DSG ve görece tasarımı dışında jetta hakkındaki kullanıcı yorumları:
Emre Erdal 15.04.2011 00:59
İKKAT ÇEKEN ÖZELLİKLER.. Yaklaşık 20 gündür Yeni Jetta 1.6TDI DSG Comfort kullanmaktayım.Bir aracı tanımak için sadece showroomda inceleyip kısa bir test sürüşü yapmak yetmiyor.Bu 20 günün sonunda yeni jetta hakındaki fikirlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle unutmamak gerekir ki sıfır araç alınıyorsa maddi olarak değerini koruyacak birkaç markadan biri WV dir. Bu konuda hepimizin hem fikir olduğuna eminim.Zaten araç şu anda yok satıyor.Almak isteyenler aylarca sıra beklemek zorunda.İkinci el fiyatları şu anda sıfırından pahalıya satılıyor ki galericiler bu işten oldukça karlı çıktılar.Yeni jetta hakıındaki en olumsuz görüşüm 2011 yılında gelen araçların donanım paketlerinin farklılık göstermesi.Kimi araçta görüş paketi varken kimi araçta hız kontrolü var.Hele ilk gelen serideki spor yaylar oldukça sert ve komforsuz.Koltuk döşemelerinden,torpido altı aydınlatmalara kadar pek çok özellik internette vadedilen özelliklerle tutmuyor.Tabi bu kullanıcılar için büyük hayal kırıklığı. Aracın kapı içi malzeme kalitesi gerçekten kötü.Golf ve eski jettaya göre daha fazla yol ve ve dış sesleri içeri alıyor.Ki bu beni gerçekten büyük hayal kırıklığına uğrattı.İlk işim araca ses yalıtımı yaptırmak oldu.Yol ve lastik sesleri artık gelmiyor.Fakat yanınızdan bir araba geçtiğinde sesi rahatsız edecek derecede duyabiliyorsunuz.Aracın motor-şanzuman uyumu çok başarılı.Videsler oldukça seri ve sarsıntısız geçiyor.Hatta çoğu zaman vides geçişlerini kontrol panelindekş göstergeden okuduğunuzda anlıyorsunu.İç mekan ve bagaj eski kasaya göre kalitesiz.
HÜSEYİN DEMİRBAŞ 08.04.2011 15:19
BULUNMAZ HİNT KUMAŞI mı ? Öncelikle dış tasarım sınıfına göre hiç fena değil ancak tümüyle kullanılan malzeme kalitesi bir önceki kasa ile kıyas edildiğinde malesef düşürülmüş doğuş maslak showroom da her iki kasayı yan yana koymuşlar dakikalarca kıyas etttim. Hele 2000 model bir boram vardı bir zamanlar kabin kalitesi güncel versiyonlarla kıyas edilemecek kadar kaliteli idi vw imajını bugunlare taşıyan araçlar onlar idi şimdi ise bu gidiş hayra alamet değil.Türk tüketicisi vw arabasının içine oturduğunda onun alman otomobili olduğu hissetmeli.Birde fiyat konusu varki bir çok markanın bir üst sınıf aracına yakın. Asıl konu arabayı almaya niyetlenseniz bile araba yok sıraya girseniz ne zamn alacağınız net değil ve burnundan kıl aldırmayan tokluktan müşteriye saygısı alakası kalmamış bir satış ekibi vw bu günleri çok arar
YUSUF YURTSEVER 22.03.2011 22:47
ÖZE BATAN BİR KAÇ EKSİKLİK yeni jetta görünümü itibari ile fena değil.Ama kapı içlerinde kullanılan işcilik vasat durumda.ayrıca bagaj kollarının bagajın içine girmesi yükleme alanını daraltmış.Led farlarınında kaliteside düşük.Daha belirgin olabilirdi gündüz led farları.41.000 tl lik bir araç alıyorsunuz ama direksiyon da herhangi bir kumanda yok.bu fiyatlara en full araçlar bulabilirsiniz.örnek opel astra seda dizel.ama yinede ocak ayı c segmenti satış rakamı 1.si yeni jetta.Nede olsa WV...
mustafa şimşek 15.02.2011 22:50
hayal kırıklığı yeni jetta hayallerimi yıktı bende 2008 higline tsi var çok memnunum bugün bayije değiştirmeye gittim yeni jetta felaket kalitesiz olmuş kapı yüzündeki malzeme chery gibi inanmıyorsanız gidin inceleyin içi çok basık ve 49500 lük baz dizelde sis farı bile yok değmez hayallerimi yıktı jetta :(:( beyler kendimizi kandırmayallım jetta gerçekten kötü bi araba olmuş yakışmadı vw sana
anestezi 01.02.2011 22:00
Yıkılan hayallerim Yeni Jetta alacakların Aracın bagajına bakmalarında fayda var. Araçta kapak amortisörleri yok Herhalda nostaljik bir model olarak düşünülmüş:) Birde bagaj kapağı eski modelde keçeli olduğu halde bu yeni model Şahin marka otomobil tarzı dizayn edilmiş. En azından eski model ile kıyaslayın. Birde eski jetta ile yeni jetta arasındaki fiyat farkını göz ardı etmeyin (nerdeyse ikinci bir araba ücreti) Aracı alanlara hayırlı olsun Almayanlar veya alamayanlar üzülmesin Hele benim gibi hayalleri yıkılanlar HİÇ üzülmesin:))
Kaynağınız nedir acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: Concrete Jungle
Kaynağınız nedir acaba?
Git bir eski kasa jettanın bagajını aç, sonra yeni jettanın bak farka
bir eski kasa jettanın ön kaputunu aç bir yeni jettanın
Bir eski jettanın kapısını kapı içlerini incele birde yeni jettanın
Ön konsollarınada parmaklarınla dokun sonra kaynağı tekrar sor.
Takmışlar kapı içiyle bagaj hidroliğine. Bunlar bir aracı ne zamandan beri kötü yapmış hayret. Fiyat, donanım olayı da bir aracın kötülüğünü göstermez, pazarlama ile ilgili bir durum.
Eski Jetta o tiple isterse altından kapısı olsa ne yazar?
Bence şu an için C sınıfının en şık ve güzel aracıdır Jetta.
Forumun birinden kopyala yapıştır yapmışsın.İş mi şimdi bu ? Amaç ne ?
quote:
Orijinalden alıntı: ilker67
Takmışlar kapı içiyle bagaj hidroliğine. Bunlar bir aracı ne zamandan beri kötü yapmış hayret. Fiyat, donanım olayı da bir aracın kötülüğünü göstermez, pazarlama ile ilgili bir durum.
Eski Jetta o tiple isterse altından kapısı olsa ne yazar?
Bence şu an için C sınıfının en şık ve güzel aracıdır Jetta.
Bir bagaj kapağı olsa neyse:
1. Eski kasada kaput amortisörlü idi bunda destek çubuklu
2. Eski kasada bagaj da amortisörlü idi, bunda yaylı
3. Eski kasanın kapı döşemeleri yenisine göre çok kaliteli malzemedendi ve işçiliği iyiydi. Yenisinin plastiği bariz şekilde daha kötü, kapı döşemesinde hiç kumaş yok.
4. Eski kasada torpidonun için tıkırtı olmasın diye kadife kumaşla kaplıydı, yenisinde yok.
5. Bagaj kapağındaki halı döşeme yok.
6.Ön konsol sert
7. Yalıtım sıfır
8.Süspansiyonlar sert
Eski Jetta yı öve öve bitiremiyorlardı @ilker67 nin dediği gibi tipini görünce gıcık kapıyordum... Ama yeni Jetta yı da yerden yere vurdular tasarım şahane nerde görsem (Golf 6 hariç vw sevmem buna rağmen) tekrar tekrar bakasım geliyor, tabi yakından hiç incelemedim yerden yere vurdukları kadar var mı bilmiyorum.
bunlar ilk çıkan araçlar olduğu için malzemeden çalmışlar.seneye çıkan modelleri görün hepsini tek tek koyacak vw.ben vw i iyi tanıyorum vw nin ilk çıkan arabaları alınmaz.bekleyin model otursun öyle alın.
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
bunlar ilk çıkan araçlar olduğu için malzemeden çalmışlar.seneye çıkan modelleri görün hepsini tek tek koyacak vw.ben vw i iyi tanıyorum vw nin ilk çıkan arabaları alınmaz.bekleyin model otursun öyle alın.
Ne yazıkki jettada kalite gittikçe düşüyor. Nerde eski BORA. Zaten meksikada üretildiği için pekde önem verilmiyor gibi kalite konusunda, üretimde iyice skoda, seat ayarına düştü jetta. Örneğin GOLF te Passat ta yinede kalitesini koruyor VW ama jettada saldım çayıra havasında.
Accent Blue daha iyi değil mi? Hemde bedava.
yeni jettanın yalıtımı eski jettadan daha iyi. ön konsol komple sert değil yumuşak kısımlar da var. ikisini de kulanıyorum oradan biliyorum. ama ben şahsen o araca 60bin lira vermem. motor sesi ve yol sesi haricinde önceki kasayı daha kaliteli buluyorum. ancak bagaj amortisörü falan bir aracı hayal kırıklığı yapmaya yetmez.
Jettayı test eden otomobil dergilerinde genel kanaat;kullanılan malzeme ve işçilik kalitesinin düştüğü ve içeriye fazla yol sesi aldığı (Eski Jettaya Göre)
quote:
Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
quote:
Orijinalden alıntı: ilker67
Takmışlar kapı içiyle bagaj hidroliğine. Bunlar bir aracı ne zamandan beri kötü yapmış hayret. Fiyat, donanım olayı da bir aracın kötülüğünü göstermez, pazarlama ile ilgili bir durum.
Eski Jetta o tiple isterse altından kapısı olsa ne yazar?
Bence şu an için C sınıfının en şık ve güzel aracıdır Jetta.
Bir bagaj kapağı olsa neyse:
1. Eski kasada kaput amortisörlü idi bunda destek çubuklu
2. Eski kasada bagaj da amortisörlü idi, bunda yaylı
3. Eski kasanın kapı döşemeleri yenisine göre çok kaliteli malzemedendi ve işçiliği iyiydi. Yenisinin plastiği bariz şekilde daha kötü, kapı döşemesinde hiç kumaş yok.
4. Eski kasada torpidonun için tıkırtı olmasın diye kadife kumaşla kaplıydı, yenisinde yok.
5. Bagaj kapağındaki halı döşeme yok.
6.Ön konsol sert
7. Yalıtım sıfır
8.Süspansiyonlar sert
1. doğru 2. doğru 3. eski kasanın kapı içinde kumaş kaplama vardı ancak gene sert plastikti, ama 2011 jettanın kapısındaki kadar "sert" ve içi boş gelen bir plastik te değildi. 4. doğru 5. bakmadım 6. ön göğüs üst kısmı tamamen yumuşak plastikten arkadaşım, istediğin an gidip inceleyebiliriz. Corolla, Cruze, 7. segmentine göre kıyaslarsan yalıtım gayet başarılı ( 1.2 tsi 105hp benzinli kullandım) 8. süspansiyonlar mükemmel çalışıyor, sınıfında daha iyi olduğunu düşündüğün var mı?
unuttuklarından ben sayayım bu arada:
9. arka okuma lambaları polodakilerle değiştirilmiş, eskisinde daha şık ve fonksiyonel bir kumanda paneli vardı 10. arka farlarda led kaldırılmış. 11. eskiden xenon far opsiyonu vardı şu an hiç yok. 12. eski jettalarda vites panelinde kapaklı bir göz vardı (kol dayamanın önünde), onuda kaldırmışlar 13. yeni jettalarda kol dayamanın yükseklik ve ileri-geri ayarı yok sanırsam. 14. yeni jettanın sırtlık ayarı çekmeli kolla yapılıyor, eskisinde yuvarlak bir mekanizma vardı daha rahat yapılıyordu, yenisi çok rahatsız.
burası forum, herkes istedğini yazmakta serbest ama, kişisel prensiplerimiz açısından objektif olmak en doğrusudur, bir markayı körü körüne eleştirebilirsiniz ama TÜM doğrularıyla bunu yapmanızı öneririm. hyundai accent'in chinese n-cap testini büyük bir olaymış gibi paylaşan birinden aksi yönde bir mesaj beklemezdim gerçi ama ben yine de görevimi yaptım.
quote:
Orijinalden alıntı: Antalya
Accent Blue daha iyi değil mi? Hemde bedava.
Jettanın rakibi Hyundai Elentra 15 haziranda showroomlardaymış. Gelsin test edelim bakalım, Amerikalılar C sınıfı sedan testlerinde yeni elentrayı 3. seçmişler. Jettayı ise son sırada. Bakalım gelsin bizde karşılaştırmamızı yaparız.
quote:
Orijinalden alıntı: sfzb67
Jettayı test eden otomobil dergilerinde genel kanaat;kullanılan malzeme ve işçilik kalitesinin düştüğü ve içeriye fazla yol sesi aldığı (Eski Jettaya Göre)
kullanılan malzeme ve işçilik kalitesinin düştüğüne katılıyorum ama ses yalıtımına kesinlikle katılmıyorum. zira iki aracı da sık sık kullanıyorum çalıştığım bankada. her ne kadar eski jettayı daha çok beğensem de yeni jetta çok daha az motor ve yol sesini alıyor içeri. üstelik hep aynı güzergahta kullanıyorum. eğer 2500-2750 deviri geçmezseniz araba içeri hiç ses almıyor.
1 numarada ne seçmişler çok merak ediyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
quote:
Orijinalden alıntı: ilker67
Takmışlar kapı içiyle bagaj hidroliğine. Bunlar bir aracı ne zamandan beri kötü yapmış hayret. Fiyat, donanım olayı da bir aracın kötülüğünü göstermez, pazarlama ile ilgili bir durum.
Eski Jetta o tiple isterse altından kapısı olsa ne yazar?
Bence şu an için C sınıfının en şık ve güzel aracıdır Jetta.
Bir bagaj kapağı olsa neyse:
1. Eski kasada kaput amortisörlü idi bunda destek çubuklu
2. Eski kasada bagaj da amortisörlü idi, bunda yaylı
3. Eski kasanın kapı döşemeleri yenisine göre çok kaliteli malzemedendi ve işçiliği iyiydi. Yenisinin plastiği bariz şekilde daha kötü, kapı döşemesinde hiç kumaş yok.
4. Eski kasada torpidonun için tıkırtı olmasın diye kadife kumaşla kaplıydı, yenisinde yok.
5. Bagaj kapağındaki halı döşeme yok.
6.Ön konsol sert
7. Yalıtım sıfır
8.Süspansiyonlar sert
1. doğru 2. doğru 3. eski kasanın kapı içinde kumaş kaplama vardı ancak gene sert plastikti, ama 2011 jettanın kapısındaki kadar "sert" ve içi boş gelen bir plastik te değildi. 4. doğru 5. bakmadım 6. ön göğüs üst kısmı tamamen yumuşak plastikten arkadaşım, istediğin an gidip inceleyebiliriz. Corolla, Cruze, 7. segmentine göre kıyaslarsan yalıtım gayet başarılı ( 1.2 tsi 105hp benzinli kullandım) 8. süspansiyonlar mükemmel çalışıyor, sınıfında daha iyi olduğunu düşündüğün var mı?
unuttuklarından ben sayayım bu arada:
9. arka okuma lambaları polodakilerle değiştirilmiş, eskisinde daha şık ve fonksiyonel bir kumanda paneli vardı 10. arka farlarda led kaldırılmış. 11. eskiden xenon far opsiyonu vardı şu an hiç yok. 12. eski jettalarda vites panelinde kapaklı bir göz vardı (kol dayamanın önünde), onuda kaldırmışlar 13. yeni jettalarda kol dayamanın yükseklik ve ileri-geri ayarı yok sanırsam. 14. yeni jettanın sırtlık ayarı çekmeli kolla yapılıyor, eskisinde yuvarlak bir mekanizma vardı daha rahat yapılıyordu, yenisi çok rahatsız.
burası forum, herkes istedğini yazmakta serbest ama, kişisel prensiplerimiz açısından objektif olmak en doğrusudur, bir markayı körü körüne eleştirebilirsiniz ama TÜM doğrularıyla bunu yapmanızı öneririm. hyundai accent'in chinese n-cap testini büyük bir olaymış gibi paylaşan birinden aksi yönde bir mesaj beklemezdim gerçi ama ben yine de görevimi yaptım.
Elbette büyük bir olaydır yeni accentin güvenlikte 5 yıldız alması, sonuçta Türkiyede en çok satılan ve teneke olarak nitelendirilen bir aracın 5 yıldız alması çok büyük haberdir, china n-cap ise öncü testtir, çarpışma sonrası araç fotolarından aracın euro n-capta enaz 4-5 yıldız alacağına yönelik fikir verir . Ayrıca o china testin youtube videolarını açarsan civic inden corollasına kadar test yaptıklarını görürsün. Süspansiyon konusunda ise bir golf e bin birde jettaya anlarsın nedemek istediğimi.
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
1 numarada ne seçmişler çok merak ediyorum..
1 Numara Yeni Focus Sedan Ama yeni focusu şahsen bende incelediğimde baya beğendim, iç plastik kalitesi, otopark vs. C sınıfında D sınıfı özellikleri getirmişler bir çok konuda.