Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada Focus, Peugeot, Volvo hepsi aynı, 15000 ytl fazla vermem değerlendirmesi kişiye göre değişir bence.

    Açıkçası bütçem elverirse Volvo alırım, evet mekanik altyapı Focus ile aynı olabilir ama üst yapı çok farklı.

    15000 ytl fazla parayı da güvenlik için seve seve veririm.

    Peugeot almam, kişisel tercihim. 207'nin Fransa'da yapılan ilk uzun yol testini okudum. 1.6 HDİ 90 hp versiyonunu 2900 km. kullanmışlar. ESP kendi kendine devre dışı kalmış, lastik basınç göstergesi "arka iki lastikte basınç az" uyarısı vermiş ama lastiklerin havası dopruymuş, bir de ön elektrikli cam kapatılmak istenince açılıyor, açılmak istenince kapanıyormuş zaman zaman. Bu test için dergiye verdikleri araba, üstelik Fransa'da!

    Volvo'da böyle sorunlarınız pek olmaz.

    Diğer taraftan Focus da 5 yıldız almış EuroNCAP'ten o da güvenli bir araba. Hem Volvo S40 ile Belçika'da aynı fabrikada üretiliyor. Ancak malzeme kalitesi Volvo'dan daha düşük.

    1.6 PSA/Ford motoru kullanan taşıtlar arasında dediğim gibi bütçem elverirse Volvo, olmazsa Focus alırdım.

    Hatta ben pek aksesuar meraklısı da değilim. Focus'u Ghia falan da almazdım. Trend bana yeter mesela.




  • Arkadaşlar benden başka S40'ı olan var mı forumda?

    Bu arada volvo için bir tuning firması buldum:

    heicosportiv.de (başına www. koyun) sayfasından bakabilirsiniz.
  • volvonun sağlamlığına diyecek yok da 2.eli para etmiyor. İkinci eline pek rağbet yok nedense
  • Arka koltukta oturan oğlumu gördükçe 15.000 YTL farkı düşünmem bile.
    Ancak tabi ki tercih ve bütçe meselesi bunlar.
    Peugeot dizaynıyla, Mercedes kaliteli motorlarıyla, Volvo-Saab ise güvenliğiyle isim yapmış arabalar.
    İmkanım varsa, ve Allah korusun ciddi bir kaza yaşarsam (hiçbir araç %100 güvenli değil tabi ki) keşke 15.000 YTL daha fazla verseydim demek istemem.
    Belki de benim gibi 30 yaş üstü evli ve çocuklu adamların sorumluluk duygusu bu.

    Volvom yok ama alacağım zaman V 50 Sportswagon düşünmüştüm ve hala da düşünüyorum.
    Hayalimdeki araç ise XC 70 Cross Country'dir.
    Allah nasip ederse bir gün mutlaka almayı düşünüyorum.
  • Duygularına aynen katılıyorum. Dilerim kısa sürede Allah sana da Volvo nasip eder. Benim için de bir hafta önceye kadar Volvo sahibi olmak hayaldi. İleride çok para kazandığımda kırmızı bir V50, daha fazla kazanırsam da safari rengi bir XC70 alırım diyordum. Ama Volvoların ikinci eldeki değerlerinin düşük olduğunu görünce herşey değişti. 26000ytl'ye 2004 model Volvom oldu (S40 Classic). Aracın sıfırı bugün 56000 ytlcik. Herkese ikinci el Volvo bakmasını tavsiye ederim. Üstelik çoğu çok temiz kullanılmış araçlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Arka koltukta oturan oğlumu gördükçe 15.000 YTL farkı düşünmem bile.
    Ancak tabi ki tercih ve bütçe meselesi bunlar.
    Peugeot dizaynıyla, Mercedes kaliteli motorlarıyla, Volvo-Saab ise güvenliğiyle isim yapmış arabalar.
    İmkanım varsa, ve Allah korusun ciddi bir kaza yaşarsam (hiçbir araç %100 güvenli değil tabi ki) keşke 15.000 YTL daha fazla verseydim demek istemem.
    Belki de benim gibi 30 yaş üstü evli ve çocuklu adamların sorumluluk duygusu bu.

    Volvom yok ama alacağım zaman V 50 Sportswagon düşünmüştüm ve hala da düşünüyorum.
    Hayalimdeki araç ise XC 70 Cross Country'dir.
    Allah nasip ederse bir gün mutlaka almayı düşünüyorum.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Duygularına aynen katılıyorum. Dilerim kısa sürede Allah sana da Volvo nasip eder. Benim için de bir hafta önceye kadar Volvo sahibi olmak hayaldi. İleride çok para kazandığımda kırmızı bir V50, daha fazla kazanırsam da safari rengi bir XC70 alırım diyordum. Ama Volvoların ikinci eldeki değerlerinin düşük olduğunu görünce herşey değişti. 26000ytl'ye 2004 model Volvom oldu (S40 Classic). Aracın sıfırı bugün 56000 ytlcik. Herkese ikinci el Volvo bakmasını tavsiye ederim. Üstelik çoğu çok temiz kullanılmış araçlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Arka koltukta oturan oğlumu gördükçe 15.000 YTL farkı düşünmem bile.
    Ancak tabi ki tercih ve bütçe meselesi bunlar.
    Peugeot dizaynıyla, Mercedes kaliteli motorlarıyla, Volvo-Saab ise güvenliğiyle isim yapmış arabalar.
    İmkanım varsa, ve Allah korusun ciddi bir kaza yaşarsam (hiçbir araç %100 güvenli değil tabi ki) keşke 15.000 YTL daha fazla verseydim demek istemem.
    Belki de benim gibi 30 yaş üstü evli ve çocuklu adamların sorumluluk duygusu bu.

    Volvom yok ama alacağım zaman V 50 Sportswagon düşünmüştüm ve hala da düşünüyorum.
    Hayalimdeki araç ise XC 70 Cross Country'dir.
    Allah nasip ederse bir gün mutlaka almayı düşünüyorum.





    Hayırlı olsun arkadaşım inşallah kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın.
    Kaç km'de aldın?
    İzlenimlerini ve tecrübelerini paylaşırsan seviniriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robespierre -- 29 Mayıs 2006; 19:53:36 >




  • Elbette paylaşacağım da aldığımın haftasında yurtdışına çıkmak zorunda kaldım. Artık dönüşe araçla seviştikten sonra, yazmaya başlarım. Araç 33300'de idi aldığımda ve çok temiz bakılmıştı. Böyle az kullanılmış Volvolar var piyasada. İlgilenenlere Volvo'nun ikinci el programını tavsiye ederim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Duygularına aynen katılıyorum. Dilerim kısa sürede Allah sana da Volvo nasip eder. Benim için de bir hafta önceye kadar Volvo sahibi olmak hayaldi. İleride çok para kazandığımda kırmızı bir V50, daha fazla kazanırsam da safari rengi bir XC70 alırım diyordum. Ama Volvoların ikinci eldeki değerlerinin düşük olduğunu görünce herşey değişti. 26000ytl'ye 2004 model Volvom oldu (S40 Classic). Aracın sıfırı bugün 56000 ytlcik. Herkese ikinci el Volvo bakmasını tavsiye ederim. Üstelik çoğu çok temiz kullanılmış araçlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Arka koltukta oturan oğlumu gördükçe 15.000 YTL farkı düşünmem bile.
    Ancak tabi ki tercih ve bütçe meselesi bunlar.
    Peugeot dizaynıyla, Mercedes kaliteli motorlarıyla, Volvo-Saab ise güvenliğiyle isim yapmış arabalar.
    İmkanım varsa, ve Allah korusun ciddi bir kaza yaşarsam (hiçbir araç %100 güvenli değil tabi ki) keşke 15.000 YTL daha fazla verseydim demek istemem.
    Belki de benim gibi 30 yaş üstü evli ve çocuklu adamların sorumluluk duygusu bu.

    Volvom yok ama alacağım zaman V 50 Sportswagon düşünmüştüm ve hala da düşünüyorum.
    Hayalimdeki araç ise XC 70 Cross Country'dir.
    Allah nasip ederse bir gün mutlaka almayı düşünüyorum.





    Hayırlı olsun arkadaşım inşallah kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın.
    Kaç km'de aldın?
    İzlenimlerini ve tecrübelerini paylaşırsan seviniriz





  • AMA ESKİ KASA HERALDE SENİN S40 YENİ KASA 40.000YTL DEN AŞAĞI YOK BENİM BİLDİĞİM KADARIYLA
  • evet benimki eski kasa. dövizdeki artış ikinci ele yanısıdı mı bilmiyorum ama yansımadan önce yeni kasa 1.6 benzinli S40lar 30-40 arası bulunabiliyordu. 2004 model düşünenlere eski kasasını da yeni kasasını da yan yana koyup ayrıntılı incelemelerini tavsiye ederim. sadece model isimleri aynı ve ikisi de Volvo, başka benzer bir tarafları yok. iki ayrı model olarak düşünmek abartı olmaz. böylece daha rahat bir seçim de yapılabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    AMA ESKİ KASA HERALDE SENİN S40 YENİ KASA 40.000YTL DEN AŞAĞI YOK BENİM BİLDİĞİM KADARIYLA
  • S40 Classic modelleri eski kasanın son serisi.

    O modeller de son derece kalitelidir, şıktır.

    2. el Volvolar hakikaten temiz oluyor. Çünkü Volvo'yu gazlayıp hava atacak adamlar almıyor.
    (Onlar genelde BMW alıyor)

    Orta yaş ve üzeri bir müşteri profili var Volvo'nun, bu da bir etkendir belki.

    Mesela Almanya'da mimarlar, mühendisler, doktorlar ve akademisyenler tercih ediyormuş Volvo'yu (Auto Bild'de okumuştum.)
  • ARKADAŞLAR EURO NUN ARTMASIYLA İSTEDİĞİM S40 YAKLASIK 16.000 YTL ZAMLANDI BU DURUMDA BEKLEMEDEYİM 2007 DE KASA MAKYAJLANACAK VEYA DEYİŞECEK DİYE BİR DUYUM ALMIŞTIM BEKLİYORDUM YENİ KASA ALIRIM DİYE AMA SAKATA GELDİM 16.000 YTL FAZLA DAN VERMEM KURUN DÜŞMESİNİ BEKLİYCEM ÇABUK DÜŞER İNŞALLAH



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 8 Haziran 2006; 18:09:53 >
  • turusan
    Kurun düşeceğini tahmin eden ve zaten biz tüketiciler dışında da düşmesini isteyen yok. Benim tavsiyem Volvo sahibi olma ve kullanma keyfini ertelememen, ikinci el bir Volvo'ya yönelmendir.
    2007'de makyaj olayına gelince; buna hiç ihtimal vermiyorum. Volvo'nun S40'ı makyajlaması için önce S60, V70, XC70, XC90'ı elden geçirmesi gerekir. S40'ın tamamen yeni imajı daha yeni oturuyor. Volvo da öyle zırt pırt araba makyajlayan bir firma değil. Sadece her yeni modelinde donanım farkı olabiliyor. Örneğin, ikinci el yeni kasa S40 bakarsan 06 modelini tercih etmeni öneririm, 06'nın donanımı 05'e göre daha iyi. Bu da Volvo'nun aracı güncel tutma politikası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    Ha Volvo 1.6d ha focus 1.6 tdci ha peugeot 1.6 hdi ha citroen 1.6 hdi hepsi aynı bunların. . . ben açıkçası aynı motor ve donanım için gidip 15000 ytl fazlasını vermem... o 15000 ytl ye dvd sistemine kadar her şeyi kurdurur bi de tesisat döşetirim yine de cebime 5000 ytl den fazlası kalır. . . volvonun bence bu motorları alınmaz daha üst motorlar volvoyu hissettirecektir. . .

    Volvonun 1.6 motorunun öbür 1.6 motor araçlara göre (golf,focus,astra) atak olduğunu söyleyen arkadaşlar o 1.6 100 bg lik motor zaten ford motorudur ve focusta kullanılmaktadır daha atak olması imkansızdır. . . [:'(

    Volvo alan insanların performans beklentisi pek olmaz.Çünkü volvo ağırbaşlı çizgileriyle ve güvenliği-sağlamlığıyla bilinir.E doğal olarak volvo sahibi olmak isteyenler performansından çok bu özellikleriyle ilglienir...Gidip pejo alıp içine tesisat döşetmek fln bunlarla volvo severler uğraşmaz.Alır volvosunu orj haliyle keyifle sürer. Çünkü volvodaki ihtişam malzeme kalitesi dizayn hiç birinde yoktur. Sırf parası pulu içinde volvo isteyen bi insan pejo alıp içini tesisat fln döşemez. Volvo pahalıdır ama bmw-merso-audi-saab ayarında bi arabadır.KEsinlikle ve kesinlikle ford-pejo-citroen le karşılaştırılamaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    turusan
    Kurun düşeceğini tahmin eden ve zaten biz tüketiciler dışında da düşmesini isteyen yok. Benim tavsiyem Volvo sahibi olma ve kullanma keyfini ertelememen, ikinci el bir Volvo'ya yönelmendir.
    2007'de makyaj olayına gelince; buna hiç ihtimal vermiyorum. Volvo'nun S40'ı makyajlaması için önce S60, V70, XC70, XC90'ı elden geçirmesi gerekir. S40'ın tamamen yeni imajı daha yeni oturuyor. Volvo da öyle zırt pırt araba makyajlayan bir firma değil. Sadece her yeni modelinde donanım farkı olabiliyor. Örneğin, ikinci el yeni kasa S40 bakarsan 06 modelini tercih etmeni öneririm, 06'nın donanımı 05'e göre daha iyi. Bu da Volvo'nun aracı güncel tutma politikası


    BİLMİYORUMKİ 2004 YILINDA EURO 1.90 YTL CİVARINDAYDI 2005 DEN 2006 YILININ MAYIS AYINA KADAR DÜŞTÜ BUNU GÖZ ÖNÜNE ALIRSAN BEKLEMEKTE FAYDA VAR TABİ 2 YIL BEKLEMEK UZUN İŞ DİYOSAN O BAŞKA AMA BENİMDE ACELEM YOK TAM 2007 ALIRIM DERKEN EURO HAYELLERİMİ YIKTI VE BEN ARABAYI ALINCA EĞER BİR İKİ YIL SONRA EURO 1.6 YTL YE DÜŞERSE BANA GİREN KAZIK 20.000YTL YE YAKIN OLUCAK BU PARAYLA BİR ARABA DAHA ALINIR VOLVO FİYAT ARTIŞI YAPMIYOR ZATEN EURO DEĞERİ NEYSE ONA VERİYOR ARABAYI GERÇİ GİDİP KONUŞMADIM AMA ESKİ FİYATTAN VEREBİLİRLER ELLERİNDE VARSA ÇÜNKÜ ELLERİNDE KALACAĞINA SATMAK DAHA MANTIKLI AMA BİRAZDAHA EKONOMİ RAYINA GİRSİN MAZOTTA ALDI BASINI GİTTİ ODA AYRI BİR DERT




  • geçen gün gördüm s40 dizel accent admire dizel kadar sesli çalışıyor. s40 seven birisi olarak söylüyorum.bence benzinli almak daha mantıklı.zaten onu alınca eurodizel koymak lazım o da benzine yakın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrvw -- 13 Haziran 2006; 20:52:14 >
  • eurodizelin karı litre başına düşen ücretden ziyade az yakmasından gelir. artı 1.6 benzinlisi 100 bg, dizeli 110 ve torku malum. ben o arabanın benzinlisini hiç düşünmezdim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugrvw

    geçen gün gördüm s40 dizel accent admire dizel kadar sesli çalışıyor. s40 seven birisi olarak söylüyorum.bence benzinli almak daha mantıklı.zaten onu alınca eurodizel koymak lazım o da benzine yakın..



    İÇ SESİ DİYOSAN OLANAKSIZ AMA DIŞ SES DİYOSAN OLABİLİR
    DIŞARIYA VERDİĞİ SES KİMİN UMURUNDAKİ
  • hiç inandırıcı değil. o hızda kaza yapan formula arabasından bile sağ çıkamaz insan. örn: aytron senna...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Dj_Hutnu!

    50 km. ile esnemeyen beton duvara carpmak cok cok buyuk bir kazadır. Hem 50 km. ile duvara girmek icin 120 ile gidiyor olman lazım assagı yukarı... 120 ile giderken, birsey olacak ani fren yapacaksın, belki savrulacaksın, muhtemelen once yanlamasına hafifce bir yere vuracaksın, ayagın hala frende olacak, sonra duvara gecireceksin... Mantıken, "ah ne de olsa kaza olacak" deyip frene basmayan yoktur heralde...

    Tum bunların dısında, bizim bir arkadas hız manyagı bir kız... Babası kendine BMW 5.40 almıs. Kız izin almıs arabayı kullanmak icin. Edirne istanbul otoyolunda, edirneden istanbula giderkenki istikamette viyadugun girisinde bir cukur varmıs. 260 ile o cukura girmis. Araba dagıtmıs kendini, bu bariyerlere carpmıs, pinpon topu gibi sekmis, oburune carpmıs, arac taklalar atmıs, bu arada arac bir o bariyer, bir obur bariyere carpıyor... Arac duz durmus, kız emniyet kemerini acıp inmis, sonra da o şokla kaza oncesi on koltukta duran cep telefonunu aramıs, nitekim cep telefonunu arabanın arkasında hasarsız olarak bulmus!!!! Yani guvenlik onlemleri kalite standartları yuksek olunca gayet yeterli...

    bunun dısında Volvo ankara servisi cok cok kotu... Hicbirseyi beceremiyorlar... Ancak aracın servisle cok bir isi olmuyor. Iskandinav arabaları boyle... Dertsiz arabalar... Tabi ben S60 T den yola cıkıyorum... S40'a 1.6d yeter mi bilmiyorum. Aractan ne istedigine gore insandan insana degisir bu...




  • almanya'da kimler alıyor bilemem ama akrabam var isveç'te (volvo isveç markası bilirsiniz); "burda kimse volvo almıyo. kim alır volvoyu çok yakıyo. herkes toyota alıyo" diyor aynen. belki s4 1.6 da bu yüzden çıkmıştır. volvodan kaçanları çekmek için.

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Orta yaş ve üzeri bir müşteri profili var Volvo'nun, bu da bir etkendir belki.

    Mesela Almanya'da mimarlar, mühendisler, doktorlar ve akademisyenler tercih ediyormuş Volvo'yu (Auto Bild'de okumuştum.)
  • Akraban seni yanlış bilgilendirmiş. Her İsveçlinin hayalidir SW bir Volvoya sahip olmak. İsveç'teki otomobillerin yarısı Volvo ve Saab. V70 ile Saab 9.5 sürekli karşılıklı reklam kampanyaları ile birbiriyle yarışırlar. Daha önceki yıllarda ise yollardaki Volvo+Saab oranı %80 cıvarında imiş. Volvo'nun 1.6 motorlu araç üretmesinin sebebi İsveç'te yaşayanlara değil, bizlere araç satmak. Orada gelir seviyesi yüksek olduğundan insanlar en az 2000 motorlu turbo Volvolar biniyor, 1.6 değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    almanya'da kimler alıyor bilemem ama akrabam var isveç'te (volvo isveç markası bilirsiniz); "burda kimse volvo almıyo. kim alır volvoyu çok yakıyo. herkes toyota alıyo" diyor aynen. belki s4 1.6 da bu yüzden çıkmıştır. volvodan kaçanları çekmek için.

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Orta yaş ve üzeri bir müşteri profili var Volvo'nun, bu da bir etkendir belki.

    Mesela Almanya'da mimarlar, mühendisler, doktorlar ve akademisyenler tercih ediyormuş Volvo'yu (Auto Bild'de okumuştum.)






  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.