Şimdi Ara

YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaslı ve sert çizgileriyle klasik G-Serisini çağrıştıran, ancak modern Mercedes-Benz binek otomobillerinin hatlarını taşıyan yeni Mercedes-Benz GLK, gerçek bir arazi aracının özelliklerini taşıyor. Tasarımı ve ölçüleri arazide yüksek hareket kabiliyeti sağlıyor.

    Agility Control özelliği sayesinde bugüne kadar bir arada düşünülemeyen özellikleri bir araya getiren GLK, kullanıcısına sürüş dinamizmini, sürüş güvenliğini ve sürüş konforunu uyum içinde sunuyor. Tüm tekerleklerden çekiş sağlayan 4MATIC sistemi araca asfaltta ve arazide beklenen performansı sağlıyor. Böylece GLK, adındaki “G” nin de hakkını veriyor ve G, ML ve GL serilerinin yanı sıra Mercedes-Benz 4x4 ailesinin gerçek bir ferdi olduğunu kanıtlıyor.

    Güçlü ve ekonomik 4 ve 6 silindirli motorlarla donatılan Mercedes-Benz GLK, kendi kategorisinde örnek teşkil edecek tüketim ve emisyon değerlerine sahip. Yeni 4 silindirli dizel motorlu GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY, bu özellikleri kanıtlayan bir araç. 100 km’de sadece 6,9l yakıt tüketen bu araç henüz yürürlüğe girmemiş olan EU 5 çevre normlarına da uygun. 125 kW/170 PS gücündeki motor, GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY’nin 8,8 saniyede 0’dan 100 km/saat hıza ulaşmasını sağlıyor. GLK 320 CDI modelinde kullanılan V6 dizel motor ise 165 kW/224 PS güç ve 540 Nm tork sunuyor. 100 km’de 7,9l dizel yakıt tüketen bu araç 0’dan 100km/saat hıza 7,5 saniyede erişiyor. V6-benzin motorlu modellerde ise GLK 280, 170 kW/231 PS, GLK 350 ise 200 KW/272 PS güç sunuyor. Yüksek bir perfomansa sahip olan GLK 350, 7,1 saniyede 0’dan 100km/saat’e hızlanıyor, yakıt tüketimi ise 100km’de 10,6lt.

    GLK’nın tüm modelleri standart olarak konforlu bir sürüş sağlayan 7 ileri vitesli otomatik şanzıman 7G-TRONIC ile donatılıyor. Ana şanzımana entegre ön aks diferansiyeli, çift lamelli kavramaya sahip 50 Nm kilitleme torku uygulayabilen merkezi diferansiyel arazi koşullarında ilerlemeyi kolaylaştırıyor. Offroad paketi ile donatılan GLK modellerinde, ön panelde yer alan bir düğme 7G-TRONIC şanzımanı arazi konumuna geçiriyor, araziye özel ABS ve 4ETS sistemlerini kapsayan ESP sistemini devreye sokuyor. İlk kez M-Serisinde kullanılan araziye özel ABS sistemi aracın üzerinde hareket ettiği zeminin türünü (kaya, kum , çakıl, çamur vs.) belirliyor ve fren anında zemin türüne göre reaksiyon gösteriyor. Yine offroad paketi kapsamında olan DSR sistemi, yokuş aşağı inişlerde aracın hızını 4-18km/saat arasında sabitleyebiliyor. Ancak sürücünün iniş sırasında tempomat koluyla bu hızı değiştirebilme özelliği sadece Mercedes-Benz’de bulunuyor.

    GLK, kompakt SUV segmentinde PRE-SAFE yolcu koruma sistemi ile donatılan ilk araç. 2002 yılındaki ilk kullanımından bu yana daha da geliştirilen bu sistem, aktif ve pasif güvenlik donanımını daha etkin bir şekilde kombine ederek kullanıyor ve kaza öncesinde araç içindeki yolcuları en iyi şekilde korumaya hazırlanıyor.

    Mercedes-Benz GLK, Ekim 2008’de AutoShow Fuarında tanıtılarak Türkiye’de satışa sunulacak.

    Resimleri en yakın zamanda koyacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GöKHaN 35 -- 30 Temmuz 2008; 23:24:52 >







  • Teşekkürler ama bari haber kaynağını da koysaydın?...



    Arabam.com

  •  YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)

     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)

     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)

     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)

     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)




  • hız göstergesi çok şık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: NEWMAN2007

    Teşekkürler ama bari haber kaynağını da koysaydın?...



    Arabam.com






    puahaha 46'lık yaa


    DH' ın boş gezen adamlarından olduğun belli?...





  • feci erkeksi olmus. G serisinin guzel bir alternatifi olabilir. hemde fiyatı 4 silindirli 220 cdı motorlu oldugu için uygun olacaktır...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NEWMAN2007

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: NEWMAN2007

    Teşekkürler ama bari haber kaynağını da koysaydın?...



    Arabam.com






    puahaha 46'lık yaa


    DH' ın boş gezen adamlarından olduğun belli?...




    limon satarım. Allah boş gezeni sevmez.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.



    Limonlar organik mi birader?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.



    Limonlar organik mi birader?

    adamlar anlamış ki lan madem bu aletlere karılar botoks yaptırmaya biniyor, içini adam gibi yapıp dış görüntüsünü ihtişamlı yapalım gerisini koyver gitsin, araziden anlayan adam da 3 kilitli diferansiyeli olan g serisini alsın
    demiş... bence :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.



    Limonlar organik mi birader?

    adamlar anlamış ki lan madem bu aletlere karılar botoks yaptırmaya biniyor, içini adam gibi yapıp dış görüntüsünü ihtişamlı yapalım gerisini koyver gitsin, araziden anlayan adam da 3 kilitli diferansiyeli olan g serisini alsın
    demiş... bence :)

    Onu zaten demeyen firma yok da, G gibi bir makinanın üzerinden prim yapmasınlar artık böyle bir araç için, ayıptır.FLK desin HLK desin ama G ile bağdaştırmasın bunu, GL için de aynı durum geçerli.
    İyi yaptılar zaten G'nin üretimini tekrar Steyr'e döndürerek, yine Puch G olarak üretilebildiği kadar üretilsin.Zaten bugün yarın arz talep arasında uçurumlar olduğundan üretimden kaldırılacak.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.



    Limonlar organik mi birader?


    Evet tanıtım komik. Altı yüksek 4 çekişli bir otomobil işte.

    Limonlar organik tabi abi, kırılmaz kabuk.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr


    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.


    adamlar anlamış ki lan madem bu aletlere karılar botoks yaptırmaya biniyor, içini adam gibi yapıp dış görüntüsünü ihtişamlı yapalım gerisini koyver gitsin, araziden anlayan adam da 3 kilitli diferansiyeli olan g serisini alsın
    demiş... bence :)

    Onu zaten demeyen firma yok da, G gibi bir makinanın üzerinden prim yapmasınlar artık böyle bir araç için, ayıptır.FLK desin HLK desin ama G ile bağdaştırmasın bunu, GL için de aynı durum geçerli.
    İyi yaptılar zaten G'nin üretimini tekrar Steyr'e döndürerek, yine Puch G olarak üretilebildiği kadar üretilsin.Zaten bugün yarın arz talep arasında uçurumlar olduğundan üretimden kaldırılacak.



    tamamen katılıyorum

    gl ye bile g yi karıştırmaları saçma, daha geniş daha uzun, yaklaşma uzaklaşma açıları daha dar, lastikleri opsiyon listesinde bile nerdeyse 18'' den başlıyo, ince yanaklı lastikler... ama araca 3 tane kilitli diff dayamışlar, baya bi çelişki

    glk dada durum farklı değil bence, g üstünden prim yapılıyor, ama neden glk, anlamadım, mlk falan yapsınlar başka bişi olsun, mercedeste g serisi sadece g dir bence, araziye sokulmayacak araçlara m diyebilirler




  • ya herşey iyi hoşta şu direksiyon simidi nedir yaaa

    küfür gibi.allah aşkına şu tipe bak.sırf şu yüzden yeni c serisinede uyuz oluyorum.

    glk ya lafın yok genelde şık bir araç bence
  • çok sinirli hatları var,gücü ve estetiği buluşturan bir tasarım olmuş.ama keşke direksiyon simidinede biraz özen gösterselermiş daha iyi olacakmış.ama genel olarak çok beğendim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: weycell89

    ya herşey iyi hoşta şu direksiyon simidi nedir yaaa

    küfür gibi.allah aşkına şu tipe bak.sırf şu yüzden yeni c serisinede uyuz oluyorum.

    glk ya lafın yok genelde şık bir araç bence

    bnde direksiyonunu seviorummisal x5 inkinden çok daa güzel
  • bence segmentin en yakışılısı bu ancak 75bin avrodan başlayacakmış türkiyede.... 1 avro 1 YTLye inerse belki alabiliriz..
  • Görüntüde yere fazla yakın duruyo ve sanki biraz da şasi uzunluğu artmış gibi ben mercedesin arabalarına ve eski G serisine her zaman hasta olmuşumdur ama bu G serisini hiç beğenmedim.....


    quote:

    G'nin hakkını veriyormuş, hah!
    Diferansiyel kilitlerinin olmamasını geçtim, ön aksın şanzımana akuple olması nedir, önden çekişli binek otomobil sanki.Artikülasyon sıfıra yakın olur böyle bir araçta.



    Bu konuda şaşkınlıktan dilim tutuldu söliycek bişi bulamıyorum...Eğer gerçekten böyleyse G serisine yakışmamış çok kötü çok.....




  • merso G calss ın yerini tutmaz bana göre
  • G
     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)
    GL
     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)
    GLK
     YENİ MERCEDES GLK (RESİM EKLENDİ)




  • müthiş olmuş çok güzel hatları var bir gl hastası olarak küçük gl diyebilirim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.