Şimdi Ara

Yeni Kasa 2012 Civic Ön Cam İçin Güneşlik Bulamıyorum :(

Bu Konudaki Kullanıcılar: paxera35
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
8.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Honda Civic 2012 (Yeni Kasa) araç sahibiyim, bildiğiniz gibi ön camın boyutu çok büyük bir türlü güneşlik bulamıyorum :( METRO da genişi var yazmış biri forumda ama gittim orada da yoktu. Güneşten koruması için özellikle alüminyum parlak olanlarından hem ön cama hemde arka cama istiyorum.

    İnternetten sipariş edebileceğim parlak alüminyum olan bir yer var mı yada özel hazırlatabileceğim ?

    Yeni kasa sahipleri nasıl çözüm buldular, paylaşırlarsa sevinirim...



    _____________________________
  • Aynı sorun bende de var , bulan yollarsa çok sevinirim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The-Journal

    Aynı sorun bende de var , bulan yollarsa çok sevinirim
    Bulanlar haber versin, gerçekten ön cam epey ferah hissettiriyor ama uygunu bulmak bu yüzden zor.
    _____________________________
    “Gelişmiş ülke, fakirlerin araba sahibi olduğu bir yer değil, zenginlerin toplu taşıma araçlarını kullandığı yerdir.”
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    Bulanlar haber versin, gerçekten ön cam epey ferah hissettiriyor ama uygunu bulmak bu yüzden zor.

    Alıntıları Göster
    http://www.hepsiburada.com/Liste/carub-balonlu-sert-165x75-metalize-on-guneslik-br4954301/productDetails.aspx?productId=otmbrkbr4954301&categoryId=20037833

    Geçen yıl aracıma buna benzer birşey aldım. Minibüs için uyumlu falan yazıyordu ama başka alternatif yok maalesef
    Bu modeller de yan taraflardan büyük geliyor haberiniz olsun. Ben en kenardaki parçayı 2'ye katlıyorum ya da yan camların ön köşesine doğru sarkıtıp daha geniş alanı güneşten koruyorum.
    Ön camınızın enini boyunu ölçüp ona göre alın bence...
    Kolay gelsin.
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    http://www.hepsiburada.com/Liste/carub-balonlu-sert-165x75-metalize-on-guneslik-br4954301/productDetails.aspx?productId=otmbrkbr4954301&categoryId=20037833

    Geçen yıl aracıma buna benzer birşey aldım. Minibüs için uyumlu falan yazıyordu ama başka alternatif yok maalesef
    Bu modeller de yan taraflardan büyük geliyor haberiniz olsun. Ben en kenardaki parçayı 2'ye katlıyorum ya da yan camların ön köşesine doğru sarkıtıp daha geniş alanı güneşten koruyorum.
    Ön camınızın enini boyunu ölçüp ona göre alın bence...
    Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    Ön cam için 2 tane kullanıyorum.Şimdilik bu şekilde çözüm buldum.
    _____________________________
    “Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir." Mustafa Kemal Atatürk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtmb

    Ön cam için 2 tane kullanıyorum.Şimdilik bu şekilde çözüm buldum.

    Alıntıları Göster
    selam, aynı dert bendede var. 2012 civiclerin ön camları çok büyük. bakalım bulucaz inşallah. araştırmaya devam.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtmb

    Ön cam için 2 tane kullanıyorum.Şimdilik bu şekilde çözüm buldum.

    Alıntıları Göster
    iki adet korton güneşliği zımba ile zımbalayıp birleştirdim ve cama göre ayarladım
    _____________________________
    2012 HONDA CİVİC BEYAZ ELEGANCE MT LPG.... (TÜRK YAPIMI)....( ホンダ ・ シビック.. トルコ製 )
    ( Hayata ön camdan bak, dikiz aynasından değil..)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Auris Cam Tavan'dan Gelen Ses
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • internetten,
    3 lü takım perde aldım,
    ama ön cam için geçici çözümler yapıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    internetten,
    3 lü takım perde aldım,
    ama ön cam için geçici çözümler yapıyorum.


    Perdelerin fotograflarini (varsa) paylasma sansiniz var mi? Konularda aradim ama perde fotograflariniza rastlayamadim. Bende almayi dusunuyorum. Kullanisligi hakkinda ve gorunurlugu hakkinda ki yorumlarinizida alabilirmiyim?
    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayerxp

    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    internetten,
    3 lü takım perde aldım,
    ama ön cam için geçici çözümler yapıyorum.


    Perdelerin fotograflarini (varsa) paylasma sansiniz var mi? Konularda aradim ama perde fotograflariniza rastlayamadim. Bende almayi dusunuyorum. Kullanisligi hakkinda ve gorunurlugu hakkinda ki yorumlarinizida alabilirmiyim?
    Tesekkurler.

    Alıntıları Göster
    Kapalı garaja bırakmak daha iyi bir çözüm olmazmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caucass -- 12 Temmuz 2012; 17:33:41 >
    _____________________________




  • Hafta sonu İzmir Gaziemir Metro dan 150x80 guneslik (7tl kusuratida vardi sanirim) aldim. On cama guzel oldu hatta 140x80 olsa tam oturacakti. Fotograflarini cektim aksam firsatim olunca burada paylasirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024
  • 140x180 uygunsa arayışa başlıyorum,
    perde için diğer konuda hem adres hemde foto var,
    bir bakın,
    tam oturdu ses veya aralık yok,
    sadece arka cam perdesini takıp çıkarmak zor olduğu için yikamada sorun oluyor.
    çok da yakıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    140x180 uygunsa arayışa başlıyorum,
    perde için diğer konuda hem adres hemde foto var,
    bir bakın,
    tam oturdu ses veya aralık yok,
    sadece arka cam perdesini takıp çıkarmak zor olduğu için yikamada sorun oluyor.
    çok da yakıştı.
     Yeni Kasa 2012 Civic Ön Cam İçin Güneşlik Bulamıyorum :(
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayerxp

     Yeni Kasa 2012 Civic Ön Cam İçin Güneşlik Bulamıyorum :(


    Alıntıları Göster
     Yeni Kasa 2012 Civic Ön Cam İçin Güneşlik Bulamıyorum :(
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024




  • Migros'tan aldım cok uyumlu bir bakın derim cama yapışıyor da cok memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 Honda civic elegance otm. beyaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Migros'tan aldım cok uyumlu bir bakın derim cama yapışıyor da cok memnunum.
    Metro alışveri merkezinden aldım 2 gün önce, dev boyutta. tavsiye ederim 7 tl civarıydı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Migros'tan aldım cok uyumlu bir bakın derim cama yapışıyor da cok memnunum.

    140 x 80'lik miydi aldığınız ? Tam olarak uyan ölçü bu mudur ? Ben 130 x 60'lık almıştım ama sanki o bile fazla geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Migros'tan aldım cok uyumlu bir bakın derim cama yapışıyor da cok memnunum.

    140 x 80'lik miydi aldığınız ? Tam olarak uyan ölçü bu mudur ? Ben 130 x 60'lık almıştım ama sanki o bile fazla geldi.

    Ölçüsüne bakmadım açıkcası ama gittiğimde çeşit tekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 Honda civic elegance otm. beyaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Migros'tan aldım cok uyumlu bir bakın derim cama yapışıyor da cok memnunum.

    140 x 80'lik miydi aldığınız ? Tam olarak uyan ölçü bu mudur ? Ben 130 x 60'lık almıştım ama sanki o bile fazla geldi.

    Ölçüsüne bakmadım açıkcası ama gittiğimde çeşit tekti.

    Alıntıları Göster
    fiyatı nasıldı
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    fiyatı nasıldı

    Alıntıları Göster
    Şu 140 x 80 lik nerede bulunabiliyor bilen varsa süper olur. İnternette araştırdım biraz, çoğunlukla 150 x 70 var galiba o pek uygun olmaz. 140 x 80 sadece bir markanın bulabildim onun da fiyatı epey yüksek ve fazla desenli.
    _____________________________
    “Gelişmiş ülke, fakirlerin araba sahibi olduğu bir yer değil, zenginlerin toplu taşıma araçlarını kullandığı yerdir.”
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.