Şimdi Ara

Yeni Hyundai i30 1.6 CRDi 128 HP tam otomatik, Hız ve Fren Testi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
8.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    0-100 hızlanması 11.4sn. Bu araç için iyi bir değer. Ama kullanımda bunu hiiiç hissettirmiyor. Dizel de atmosferik gibi devir çevireceksek işimiz var. Motoru tez zamanda kucağımıza alırız.
    .

    Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

    sallaya cevap vermeye bile değmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N
    ...
    Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

    Siz de beni çocuk mu sanıyorsunuz? i30 test sürüşünde de çok kısa aralıklarda aracı görmek için 4.000rpm üstüne çıktım zaten. Buyrun devir böyle çevrilir...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    0-100 hızlanması 11.4sn. Bu araç için iyi bir değer. Ama kullanımda bunu hiiiç hissettirmiyor. Dizel de atmosferik gibi devir çevireceksek işimiz var. Motoru tez zamanda kucağımıza alırız.
    .

    Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

    +1

    Ayrıyeten şu forumda düşük beygirli dizel araçların turbo devreye girerken verdiği his sebebiyle, kullanıcılarının araçlarının hızlı gittiğini zannedip gaza geldiğinden bahsedilir. Atmosferik gibi olmalı denir. Bu arabada bu durum yok diye eleştirilir.
    Kardeşim ani hızlanma hissi olması mı iyi olmaması mı?




  • Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?

    1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


    Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


    Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.

    rezil rüsva etmiş:D

    arada 23 beygir fazla var dikkatini çekti mi?Ona rağmen performansı kötü bana göre.

    Her zaman kanıtlanıyor chavrolet,kia,hyundai,opel in aktarması zayıf ve performansları motor gücünü yansıtmıyor.

    Rezil rüsva olan o beygir gücüne göre o performansı yakalayanlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?

    1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.

    Hocam 1500 kg değil.Orada ağırlık verisinde sürücü dahil denmiş.BOş ağırlığı değil aracın.
  • Bence iyi diyende abartıyor kötü diyende abartıyor. Bu genelleme burada üzerinde tartışılan bütün markaların bütün modelleri için böyle.
    Bir 0-100 tutturmuşuz gidiyor. Sanki araç kullanmak 0-100'den ibaret. Ara hızlanmaya, yüksek hızlardaki ataklığa kimse bakmıyor. 0-100 kötüyse tukaka oluyor. O zaman markalar yemeyip içmeyip şanzıman oranlarıyla oynayıp 0-100'ü mükemmel araçlar çıkarsınlar. Herkes onları alsın.
    Fren mesafesi gayet yeterli. 2012 Model 320D'nin fren mesafesi 36.8m, C220'nin fren mesafesi 36,9 metre ise C sınıfı standartlarında orta konumda olan bir aracın fren mesafesi 36 metre olması biraz garip olmaz mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?

    1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.

    Hocam 1500 kg değil.Orada ağırlık verisinde sürücü dahil denmiş.BOş ağırlığı değil aracın.

    Doğru söylüyorsunuz, orayı kaçırmışım sanırım.
    Hyundai'nin sitesine baktım şimdi.Test edilen 1350 kg civarlarında (sürücüyle birlikte)

    Bu arada 100-120 hızlanması 5 sn civarı biraz fazla değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilay S. -- 17 Nisan 2012; 15:54:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    ...
    Fren mesafesi gayet yeterli. 2012 Model 320D'nin fren mesafesi 36.8m, C220'nin fren mesafesi 36,9 metre ise C sınıfı standartlarında orta konumda olan bir aracın fren mesafesi 36 metre olması biraz garip olmaz mı?

    Fren mesafesi ile ilgili olarak; '02 yılında üretilmiş C-D sınıfı bir Primera'nın fren mesafesi 36m ise, 10 sene sonra yapılmış C sınıfı araçların kesinlikle bundan kötü olmaması gerektiğini düşünüyorum.

    (TEST LİNKİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 17 Nisan 2012; 16:06:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


    Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.

    rezil rüsva etmiş:D

    arada 23 beygir fazla var dikkatini çekti mi?Ona rağmen performansı kötü bana göre.

    Her zaman kanıtlanıyor chavrolet,kia,hyundai,opel in aktarması zayıf ve performansları motor gücünü yansıtmıyor.

    Rezil rüsva olan o beygir gücüne göre o performansı yakalayanlardır.



    Hocam şöyle bir özet çıkartıyım. Tüm değerler üreticilerin kendi sitelerinden alınmıştır
    --------------------------------------------------------------------------------------------------



    Manuel Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *****************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************

    Hyundai I30(1.6 CRDI) - 128HP - 260NM - 10.9sn - 1365KG
    VW Golf(1.6 TD)-------- 105HP - 250NM - 11.3sn - 1314KG
    Renault Megane(1.5DCI)110HP - 240NM - 11.0sn - 1280KG
    Forf Focus(1.6 TDCI)----115HP - 270NM - 10.9sn - 1344KG

    Otomatik Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *******************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************
    Hyundai I30(1.6CRDI) --- 128HP - 260NM - 11.7sn - 1385kg
    VW GOLF (1.6 TDI)--------105HP - 250NM - 11,2sn - 1337kg
    Renault Megane(1.5 DCI)-110HP - 240NM - 11,9sn - 1308kg



    Otomatik kısmı için karşılaştırmak çok doğru değil zaten ama manuel vites içinde hyundai 128HP lik bir performans sergilemiyor gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


    Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.

    rezil rüsva etmiş:D

    arada 23 beygir fazla var dikkatini çekti mi?Ona rağmen performansı kötü bana göre.

    Her zaman kanıtlanıyor chavrolet,kia,hyundai,opel in aktarması zayıf ve performansları motor gücünü yansıtmıyor.

    Rezil rüsva olan o beygir gücüne göre o performansı yakalayanlardır.



    Hocam şöyle bir özet çıkartıyım. Tüm değerler üreticilerin kendi sitelerinden alınmıştır
    --------------------------------------------------------------------------------------------------



    Manuel Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *****************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************

    Hyundai I30(1.6 CRDI) - 128HP - 260NM - 10.9sn - 1365KG
    VW Golf(1.6 TD)-------- 105HP - 250NM - 11.3sn - 1314KG
    Renault Megane(1.5DCI)110HP - 240NM - 11.0sn - 1280KG
    Forf Focus(1.6 TDCI)----115HP - 270NM - 10.9sn - 1344KG

    Otomatik Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *******************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************
    Hyundai I30(1.6CRDI) --- 128HP - 260NM - 11.7sn - 1385kg
    VW GOLF (1.6 TDI)--------105HP - 250NM - 11,2sn - 1337kg
    Renault Megane(1.5 DCI)-110HP - 240NM - 11,9sn - 1308kg



    Otomatik kısmı için karşılaştırmak çok doğru değil zaten ama manuel vites içinde hyundai 128HP lik bir performans sergilemiyor gibi duruyor.

    Bizde bundan bahsediyoruz.

    Ayrıca hem yakıtı düşünüp dizel alacaksınız hemde o otomatik yüzünden performans ve yakıt dezavantajı yakalayacaksınız.

    i30 gayet başarılı bir araç olmuş fakat otomatikleri bence başarısız.Manuelini alırdım paşa paşa binerdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?

    1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.

    Hocam 1500 kg değil.Orada ağırlık verisinde sürücü dahil denmiş.BOş ağırlığı değil aracın.

    Doğru söylüyorsunuz, orayı kaçırmışım sanırım.
    Hyundai'nin sitesine baktım şimdi.Test edilen 1350 kg civarlarında (sürücüyle birlikte)

    Bu arada 100-120 hızlanması 5 sn civarı biraz fazla değil mi?

    Hocam ben o farkın birazda otomatik yüzünden olduğunu düşünüyorum fakjat 130 hp lik bir araç için kötü evet.




  • hyundai i30 128HP değil 128PS ikisi birbirine eş değil HP karşılığı daha düşük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


    Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.

    rezil rüsva etmiş:D

    arada 23 beygir fazla var dikkatini çekti mi?Ona rağmen performansı kötü bana göre.

    Her zaman kanıtlanıyor chavrolet,kia,hyundai,opel in aktarması zayıf ve performansları motor gücünü yansıtmıyor.

    Rezil rüsva olan o beygir gücüne göre o performansı yakalayanlardır.



    Hocam şöyle bir özet çıkartıyım. Tüm değerler üreticilerin kendi sitelerinden alınmıştır
    --------------------------------------------------------------------------------------------------



    Manuel Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *****************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************

    Hyundai I30(1.6 CRDI) - 128HP - 260NM - 10.9sn - 1365KG
    VW Golf(1.6 TD)-------- 105HP - 250NM - 11.3sn - 1314KG
    Renault Megane(1.5DCI)110HP - 240NM - 11.0sn - 1280KG
    Forf Focus(1.6 TDCI)----115HP - 270NM - 10.9sn - 1344KG

    Otomatik Vites Seçeneği İçin Bakalım
    *******************************
    Araç Modeli - Beygir Gücü- Tork - 0-100 Hızlanma - Boş Ağırlık
    ****************************************************
    Hyundai I30(1.6CRDI) --- 128HP - 260NM - 11.7sn - 1385kg
    VW GOLF (1.6 TDI)--------105HP - 250NM - 11,2sn - 1337kg
    Renault Megane(1.5 DCI)-110HP - 240NM - 11,9sn - 1308kg



    Otomatik kısmı için karşılaştırmak çok doğru değil zaten ama manuel vites içinde hyundai 128HP lik bir performans sergilemiyor gibi duruyor.

    Bizde bundan bahsediyoruz.

    Ayrıca hem yakıtı düşünüp dizel alacaksınız hemde o otomatik yüzünden performans ve yakıt dezavantajı yakalayacaksınız.

    i30 gayet başarılı bir araç olmuş fakat otomatikleri bence başarısız.Manuelini alırdım paşa paşa binerdim

    Hocam bana manuel olanın verileride pek iç açıcı gelmiyor. Yani 128hp gücündeki bir aracın 0-100 hızlanması 11 saniye olmamalı düşünüyorum. Fiat Bravo 120hp 0-100 değeri 10.5sn, yine 1.6dci 130hp Megane3'ün 0-100 değeri 9.8sn. Evet i30 mevcut rakiplerinden yavaş bir araç değil ama hızlı bir araçta değil. İnsan 128hp görünce başka şeyler bekliyor.




  • Ne bekliyor 6,7sn mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 17 Nisan 2012; 18:20:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Ne bekliyor 6,7sn mi?

    En azından bir fiat bravo performansı bekliyor. Bravo 120hp motorun 0-100 hızlanması 10.5 saniye. 8 hp daha güçlü motorla 10.9 saniye iyi bir değer mi yani? Aynı değeri ford focus 115hp motorla yakalıyor. Yine i30'dan sadece 2 hp güçlü olan megane 1.6 dci 9.8 saniye, 18hp güçsüz olan 1.5dci ise 11 saniye(yanlızca 0.1 saniye fark) 0-100 değerine sahip.
  • Bu aracı alacak kadar param yok da ha olsa da almam... Yine bir sürü aracı öven çıkıyor da alacak kaç kişi var ? C sınıfı bir araç ve fiyata bakın...
  • Mobilden girenleri de düsünelim. Alıntı dolmus sayfa.

    Bir de 2. Videoda ki 0 200 de sanki araba çok yavaş hızlanıyor gibi geldi. Sizce de öyle mi ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.