Şimdi Ara

Yeni i30 testi ve yakıt tüketimi karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
2
Favori
38.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bırakın şimdi bu üste çıkma çabalarını beyefendi. DSG'yi ve insanlığın başına musallat ettiklerini biliyoruz. Buraya gelip Hyundai'nin otomatik şanzımanını kötüleyen insanlar ne tesadüf ki VW fanatikleri. Tabi bu forumu size yedirmezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    Bırakın şimdi bu üste çıkma çabalarını beyefendi. DSG'yi ve insanlığın başına musallat ettiklerini biliyoruz. Buraya gelip Hyundai'nin otomatik şanzımanını kötüleyen insanlar ne tesadüf ki VW fanatikleri. Tabi bu forumu size yedirmezler.

    kötüleyen sensin kimse değil ben hyundai şanzımanına tek laf etmedim konuyu açan sensin yukarıdan aşağı bir oku istersen

    sadece yakıtına biri laf söylemiş halksınız dedim o kadar

    ben hep üstteyim zaten öyle bir çabam yok

    ben iyi olan her-şeye iyi kötü olana kötü derim sen rahat ol forumu bana yedirme sinler istemem zaten

    sen başka yerde DSG karalı burada değil




  • Arabanın göstergesinde bir sorun olmasın ben koca Ssangyong ile 11 litreyi geçemedim

    Enteresan bir durum muhtemelen arabada bir sorun var.
  • Konu yıne vw ve dsgye donmus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Arabanın göstergesinde bir sorun olmasın ben koca Ssangyong ile 11 litreyi geçemedim

    Enteresan bir durum muhtemelen arabada bir sorun var.

    araba 0 değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    Bırakın şimdi bu üste çıkma çabalarını beyefendi. DSG'yi ve insanlığın başına musallat ettiklerini biliyoruz. Buraya gelip Hyundai'nin otomatik şanzımanını kötüleyen insanlar ne tesadüf ki VW fanatikleri. Tabi bu forumu size yedirmezler.

    kötüleyen sensin kimse değil ben hyundai şanzımanına tek laf etmedim konuyu açan sensin yukarıdan aşağı bir oku istersen

    sadece yakıtına biri laf söylemiş halksınız dedim o kadar

    ben hep üstteyim zaten öyle bir çabam yok

    ben iyi olan her-şeye iyi kötü olana kötü derim sen rahat ol forumu bana yedirme sinler istemem zaten

    sen başka yerde DSG karalı burada değil

    Sayın Acer 3820TG ve Cihanair beyler,

    Ben büyük bir hevesle aldığım aracımın yakıt tüketiminden memnun değilim ve eğer bu yıl içinde değiştirmeye karar verirsem aracımı (ÖTV indiriminden dolayı) az bir zararla satıp yeni araç alabileceğim. Şimdi alacağım yeni araç için koşullarım;


    1. Araç station ya da MPV tipinde olmalı bagaj benim için çok önemli
    2. Mutlaka full paket alacağım
    3. Otomatik vites ve tüketimi az olmalı, 10lu rakamlar benim için kabul edilebilir değil. Fabrika verileri de anlamlı değil, pratik verilere ihtiyacım var.
    4. Sorunsuz olmalı

    Bu durumda pek fazla alternatifim kalmıyor;

    1. Seat Altea XL 1.6 DSG
    2. Renault Megane ST 1.5 EDC
    3. Yeni i30 cw (daha gelmedi)
    4. Yeni Ceed ST (daha gelmedi)

    Bu arabaların (yeni gelecekleri tam bilmemekle) fiyatları neredeyse aynı. Şimdi tartışmaya ve paylaşıma bu çerçevede devam edebilir miyiz?




  • Hocam Seat Altea XL gayet güzel bir araç, neden yenilenen Renault Scenic ya da Grand Scenic'e bakmıyorsunuz? EDC mevcut ikisinde de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    Bırakın şimdi bu üste çıkma çabalarını beyefendi. DSG'yi ve insanlığın başına musallat ettiklerini biliyoruz. Buraya gelip Hyundai'nin otomatik şanzımanını kötüleyen insanlar ne tesadüf ki VW fanatikleri. Tabi bu forumu size yedirmezler.

    kötüleyen sensin kimse değil ben hyundai şanzımanına tek laf etmedim konuyu açan sensin yukarıdan aşağı bir oku istersen

    sadece yakıtına biri laf söylemiş halksınız dedim o kadar

    ben hep üstteyim zaten öyle bir çabam yok

    ben iyi olan her-şeye iyi kötü olana kötü derim sen rahat ol forumu bana yedirme sinler istemem zaten

    sen başka yerde DSG karalı burada değil

    Sayın Acer 3820TG ve Cihanair beyler,

    Ben büyük bir hevesle aldığım aracımın yakıt tüketiminden memnun değilim ve eğer bu yıl içinde değiştirmeye karar verirsem aracımı (ÖTV indiriminden dolayı) az bir zararla satıp yeni araç alabileceğim. Şimdi alacağım yeni araç için koşullarım;


    1. Araç station ya da MPV tipinde olmalı bagaj benim için çok önemli
    2. Mutlaka full paket alacağım
    3. Otomatik vites ve tüketimi az olmalı, 10lu rakamlar benim için kabul edilebilir değil. Fabrika verileri de anlamlı değil, pratik verilere ihtiyacım var.
    4. Sorunsuz olmalı

    Bu durumda pek fazla alternatifim kalmıyor;

    1. Seat Altea XL 1.6 DSG
    2. Renault Megane ST 1.5 EDC
    3. Yeni i30 cw (daha gelmedi)
    4. Yeni Ceed ST (daha gelmedi)

    Bu arabaların (yeni gelecekleri tam bilmemekle) fiyatları neredeyse aynı. Şimdi tartışmaya ve paylaşıma bu çerçevede devam edebilir miyiz?








    bu sw araçlardan hiç birini almam hocam ben

    ötv indirimi derken tam anlamadım




  • Aracımı ÖTV indirimi zamanında almıştım, haliyle aracın değer kaybı daha az oldu. Onu kastetmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    Hocam Seat Altea XL gayet güzel bir araç, neden yenilenen Renault Scenic ya da Grand Scenic'e bakmıyorsunuz? EDC mevcut ikisinde de.

    Evet listeye onları da ekleyeyim. Yavaş yavaş testlere başlayacağım, yaz başında bazen kampanyalar oluyor, belki öyle bir şeye denk gelirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    Aracımı ÖTV indirimi zamanında almıştım, haliyle aracın değer kaybı daha az oldu. Onu kastetmiştim.

    anladım benim gibi

    peki bütçe ne kadar hocam

    bu arada taner beyle görüşün derim mutlaka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    Aracımı ÖTV indirimi zamanında almıştım, haliyle aracın değer kaybı daha az oldu. Onu kastetmiştim.

    anladım benim gibi

    peki bütçe ne kadar hocam

    bu arada taner beyle görüşün derim mutlaka

    Her zamanki gibi en büyük sorun bütçe. Listede verdiğim araçların fiyatları yaklaşık 60bin civarı, bütçe de o civarda olacak.
  • Aracın ilk çıktığından beri yakından takip ediyorum ve yaptığım dizel otomatik testlerin sonucunu sizlerle paylaşmak istedim.
    1.Yaptığım dış ve iç incelemede gerçekten üzerinde çalışılmış bir araç olduğu belli oluyor. Bu arada çeşitli forumlarda çeşitli markalara benzetildiği gibi bir takım yazılar olsa da günümüzün tüketici bakışı veya satış politikası arz talep için tüm firmalar bir birlerine araçları benzetmektedir bunu olumsuz yorumlamak yerine bu oluşumdan en iyi formatı çıkarmak daha doğru olacaktır ve bunu sanırım Hyundai başarmıştır yada kendini aşmıştır.
    2. Aracın ses yalıtımının çok başarılı olduğunu ve yalıtım konusunda c4 başarısına kesinlikle mukayese yapılabilir ayrıca yalıtımda başarısı konuşulan golf den de rölantide açık ara önde olduğu kanaatindeyim fakat yol sesi konusunda i30 lastik secimi nedeniyle içeri bir miktar ses almaktadır. Çözümünün de nokian veya michelin bir lastikle giderileceğini düşünüyorum.
    3.Forumlarda yapılan yorumlarda performans düşüklüğü ile ilgili yazılar doğru olduğunu yaptığım testlerde de bende fark ettim ama aslında otomatik şanzımanın törpülemesi ve 1900 devirde başlayan turbo desteğinin bunun nedeni olduğunu açıkça bellidir ama sürüş konforu veya sürüş emniyetini tehlikeye düşürebilecek bir durumun olmadığı kanaatindeyim ben agresif kullanıcıyım makasa gireceğim diyen kullanıcılar için kesinlikle uygun olmayacaktır. diğer taraf dan tork patlaması olmadan kullanım yaratan motor ve şanzıman sanki benzinli araç kullanım hissini oluşturuyor ve sarsıntısız vites geçişleriyle tam otomatik konforunu ve sorunsuzluğu bilmenin rahatlığı ile keyifli bir sürüş izlenimi vermiştir.
    4. Yakıt fazlalığı 6 farklı test aracında yaptığım testlerde hakikaten ortalamanın fazla çıktığını bende tespit etim fakat bunun araçların hiçbirinin 10000 km tamamlamadığını bu elde edilen değerlerin ilk 1000 km sonrasında 10000 km den sonra düşeceğini fakat bunun şehir içinde 7.5 -8 litre gerçeğini değiştirmeyeceğini düşünüyorum. Ama uzun yolda da bu aracın 5-5.5 litre değerlerini görülebileceğini testlerde tespit ettim. Sakin kullanımda (active echo açık) ortalama 90 -100 km hızda 6.3 değerini gördüm araç daha 453 km idi. Not: echo tuşu aracın yüksek viteslere çabuk çıkmasını sağlıyor ve yüksek vites de gitmek için şanzıman normal moda göre daha fazla direniyor. ayrıca enerji ihtiyacına göre klimaya müdahale ediyor.




  • Yeni Ceede benzinlide DCT çift kavramalı şanzımanla Türkiye'ye gelecek.
  • Bence benim tüketimlerim gerçek olan değerler, soğuk motor la sayacı sıfırla 5 dk git parket ile yakıt tüketimi olmaz. bizde ilk bindigimizde 25 leri gösteriyordu sıfırladık. ben yarım saat kllandım benden başka 3 kişi daha vardı araçta. en son ben kullandım yukardaki tüketimde aracı bıraktık.
  • yahu ben test sürüşünda orta trafikte benzinli otomatikde daha düşük tutturdum,(8.5 civarı) sanırım kısa parkur ısınmamış motor ikilisi etkendir, aldım diye söylemiyorum ciddiyim bu araç tutumlu kesinlikle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 14 Nisan 2012; 19:16:25 >
  • bende bunu anlatamıyorum 5 dk ile yakıt tüketimimi ölçülür git 1 gün kirala insan gibi kullan tüketime bak.
  • bu şekilde kısa mesafe sonrası ortaya çıkan ortalama değerin gerçekle uzaktan yakından alakası yoktur arkadaşlar, ben de yeni i30 dizel manuel sahibiyim, aracım daha rodaj aşamasında, şu an görünen ortalama değer resimde görünenin de üstünde 6,8 civarı, bunun zamanla düşeceğini tahmin ediyorum, zira önceki aracım dizel 90hp i20'de de aynısı olmuştu, rodaj süresince devirli kullanmaya gayret ediyorum, zaten motor açılmadı daha, araç devir göstergesi 2'yi gösterdiğinde vites büyütme istiyor, 3'e yaklaştığında ise iki numara büyük vites istiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayti1965

    Aracın ilk çıktığından beri yakından takip ediyorum ve yaptığım dizel otomatik testlerin sonucunu sizlerle paylaşmak istedim.
    1.Yaptığım dış ve iç incelemede gerçekten üzerinde çalışılmış bir araç olduğu belli oluyor. Bu arada çeşitli forumlarda çeşitli markalara benzetildiği gibi bir takım yazılar olsa da günümüzün tüketici bakışı veya satış politikası arz talep için tüm firmalar bir birlerine araçları benzetmektedir bunu olumsuz yorumlamak yerine bu oluşumdan en iyi formatı çıkarmak daha doğru olacaktır ve bunu sanırım Hyundai başarmıştır yada kendini aşmıştır.
    2. Aracın ses yalıtımının çok başarılı olduğunu ve yalıtım konusunda c4 başarısına kesinlikle mukayese yapılabilir ayrıca yalıtımda başarısı konuşulan golf den de rölantide açık ara önde olduğu kanaatindeyim fakat yol sesi konusunda i30 lastik secimi nedeniyle içeri bir miktar ses almaktadır. Çözümünün de nokian veya michelin bir lastikle giderileceğini düşünüyorum.
    3.Forumlarda yapılan yorumlarda performans düşüklüğü ile ilgili yazılar doğru olduğunu yaptığım testlerde de bende fark ettim ama aslında otomatik şanzımanın törpülemesi ve 1900 devirde başlayan turbo desteğinin bunun nedeni olduğunu açıkça bellidir ama sürüş konforu veya sürüş emniyetini tehlikeye düşürebilecek bir durumun olmadığı kanaatindeyim ben agresif kullanıcıyım makasa gireceğim diyen kullanıcılar için kesinlikle uygun olmayacaktır. diğer taraf dan tork patlaması olmadan kullanım yaratan motor ve şanzıman sanki benzinli araç kullanım hissini oluşturuyor ve sarsıntısız vites geçişleriyle tam otomatik konforunu ve sorunsuzluğu bilmenin rahatlığı ile keyifli bir sürüş izlenimi vermiştir.
    4. Yakıt fazlalığı 6 farklı test aracında yaptığım testlerde hakikaten ortalamanın fazla çıktığını bende tespit etim fakat bunun araçların hiçbirinin 10000 km tamamlamadığını bu elde edilen değerlerin ilk 1000 km sonrasında 10000 km den sonra düşeceğini fakat bunun şehir içinde 7.5 -8 litre gerçeğini değiştirmeyeceğini düşünüyorum. Ama uzun yolda da bu aracın 5-5.5 litre değerlerini görülebileceğini testlerde tespit ettim. Sakin kullanımda (active echo açık) ortalama 90 -100 km hızda 6.3 değerini gördüm araç daha 453 km idi. Not: echo tuşu aracın yüksek viteslere çabuk çıkmasını sağlıyor ve yüksek vites de gitmek için şanzıman normal moda göre daha fazla direniyor. ayrıca enerji ihtiyacına göre klimaya müdahale ediyor.


    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Ben de bu bilgileri almaya çalışıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    bende bunu anlatamıyorum 5 dk ile yakıt tüketimimi ölçülür git 1 gün kirala insan gibi kullan tüketime bak.

    Zaten konuyu da bu yüzden açtım, daha uzun kullanabilmiş arkadaşların görüşlerini alabilmek için.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.