Şimdi Ara

====Yeni Honda City Bölümü====Ana Başlık====buradan devam (452. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.903
Cevap
57
Favori
1.142.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serokas

    Merhabalar Arkadaşlar,
    City Comfort 2006 Mart kullanıcısı olarak,
    Geçenlerde Hindistan seyahatim oldu.
    Delhi de başlayan seyahatim City konusunda baya sürpriz yaptı.
    Trafikteki yeni arabaların Yüzde yetmişi Honda city.
    Kızılaymı dağıtıyor diye klasik espri konusu oldu.
    Oralarda city piyasası çok hareketli:)
    Fiyatlar son derece uygun.
    Bizden alınan araba vergilerinin fazlalığı geliyor hemen akla..
    Bu haksızlık ne zaman biter bilinmez.
    Yeni City orada piyasaya hemen girmiş.
    Yalnız civicle arasındaki fiyat farkı bizdeki kadar açık mı onu öğrenemedim.
    Yeni city bizdeki fiyat politikası ile önceki hedef müşteri kitlesini ıskalar gibime geliyor.
    Yeni citynin tipi daha estetik olmuş.İçi de daha fazla işçilik ve teknoloji görmüş.
    Ama fiyatına göre değer mi orası tartışılır.
    Araç ithal gelince fiyat farkı artmış ister istemez.
    Her şeye rağmen emektar city hala tatminkar benim için.
    İçi-bej-,sürüşü,müzik sistemi hala hoşuma gidiyor.
    Paramızın hakkını aldık diye düşünüyorum.
    Herkese hayırlı günler dilerim,sevgilerimle.



    benim aracımda 2006 mart çıkışlı. ve şu an 60bin km de .
    bu araç için benim sloganım " Bu fiyata alınabilecek En İyi Araç , CİTY "
    _____________________________




  • arkadaşlar bu ötv indirimi ne kadar bilen varmı şimdi 35 bin tl lik yeni city kaç para olacak.
    ayrıca bu indirim ikinci el otoları nasıl etkiler.
    _____________________________
  • şimdi city malezya'da veya endonezya'da yapılıyorsa daha ucuz olması gerekmez mi? mesela jazz'dan?

    honda bu iki arabayı sözgelimi italya'da piyasaya sunsa fiyatlandırma nasıl olurdu? (bence jazz daha pahalı olurdu)

    "türkiye'de sedan daha çok tutuyor, maliyeti daha düşük bile olsa buna iyice fiyatı geçirelim" dediler mi?

    "önce zam yapalım zaten ötv indirimi gelince de onu kendi cebimize atarız" demiş olabilirler mi?

    bu kadar milleti enayi durumuna koyduktan sonra bu araba bu fiyata satılırsa adamlar haklı çıkmaz mı?

    bence city, jazz'dan daha ucuz yani 28-29 gibi satılmalıydı. ötv indirimiyle 24'e gelmeli. daha fazlası sadece ayıp oluyor.
    _____________________________
    Celeron 600, 128 mb ram, tümleşik ekran kartı
    Pejo 504 GL, 1973 model (baba yadigarı)
    Nokia 3210 cep tel (arada tutukluk yapıyor, tutukluk yapmadığında da kontorüm olmuyor)
  • en full modeli 37 idi heralde 33 filan olur...
    _____________________________
  • Honda Türkiye, ÖTV indirimi sebebebiyle fiyatları bile hâlâ güncelleyemedi. Herhalde gücüne gidiyor fiyatları düşürmek. Klimalı Accent Era bile 17'ye düştü. Linea 24, Lancer 28, Albea 16, Symbol 20, Focus 30, Corolla 33,Astra sedan 29, Cordoba 25'ten başlayan fiyatlarla... City de 32'den 28'e düşsün hadi...Kim alır Yeni City'i...
    _____________________________
    HONDA CITY ELITE GÜMÜŞ GRİ
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnRe -- 7 Nisan 2011; 21:07:25 >
    _____________________________
    MK VII TSI
  • Telecaster_52 kardeş hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Resimlerini de en kısa sürede bekleriz...
    _____________________________
    HONDA CITY ELITE GÜMÜŞ GRİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hkanat

    merhaba
    2nci el 10.000 km de 2008 model city comfort aldım herseyi orjinal hali ile duruyor ,

    ilk yapmam gerekenler ve arac hakkında bildiğiniz ve benim bilmediğim (ki hiç bir şey bilmiyorum ) öneri yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum,




    kullanma kılavuzunda araç hakkındaki hemen hemen her şeye ulaşabilirsin...

    ayrıca myhondacity.com adresinden de her türlü soruna cvp bulabilirsin....

    saygılarımla....
    _____________________________
    Hangi istiklal vardır ki ecnebilerin nasihatleriyle, ecnebilerin planlarıyla yükselebilsin!!!Tarih böyle bir hadiseyi kaydetmemiştir. M.Kemal ATATÜRK
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hkanat

    merhaba
    2nci el 10.000 km de 2008 model city comfort aldım herseyi orjinal hali ile duruyor ,

    ilk yapmam gerekenler ve arac hakkında bildiğiniz ve benim bilmediğim (ki hiç bir şey bilmiyorum ) öneri yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum,







    hayırlı olsun gule gule kullan kaca alın acaba??*
    _____________________________
  • selamlar,

    Honda City 1.4ES ile Toyota CorolaComfort 1.4D-4D arasında kaldım.

    Honda city ==> 30.246 TL
    Toyota ==>35000 TL

    Honda da artı olarak
    1)otomatik klima
    2)Hız sabitleyici
    3) 16" alışımlı jant var.

    Toyota da ise dizel motor.

    Oturdum hesapladım.100,000 KM yol yapıldığında yakıta verilen para şöyle:
    HONDA şehir içinde:22000TL
    Toyota şehir içinde:17000TL

    Aradaki fark 5000TL.

    Birde tabi benzili aracın masrafı daha az.Ama ne kadaar az olduğunu bilmiyorum.Biliyorsanız yorumlarınızı beklerim.

    Siz ne dersiniz?
    Sizce hangisi daha mantıklı olur?
    _____________________________
  • Arkadaşlar,

    tesadüf eseri rastladığım Honda City yeni kasaya hayran olup 2 gün içinde aldım.
    Yaşasın ÖTV indirimi.
    27,920 TL yi 1 hafta önce ödedim, arabamı dün aldım, bugün fiyatı
    29,800 TL oldu.

    Allah kazasız sürüşler nasib etsin. Umarım ilk sıfır arabam beni üzmez.

    Selamlar,
    _____________________________
  • Lütfen yeni City'lerinizin resimlerini koyar mısınız? Şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin...
    _____________________________
    HONDA CITY ELITE GÜMÜŞ GRİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: minicikdev

    selamlar,

    Honda City 1.4ES ile Toyota CorolaComfort 1.4D-4D arasında kaldım.

    Honda city ==> 30.246 TL
    Toyota ==>35000 TL

    Honda da artı olarak
    1)otomatik klima
    2)Hız sabitleyici
    3) 16" alışımlı jant var.

    Toyota da ise dizel motor.

    Oturdum hesapladım.100,000 KM yol yapıldığında yakıta verilen para şöyle:
    HONDA şehir içinde:22000TL
    Toyota şehir içinde:17000TL

    Aradaki fark 5000TL.

    Birde tabi benzili aracın masrafı daha az.Ama ne kadaar az olduğunu bilmiyorum.Biliyorsanız yorumlarınızı beklerim.

    Siz ne dersiniz?
    Sizce hangisi daha mantıklı olur?







    Ben olsam tercihimi corolladan yana kullanırdım nede olsa segment farkı var ama tabı ben hız sabıtlemeden araba suremem dıyorsan o ayrı:Dayrıca corolla sınıfında cok satan bır araba gercı araba yı almdan 2. el pıyasasını dusunmek bıraz ters ama daha yenı alıryorsun almadan satmayı dusunuyorsun:d ayrıca corollonun daha sessız oldugunu dusunuyorum bence sessızlık onemlı bı konu bunları goz onumde bulundurursam corollo alırdım tercıh senınn sımdıden gule gule kullan cıty corolla veya baska bırsey
    _____________________________




  • corolla adıyla öne çıkıyor ama donanım ve motor olarak kıyasla derim...

    üst segmenti alt segmente göre farkı azalıyor...

    alacağın corolla 1.4 ise city de aynı...

    bence donanımı ve motoru kıyasla ayrıca test sürüşüne katıl kendin içine hangisi siniyorssa onu al...

    saygılarımla...
    _____________________________
    Hangi istiklal vardır ki ecnebilerin nasihatleriyle, ecnebilerin planlarıyla yükselebilsin!!!Tarih böyle bir hadiseyi kaydetmemiştir. M.Kemal ATATÜRK
  • sevgili arkadaşlar.
    yeni honda City değişmemiş,Başkalaşım geçirmiş ,devrim geçirmiş.

    deneme sürüşünde sürüş konforu 10 numara, ayrıca hiç ses yok,gürültü yok.iyi yalıtılmış.
    fazla düşünmedim ve aldım .donanımı zaten dolu dolu.29.800 Tl bu arabaya verilir mi ? verilir.
    inşallah zevkli sürüş deneyimimi artık kendi aracımla yaşarım.
    _____________________________
  • hayrılı olsun...

    güle güle kullanın...
    _____________________________
    Hangi istiklal vardır ki ecnebilerin nasihatleriyle, ecnebilerin planlarıyla yükselebilsin!!!Tarih böyle bir hadiseyi kaydetmemiştir. M.Kemal ATATÜRK
  • sağolun.
    teşekkürler
    _____________________________
  • arkadaşlar bi sorum olacak 2008 model city elit otomatik 30 000 km olan boya çizik olmayan bir araç almak üzerreyim.
    21 000 ytl eder mi?
    gönül ister ki yeni kasasını alalım ama 28 den başlıyo.
    Bu fiyat nasıl ? Hondacıların arasına katılmak istiyorum..
    Mutlaka önerilerinizi bekliyorum...
    Saygılar...
    _____________________________
    NEŞV-Ü NEMA BULAMAZ DÜŞMEYİNCE HAKE NEBAT,
    MÜTEVAZI OLANI RAHMET-İ RAHMAN BÜYÜTÜR...
  • arkadaşlar bi sorum olacak 2008 model city elit otomatik 30 000 km olan boya çizik olmayan bir araç almak üzerreyim.
    21 000 ytl eder mi?
    gönül ister ki yeni kasasını alalım ama 28 den başlıyo.
    Bu fiyat nasıl ? Hondacıların arasına katılmak istiyorum..
    Mutlaka önerilerinizi bekliyorum...
    Saygılar...
    _____________________________
    NEŞV-Ü NEMA BULAMAZ DÜŞMEYİNCE HAKE NEBAT,
    MÜTEVAZI OLANI RAHMET-İ RAHMAN BÜYÜTÜR...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cideliöğretmen

    arkadaşlar bi sorum olacak 2008 model city elit otomatik 30 000 km olan boya çizik olmayan bir araç almak üzerreyim.
    21 000 ytl eder mi?
    gönül ister ki yeni kasasını alalım ama 28 den başlıyo.
    Bu fiyat nasıl ? Hondacıların arasına katılmak istiyorum..
    Mutlaka önerilerinizi bekliyorum...
    Saygılar...


    Eder...

    Elite otomatik 30.000 TL idi...
    Bende de var ondan, 21'e vermem mesela.
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.