Şimdi Ara

Yeni Hyundai i30 1.6 CRDi 128 HP tam otomatik, Hız ve Fren Testi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
8.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

    diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.
  • Vipmail i30 test etmiş beğenmemiş, tamamdır. Nerde i30 konusu orada vip.
  • bu arac 1518 kilo mu?
    duz benzinlisinin agirligi ne?

    bu arada fren mesafeleri normal bence, C segmentinde 1518 kg kac tane arac var ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

    diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



    Uzun süre sorunsuz çalışır bu tam otomatik. Tamam bir kaç litre fazla yakar ama kafan rahat olur. Ve kim ne derse desin hız tutkunu olmayanlar sakin araç kullananlar, sorunsuz araç isteyenler tam otomatik kullanmalı. Bence zaten 1.6 araçlarla hız tutkunuda olunmaz, sadece 1-2 saniyelik farklarla kendinizi kandırırsınız. Hız için 2.0 ve üstü motorlar tercih edilir. Gerisi fakir edebiyatından başka bir şey değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    bu arac 1518 kilo mu?
    duz benzinlisinin agirligi ne?

    bu arada fren mesafeleri normal bence, C segmentinde 1518 kg kac tane arac var ki?

    bir de yeni astra var.
  • BURAYI YIKARLAR
  • Ne zaman i30 konuşulsa hemen Jetta Golf kıyaslaması devreye giriyor.
    Jetta ile I30 neresi benziyor biri up uzun Sedan diğer HB, Golf neyse de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

    diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



    yazdıklarına katılıyorum ama auris 1.4 d4d bence onu ele
    2. olarak 308 ve c4 e-hdi motorlar golf megane ve leon dan daha az yakar motorları daha güçlü hem de start-stop un etkısıyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    bu arac 1518 kilo mu?
    duz benzinlisinin agirligi ne?

    bu arada fren mesafeleri normal bence, C segmentinde 1518 kg kac tane arac var ki?

    bir de yeni astra var.

    Öncelikle yeni astranın dizel 1.3 manuel in ağırlığı 1318/1396 olarak belirtilmiş broşürde. Yeni astranın manueli 0-100 değeri 14.6 saniye tam otomatik olsa 16-17 snyi bulur. Astraya iyi bir dizel şart yazık oluyor o motorla o araca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    BURAYI YIKARLAR


    i30 resmen ezmiş geçmiş jettayı bu değerlerle. Birdefa testteki jetta manuel, i30 ise tam otomatik çift kavramalı bile değil. Fren mesafesindede kumho lastiklerle yine i30, jettayı geçmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Vipmail i30 test etmiş beğenmemiş, tamamdır. Nerde i30 konusu orada vip.


    "Blok" tuşunu kullanınız. Bu sayede mesajlarımı görmemiş olursunuz.

    i30 hakkında her zaman belirtiyorum. Malzeme kalitesi iyi, iç mekan geniş, araç konforlu, yalıtım güzel, donanımı gayet yerinde. Aynı zamanda da direksiyon hissiz, sürüş dinamikleri sportif değil, dizel otomatiği performanslı olduğu hissini vermiyor ve tüketimi yüksek. İster beğenin, ister beğenmeyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

    diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



    yıl olmuş 2012 hala varmı yarı otomatik şanzımana para veren...
  • Bende dahil test eden çoğu arkadaş hızlanma ve fren performansını düşük buluyor. e-otodergi nin hızlanma videolarından çıkan sonuç aşağıda arkadaşlar. Civic benzinli ve sadece otomatik vitesli araçların karşılaştırmasını yaptım. İnş manuel i30 un videosu çıkıncada onu yaparız.


    - - - - i30 CRD - Jetta Tdi - Fluence Dci - Civic
    50 km : 3.4 sn - - 3.95 sn - 3.5 sn - 4.2 sn
    80 km : 7.55 sn -- 8.05 sn - 7.6 sn - 8.2 sn
    100 km: 11.4 sn - 12.1 sn - 11.3 sn - 11.65 sn
    120 km: 16.35sn - 17.7 sn - 16.45sn - 16.75sn
    Fren mesafesi
    50 km : 9.6 m - - 9.8 m - 9.6 m - 9.8 m
    80 km : 24.5 m - 25 m - 24.4 m - 25.3 m
    100 km: 38.6m - 39.8 m- 38.7 m - 39.4 m



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av_avi -- 17 Nisan 2012; 12:10:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Vipmail i30 test etmiş beğenmemiş, tamamdır. Nerde i30 konusu orada vip.


    "Blok" tuşunu kullanınız. Bu sayede mesajlarımı görmemiş olursunuz.

    i30 hakkında her zaman belirtiyorum. Malzeme kalitesi iyi, iç mekan geniş, araç konforlu, yalıtım güzel, donanımı gayet yerinde. Aynı zamanda da direksiyon hissiz, sürüş dinamikleri sportif değil, dizel otomatiği performanslı olduğu hissini vermiyor ve tüketimi yüksek. İster beğenin, ister beğenmeyin...

    Yok i30 u beğeniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore
    i30 resmen ezmiş geçmiş jettayı bu değerlerle. Birdefa testteki jetta manuel, i30 ise tam otomatik çift kavramalı bile değil. Fren mesafesindede kumho lastiklerle yine i30, jettayı geçmiş.

    Sonuçlar aynen dediğim gibi çıkmış. Otomatik i30'un performansı, ekonomi odaklı ve manuel şanzımanlı model olan 105bg'lik Bluemotion'dan daha düşük. Aynı zamanda Golf'ün de fren mesafesi kötü. İtirazları alayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 17 Nisan 2012; 12:03:10 >
  • iyi değerler
  • Ne kadar gereksiz, amaçsız saçma sapan yorumlar bütün gün burda sidik yarıştırmaktan başka bişey yaptığınız yok!

    yahu hyundai size ne veriyor

    vw babanızın oğlumu

    veya x markalar

    kompakt sınıf otomobiller hepsi üç aşağı beş yukarı bir birine benzer (!) beklentiler bellidir bu sınıfta neyin peşindesiniz bu sınıflarda farklı beklentisi olan, performans bekliyen polo gt alır, mito alır, vs bir sürü örnek var, bu sınıfta amaç bellidir, bir çok etkeni ve özelliğini göz önünde bulundurup ortalama fiyatlara sunmaktır... tabiki birinin özellikleri diğerinden üstün, ötekininde ondan üstün olacak dört dörtlük bişey yok! sana uyanı alır paşalar gibi kullanırsın...

    neyin kafasını yaşıyorsunuz?

    neden bir birinize laf sokup kırıyorsunuz?

    şurda oturup iki laf edip bilgi paylaşalım, kimse yoğurdum ekşi demiyor diyemiyor, forum git gide anlamsızlaşıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 17 Nisan 2012; 12:17:37 >




  • hizlanma dertse alirsin hafif accent blue 128ps i, bi map tune edersin, cosagelirsin ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    BURAYI YIKARLAR


    2012 yılında çıkan bir vw nin en fazla 30 metrede durması gerekirdi... nitekim porsche ile aynı gruba mensup bir markada karbon seramik disklerin standart olması beklenirdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    0-100 hızlanması 11.4sn. Bu araç için iyi bir değer. Ama kullanımda bunu hiiiç hissettirmiyor. Dizel de atmosferik gibi devir çevireceksek işimiz var. Motoru tez zamanda kucağımıza alırız.
    .

    Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.