Şimdi Ara

Yeni Nesil Hyundai i30,Mart Sonunda Türkiye'de!(GELDİ 24-25Mart da Bayilerde Test Edebilirsiniz) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
399
Cevap
0
Favori
21.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski kasa 115 ps iken 0 - 100 ü 8.5 - 9 saniyede tamamlıyordu, şimdi 128 hp ile 8 saniye veya altına inilebilir.
    Cr box takarsan veya yazılım atarsan tabi :)
    Eski kasa dizelleri 1480 kg idi, yanlış okumadınız Nissan Qashqai den daha ağır bir araç.Şimdi ki kasa ne kadar ağır bilmiyorum ama 0-100 ü o rakamlarsa o da ağır kasa sanırım.
    Fiyat olarak da bazı modelini 50-52 den başlatıp 63-65 bandına doğru çıkar gibime geliyor...
  • Kendi kendine park edebildiği görülüyordu videolarda opsiyonlara yazmamışlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emreee85

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C sınıfı araçta 128 hp motor ... 0-100 hızlanması 10.7 sn...
    C sınıfı araçta 135 hp motor... 0-100 hızlanması 9.9 sn...


    Opel'in sütçü beygirlerinden mi koymuşlar Hyundai'ye...

    Araç çok güzel görünüyor ama buna şimdi 60.000 TL civarı para isterler sağda solda göremeyiz hiç...

    cidden merak ediyorum. her durduğunuzda 10sn altında 100km hıza çıkıyor musunuz?
    bence kullanılan motorun arabayı taşımada bir problemi yoksa 10sn civarı normal biri için çok güzel değerler. tabi altında bmw olunca bunları beğenmemek normal olabilir.

    aracın 0-100 performansına bakılarak rahatlıkla performansı hakkında fikir edinilebilir.. 0-100 'ü kötü olup da ara hızlanmaları , esnekliği iyi olan araç olmaz... Belli bir orantı var 0-100 ile genel performans arasında..

    yoksa kimse aracı ışıklarda kaldırmak için satın almıyor...

    Ancak; bu aracın ağırlığını bilmiyorum ama tahminen en fazla 1350 kg civarıdır, bu ağırlıkla ve 128 hp motor gücüyle rahatlıkla 0-100 hızlanmasını 9.5 sn ve altında tamamlaması gerekirdi.. Daha yavaş olduğuna göre bir problem var;

    Aktarmasından kaynaklanır, motor yeterince iyi değildir, maximum torkunu geç veriyordur, tork eğrisi kısadır vs... Artık sorun her ne ise 128 hp aracın hakkı değil bu hızlanma değerleri...

    En basit örnek: Golf 122hp 'nin 0-100 'ü 9.5 sn... Bu araç da C sınıfı...



    Golf TSI 122 hp, Hyundai CRDI 128 hp yani dizel, o kadar fark olsun. 115-125 hp civarında dizellerin 10 sn altına indiğine de pek rastlamadım. 135 hp benzinli motorda haklısınız o konuda bir şey diyemem ama..




  • merak ettiğim bi model.gelsin de bi inceleyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfeoK

    Güzel bir fiyat ile gelirse neden satmasın ki ?

    Peugeot 308'in 41.000 tl den Reno megane Hb yine 41.000 tlden başlayan fiyatlarla satıldığı günümüzde bu aracında yine aynı fahiş fiyatlardan satışa başlanacağı aşikar, ayrıca aynı segmentteki kardeşi Elentra fiyatından nasıl olacağını kolaylıkla bulabilirsiniz. megane la fluance nasıl aynı fiyatta satılıyorsa!

    fiyatların böyle kazık olduğu dönemde artık ben araç alamayacağım! neticede 2006-2008 de 32.000 liradan başladığını da gördük
  • Güzel bi lasman fiyatı ile gelirse iyi satar gibime geliyor
  • Güzel araçta fiyatlar çok önemli kendini sattırması için farklı bir fiyat çizgisi kurması lazım kendine yoksa blue gibi uçmuş rakamlarla gelirse karşımıza
  • Satmaz. dizelinin baz donanımı 52-53 bin olur. Kimse de dönüp bakmaz.
  • Muhtemelen fiyatı Elantra bandında olur oda işini zorlaştırır,rekabet gücünü azaltır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 22 Şubat 2012; 10:02:01 >
  • @Mertcan.

    benim bildiğim çift kavrama velosterde ve coupede kullanılacak. bu modelde klasik kullanılacak.
  • yakışıklı duruyor araç... Bencede fiyat üst seviyede olur zor satar..
  • fotolardan anladığım kadarıyla deli gibi donanım var,tasarım güzel, motor seçenekleride çok güzel ve TR ye uygun geriye sadece fiyatlandırma kalıyor eğer ulaşılabilir bir fiyatlandırma yaparlarsa kapılarında kuyruk oluşur.
  • 1) Fiyat çok önemli

    2) Model olarak sınıfında çok gerilerde bir araç tercih sırası olarak.

    3)Hyundai = Accent ya da
    Hyundai = Teneke

    algısının yıkılması lazım.

    Ancak önceki kasa(Çakma 1 serisi) yerine çok daha iyi yerlere gelme potansiyeli olan bir araç olarak görüyorum.

    Golf-Astra-Focus'un ardından 4.sıradan kendine yer edinlebilirse büyük başarıdır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Satmaz. dizelinin baz donanımı 52-53 bin olur. Kimse de dönüp bakmaz.

    48-49 olsa bakılır bence

    ekleme : otomatikler çift kavrama değil.yakıt tüketimleri zaten söylüyor çift kavrama ollmadığını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 22 Şubat 2012; 10:27:29 >
  • evet aracta cift kavramali sanzuman olmayacak 6 ileri vites kutusu olacak tuketim s.ici 7.2 lt gozukuyor.navili multimedyali 1.6 128 lik dizel full donanim 20 bin kusur paunda satista buda 55 bin civari para.
  • nasıl bi fiyat politikası bekliyoruz ki ?

    benzinli 35 bin dizel modeli 45 binmi olacak diğer markalarda böylemi sanki

    hyundai artık ford,opel,toyota,honda gibi markalarla yarışmak ve onların seviyesinde araçlarla pazarda olmak istiyor....

    bana kalırsa i 30 güzel araç olmuş ayrıca herkese görede motor seçeneği mevcut...

    elantranın fiyatları bence çok fahiş değil şu an baz modelini 42 ye alabiliyorsun.. full ve otomatik olanı 48 bin

    i 30 da bu seviyelerde olur ve benzinli dizel farkı anormal olmazsa bence çok satar...

    ayrıca tip olarak yeni focustan bana kalırsa çok daha güzel i 30
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    nasıl bi fiyat politikası bekliyoruz ki ?

    benzinli 35 bin dizel modeli 45 binmi olacak diğer markalarda böylemi sanki

    hyundai artık ford,opel,toyota,honda gibi markalarla yarışmak ve onların seviyesinde araçlarla pazarda olmak istiyor....

    bana kalırsa i 30 güzel araç olmuş ayrıca herkese görede motor seçeneği mevcut...

    elantranın fiyatları bence çok fahiş değil şu an baz modelini 42 ye alabiliyorsun.. full ve otomatik olanı 48 bin

    i 30 da bu seviyelerde olur ve benzinli dizel farkı anormal olmazsa bence çok satar...

    ayrıca tip olarak yeni focustan bana kalırsa çok daha güzel i 30





  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emreee85

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C sınıfı araçta 128 hp motor ... 0-100 hızlanması 10.7 sn...
    C sınıfı araçta 135 hp motor... 0-100 hızlanması 9.9 sn...


    Opel'in sütçü beygirlerinden mi koymuşlar Hyundai'ye...

    Araç çok güzel görünüyor ama buna şimdi 60.000 TL civarı para isterler sağda solda göremeyiz hiç...

    cidden merak ediyorum. her durduğunuzda 10sn altında 100km hıza çıkıyor musunuz?
    bence kullanılan motorun arabayı taşımada bir problemi yoksa 10sn civarı normal biri için çok güzel değerler. tabi altında bmw olunca bunları beğenmemek normal olabilir.

    aracın 0-100 performansına bakılarak rahatlıkla performansı hakkında fikir edinilebilir.. 0-100 'ü kötü olup da ara hızlanmaları , esnekliği iyi olan araç olmaz... Belli bir orantı var 0-100 ile genel performans arasında..

    yoksa kimse aracı ışıklarda kaldırmak için satın almıyor...

    Ancak; bu aracın ağırlığını bilmiyorum ama tahminen en fazla 1350 kg civarıdır, bu ağırlıkla ve 128 hp motor gücüyle rahatlıkla 0-100 hızlanmasını 9.5 sn ve altında tamamlaması gerekirdi.. Daha yavaş olduğuna göre bir problem var;

    Aktarmasından kaynaklanır, motor yeterince iyi değildir, maximum torkunu geç veriyordur, tork eğrisi kısadır vs... Artık sorun her ne ise 128 hp aracın hakkı değil bu hızlanma değerleri...

    En basit örnek: Golf 122hp 'nin 0-100 'ü 9.5 sn... Bu araç da C sınıfı...



    ((Aktarmasından kaynaklanır, motor yeterince iyi değildir, maximum torkunu geç veriyordur, tork eğrisi kısadır vs)) forumda herkes motor ustası oldu daha arac gelmeden yorumlar akmaya basladı bu arac hyundai degilde baska marka olsa yorumlar tam tersi olurdu.




  • Bir gün aynı segmentdeki arabaları kafa kafaya çarpıştırsalarda şu tenekeci olayları bir bitse artık. Örneğin Alman WV Golf ile Hyundai i30, Chevrolet Aveo ile Skoda Fabia bakalım görelim o kadar çene çalıyonuz teneke diye ama hangisi teneke o zaman anlarız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C sınıfı araçta 128 hp motor ... 0-100 hızlanması 10.7 sn...
    C sınıfı araçta 135 hp motor... 0-100 hızlanması 9.9 sn...


    Opel'in sütçü beygirlerinden mi koymuşlar Hyundai'ye...

    Araç çok güzel görünüyor ama buna şimdi 60.000 TL civarı para isterler sağda solda göremeyiz hiç...

    1600 cc hacimli, turbo beslemeli 100-130 PS arası dizel motorlu araçların genelinde, 10 saniyenin altında 0 dan 100 km/h hıza ulaşan C sınıfı kaç model var acaba paylaşabilir misiniz?

    --------

    Atmosferik Beslemeli 1600 cc 135 PS benzinli motor ---> 0-100 = 9.9
    Turbo Beslemeli 1400 cc122 PS benzinli motor ---> 0-100 = 9.7

    Lütfen biraz araştırın, birşeyler öğrenin ondan sonra yazın (Dişli oranlarından bahsetmiyorum bile). Kimisi performanslı kullanım için turbo beslemeli araç alırken, kimisi de sorunsuzluk ve LPG uyumu için atmosferik beslemeli araç alır. Bu iki aracı ciddi anlamda kıyaslamanız, otomobiller hakkındaki bilgi eksikliğinizi kanıtlar nitelikte. Maalesef bu tür yorumlarınızı sıklıkla okuyoruz forumda.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.