|
Selam dostlar, yıllar sonra yetişkin bir insan olarak donanımhabere konu açıyorum, sebebi de 2023 Temmuz'da sıfır satın aldığım Corsa 1.2 Ultimate aracımın siyah tavanındaki boya atmaları oldu. Görsellerdeki gibi 4-5 noktada kuş pisliğinden dolayı boya attı. Servise gittim bu durum için ve Opel Türkiye 70 bin lira + tavanın boyanmasını teklif etti. Açıkcası bu şekilde aracın tavanına işlem yaptırmayı bildiğiniz sebeplerden ötürü kabul etmek istemiyorum ama bir şekilde zararımın da tazmin edilmesini istiyorum. Boyanın atması aslında benim için çok problem değil, altı üstü boya diye düşünüyorum bir daha boyanır ve gözükmez ama aracımı satarken problem yaşayacağımı düşünüyorum. Benzer çok fazla sorun yaşanmış forumda ve diğer yerlerde gördüğüm kadarıyla ama dava yoluna gidildiği durumda nasıl sonuçlandığına dair bir yol bulamadım. Birinci sorum bu aslında. Benzer bir süreç yaşamış biri var mıdır veya tanıdık birinin başından geçen ve dava ile sonuçlanan bir durum? Daha fazla tazminat elde edilebilir mi bu yolla? ne kadar sürer acaba? İkinci sorum da çelik rütuş yaptır dediler bana ekspertizde çıkmaz da dendi. benim derdim açıkcası boya değil, benim gözüme batmıyor zaten bundan dolayı bunu yaptırmaya yakınım ama ileride satarsam arkadaşı da kandırmak gibi mi olur? kimsenin bilmediği ve kozmetik bir problem ne kadar önemli aklıma takılıyor.ü Siz olsanız ne yapardınız? Genel olarak memnunum corsa'dan ama değerini daha iyi korumasını da beklerdim açıkcası. o sebeple biraz pişmanım ama geçen sene piyasanın hali de belliydi ne yazık ki diğer araçlara yönelememiştim. ![]() ![]() |
|
_____________________________
de te fabula narratur!
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
(Toyota bize zamanında öyle yapmıştı 50,60 bin bakımları onlardandı o zamanlar araç 3.5 yaşında ve garantisi bitmişti)

kullanıcısına yanıt






