Şimdi Ara

Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    SW Mondeo bile Passat'tan iyi yol tutuyorsa sedani napar Allah bilir.

    Ford'un mühendisleri kadar yoneticilerinin de kafasi çalışsa piyasayi supurur gider. Muhendislik bakimindan premiumlar haricinde Ford'la rekabet edebilecek bir marka yok, ancak çok kötü yönetilen bir Firma.

    Hicbir uretici Ford'lar gibi yol tutan, direksiyon tepkileri keskin, sürüş dinamizmi ust düzey arabalar üretmeyi başaramıyor.



    Bence kötü yönetilmiyor.

    Burası için dediysen doğru ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    SW Mondeo bile Passat'tan iyi yol tutuyorsa sedani napar Allah bilir.

    Ford'un mühendisleri kadar yoneticilerinin de kafasi çalışsa piyasayi supurur gider. Muhendislik bakimindan premiumlar haricinde Ford'la rekabet edebilecek bir marka yok, ancak çok kötü yönetilen bir Firma.

    Hicbir uretici Ford'lar gibi yol tutan, direksiyon tepkileri keskin, sürüş dinamizmi ust düzey arabalar üretmeyi başaramıyor.



    Bence kötü yönetilmiyor.

    Burası için dediysen doğru ama.

    Zamanında Ford Pinto olayı oldu . O olaydan sonra da Ford kolay kolay kotu yönetilemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Passat bu video da iyi diyenler ,göz doktoruna gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Manevra yapılmadığından değil, yapılamadığından dolayı dubayı devirmiş. Dikkat ettiyseniz dönmüyor araba. Mondeo bariz bir şekilde daha kıvrak.
  • sadece dubaya bakmayın, arabanın direksiyonu kırılırken yani sağ sol yaparken, farkla mondeo daha iyi
  • maşallah mondeoya, çok kıvrak dönüyor
  • SHooTeR||Coder S kullanıcısına yanıt
    +1 mondeo daha kıvrak gibi..passat kalas gibi geliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmtıl -- 2 Mart 2015; 0:40:24 >
  • Mondeo'nun SW olması çok büyük sıkıntı.Yine HB ve Sedan olsa idare eder de SW hiç olmaz.

    Neden mi? Mondeo SW'nin Avrupa'da akıllarda ağırlıkla ilgili yarattığı ufak bir soru işareti var.

    Bu video size o soru işareti hakkında bilgi verecektir:



  • vwciler kabul edin mondeo açık ara fark önde....
  • BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 2 Mart 2015; 1:12:10 >




  • Mondeo neden sw kasa. Duzgun is yapin bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asfalta bak be jilet gibi, bizim yamalı çukurlu yollarda yapsalar bu testi arabaların arakası seke seke gider, duba falan kalmaz orda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri




  • Demage kullanıcısına yanıt
    Tabi cam tavan büyük etki ediyor.

    Yorumunuz bir çok kullanıcı tarafından yanlış anlaşılmış hocam düzenleyin bence en azından eksi rekoru kırmassınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.

    Bence yanlış düşünüyorsunuz.

    Mondeo keskin manevra yapmak durumunda kalmıyor, o şartlar altında bile keskin manevra yapabiliyor, ve yapabildiği için de viraj çıkışındaki dubaya vurmadan devam edebiliyor.

    Passat ise son dönüşte önden kayması nedeni ile viraj çıkışındaki dubaya vuruyor, o esnada o da Mondeo kadar keskin manevra yapabilse kurtaracak zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    SW Mondeo bile Passat'tan iyi yol tutuyorsa sedani napar Allah bilir.

    Ford'un mühendisleri kadar yoneticilerinin de kafasi çalışsa piyasayi supurur gider. Muhendislik bakimindan premiumlar haricinde Ford'la rekabet edebilecek bir marka yok, ancak çok kötü yönetilen bir Firma.

    Hicbir uretici Ford'lar gibi yol tutan, direksiyon tepkileri keskin, sürüş dinamizmi ust düzey arabalar üretmeyi başaramıyor.



    Bence kötü yönetilmiyor.

    Burası için dediysen doğru ama.

    Ford ABD pazarında iyi yönetiliyor. ABD'deki pazar payı ciddi şekilde artmış durumda. Ford Fusion (Mondeo'nun ABD versiyonu), Ford Escape (Kuga'nın ABD versiyonu) gibi son yıllarda yeni piyasaya çıkardıkları araçları ABD pazarında çok iyi tutuldular. Çünkü motor + şanzıman seçenekleri o pazara çok uygun. Kamyonet, SUV piyasasını zaten ciddi şekilde domine ediyorlar.

    Ama Ford Avrupa, TR piyasası için çok kötü yönetiliyor.

    En basitinden Focus1 gibi zamanında C-HB segmentinde efsane olmuş bir modeli resmen madara ettiler.




  • Yol tutuş sözkonusu olduğunda FORD çoğu modelinde referanstır...

    Fiesta-Focus-Mondeo...Bilenler,kullananlar bilir;üçünün de yürüyeni-yol tutuşu çok başarılıdır...

    Dikkan edin;eskort araçları da genelde Mondeo'dur...Ancak son dönemde Mondeo yeni kasasının gecikmesiyle Passat 2.0TDI'a dönüş oldu ama yeni kasayla Mondeo çoğalacaktır...

    Passat B8 kullanıcısıyım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.

    Bence yanlış düşünüyorsunuz.

    Mondeo keskin manevra yapmak durumunda kalmıyor, o şartlar altında bile keskin manevra yapabiliyor, ve yapabildiği için de viraj çıkışındaki dubaya vurmadan devam edebiliyor.

    Passat ise son dönüşte önden kayması nedeni ile viraj çıkışındaki dubaya vuruyor, o esnada o da Mondeo kadar keskin manevra yapabilse kurtaracak zaten.

    Hocam Sw nin dezavantajıyla mondeo ağırlık geçişlerini absorbe etmekte zorlanmış bu yüzden fazladan manevra yapmak durumunda kalmış.Ama bu şoföredende kaynaklanabilir lastiktende vs.Birçok değişken parametre var.Bir lastik farkı bile uç farklar yaratabilir.Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    Şu videoya bakarak bir çıkarım yapmak zor.Tek çıkarımı 2 araçtada esp güzel devreye girmiş.

    Yani burada mondeo daha keskin manevra yapmak durumunda kalması araçtanda başka şeylerdende kaynaklanabilir.Bu mondeo iyi yol tutmuyor demekte kesinlikle değildir.Benim anlatmak istediğim de bu




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.