Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (346. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
11.415
Cevap
60
Favori
556.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 344345346347348
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rica ederim, benim de sizden bir ricam olacak, eğer imkan olurda bir bakarsanız çok makbule geçecek.

    Türkçe kullanım kılavuzu 4-88'de, İngilizce 4-86'da DPF ile ilgili açıklamalarda bir farklılık var mı, karşılaştırırsanız memnun olurum. İngilizcem yok fakat çat pat İngilizceyle karşılaştırınca bir fark yokmuş gibi geldi.

    Diğer konuda otomatik şanzıman yağ değişim meselesi... Türkçe kılavuzda tablo şeklinde gösterildiğinden anlaşılması kolay ancak İngilizce kılavuzda alt alta satırlarla açıklamalar yapılmış. Türkçe kılavuzda açıklama mevcut, birde İngilizce kılavuzdan bu konuyla ilgili bir açıklama varsa, bakmanızı rica ediyorum.

    Sizden sebep bakarken fark ettim, otomatik vites yağı değişimini "ağır kullanım koşulları" içerisinde, 45 bin km' de yapılacağı tabloda gösterilmiş. Buyrun, buradan yakın




    Düzenleme: Resim yüklenemedi, tekrar yükleme yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aalpan -- 23 Aralık 2014; 1:01:26 >




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Kia'nın kendi sitesine bakım çizelgesi eklemişler.

    KIA
    KIA Modelleri Periyodik Bakımı - KIA Türkiye
    http://www.kia.com.tr/servis-ve-bakim/bakim-cizelgesi


    Burada eski kasadaki gibi 4 veya 5 ileri otomatik şanzımanlarda yağ değişimi önerilirken bizimki gibi yeni jenerasyon 6 ileri olanlarda değişime gerek olmadığını özellikle belirtmişler. Hatta aynı ibareyi yazayım buraya:

    "***6 İleri Oto. Şanzımanlı Sorento (XM), Optima (TF), Sportage (SL), Cerato (TD), Cee'd (JD) ve Soul (AM) araçlar için otomatik şanzımanı yağı değişimi gerekmemektedir. "

    Çizelgeyi ayrıntılı inceleyin isterseniz.




  • Bu konuyu daha önce de konuşmuştuk biliyorum fakat müşteri hizmetleri çeviri hatası var diyerek bana "45.000km' de bir yağ değiştireleceğini" söyledi. İngilizcem yok ancak çat pat sökebildiğim kadarıyla orada da aynı ibare var gibi. Hani @Pongolle de ingilizce kullanım kılavuzunu isteyince "dedim her halde bu arkadaş ingilizce biliyor" düşüncesiyle aklıma gelmişken ona da oradan karşılaştırma yapmasını istedim.

    Belki yağ değişim istememesinin sebebi şu olabilir: Ben yağın değiştirilmesi gerektiği düşüncesindeyim malum, ustayla birlikte sisteme bakalım dedim. Soğutmalı sistem var dedi, yani şanzımana bağlı 2 tane hortum var ve bunlar radyatöre doğru gidiyor. Belki bu sebeple yağın değişimine gerek yok.

    Peki yazılım için ne diyorsunuz? Abartmamak kaydıyla bir sınıra yaptırmak sizce iyi gelir mi?

    Google' a yazınca çoğu sitede turbo ömrünün kısalacağından bahsediliyor, ayrıca sık yağ değiştirmekten. Yani hesapta yakıttan ekonomi yapayım derken, bu defa bakımdan kaçamayacağız. Diğer tarafta da skyactiv motorlu yeni mazda3' ün bakım aralığı 6ay veya 10.000km diye hatırlıyorum (6 ay konusunda emin değilim); bu motorda yüksek sıkıştırma oranı vardı. Bu duruma bakıncada, yazılımla güç artırırsam mecburen sık sık yağ değişimi zorunda kalabilirim diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Bu konuyu daha önce de konuşmuştuk biliyorum fakat müşteri hizmetleri çeviri hatası var diyerek bana "45.000km' de bir yağ değiştireleceğini" söyledi. İngilizcem yok ancak çat pat sökebildiğim kadarıyla orada da aynı ibare var gibi. Hani @Pongolle de ingilizce kullanım kılavuzunu isteyince "dedim her halde bu arkadaş ingilizce biliyor" düşüncesiyle aklıma gelmişken ona da oradan karşılaştırma yapmasını istedim.

    Belki yağ değişim istememesinin sebebi şu olabilir: Ben yağın değiştirilmesi gerektiği düşüncesindeyim malum, ustayla birlikte sisteme bakalım dedim. Soğutmalı sistem var dedi, yani şanzımana bağlı 2 tane hortum var ve bunlar radyatöre doğru gidiyor. Belki bu sebeple yağın değişimine gerek yok.

    Peki yazılım için ne diyorsunuz? Abartmamak kaydıyla bir sınıra yaptırmak sizce iyi gelir mi?

    Google' a yazınca çoğu sitede turbo ömrünün kısalacağından bahsediliyor, ayrıca sık yağ değiştirmekten. Yani hesapta yakıttan ekonomi yapayım derken, bu defa bakımdan kaçamayacağız. Diğer tarafta da skyactiv motorlu yeni mazda3' ün bakım aralığı 6ay veya 10.000km diye hatırlıyorum (6 ay konusunda emin değilim); bu motorda yüksek sıkıştırma oranı vardı. Bu duruma bakıncada, yazılımla güç artırırsam mecburen sık sık yağ değişimi zorunda kalabilirim diye düşünüyorum.

    Açıkçası şanzıman yağına ben distribütör değişemeyecek dediği için dokundurtmayı düşünmüyorum.
    Bir sorun olursa kapı gibi belge var elimde değişime gerek yok dediklerine dair.
    Bu konuyu yurtdışı forumlarda da araştırdım, yeni kasa Cee'd'lerde daha doğrusu yeni nesil 6 ileri otomatik şanzımana sahip modellerde yağ değişimi yapılmadığına dair bilgilere aynı şekilde ulaştım.

    Yazılım olayına ben çok sıcak bakmıyorum çünkü turbo ömrünü kısaltmasının haricinde belirttiğiniz gibi yağ değişim periyodunuda kısaltıyor. Ayrıca DPF'nin çok erken ömrünü tamamlamasıyla ilgili bir çok kullanıcı yorumu okudum. DPF'yi iptal ettirip belki uygulanabilir ama göz göre göre doğayı bu kadar kirleten partikülleri doğaya saçmak benim tercih edeceğim bir yöntem değil.

    Mazda halen küçük hacim aşırı besleme (Turbo, kompresör vb...) modasına direndiği için 1.5 litrelik yeni motoruna aşırı besleme eklemek yerine SkyActiv adını verdiği, benzinlilerde normalden yüksek sıkıştırma oranı (dizellerde ise normalden düşük sıkıştırma oranı) uygulayarak ve ayrıca motor içi sürtünmeleri minimuma indiren teknolojisini kullanıyor. Ancak reelde ne kadar işe yaradığı göreceli çünkü kendi test sürüşümde (http://forum.donanimhaber.com/m_79899603/tm.htm ) aracın performansı beni hiç tatmin etmedi. Yağ değişiminin daha sık olması ise motorun yüksek sıkıştırmasından daha çok müşteriyi keriz yerine koyma taktiği olarak görüyorum. Malum ne kadar sık bakım, o kadar bakım geliri demek. Keza böyle düşünmemin en büyük sebebi yüksek sıkıştırma oranına sahip dizellerin bile kimi modellerde yağ değişim periyodunun 20.000 km'ye çıkmış olmasıdır.




  • Ben mazda konusunda iyi niyetle yaklaşmıştım, testinizi de okumuştum.

    Güç artırımında da öyle 165 beygir değil de daha ziyade 140-150 beygir (140 beygire, %10'luk tolerans sınırları içerisinde düşüncesiyle daha sıcak bakıyorum) civarı, DPF iptali yapılmadan güç artırma düşüncesindeydim ancak...Diğer tarafta sık bakım aralıkları sözde yakıt ekonomisinden geriye bir şey bırakmayacak sanırım. Güç artırımını da yakıt ekonomisi sebebiyle düşünüyordum.

    Neyse... Bu konuyu da rafa kaldırsam iyi olacak. Bu arada sizin araç kaç km oldu ve şimdiye kadar DPF temizliğine dair her hangi bir lamba falan yandı mı panelde. Gerçi @metesserdar yanmadığını yazmış, kitapçıkta motor lambasını yanıp söndüğü yazıyor...

    Bir de DPF' li araçta, motor filtre temizliği yaparken bunu nasıl farkederiz, bir bilginiz var mı? Yani yakıt tüketimine bakmadan. Her hangi farklı bir ses ya da çekişte bir farklılık meydana geliyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Ben mazda konusunda iyi niyetle yaklaşmıştım, testinizi de okumuştum.

    Güç artırımında da öyle 165 beygir değil de daha ziyade 140-150 beygir (140 beygire, %10'luk tolerans sınırları içerisinde düşüncesiyle daha sıcak bakıyorum) civarı, DPF iptali yapılmadan güç artırma düşüncesindeydim ancak...Diğer tarafta sık bakım aralıkları sözde yakıt ekonomisinden geriye bir şey bırakmayacak sanırım. Güç artırımını da yakıt ekonomisi sebebiyle düşünüyordum.

    Neyse... Bu konuyu da rafa kaldırsam iyi olacak. Bu arada sizin araç kaç km oldu ve şimdiye kadar DPF temizliğine dair her hangi bir lamba falan yandı mı panelde. Gerçi @metesserdar yanmadığını yazmış, kitapçıkta motor lambasını yanıp söndüğü yazıyor...

    Bir de DPF' li araçta, motor filtre temizliği yaparken bunu nasıl farkederiz, bir bilginiz var mı? Yani yakıt tüketimine bakmadan. Her hangi farklı bir ses ya da çekişte bir farklılık meydana geliyor mu?

    Benim araç 27.000 km'ye geldi. Nazar değmesin halen saat gibi çalışıyor. DPF uyarı lambasıyla bugüne kadar karşılaşmadım ancak bir iki sefer araçtan indiğimde aracın altından hafif yanık kokusu geliyordu. Meğer bu koku DPF devreye girdikten sonra oluyormuş ancak 27.000 km boyunca bu kokuya 2 kez denk geldim. Bunda benim sürekli otoban ve yüksek sürat-devir kullanmamında etkisi vardır.

    Ses ve ya çekişte ise hiçbir farklılık hissetmedim.




  • serviste dpf temizliği yaparken arabanın eksozunun sıcaktan kızardığını söylemişlerdi, gerçekten de araç bilgisayara bağlandıktan yaklaşık 10 dk civarı 3-3500 devirde sürekli çalıştı, o sırada ekranda partikül oranında herhangi bir değüişme olmadı ancak 10 dk sonra oranlar düşmeye başladı...işlem bittiğinde ortalama yakıt 100 km/50 lt görünüyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    serviste dpf temizliği yaparken arabanın eksozunun sıcaktan kızardığını söylemişlerdi, gerçekten de araç bilgisayara bağlandıktan yaklaşık 10 dk civarı 3-3500 devirde sürekli çalıştı, o sırada ekranda partikül oranında herhangi bir değüişme olmadı ancak 10 dk sonra oranlar düşmeye başladı...işlem bittiğinde ortalama yakıt 100 km/50 lt görünüyordu

    Benim aracın bakımına az kaldı, gitmişken bu bahsettiğiniz işlemide yaptırayım, teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de genelde ş.içi kullandığımdan, e bir de @metesserdar kardeşim, gösterge panelinde her hangi lamba yanmadığından bahsedince size de sorma gerekliliği hissettim. Benim araç 30.000' e yaklaşıyor ama ben mi çok dikkatsizim, yoksa filtre temizliği hiç olmadı mı her hangi bir farklı durumla karşılaşmadım.

    Bugün, bu konudan sebep yaklaşık 100km yol yaptım, aracı 2000 devir altına düşürmedim, hatta 5. vites 2500 devirde kullandım, bir ara 4dk süre boyunca 3-3.5 arası 4. viteste kullandım. Bir fark göremedim, tekrar yapmam sanırım. Hele biraz paralanayım, o zaman giderim servise, neyse cezası öder bir bakarız filtrenin durumuna.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bipper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    bu güzel bence. alınaiblir.. fazlası kullanımı etkiler düşüncesindeyi

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/kia-ceed-yeni-navigasyon-multimedia-fulll-paket-134887608

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/darwill-kia-yeni-ceed-dav-9932-fhd-5yilgaranti-130252731

    Bu modelleri ve İnternette 650-1350 TL arası bandta satılan birçok ürünü inceledim zateb. Ancak Android 4.2.2 Sürümü olması açısından verdiğim linkteki ürünü seçtim. Ürün gümrüğe takılacak tabiki. Ancak daa önce getiren arkadaşların tecrüblerini okudum gümrükten almak çok masraflı ve çok zor değil.

    öncelikle şansın varsa gümrük sana takıldığını bildirir..
    sonra sen gidersin, fiyat beyan edersin.. 75 € nun üzeri ise kalan kısım için %18 kdv sini ödersin. üründe 3g gsm tarzı bir özellik olduğunu söylersen asla alamazsın.. sakın unutma..

    istanbuldaysan topkapı daki ptt merkeze gidicen. onun dışında bursa, ankara, adana ve izmir de var sanırım..

    gitmek için zaman ayırıcan vs.. vs..
    peki android olması bi avantaj mı sence? evet olaiblir ama, araba kulanırken android işine yaricak mı?
    ama şu var, android yazılımı ve bazı uygun aparatlar ile arcın beynine ulaşıp o an çalışan hereyin ayrıntılarına ulaşaiblirsin.. bak bu keyifli olaiblir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bipper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    bu güzel bence. alınaiblir.. fazlası kullanımı etkiler düşüncesindeyi

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/kia-ceed-yeni-navigasyon-multimedia-fulll-paket-134887608

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/darwill-kia-yeni-ceed-dav-9932-fhd-5yilgaranti-130252731

    Bu modelleri ve İnternette 650-1350 TL arası bandta satılan birçok ürünü inceledim zateb. Ancak Android 4.2.2 Sürümü olması açısından verdiğim linkteki ürünü seçtim. Ürün gümrüğe takılacak tabiki. Ancak daa önce getiren arkadaşların tecrüblerini okudum gümrükten almak çok masraflı ve çok zor değil.

    öncelikle şansın varsa gümrük sana takıldığını bildirir..
    sonra sen gidersin, fiyat beyan edersin.. 75 € nun üzeri ise kalan kısım için %18 kdv sini ödersin. üründe 3g gsm tarzı bir özellik olduğunu söylersen asla alamazsın.. sakın unutma..

    istanbuldaysan topkapı daki ptt merkeze gidicen. onun dışında bursa, ankara, adana ve izmir de var sanırım..

    gitmek için zaman ayırıcan vs.. vs..
    peki android olması bi avantaj mı sence? evet olaiblir ama, araba kulanırken android işine yaricak mı?
    ama şu var, android yazılımı ve bazı uygun aparatlar ile arcın beynine ulaşıp o an çalışan hereyin ayrıntılarına ulaşaiblirsin.. bak bu keyifli olaiblir..

    Merhabalar..

    Araştırdım değidiğimde zaten bende bu yazdıklarınızı kastedmiştim, konuya vakıfım, ama uyarılarınzı için yinede teşekkür ederim.

    Androide gelince tabiki haklı olduğunuz noktalar var ancak benim aracım sw olan model ve ben iş amaçlı olarak kullanıyorum. dolayısı ile aracın içersinde çok fazla zaman geçiriyorum. Bunun için fazladan para verip Premium donanımını aldım daha alt donanımlarda işimi görüyordu, Ancak dediğim gibi iş icabı sürekli yollardayım, böyle olunca arabayla ayrı bir bağ oluyor.. Yani sadece araç kullanırken olarak düşünemmek gerekiyor. Dediğiniz gibi aracın beynine bağlanıp veriler kısmı benimde ilgimi çekmişti ancak fırsat bulup araştrıramamıştım. Ayrıca ben o linkini verdiğim cihazı kargo dahil 400$ olarak sipariş geçtim dolar 2.20 Tl civarıydı .. Şimdi sanırım eleman fiatı baya arttırmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bipper -- 23 Aralık 2014; 20:50:03 >




  • Bankadan kredi çekipte dosya masrafı başvurusunda bulunan var mı aranızda? Bugün garip bir durum oldu, sizinle de paylaşayım.

    Eylül ayında 3 bankadan dosya masraflarını almak için ilçe hakem heyetine başvuruda bulundum. Kasım ayında 3' ü sonuçlandı. Bir tanesinin rakamı büyük olduğundan il hakem heyetine verdim. Onun sonucunu bekliyorum.

    Sonuçlanan hakem heyeti kararlarıyla birlikte bankalara müracaat ettim. Faiziyle birlikte istediğim için olumsuz cevap alıyorum. Bankalardan bir tanesi dosya masrafını eylül ayında iade etti, ancak aradan geçen zamanın yasal faizi yok. Parayı çekmedim, hakem heyetinden çıkan kararla tekrar gittim ve faizini istedim, olumsuz cevap aldım. Ben de icraya verdim bankaları.

    Bu bankalardan birinin avukatı aradı beni bugün, icra takibi başlattığımı söyledi ve paramı Eylül ayında yatırdıklarını, işleyen faizini de istediğimi, oysa 3 aylık fazladan faiz istediğimi belirtti. Uzatmayayım, ben icrayı geri çeksem dahi madem 3 ay fazladan faiz vermek istemiyorsunuz, bana yasal faiziyle birlikte vermediğiniz sürece ben yine icraya vereceğimi belirttim. "Yasal süreç başlasın öyleyse" dedi, "peki siz bilirsiniz" diyerek telefonu kapattık.

    Önce kafam karıştı ancak sonrasında biraz düşündüm...Canımı sıkmaya gerek yok, hakem heyeti kararından sonra -ki kararda yasal faiziyle birlikte iadesine karar verildi- 15 günlük itiraz süresi vardı ve bu sürede her hangi bir itirazda bulunmamışlar. Paranın faiziyle birlikte iade edilmesini istediğimde olumsuz cevap vermişler, ana paranın yatırıldığının arkasına sığınıyorlar ancak karar faizinin de iadesini içeriyor. Gerçi çevremden de bir kaç arkadaştan duydum böyle arayıp ta mahkeme falan dediklerini ve aradan 6 ay geçmesine rağmen her hangi bir mahkeme celbi gelmediğini. Bakalım hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Rica ederim, benim de sizden bir ricam olacak, eğer imkan olurda bir bakarsanız çok makbule geçecek.

    Türkçe kullanım kılavuzu 4-88'de, İngilizce 4-86'da DPF ile ilgili açıklamalarda bir farklılık var mı, karşılaştırırsanız memnun olurum. İngilizcem yok fakat çat pat İngilizceyle karşılaştırınca bir fark yokmuş gibi geldi.

    Diğer konuda otomatik şanzıman yağ değişim meselesi... Türkçe kılavuzda tablo şeklinde gösterildiğinden anlaşılması kolay ancak İngilizce kılavuzda alt alta satırlarla açıklamalar yapılmış. Türkçe kılavuzda açıklama mevcut, birde İngilizce kılavuzdan bu konuyla ilgili bir açıklama varsa, bakmanızı rica ediyorum.

    Sizden sebep bakarken fark ettim, otomatik vites yağı değişimini "ağır kullanım koşulları" içerisinde, 45 bin km' de yapılacağı tabloda gösterilmiş. Buyrun, buradan yakın




    Düzenleme: Resim yüklenemedi, tekrar yükleme yaptım.


    Merhaba,

    DPF ile ilgili bir farklılık yok iki klavuz arasında.

    Şanzıman yağıyla ilgiliyse 90 000 km'de değişim yazıyor. Fakat dikkatinizi çekmek isterim ağır kullanım koşulları için geçerli bu değer.
    Normal koşullarda değişime gerek yok şeklinde şerh düşülmüş.

    Ağır kullanım koşulları olarak da şunlar belirtilmiş;
    - Tekrarlayan kısa mesafe sürüşler
    - Ağır, tozlu, çavurlu, stablize ve tuzlu yollarda kullanım
    - Aşındırıcı madde barındıran (tuz, çürümeye sebep verebilecek metaryal) yollarda ve çok soğuk havalarda
    - Kumlu zeminlerde kullanım
    - 32C üzeri sıcaklıklarda %50'den sık olarak yoğun trafikte kullanım
    - Dağlık alanlarda kullanım
    - Römork çekilmesi ya da aracın üstünde tavan rafı olduğunda (şu bagaj, kamp malzemesi taşınan üst kısım)
    - Aracın ticari amaçlı kullanımı halinde
    - 170 km/h üzeri hızlarda kullanım durumunda




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PongoLLe -- 31 Aralık 2014; 12:42:16 >




  • PongoLLe P kullanıcısına yanıt
    Bu belirtilen kılavuzda 60.000 km değil, 60.000 mil yani 90.000 km yazıyor ağır kullanım koşulları için. Ufak düzeltme
  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Haklısın, gözümden kaçmış yazarken
  • öncelikle herkese selamlar.bir konuda deneyim ve görüşlerinize ihtiyacım var. bugüne kadar 2014 2. el clio icon(dizel) almayı planlıyordum ancak bugün 2012 model 30000KM de temiz bir kia ceed concept(dizel) buldum ve fiyatı benim elimdeki paranın (30000 bakımı,vergisi kaskosu) 3000 tl aşıyor. ilk arabam olacağı için sizin deneyimleriniz önemli benim için. sizce 3 yıllık cedd alıp 3000 tl borçlanayımmı yoksa hiç borçlanmadan 2014 model 2.el 10000 kmde clio mu alayım.lütfen sadece iki araçla ilgili yardımcı olun.diğer marka ve modelleri önerip zaten karışık olan kafamı iyice bulandırmazsanız sevinirim.yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackhan35

    öncelikle herkese selamlar.bir konuda deneyim ve görüşlerinize ihtiyacım var. bugüne kadar 2014 2. el clio icon(dizel) almayı planlıyordum ancak bugün 2012 model 30000KM de temiz bir kia ceed concept(dizel) buldum ve fiyatı benim elimdeki paranın (30000 bakımı,vergisi kaskosu) 3000 tl aşıyor. ilk arabam olacağı için sizin deneyimleriniz önemli benim için. sizce 3 yıllık cedd alıp 3000 tl borçlanayımmı yoksa hiç borçlanmadan 2014 model 2.el 10000 kmde clio mu alayım.lütfen sadece iki araçla ilgili yardımcı olun.diğer marka ve modelleri önerip zaten karışık olan kafamı iyice bulandırmazsanız sevinirim.yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.

    Bulduğunuz araç düz vitesse hiç Clio düşünmeyin.
  • jackhan35 J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kıyaslanacak araçlar olmadığı için karşılaştırmıyorum, sınıfları farklı bir kere
    Bahsettiğiniz gibi 3 yaşında 30 bin km de ceed kullanıcısı olarak hiç düşünmeden al derim,
    2 aracı arka arkaya kullanınca 3 değil 10 bin bile fazla vermeye değeceğini göreceksin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: namre3kutuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: jackhan35

    öncelikle herkese selamlar.bir konuda deneyim ve görüşlerinize ihtiyacım var. bugüne kadar 2014 2. el clio icon(dizel) almayı planlıyordum ancak bugün 2012 model 30000KM de temiz bir kia ceed concept(dizel) buldum ve fiyatı benim elimdeki paranın (30000 bakımı,vergisi kaskosu) 3000 tl aşıyor. ilk arabam olacağı için sizin deneyimleriniz önemli benim için. sizce 3 yıllık cedd alıp 3000 tl borçlanayımmı yoksa hiç borçlanmadan 2014 model 2.el 10000 kmde clio mu alayım.lütfen sadece iki araçla ilgili yardımcı olun.diğer marka ve modelleri önerip zaten karışık olan kafamı iyice bulandırmazsanız sevinirim.yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.

    Bulduğunuz araç düz vitesse hiç Clio düşünmeyin.

    öeriniz için teşekkür ederim .evet düz vites ama borçlanıp 3 yıllık ceed almakmı mantıklı olan yoksa borçlanmadan 1 yıllık cliomu.kararsızlığım bu yönde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    Merhaba, kıyaslanacak araçlar olmadığı için karşılaştırmıyorum, sınıfları farklı bir kere
    Bahsettiğiniz gibi 3 yaşında 30 bin km de ceed kullanıcısı olarak hiç düşünmeden al derim,
    2 aracı arka arkaya kullanınca 3 değil 10 bin bile fazla vermeye değeceğini göreceksin

    araçları kıyaslamıyorum tabikide sonuçta ceed c segmenti clio b. benim sizden yardımcı olmanızı istediğim konu borçlanıp c segment 3 yıllık bir araçmı almam daha iyi olur yoksa borçlanmadan b segment bir araçmı.maddi ve konfor açısından borçlanmak mantıklı bir seçimmi? uzun yol yapmayacağım fazla izmirde ikamet ediyorum anca yazın tatil amaçlı çevre ilçelere giderim uzun yol olarak. şehir içi kullanımım %90 olacak.birde sizde 3 yıllık ceed sahibi olduğunuza göre fiyat olarak 49000 e indirebildim fiyat konusunda ne dersiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackhan35 -- 24 Aralık 2014; 21:18:31 >




  • 
Sayfa: önceki 344345346347348
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.