. Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti izinsiz kullanılan görüntüler hakkında yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.
    https://www.youtube.com/watch?v=wjxx6U70wm4&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuOtomobil Gazetesiyoutube
    Herkese merhabalar... Nissan'ın yeni motor teknolojisi e-POWER'ı test ettiğimiz uzun yol testi yaptık. Konya Karapınar'daki Türkiye'nin en büyük güneş enerji santralini ziyater ettik. İşte hem otomobil hem de gurur kaynağımız güneş enerji santralimizin tüm detayları...
    https://www.youtube.com/watch?v=ZAZvlIZczPk&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuOtoGrafiyoutube
    Selamlar, bu videomuzda elektikli ama şarj ihtiyacı olmayan Nissan Qashqai E-Power'ı test ettik. İyi Seyirler. Otografi Kanalıma Abone Olun: https://bit.ly/3kGjuJk ARAÇ BAKIM VE TEMİZLİK ÜRÜNLERİ: https://app.hps.im/d7ct/d5tyb36n Bizi Instagram'da takip edin: https://bit.ly/2Z5JOpd
    https://www.youtube.com/watch?v=76k9K4pnxxA&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuSinan Sertogluyoutube
    Herkese Merhaba ! Ben Sinan Sertoğlu, e-POWER teknolojili Qashqai’yi kullandım. İyi seyirler… ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Instagram: https://www.instagram.com/autopressturkiye/ Web Sitesi: https://autopress.com.tr/ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kamera & Kurgu: Serra Özsili ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hakkımızda: Her hafta yeni bir otomobil test sürüşü ve sürüş izlenimi videosu ile karşınızdayım. Yepyeni modellerin performansı, kalitesi, konforu ve sürüş deneyimi nasıl? Sinan Sertoğlu'nun uzman görüşleriyle tüm testleri izlemek için kanala abone olun ve yeni otomobillerin sürüş izlenimlerini kaçırmayın. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Daha fazlası: SEAT Ibiza FR Test Sürüşü: https://www.youtube.com/watch?v=Wn7enZw-i9g&t=361s Dacia Sandero Test Sürüşü: https://www.youtube.com/watch?v=xxSx3kwHDek&t=53s ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- #testsürüşü #sürüşizlenimi #nissan #nissanqashqai #epower #nissanqashqaiepower
    https://www.youtube.com/watch?v=MBmytZ3p7wc&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuAuto POV Driveyoutube
    Hi, everyone! This is «Auto POV Drive». Our channel is about POV driving, car driving from first person perspective. Such point of view test drives are called POV test drive or POV road test. 🎧 For an even more immersive experience (Binaural), be sure to put on your headphones. In this video you'll see 2022 Nissan Qashqai e-power POV Test Drive! You will be able to check Nissan Qashqai driver visibility and feel how city and bumpy roads driving with Nissan Qashqai e-power goes. Also we have checked the fuel consumption during the test drive. We hope our GoPRO POV Nissan Qashqai e-power video will give you more driving experience about this model as well as more information about Nissan Qashqai Tekna Interior – exterior, front and back seats. Enjoy! Support the channel, join the Membership: https://www.youtube.com/channel/UC8oJ-G-zI2UY6TsKQN1lHVA/join Subscribe to our channel for more POV (point of view) test drives. https://www.youtube.com/channel/UC8oJ-G-zI2UY6TsKQN1lHVA?sub_confirmation=1 Model: Nissan Qashqai e-power Version: Tekna Manufacture year: 2022 Engine: E-Power 190HP / 140kW Transmission: Automatic 0:00 Interior / exterior 0:31 Driving 2:15 Driving in rainy city 3:37 Calm driving / very silent hybrid system 4:52 Cruising in town... 6:25 Nice view / relaxing... 6:53 Bumpy road / riverside 7:36 Driving in old town district 8:12 Super silent driving E-POWER in action 8:56 Interior materials quality check 9:16 Relax driving / enjoying e-power 9:40 Fuel consumption information Thanks for watching! #nissan #nissanqashqai #nissanepower #autopovdrive #vilnius #lithuania
    https://www.youtube.com/watch?v=eMQGteDAlAo&feature=youtu.be


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuSpecproofyoutube
    Special thanks to City Motors Lasnamäe! https://www.citymotors.ee/ A quick POV Drive with the very unique Nissan Qashqai e-Power. This hybrid system works like a dream! It's super quiet and feels very luxurious, especially in Tekna + trim like this particular example here. 0:00 Intro 0:38 Walkaround 2:03 Let's Go! 3:20 Curvy Roads 4:29 Accelerations on a snowy road 5:26 Highway 7:00 City Intro song: half.cool - Hey There
    https://www.youtube.com/watch?v=P4dKfNJCWV8&feature=youtu.be




  • Dergi İncelemeleri





    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu




  • Umarım soru ve sorunların çözüldüğü, tecrübelerin ve faydalı bilgilerin paylaşıldığı ve de güzel dostlukların kurulduğu bir forum başlığı olur.

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu 

  • Nissan bu sistemi geliştirmeli .Mesela ülkemizde içten yanmalı motora sahip olduğu için yüksek ötv ile giriyor.Acaba Nissan yetkilileri devletle hiç görüşmüşlermidir .Bu araç içten yanmalı motoru aktarmada kullanmıyor vs diye


    bir diğer sorumda şu.Şimdi bu aracı elektrikli diye pazarlıyorlar ve bildiğim kadarı ile diğer içten yanmalılar gibi dsg vb şanzıman sistemi yok normal bir elektrikli arabanın vitesi nasılsa bu da öyle 1,5 motor sadece jeneratör görevi görüyor peki bakımı nasıl oluyor?


    yani aracı aldık 1.yıl bakımına gittik içten yanmalı motorun gerektirdiği tüm bakım işlemlerine mi tabii oluyor yoksa diğer elektrikli arabalar nasıl bakıma giriyorsa öyle mi oluyor


    3.olarak bu bir dilek Nissan bataryayı büyütse ve ev modunda 5km yerine 200-300 km lere çıkabilse bunu yanında yakıt deposunun kapasitesini düşürebilse nasıl bir araç meydana çıkar acaba





  • Madem şarj için benzinli motor var neden 1.5 litrelik koyuyorsun. Koy 0.9 litre, hem vergi hem mtv ucuzlar.

    Daha küçük motordan arta kalan yer ile bataryayı genişlet daha uzun menzil daha düşük benzin tüketimi.

  • ekomeko E kullanıcısına yanıt

    Motor hacmine göre vergi alma garabetini sadece Türkiye uyguladığı için,

    adamların Global pazar için üretilen araçların motor hacmini Türkiye'de ki vergi dilimine göre ayarlayalım diye bir kaygısı olmuyor tabi :)

  • synthetic S kullanıcısına yanıt

    Aslında bilinen bir yanlış olarak vergi sistemi diğer ülkelerde de benzer.

    Ülkemiz kadar yüksek olmasa da co2 salınımına göre vergi alıyorlar, bu da ne kadar yüksek motor hacmi o kadar yüksek vergi.

    Ülkemiz co2 bakmayıp motor hacmine bakıyor. Dolaylı olarak benzer vergi sistemi.


    Sanırım daha düşük hacimde yüksek sarj kapasitesi sağlayamadıklarından yada halihazırda zaten 1.5 litre motor kullandıklarından değişime gitmediler.



    Kendi hesabıma göre aradaki fark yüksek olduğundan epower siparişi vermeyip normal benzinli siparişine gideceğim.

    Test aracını kullandım;


    Artıları;

    Elektrikli motorun anlık gücü

    Sessizliği

    Çevreye duyarlılık


    Eksileri;

    Yüksek fiyat

    4x4 olmayışı

    Bakımlar

  • ekomeko E kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık iki aylık (1500km) Designpack klasik benzinli model Qashqai kullanıcısı olarak diyebilirim ki, araç biraz yakıyor. :)

    İstanbul'da oldukça sıkışık dur kalk trafikte ve nispeten kısa mesafelerde kullandığımda tüketim rahatlıkla 10lt. üzerine çıkıyor.

    İlk aldığım günden bu yana geçen süredeki ortalama yakıt tüketimiyse 8.6lt.

    E-power uzun yolda, klasik benzinlinin tüketimine yakın değerler sunacaktır elbet, ama şehir içi sıkışık trafikte kullanacaksanız neredeyse yarı yarıya değerler yakalamak mümkün olabilir gibi gözüküyor.

    Bakım maliyetininde açıkçası çok farklı olacağını sanmıyorum, e-power'da klasik bir şanzıman bakım maliyeti yok en basitinden.

    Yani e-power bana yararmış aslında :), ama ben Qashqai almaya karar verdiğimde henüz lansmanı yapılmamıştı ve nasıl bir fiyatlamayla piyasa gireceği de belirsizdi.

  • synthetic S kullanıcısına yanıt

    E-power ortalaması 4lt bile olsa ki çok zor, 4lt fark oluşacak. yaklaşık 80TL/100km eder.

    Güncel fiyatlarla yaklaşık 130bin TL fark var, ancak 165bin km fark kapanıyor. Ekonomik anlamda pek mantıklı görünmüyor.


    Şahsi görüşüm tüm e-powerlar 4x4 gelseydi o zaman kesinlikle kimse benzinli almazdı diye düşünüyorum. Ancak bu şartlarda mantıksız gibi, tamamen şahsi görüşüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekomeko -- 14 Ocak 2023; 13:35:27 >
  • synthetic S kullanıcısına yanıt

    Bende de 2022 4x2 benzinli design pack var.

    Olabilecek en minimumda + Eko da kullansan bile şehir içi 6.5-8.5 arası yakıyor. Normal kullanırsan da 8-9 civarı yakıyor. 10 lt yi geçtiğini pek görmedim.


    Şehirler arasında 5.0-6.5 arası yakacağını düşünüyorum. Benim şimdiye kadarki ortalamam 8lt.


    Daha önce 1.0 Clio 5 kullanıyordum ortalaması 7 litreydi, 1.5 corrolla kullanıyordum onun da ortalaması 6.5 litreydi.

  • Benzinli araç ile kıyaslanması doğru değil. Elektrik ihtiyacını benzinli motor karşılıyor. Tork olsun beygir gücü olsun çok aktarma direk bildiğimiz tip bir şanzuman yok. Araç hem performanslı hem de benzinli motor ile elektrik ürettiği için şarj problemi yok. Ve aynı performansı verebilecek bşr benzinli aracın en çok yarısı kadar yakıt sarfiyatı var. Bu yönleriyle düşünğldüğünde ülkemizde alınabilecek en iyi araç.
  • Clio 5 Touch Otomatik Benzin (2021) aracım var, satıp Qashqai benzinli 2022 Skypack 4x2 almaya niyetlendim ve hali hazırda 10 bin lira kapora gönderdim bakalım hayırlısıyla, Şubat ayı ortasından sonra teslim dedi bayi. E-power ile kıyasladım lakin bana da çok mantıklı gelmedi.
  • e-power hakkında gerçekten bilgi sahibi olmak istiyorsanız bu videoyu seyretmelisiniz.


    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana KonuTaner Aydınyoutube
    Qashqai ve X-Trail hakkında detay bilgilere aşağıdaki sayfadan ulaşabilirsiniz. ● Facebook QASHQAI J12 YENİ KASA Sayfası ► https://www.facebook.com/groups/2457598584561251/
    https://www.youtube.com/watch?v=yQhRHGoeEao&feature=youtu.be
  • Yaklaşık 13 gündür kullanıyorum. 7lt hiç görmedim. 6,2-6,7 arasında gidip geliyor. Performans ilginç.

    Kesintisiz ve anlık müthiş bir güç.

    E-Pedal moduna alışırsanız nerede ise motoru hiç kullanmıyorsunuz...

    Kış ayları nedeni ile çalıştırmak zorundasınız zira iç sıcaklık sebebi ile...

    Onun dışında E-pedal modu ile kendi kendini de şarj edebiliyor...

    Tabi arada benzinli motor tabi ki ihtiyaç...

    Ama 10lt ye ulaştırmak olsa olsa 180km topuk gaz ile olur kanaatindeyim...

  • Merhaba, ben de 1 haftadır kullanıyorum aracı. E-Power tercih etmemin sebebi sessizlik ve performanstı. Yakıt ekonomisine gelince çok fazla değişken var hesaplamalarda. Araç her stop ettiğinde son sürüşün yakıt tüketim değerini veriyor. Evim ve işyerim 10 km mesafede. Bu yolculuk esnasında hem çevre yoluna çıkıyorum hem de şehir içi dur kalk mesafe gidiyorum. Elde ettiğim değerler 5,7 ve 7,6 arasında değişti. (Ne çok sert, ne çok yumuşak kullanırım.) Çocuğumun okulu 1km mesafede. Okula giderken hazır şarjdan tüketiyor ve yokuş aşağı gittiği için 1.0 yakıyor. Eve dönerken benzin motoru elektrik motorunu şarj ediyor ve tüketim o 1km’de 13.0 oluyor. Yani ortalama yine 7.0 olmuş oluyor :) EV modu YouTube videolarında izlediğim gibi 3 km olmadı hiç. Bir iki dakika kullandıktan sonra yeterli güç olmadığı için EV modu kapanıyor. Sizce bu EV modunu sürekli kullanmaya çalışmak zaralı mıdır?




  • 2500 km dir kullanıyorum

    Ankara soğukları ve kış lastiği ile 6.3 idi genel ortalamam

    Hava 1 haftadır ısınınca direkt 6.1 oldu genel ortalamam

    Benzer şekilde her kullanımda tüketim 1 de olabiliyor 13 de. Jeneratörün çalışmasına ve benzini bu nedenle çok daha fazla harcamasına bağlıyorum ben.

    e pedala gerçekten cok alıştım ve fren yapma derdi yok neredeyse

  • Aracın sürüş modunu sabitleme var mı? Her yeniden başlattığımda standart modda açılıyor.
    Bir de camlar açıkken aracı kapttığımda anahtar kullanmadan ya da yeniden başlatmadan camları kapatamıyorum.
  • umityasar kullanıcısına yanıt

    Bu değerler biraz fazla değil mi?? bende almayı düşünüyorum ama içten yanmalı benzinli araçlar arasında çok da birşey oynamıyor. Şehir içi 5 litreyi geçmemesi lazım alınabilirlik olması için

  • Bu aracı almak isteyen arkadaşlara tavsiyem;

    Bu arabaya neden fazla ödeyeyim diyen için uygun değil.

    Daha önce 240hp'ye kadar güçlerinde araçlar kullandım.

    Bu arabayı alan kişi biraz performansa ve sürüşe odaklanmalı.

    Kesintisiz bir 190hp

    Şanzuman kaybı,iletim kaybı,tork aralık derdi yok. Müthiş keyifli.

    Bunu denemek için aldım. Bence hybrid oluşu ve asla elektrik şarj derdi olmaması süper. Şİmdi hedefim X-trail e-power

    Alıştım açıkçası artık kendi günlük kullanımımda nerede elektrikli nerede benzinli motorun çalışacağını hesaplayıp ona göre kullanırsanız 5lt leri sabitlemek güç değil.

    İlginç olan klasik benzinli araçlarda ki sorunu: soğuk motor çok yakıyor. Bu araçlarda öyle uzun uzadıya çalışmıyor. Yaklaşık 2dk. Çalışıp motor kapandığından ısınma süresi yeterli olmuyor. , Şundan eminim yazın sıcak havalarında ve havalar biraz kırılırsa bu ısınma sorunu da kalkacak ve 4-5lt li değerler sabitlenecektir.

    T-Roc aracımızda var şanzumanın neler çaldığını ona geçince anlıyorum...

    Toyota hybrid modelleri ile mesela kıyaslarsam:Toyota'nın hybird sistemi tam anlamıyla ucube...

    Araç gerçekten gitmiyor

    Qashqai de hem ilerleyip hem de şarj edebilme imkanız acayip ilginç e-pedal buna müsait....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 17 Mart 2023; 20:26:35 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.