Şimdi Ara

YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
1
Favori
33.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dava aç hamile eşini de davanın manevi kısmına dahil et yaşadığın mağduriyeti ettiğin masrafı da yok servisini ara 5 gün süre ver sonrasında kesinlikle mahkemeye gideceğini söyle,gerçektne de git.Manevi tazminatını ve arabanın parasını al.Avukat ücreti de renault a girsin.Allah da onların bin belasını versin.


    Hiç uğraşma dostum.Sana insan muamelesi yapana insanlık yap.5 defa yolda kalmışın her seferinde canın tehlikeye giriyor.Bu arabayı 1 km daha kullanmam de net ol,önce tüketici heyeti sonra adli mahkemeye başvuracağını söyle.



    Gerekirse vur yumruğunu masaya.
  • Çok güzel söylemişsin...özellikle "renaulta girsin" kısmı mükemmel olmuş....

    Renaultla ilgili size ilginç bişi daha anlatayım...

    Bundan yaklaşık 1 ay önce Sakarya Ernaz Renault yetkili servisine gittim. Amacım öylesine "debriyaj sistemi ve triger setini değiştirmenin fiyat olarak bana kaça patlayacağı idi....İlk önce iyi bir hoşgeldin muhabbeti ve peşinden yol yardımla ilgili sigortalarından bahsettiler. 60 tl karşılığında, yolda kalma durumlarında karşılayacakları şeyleri söylediler fiyat aldıktan sonra gerekirse detayları konuşabileceklerini belirttiler..tabi benim beklediğim fiyat işcilik ile birlikte en fazla 1300 gibi bir fiyattı.

    Adamlar triger seti, devirdaim, silindi kapak tapası, karter tapası ( tapalar çok çok ucuz.), alternatör kayışı ev debriyaj seti ile birlikte alternatör gergi setine işcilikde dahil 2,237 tl para çıkardılar. Listeye baktığımda au alternatör gergi setini neden değiştiriyorsunuz bunu hiç bir özel servis değiştirmez dedim. Daha doğrusu edindiğim bilgi kadarı ile genelde ömrü bayağı bi uzun oluyormuş. Bu parçada zaten bişi yok neden değiştirmeye kalkıyorsunuz dedim ses yok. Bu parça 4KDV hariç 405 tl............Zaten parçadan da bi dünya vurmuşlar bu yetmezmiş gibi sadece işcilikten de KDV dahil 750 tl alacaklarını görünce nevrim döndü. Yahu sanayilerde debriyaj için 150, triger için 100 tl alırlar. E alternatör gergi seti içinde 500 tl işcilik alacakları yok. Bir baktım ki bu parçaların değişmesi için sökülmesi gereken parçaların sökülüp takılma işlemine bile para yazmışlar....Zaten bunu görünce öylesine bozuldum ki oradaki bayan arkadar bana sigorta ile ilgili bişi demedi bile....

    Yani anlayacağınız müşteri dürtelemek üzerine maalesef Renaultun üzerine yok. Adamlara bu aracın parçası neden bu kadar pahalı, bi passatın, vectranın parçaları böyle değil diyorum, ukalaca "piyasada fazla sirklülasyonu olmayan araba, artık eskimiş model, üstüne 2 model daha çıktı" gibilerden bişiler diyorlar. Bende karşılığında " ama passatın,vectranın da üzerine modeller çıktı" diyorum ama nafile.....anlaşılan o ki bu ülkede renault bayağı şımarmış...orduyuda almış arkasına istediği gibi müşteri itekliyor.

    Bende bu minval üzere her zamanki sanayideki ustama gittim, debriyajı değiştirttim, bu arada keçelerden yağ kaçırdığı için şanzımanı dağıttık ve içindeki keçeler ve rulman yatağı değişti....rulman yatağı + keçeler + el emeği( devriyaj setini ben önceden almıştım) + şanzımanı yıkatma, volanın ters edilmesi ve dişlilerin temizlenmesi için benzin = 327 tl para ödedim...işcilik sadece 250 tl anlayacağınız. Triger içinde "sen yabancı değilsin normalde 100 alırız ama senden 60 alalım dedi ve yakında kısmetse onuda değiştircez. Ben Allah korusun arkadaşım eğer triger ve debriyaj için yetkili servise gitse idim 2 237 tl nin yanında bi de şanzımandan kaçan yağdan dolayı yapılan işleme allah bilir ne işcilik alacaklardı. Bi de bunun yanında hazır şanzımanda dağıtılmışken allahn bilir dişlilerde bişi olmadığı halde dişli değiştirmeye kalkıp en az bi 1200 tl daha dürterlerdi..............

    Not: Sanayideki ustam diyorum...ama orada sorumlu bi usta var..evvelden yetkili servisten gelme...bize şanzımandan kaçıran bu yağ için şanzıman dağıtılmaz, muhtemelen dişlilerde de problem olur bu yüzden değişime giderim altından kalkamassınız demişti. Ama bende ustama "sen aç şanzımanı dişlilerde problem olsa vites geçişlerinde problem olacağı gibi araçkendini belli eder bana numara çekme" dedim......ama sağolsunlar işimi hallettiler..

    Türkiyede yetkili servise gitmek mi aman aman allah korusun eğer ellerine düştü isen yandığın gündür.

    İşte Renault akıl almaz mantalitesi yüzünden belkide sınıfının en iyi aracı olabilecek bi megane II yi rezil etti...arabalar problemden geçilmiyor. Aracımı çok seviyorum ama bi günü değiştirecek olursam kesinlikle yeni aracım Renault olmayacak.....

    Renaultun bu arkadaşa yaptığı akıl alır iş değil...
    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Dava aç hamile eşini de davanın manevi kısmına dahil et yaşadığın mağduriyeti ettiğin masrafı da yok servisini ara 5 gün süre ver sonrasında kesinlikle mahkemeye gideceğini söyle,gerçektne de git.Manevi tazminatını ve arabanın parasını al.Avukat ücreti de renault a girsin.Allah da onların bin belasını versin.


    Hiç uğraşma dostum.Sana insan muamelesi yapana insanlık yap.5 defa yolda kalmışın her seferinde canın tehlikeye giriyor.Bu arabayı 1 km daha kullanmam de net ol,önce tüketici heyeti sonra adli mahkemeye başvuracağını söyle.



    Gerekirse vur yumruğunu masaya.




  • ..
  • herkese selamlar. Bursadan Cenk ben. Maalesef benim laguna da bugün 3. kez hortumu patlattı. Artık ne diyeceğimi düşünürken internetten araştırayım dedim ve tesadüfen bu foruma denk geldim.Öncelikle bu sorunun sadece aracıma özel bir sorun olmadığına sewinmiş oldum.Ancak Böle bir prestij otomobili (Renault un dediği) için böyle bir sorun prestiji fazla sarstı kanaatindeyim.

    Benim aracımda diğer araç gibi III - Priv. versiyonu. Ama businees paketsiz sadece elek.acılır tavanı war.aracım 2008 model ve trafiğe cıkısı 30.07.2008
    Cok cok sewerek aldığım aracımla ilk uzun yol deneyimiz bursadan tatil için antalyaya gitmek oldu. sabah 5 sularında yola cıktık ve 8.15 gibi afyon ikbalde kahvaltı molası werdik. Aracta 5 kişi yolculuk ediyorduk ve bagaj full dolu idi. trafiğinde werdiği izinle yani boş olması dolayısı ile 170 - 200 km gibi süratlarde seyir ettiğimiz oldu. Mola ertesi araca binip dewam ettiğimizde söylendiği gibi ön tarfatan bir hava sesi geldiğini fark ettik. Durup kaputu actığımızda turboya giden siyah hortumun sankı bir bıcak ile kasıtlı olarak kesilmiş bir şekilde olduğunu gördük. Reno yardımı arayıp bize serwisi gönderdiler. Gelen şahıs ilk defa afyonda yeni Laguna gördüğünü ve aracla ilgili parcanın buradaki afyon - otogül reno serwisinde olmadığını ve bursadaki merkezden geleceğini söyledi. Sonucta aracımızı afyon serwise bırakıp renonun bize tahsis kıralık arac ile antalya tatılımıze dewam ettık. 7 gun sonra dönüşte tekrar onarımı bıten aracımızı alıp bursaya döndük. Bu ılk patlama aracımız daha sadece 4800 km de iken oldu. Bursaya dönüşte mais e ugradığımda bana sorunun yuksek suratte uzun sure dewam etmiş olabileceğinden söylendi. Bana pek te akıl alır cinsten bir mazeret olmadığı için tepkı wermeden dewam ettım. Arac 15000 km e kadar sorunsuz ilerlerken kurban bayramı arife gunu bursa yeni çewre yolunda seyır halındeyken (ailece) aynı hortum sorunu 2 . kez baş gösterdi. Tekrar reno yardımı aradık ve aracı bursa mais e cektık. Bu sefer bize mais ilk patlamada afyon serwısınde değişen hortumun montaj hatasından kaynaklandığı ve alt kısımdan gelişte mevcut kayışa surtunmesinden dolayı zarar görerek yırtıldığı söylendi. 3 gunde hortum yenilendi ve tekrar aracımızı servisten aldık. Bu arada 8000 km de iken aracımızda calışmama problemi yasadık. Olayın kısacası oluş şekli; aracın kapılarını acıp biniyorsunuz , kartı yuvaya takıp mars butonuna basıyorsunuz fakat mars basmıyor. Oysa tum elektrıkli aygıtlar (radıo - sunroof - farlar - kapı kılıtlemelri - camlar ) calısıyor. Gece basımıza gelen bu sorunu gelen reno yardım , sorunun aku besleme soketının gevsediğinden kaynaklandığını ve aracın guvenlik olarak kendini çalışmaya karsı bloke etiğini söyledi. Sonucta akunun altındakı vida ya da somunu biraz sıkarak arac calışır duruma geldi. Yaklasık 20 gun sonra tekrar aynı mars problemi oldu ve bursa özdilek alışveriş merkezi ana giriş kapısı önunde aracım kaldı. Yaklasık 1,5 saat gıbı uzun bir sure sonunda gelen reno yardım sayesinde tum bursa halkı kaputu acık yeni lagunanın nasıl bir arac olduğunu cok cok iii bir sekılde anladığını zannediyorum.Bu rezıllıkten sonra aracımızı mais incelem için aldı ve bize test aracları olan lagunayı werdı. Fakat daha 2 gun sonra aynı arıza bu aracta da baş gösterdi ve ortalık ayağa kalktı.:)) Serwısın yaptığı ve istanbuldan gelen teknık incelemeden sonra mars motoruna giden selenoid kablonun iletkenliğinin zayıf olduğu ve bunun değiştirlmesi neticesinde bir daha böyle bir arızanın olmayacağı söylendi.dedikleri gibi de oldu ve bu gun aracım 35.000 km de ve bu mars ile ilgili bir daha sorun yasamadım.Gelelım bu sabaha..... ewden cıkıp aracımla daha 80-90 gıbı bır surate ulastığım anda o meshur ses terar kulaklarımda yankılandı. ewet 3 . kez hortum patlamıştı. Su anda aracım serwıste ve ellerinde parca olmadığından dolayı bana tekrar test lagunasını werdıler. Bu sefer aracın a dan z ye cok teknık olarak derın bir inceleme yapılacağını söylendi.

    ben artık bu arac için ne diyeceğimi bilemiyorum. Maise noterden protestomu ceksem çünku aynı arıza 1 yıl içinde 3 defa tekrarlarsa aracın yenisi ile değiştirileceği söyleniyor. Tabi bu ne kadar mumkun ya da deil tartışılır.

    Bu arada eğer benımle bu benzer arıza magduru arkadas iletişime gecmek isterse sewe sewe kabul edeceğimi söyleyebilirim.

    aracımın plakası 16 YC 999
    cep tel: 532 - 776 19 99 Cenk YILMAZ

    belki sorun için cözum arayan serwıs bursa ile göruşup bu iki aracla ilgili benzer hataları yakalayabilirler. En kısa zamanda araclarımızın sorunsuz ve hatasız hale getırlmesi dileğiyle selamlar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jenson button -- 30 Mayıs 2009; 15:37:55 >




  • yc 999

     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM
  • Öncelikle sizede çok geçmiş olsun. Ben aylardır uğraşıyorum tam 5 kez yolda kaldım ve aracım günlerce servislerde kaldı bir çok parça değişti ama yinede bir neticeye varamadım ve renault maisin de satmış olduğu aracın arkasında yeterince durmadığını gördüm. sonuçta mahkemeye başvurdum bundan sonra ya hep ya hiç sonuna kadar hukuken hakkımı arıyacam çünkü konuşularak sadece beni oyaladılar artık araç değişimide istemiyorum bedel iadesi olarak dava açtım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filipper33 -- 30 Mayıs 2009; 23:21:23 >
  • [simage][/simage]

     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM
  • [simage][/simage]

     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM


     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM
  • Öncelikle teşekkür ederim.Umarım davanızın neticesi lehinize olur ve sorununuz biter. 1 haziran 2009 pazartesi sabahı bursa maise ugradım ve arac ile ilgili bilgi almak istedim.Aracımla ilgili bir dosya acıldığını ve olayın en üst makama kadar bilgisinin werıldığını ve endişe edilmemesi gerektiği söylendi. Ayrıca bana özel olarak bir kıralama firmasından laguna ayarında bir araç kıralandığını ve bu aksam tarafıma teslim edileceği söylendi. Bu arada serwıs yetkilisine sizin aracınızdan da bahsettım. 4 defa bu sorunu yasadığınızı söyleyince hakıkaten olayın cidiyetini biraz daha anladıklarını ve bunu da üst makamlara iletileceğini söylediler. Bilemiyorum belki ana merkeze bildirip sizin aracınızlada ilgili bilgi de alınabilir. Sonuçta bu işin nereye waracağını buyuk bir merak içerisinde bekliyorum. En kısa zaman da görüşmek üzere ,,,



     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM




     YENİ LAGUNA 3 İLE TAM 4 KEZ YOLDA KALDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jenson button -- 1 Haziran 2009; 15:57:31 >




  • 5 hazıran 2009 carşamba. Mais bugun bize bursada kı bir rent a car firmasından kıralık extreme megan tahsis etti. Lagunam ise maalesef fransadan gelecek olan habere göre mekanık bakım görecekmiş. Nasıl bir cewap gelecekse artık ben de anlamadım bu işi. İnşallah aracın yenisi ile değişimi denir.. :))
  • Siz Tüketici mahkemesine başvurun bak ozaman görürsünüz gerisini dert etmeyin Araçlarınız kesinlikle değişir Üzüldüm doğrusu Filiper Sonucunu bekliyorum arkadaşım
  • Dava sonucunu burada sizinle paylaşıcam. Allah hakkımızda hayırlısını versin.
  • Davanın neticesini ben de bir Laguna Mağduru olarak merakla bekliyorum. En kısa zamanda bu davanın sonucu belli olur da ben de bu sonuca göre yaa dava acarım ya da bu Laguna yı 3 üne 5 ine bakmadan satarım :(
  • çok çok gecmıs olsun sıfır araba alıyorsunuz ve sonucu aynı seyler benımde basıma geldı 2008 agustosta kango aldım 5 ay boyunca sehır ıcınde bındım arabayı zorlamadım sehır dısına cıktım 5 . vıteste 130 km hıza ulasınca bırden servıs lambası yandı saga cektım yol yardımı aradım adapazarı ernazla ırtıbata gecırdıler servıse kadar gelmemı soyledıler aracta bı sorun yok dedıler servıste pedal sensorunden oldugunu bu sorunun genel oldugunu anlattışar pekı bıdaha olursa dedım o zaman turbodan yukarı dogru parcalar sokulup test edılır dedıler[daha sonrakı gunlerde renault merkezden arayıp aracımın cekılıp cekılmedıgını sordular hayır cekılmedı ben aracımla servıse gıttım dedım ıki defa sordular!!!!!) gece gec saatte donerken yenıden arıza verdı bulundugum ılın servısıne gıttım sorun yok dedıler sıldıler bılgısayarla en sonunda sıkıstırmamla araya bırılerını sokmamla basınç kaptorunde hata oldugu anlasıldı degıstırıldı fatura vermıyorlardı faturamıda aldım ne olur olmaz guven yok kımseye.. su an bı sorun yok aracımda...




  • Arkadaşlar siz siz olun JAPON arabasında şaşmayın adamlar servise bağımlı araç üretmiyorlar

    örneğin mazdanın servisi yok düzgün neden çünkü bozulmuyor.
    adamlar satarken parayı kazanıyorlar gitti geldi ile uğraşmıyorlar ama diğer ıvır zıvır markalar aman satalım nasıl olsa gelcek pırt pırt arıza yapçak 10 tane araba parası çıkarırız diyorlar.
    zaten japon arabasına binen bidaha değiştiremez
  • ...
  • 08 . 06 . 2009 bu aksam aracımın teslim edileceği haberini aldım. Bir daha böyle bir turbo hortumu yırtılması - patlaması ile ilgili bir problem yaşanmayacağı söylendi. Zaman gösterecek bakalım.

    Bu arada davanın sonucunu alehte veya lehte olsada mutlaka paylaşırsanız sewınırım. Tekrar teşekkürler...
  • İNŞALLAH OLMAZ Bİ DAHA AMA BANADA ÖYLE DEMİŞLERDİ AMA ARAÇ YOLDA KALIP HER SERVİSE GİRİŞİNDE DAHADA KÖTÜ OLDU VE SEKONDER BAŞKA ARIZALAR ORTAYA ÇIKTI. BENİM BAŞIMA GELENLER SENİN BAŞINA GELMEZ İNŞALLAH.
  • Allah yardımcınız Olsun :D
  • Selamlar,

    Dün aksam aracımı aldım. Standart olan turbo borusunu (siyah renk) daha sağlam olan silicon boru (mavi renkte) ile değiştirip bu şekilde montajı yapmışlar. Bu uygulamanın modifiyeli araçlarda da hortumların daha sağlam ve patlama - yırtılma gibi sorunlara daha dirençli olarak yapıldığını biliyorum. Benim şahsi fikrime göre de bu silicon hortumun sağlamlığının, normal standart hortuma göre çok çok iyi olduğu kanısındayım. Ama sonuçta bu hortumun sağlamlığını da dediğim gibi zaman gösterecek. (Her ne kadar servis birdaha böyle bir hortum sorunu yaşamayacaksın desede :)

    Görüşmek üzere ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jenson button -- 10 Haziran 2009; 12:23:21 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.