Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (403. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
64
Favori
549.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 401402403404405
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.

    %40-50 tüketim farkı biraz fazla. Şehir içinde %20 civarı bi fark olur. Sehirdışında ise 6 ileri otomatikle manüel arasinda fark olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dark.Knight D kullanıcısına yanıt
    yeni model her zaman için bir önceki yıl modelden hem teknoloji ve hataların giderilmesi hemde 2 el değeri olarak daha iyidir imkanınız varsa 2015 alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.

    %40-50 tüketim farkı biraz fazla. Şehir içinde %20 civarı bi fark olur. Sehirdışında ise 6 ileri otomatikle manüel arasinda fark olmaz.


    Eski şehir içi değerleri 7.2lt/100km.

    Yeni değerleri 4.6lt/100km. katalog değerlerinin arasındaki fark bile yaklaşık % 37




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.

    %40-50 tüketim farkı biraz fazla. Şehir içinde %20 civarı bi fark olur. Sehirdışında ise 6 ileri otomatikle manüel arasinda fark olmaz.


    Eski şehir içi değerleri 7.2lt/100km.

    Yeni değerleri 4.6lt/100km. katalog değerlerinin arasındaki fark bile yaklaşık % 37

    Bence biraz fazla iyimser davranmışlar. Daha önce söylediğim gibi baskı balata masrafını işin içine katınca toplam sahip olma
    maliyetinin cok farklı olacağını dusunmuyorum. Siz dusunuyorsaniz hemen gidin bi yeni kasa alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 4 Ağustos 2015; 15:08:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mehmetyilmaz77 M kullanıcısına yanıt
    Eski kasa olanlarda baskı balata değişmiyormu sanki?
  • Selamlar,

    Arabam serviste olduğu için bir haftadır benzinli otomatik Fluence kullanıyorum. Pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim ama dikkatimi fazlasıyla çeken şanzıman 3000 devir civarında vites değiştiriyor, hatta atak yapmaya kalkınca (yapamıyor ya neyse :p) 4000 deviri bile gördüm. Yakın zaman önce 2015 yeni kasa Corsa kiralamıştım o da aynıydı. Normal mi bu durum, düz vites erbabıyım 2000-2200 devir üstünü çok nadir görüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam, 2013 ceed sw sahibiyim. Yaklaşık 10 gün önce esp ışığı yanmaya başladı. Kontağı kapatıp açınca ışık sönüyor ancak bir süre sonra tekrar yanmaya başlıyordu. Serviste, tam sürücü koltuğunun arkasında bulunan esp sisteminin g sensörü ile bağlantısında problem olduğu ve söz konusu sistemin içinde bulunduğu kutunun açılıp kontakların elden geçirildiği söylendi. Webden forumları incelediğimde aynı sorunla ilgili ingilterede bir yazışma buldum. Sorunun aynı şekilde çözüldüğü belirtilmiştı. 2 gündür bir sorun yaşamıyorum. Ceed sahiplerini bilgilendirmek isterim. Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nturanalp -- 4 Ağustos 2015; 23:06:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ceed lerin ağır bakımı kaç binde oluyordu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Eski kasa olanlarda baskı balata değişmiyormu sanki?

    Eski kasa otomatiklerde tork konvertoru olduğundan baskı balata yok. 40 binde bir şanzıman yağı değişimi yeterli. Atf yağı
    İle. 7 litre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoserdar

    Bu ceed lerin ağır bakımı kaç binde oluyordu ?

    Benzinli icin, km olarak.

    Triger kayısı yok zincir 160bin.
    Devridaim, termostat,gergi avare 80 bin.
    Alternetor ( V) kayış 60 bin veya 5 yıl.
    Buji 30 bin.
    Antifriz ilki 5 sonrası 3 yıl.

    Zincir hariç fiyatlarını da yazabilirim merak ediyorsanız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nturanalp N kullanıcısına yanıt
    Bu arıza 2011 modelde başıma geldi. Fren sevinci garantiden yarım saatte değişti.arıza gitti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.

    %40-50 tüketim farkı biraz fazla. Şehir içinde %20 civarı bi fark olur. Sehirdışında ise 6 ileri otomatikle manüel arasinda fark olmaz.


    Eski şehir içi değerleri 7.2lt/100km.

    Yeni değerleri 4.6lt/100km. katalog değerlerinin arasındaki fark bile yaklaşık % 37

    dostum buna inanma.. bu mümkün değil..
    ben şu anda validenin pegaut 301 ini kullanıyorum. 5.8 şehirler arası ortalaması var. şehir içine yeni getirdim, şu anda ortalama 5.9
    demesin kimse yeniler 4.6 yakıo die.. inanmam..
    kaldıki bende otomatik var ortalama 7.5 larda.. kışın 8.4 lerde. fabrika değerleri bize uymaz..
    diğer taraftan yoğun trafikte kullanılmayan otomatiklerde yakıt 7 lerin altına bile inebilir..

    kaldıki kullanılmış ve bilinen araçlar bizimkiler.. muhtemelen yenilerde öyledir.. daha yeni üretim eskilerin problemleri giderilmiştir demek pek doğru olmaz. zaten sorunu yok ki neden kurcalasınlar?
    ben olsam ta motomatik alırdım.
    ve unutma, 2015 tam otomatik te vardır ikinci el.. daha bu ay bitti satışları.. ocak şubatta alan birileri satar illaki..

    ama yoğun trafikte zaten yokum, dur kalk, yokuş benden uzak dersen dct al. ama trafiğe girersen ne olacağını söylemek istemiyorum.. çok söylendi yazıldı. ama dct lerin bir sabıkası yok bilinen.. çünkü dizelde ilk kez kullanılacak.. alanlar deneyecek bizlerde göreceğiz.. hayırlısı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Knight

    Peki 7 vites olan ve az yakan bir Ceed Premium serisi var mı

    Selam Dark.Knight,
    Arkadaşların da dediği gibi dizel dct li ceed daha yeni.. makyajlı hali zevk meselesi tabi bişi diyemem ama ben olsam dct li ceed almazdım.
    ilk etapta alıp kullananlar olsun bakalım nasıl olacak..
    2-3 sene beklemek gerekebilir.
    sen gene 2014 ceed al tam otomatik.. 7.2 lt yaksın, ama seni yolda bırakmasın derim ben..

    Su anda güvenerek alınabilecek sıfır hb otomatik bir dizel araba yok zaten.

    Yeniden selamlar,

    Evet malesef güvenerek alınabilecek 0 ürün yok. Ancak bakıldığında 2015 yılı itibari ile yakıt tüketimi kısmında ciddi gelişmeler olmuş. Kimisi EAT6 demiş, kimisi DSG demiş, kimisi DCT demiş ve şehir içi sarfiyatları 4.4 - 4.6 civarlarına kadar çekmişler. Ama tabi gel gelelim yeni araçlarla 2014 kasa olanlar ile arasında da 10 - 15 bin TL kadar bir fark oluşuyor. Bu durumda bakıldığında en az 10bin litre yakıldığında kafa kafaya geliyor gibi. 10000 litre mazot farkıda ancak 125bin kilometre yapıldığında kapanabiliyor. Yanlış mı hesaplıyorum?

    2013 veya 2014 bir araca 60- 65000TL ödemek mi? yoksa 75 - 80000 ödeyip 2015 almak mı? bunun kararını bir türlü veremiyorum.

    Bir litre mazotu 1-1.5 liradan hesaplamissiniz. Mazot yaklaşık 4 lira.

    Şimdi 2014 nesil araçlar şehir içinde ortalama 8 - 9 litre yakıyor yanılıyor muyum? Buda 2015 yeni seri araçlarla arasında % 40 - 50 fazla bir tüketim oluştuğu anlamına geliyor. 100bin KM kullanılmış bir araç, yeni tüketim rakamlarına göre (ortalama 5 - 5,5lt) 5500 litre yani 5500 x 4 = 22,000TL veya eski tip tüketim yapan araçlar 9000 litre yani 9000 x 4 = 36,000TL yakıt sarfiyatı demek oluyor. Buda yaklaşık 14,000TL bir fark oluşturuyor.

    O yüzden karar veremediğimi söyledim.

    %40-50 tüketim farkı biraz fazla. Şehir içinde %20 civarı bi fark olur. Sehirdışında ise 6 ileri otomatikle manüel arasinda fark olmaz.


    Eski şehir içi değerleri 7.2lt/100km.

    Yeni değerleri 4.6lt/100km. katalog değerlerinin arasındaki fark bile yaklaşık % 37

    dostum buna inanma.. bu mümkün değil..
    ben şu anda validenin pegaut 301 ini kullanıyorum. 5.8 şehirler arası ortalaması var. şehir içine yeni getirdim, şu anda ortalama 5.9
    demesin kimse yeniler 4.6 yakıo die.. inanmam..
    kaldıki bende otomatik var ortalama 7.5 larda.. kışın 8.4 lerde. fabrika değerleri bize uymaz..
    diğer taraftan yoğun trafikte kullanılmayan otomatiklerde yakıt 7 lerin altına bile inebilir..

    kaldıki kullanılmış ve bilinen araçlar bizimkiler.. muhtemelen yenilerde öyledir.. daha yeni üretim eskilerin problemleri giderilmiştir demek pek doğru olmaz. zaten sorunu yok ki neden kurcalasınlar?
    ben olsam ta motomatik alırdım.
    ve unutma, 2015 tam otomatik te vardır ikinci el.. daha bu ay bitti satışları.. ocak şubatta alan birileri satar illaki..

    ama yoğun trafikte zaten yokum, dur kalk, yokuş benden uzak dersen dct al. ama trafiğe girersen ne olacağını söylemek istemiyorum.. çok söylendi yazıldı. ama dct lerin bir sabıkası yok bilinen.. çünkü dizelde ilk kez kullanılacak.. alanlar deneyecek bizlerde göreceğiz.. hayırlısı..

    Dsg ile benzer bi sistem. Mutlaka dertleri olacaktır ilk serilerin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tsimen T kullanıcısına yanıt
    Forumlardan anladığım kadarıyla yeni ceed'lerde bu problem çıkabiliyor. Zaten kia, problem ve giderilmesinde izlenecek prosedür için sirküler göndermiş. Yani parça değiştirilmiyor, sadece bakım yapılıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ceed ve Golf karşılaştırmasında donanım olarak Ceed başı çekiyor. Sırf markadan dolayı Golf almak mantıklı degil. Ceed, Golf karşısına çıkıyorsa Golf kendini gelistiremediği içindir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 401402403404405
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.