Şimdi Ara

YENİ MONDEO KAPI GİYDİRME KALİBRESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
169
Cevap
1
Favori
5.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet baylar bir kapı fetişisti olarak yeni mondeonun kapılarının giydirmeleri baya dikkatimi çekti.

    Premium segmentten rakibi olan f30 3 serisinden bile çok daha kaliteli ve dolgun bir giydirme yapılmış. Hatta neredeyse F10 5 serisi ile benzer kalibrede bir giydirme bile desem haksızlık olmaz.

    Ford firmasını bu üstün titizliğinden dolayı buradan tebrik ediyorum.


    Fotolar;

     YENİ MONDEO KAPI GİYDİRME KALİBRESİ



     YENİ MONDEO KAPI GİYDİRME KALİBRESİ













    En azından vw gibi kapıyı reno 12 üretir gibi kıl gibi incecik çıplak saç bırakmamışlar.

     YENİ MONDEO KAPI GİYDİRME KALİBRESİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 6 Mayıs 2015; 14:01:44 >







  • Konuyu baştan beri takip ediyorum...

    İlk incelediğim günden itibaren hep dile getirdim...Mondeo iç mekan kalitesi olarak Passatın önünde maalesef.Bu yazdığım belli bir kesimi rahatsız etse de gerçekler acıdır deyip bazı şeyleri kabullenmelerini öneriyorum...

    İç mekan olarak tasarımla kaliteyi karıştıran ve farklı renklerde ki iç mekana aldanan bir insanımız var ve bu akıl almaz bir durum.Orta konsolda Mondeo yumuşak plastik sunarken Passat bu bölgelerde sert plastik kullanmayı uygun görmüş.Keza kapı gıydırmeleri de ortada.Ayrıca ddashboard da kullanılan malzeme bariz daha kaliteli ve ince işcilik çok iyi.

    Aracı hafifletmek adına orasını burasını kırpmaya çalışmak ve bunu ''MQB gururumuz'' olarak lanse etmek hiçte etik olan bir davranış değil ayrıca.Ve ekleyeyim aracın donanımının artması aracın farklı donanımlarda daha kaliteli olacağı anlamına gelmez..! Bugun Trendline Passatta kullanılan ŞASİ,YÜRÜYEN AKSAM,MOTOR,ŞANZIMAN,İÇ MEKAN ANA PARÇALARI,ELEKTRİK TESİSATİ,MOTOR BÖLÜMÜ VE BAGAJ BÖLÜMÜ MALZEMELERİ aynı şekilde değişmeden Hıghline donanımda da kullanılıyorsa arada ki fark teknolojik donanım dan öteye geçemez.Yani bir donanım değişikliği ile model genel olarak daha kaliteli ya da premium ilan edilemez...

    Ve bir ekleme 1.4 TSI ACT trendline Passatın motor kaputunu açınca Ankara da ki gece kondu mahallesine bakıyor muşum gibi hissettim açıkçası.Her şey karma karışık..!
    Evet mondeonun kapı giydirmesi audi a6 modelinden bile üstün arkadaşlar.


    A6;



    A6 da okun gösterdiği bölüme kapama bile koyma zahmeti göstermemişler ve son derece çiğ bir görüntü sergiliyor. Mondeo da o bölgeye bile siyah trim monte etmişler müşteri kapı sacı ile muhattap olmasın diye.




    Mondeo;




    @19can84
    @allstar34
    @esmerce
    @umutsirvan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Yan sanayii si elbette vardır ama nerde satıldığına dair bir bilgim maalesef yok. Lakin orjinallerinin seti 700-1000tl arasında değişiyor.

    Bu arada kapıdan giren asfalt ve dış ortam seslerinde fitillerden ziyade kapı sacının arkasındaki yalıtım malzemesi ve cam kalınlığı çok daha önemlidir. Yani kapının iç döşemesini ve otomatik cam tertibatını söküp direkt kapı sacının iç tarafından yalıtım keçesi giydirmesi yaparsan maybach a biniyor gibi olursun. Biraz zahmetli ve el beccerisi isteyen bir iş ama bir o kadar da uygun maliyetli.

    Eski aracım olsa sök-tak sıkıntı değil de bunda biraz korkuyorum açıkçası.

    Libadiye tarafı fena ama.

    Alıntıları Göster
    Bastırınca passatın kapı içi kaplaması en az 3 mm içeriye giriyor, yumuşak plastik aksamları hiç olmadığı kadar ucuz- altı boş hissettiriyor.

    Sadece renk-ışık kombinasyonları mondeodan daha iyi,

    Genel kalite mondeoda kesinlikle daha yüksek bana göre.
  • İste bu tutar Yalnız cidden mondeonun ki bayagı sağlam olmus. Cıt ses gelmez ondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kategoride zirve yeni Insignia bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu kategoride zirve yeni Insignia bence

    İnsignia ayrı dünya zaten. Bentley kapısı gibi kapı yapmışlar arabaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    İste bu tutar Yalnız cidden mondeonun ki bayagı sağlam olmus. Cıt ses gelmez ondan.

    Bilirsin beni forumda pek topic açmam ama açtımı da tam açarım.


    Şaka bi yana cidden iyi yani. Beklemediğim bir ince işçilik.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 4 Mayıs 2015; 12:36:47 >
  • Bence kapidansa alicilara daha fazla giydirmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee



    Akar.
  • Ford Mühendisleri en iyisi ne ise ona göre tasarlamışlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Focus un ön kapılarıda böyleydi yanlış hatırlamıyorsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca otomobilin kapılarında üçlü fitil kitleme sistemi kullanmışlar. Bu da yine segmentinde pek alışkın olmadığımız hareketlerden birisi.



     YENİ MONDEO KAPI GİYDİRME KALİBRESİ
  • Cidden potansiyel bir kapi fetistligi durumu varmis. 😎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke kapıya gösterdikleri özeni orta konsola ve genel iç mekan malzeme kalitesine de gösterselermiş. O zaman alınır bir araba olurmuş belki de. Gerçi gene 12 litre yakan motorlarla olmazdı o iş türkiyede.
  • Ne arabalar gördüm üstünde kapı yok, ne kapılar gördüm üstünde araba yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Cidden potansiyel bir kapi fetistligi durumu varmis. 😎

    😎
  • bu tür ayrıntılı gözlemlerinizden dolayı tebrik eder, fetişçilerin devamını beklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Keşke kapıya gösterdikleri özeni orta konsola ve genel iç mekan malzeme kalitesine de gösterselermiş. O zaman alınır bir araba olurmuş belki de. Gerçi gene 12 litre yakan motorlarla olmazdı o iş türkiyede.

    Aslında çok ta bişey beklememek lazım sonuçta orta sınıf markaların orta segment araçları bunlar. Maliyetleri belli kalibreleri belli üç aşşa beş yukarı çoğu aynı kalibrede araçlar. Birisi x yönünden daha üstün oluyor diğeri z yönünden. Ama hepsi aynı ligin oyuncuları.

    Tatmin edici kalite ve zerafet için halihazırda zaten bmw, audi vs gibi lüks tüketim markaları mevcut. Beklentiler büyükse mecbur bu sınıfa yönelinicek. Bu beyaz eşya da da aynı tekstil de de. Kısacası her sektörde böyle.


    Uzun lafın kısası çok yüksek algı seviyeleriyle orta sınıf markaların araçlarını inceleyip eleştirerek aslında biraz haksızlık ta yapmıyor değiliz.

    Bu altınyıldızın takım elbisesini bir handmade ermenegildo zegna inceler titizliğiyle incelemek gibi bir şey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    bu tür ayrıntılı gözlemlerinizden dolayı tebrik eder, fetişçilerin devamını beklerim.

    Kalite ayrıntıda gizlidir. Önemli olan araçlarda "müşterinin muhatap olmayacağı noktalarda" kaliteyi sunmaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Keşke kapıya gösterdikleri özeni orta konsola ve genel iç mekan malzeme kalitesine de gösterselermiş. O zaman alınır bir araba olurmuş belki de. Gerçi gene 12 litre yakan motorlarla olmazdı o iş türkiyede.

    Aslında çok ta bişey beklememek lazım sonuçta orta sınıf markaların orta segment araçları bunlar. Maliyetleri belli kalibreleri belli üç aşşa beş yukarı çoğu aynı kalibrede araçlar. Birisi x yönünden daha üstün oluyor diğeri z yönünden. Ama hepsi aynı ligin oyuncuları.

    Tatmin edici kalite ve zerafet için halihazırda zaten bmw, audi vs gibi lüks tüketim markaları mevcut. Beklentiler büyükse mecbur bu sınıfa yönelinicek. Bu beyaz eşya da da aynı tekstil de de. Kısacası her sektörde böyle.


    Uzun lafın kısası çok yüksek algı seviyeleriyle orta sınıf markaların araçlarını inceleyip eleştirerek aslında biraz haksızlık ta yapmıyor değiliz.

    Bu altınyıldızın takım elbisesini bir handmade ermenegildo zegna inceler titizliğiyle incelemek gibi bir şey.

    Çok birşey beklemek değil aslında, tabi bir e serisi iç mekanı olsun demiyorum ama, aynı fiyatlara satılan passatta öyle bir iç mekan varken mondeoda böyle focustan bozma malzeme kalitesini insan kabullenemiyor. Hele style donanım çok kötü. Dıştan o kadar gösterişli duran araca o iç mekan hiç olmamış. 90lı yılların fordları gibi aynı. Yeni makyajlı focusta dış ve iç tasarım uyumu ve iç mekan malzemesinin bunlara göre kalite çıtası anlamında çok daha iyi bir denge var. Laf salatasını geçersem mondeonun iç mekanı bence günümüz d sınıfı için vasat. Sırf dışı şekil diye alınacaksa insignia'da var, cosmosu afl farlarıyla can alıyor. 20" tekerlerle güzel bir renkle mondeodan daha vahşi olabilir. İç mekanı da çok çok iyi olmasa da en azından mondeodan iyi duruyor. Gelene kadar içimde acaba ford içini yine dandik yaparmı korkusuyla beklemiştim, ne yazık ki bayide incelediğimde kortktuğum gibi olduğunu gördüm. O iç mekanda 90-100binlik bir hissiyat yok. O paraya 10-15bin km'de dizel otm s60 alınıyor ki bej deri koltuklara kurulduğunuz zaman d sınıfında kalite nedir çok net anlıyorsunuz.




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    buna rağmen db testlerinde premium ayarındaki passata yaklaşamıyor bile.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.