Şimdi Ara

Yeni Giulietta Giulia temelli olacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alfa'nın satışlarında önemli bir rol üstlenen giulietta modeli 2017 yılı itibariyla yenileniyor.Aracın giulia temelli olması mevcut D segment sedanın kısaltılmış platformunda üretileceği,ve arkadan itişli olacağı öngörülüyor.Yeni giulietta giulia'yı andıran bir tasarıma sahip olacak ki,bu da bugüne kadar segmentinde tasarım manasında fark yaratan aracın bu özelliğini koruyacağı anlamını taşıyor.Giulietta ile ilgili bir diğer yenilik de aracın mevcut motorların yanında artık m135i gibi güçlü hatch araçlara rakip özelliği taşıyacak 300 beygirin üzerindeki bir motorla gelecek olması.Bunun da cloverleaf olarak adlandırılması bekleniyor.
    Aracın iç mekanının giulia modelinden esintiler taşıyacağı da sızan bilgiler arasında.
     Yeni Giulietta Giulia temelli olacak
     Yeni Giulietta Giulia temelli olacak







  • 1 serisinin yerini alacak demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş olursa gerçekten güzel olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat yaptığı için kötü bence.


    Keşke vw nin olsa golf leon karışımı olup daha özgün klas tok kapı sesli olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • temsili tasarım muazzam.

    fiyat önemli alfaya bakış açısı ülkemizde malum. öyle 100.000 liraya falan satması hayal.
  • Alfa duy sesimizi. O direksiyonu kucult artık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation

    Fiat yaptığı için kötü bence.


    Keşke vw nin olsa golf leon karışımı olup daha özgün klas tok kapı sesli olurdu.

    Arabayı alfa yapıyor fiat değil,şu anki giulietta ders verir vag modellerine özgünlükte de sportiflikte de.bir konuyu da trollemeyin yahu.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Audiyi seatın vidalarına kadar vw yaparken alfanın sahibi fiat hiç bişey yapmıyor uzaktan izliyor öyle bostan korkuluğu işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation

    Fiat yaptığı için kötü bence.


    Keşke vw nin olsa golf leon karışımı olup daha özgün klas tok kapı sesli olurdu.

    Arabayı alfa yapıyor fiat değil,şu anki giulietta ders verir vag modellerine özgünlükte de sportiflikte de.bir konuyu da trollemeyin yahu.

    Mevcut giuletta fazlasiyla Bravo ile ortak yönü olan,kalite ve işçilik sorunlari çok fazla olan bir araba. Yenisinde Fiatdan punto ve bravodan alinma parçalar olmazsa mutlaka daha iyi olacaktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation

    Fiat yaptığı için kötü bence.


    Keşke vw nin olsa golf leon karışımı olup daha özgün klas tok kapı sesli olurdu.

    Arabayı alfa yapıyor fiat değil,şu anki giulietta ders verir vag modellerine özgünlükte de sportiflikte de.bir konuyu da trollemeyin yahu.

    Mevcut giuletta fazlasiyla Bravo ile ortak yönü olan,kalite ve işçilik sorunlari çok fazla olan bir araba. Yenisinde Fiatdan punto ve bravodan alinma parçalar olmazsa mutlaka daha iyi olacaktir..

    Giuliettayı kaç kere kullandın yada içine oturdun mu kalite işçilik sorunu olduğunu çözdün şahinin içine oturup şahini fiat diye bekirlediysen haklısın :)


    Ona bakılırsa seat skoda audi vw den ayrılsa daha kaliteli olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keske boyle gelse..

    147'i animsatti bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 Mjet ile daha da muazzam olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Mevcut giuletta fazlasiyla Bravo ile ortak yönü olan,kalite ve işçilik sorunlari çok fazla olan bir araba. Yenisinde Fiatdan punto ve bravodan alinma parçalar olmazsa mutlaka daha iyi olacaktir..

    ortak parça kullanımı kalite ve işçilik sorunu yaratmaz.Giuliettayı yıllarca kullanan ve tık trim sesi duymayan kullanıcılar mevcut ki bu da aracın kalitesini gösterir.Giulietta'nın eksik kaldığı bölüm direksiyon plastiğiydi düzelttiler,kokpitte de birkaç yerde ufak tefek sert malzemeler var.Özellikle ön konsol konusunda çok olumlu eleştiriler alıyor giu,hele ki almanlardan 20 30 bin tl ucuza satıldığı düşünülürse.Şu an 100 bin tl ye alacağınız dolu bir giu kendisinden 10 20 bin aralığında pahalıya satılan boşline bir almanın yedi kere içinden geçer.Heleki bu alman renault A serisiyse
    Diğer vatandaş;
    fiat bünyesinde olan markalarla ilgilenmez,kendi işine bakar.Zaten öyle olması gerekir.Alfa gerekli gördüğü parçayı grup bünyesindeki diğer markalardan tedarik eder hepsi bu.Yeni giuliadaki 510ps lik motorun da kimin olduğunu söylememe gerek yok herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 19 Ağustos 2016; 13:14:24 >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Kimin olduğu tamam ama bunu sağlayan kim?

    insanlar öyle konuşuyor ki sanki audi vw de olmasa battı bitti hepsi %100 vw ne bağlı ama alfa maserati fiatın dışında haraket ediyor, audi, seat, skoda vw ne ne kadar bağlıysa alfa, maseratide fiata o kadar bağlı.

    Kapanmış maseratiyi kim diriltti?

    Şu milletin fiatı hala şahin doğan sanması cidden çok komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bak değerli kardeşim,sen şirket patronluğuyla ortak üretim arasındaki farkı çözememişin.Bugün Volvo nun patronu çinli,ama araçlar VOLVO.
    Bugün audi'nin patronu vw,ama araçlar AUDI
    seat skoda dersen apayrı bir dünya çünkü onlar vw ile aynı segmentte araç üretiyor.
    Ha parça alır,motor alır,o ayrı mesele.Önemli olan içine bindiğinde ne hissettiğindir.
    Hoş zaten maserati ferrari ve fiat birbirlerinden çok ayrı kategoride araçlar,Alfa romeo da öyle.
    Patron markayı yönetir,markaya karışmaz bunu anlatmaya çalışıyorum sana.
    Amacım fiat 'ı aşağılamak değil,ki saygı da duyarım kendilerine.
  • Bu aracı 100.000 altına beklemek iyimser olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel kasanın ön tasarımından sonra bu nedir abi ya ?

    Muhteşem bir şey olmuş gerçekten ve arkadan itiş ? Muazzam muhteşem manyak bir şey olmuş valla . Görmek istediğimiz Alfa işte bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation

    Fiat yaptığı için kötü bence.


    Keşke vw nin olsa golf leon karışımı olup daha özgün klas tok kapı sesli olurdu.

    Arabayı alfa yapıyor fiat değil,şu anki giulietta ders verir vag modellerine özgünlükte de sportiflikte de.bir konuyu da trollemeyin yahu.

    Mevcut giuletta fazlasiyla Bravo ile ortak yönü olan,kalite ve işçilik sorunlari çok fazla olan bir araba. Yenisinde Fiatdan punto ve bravodan alinma parçalar olmazsa mutlaka daha iyi olacaktir..

    Giuliettayı kaç kere kullandın yada içine oturdun mu kalite işçilik sorunu olduğunu çözdün şahinin içine oturup şahini fiat diye bekirlediysen haklısın :)


    Ona bakılırsa seat skoda audi vw den ayrılsa daha kaliteli olur?

    Giulettayı kaçkere kullandın,içine oturdunmu dedi adam bana ya Yahu görende ülkede tek tük olan ferrari modellerinden biri filan zannedecek bahsettiğin arabayı. Giuletta dediğin araba ele ayğa düşmüş bi araba.. Koç un rent a car firmalarında kullanılıyo satılmıyo diye adamlar ellerinde patlayan GİU leri avis budget a aktardılar.. Gittiğim yerlerin Havaalanından kiralayıp kullandığımda oldu onuda geçtim kuzenim Türkiyede ilk Giuletta alan kişilerden biri hatta youtube da en çok izlenilen giu inceleme videosunun da sahibi..

    Boşuna tartışmayalım. Herkes neyin ne olduğunu biliyor. Mevcut Giuletta , Bravodan toplanma iç mekanı ve bolca kalite sorunuyla,trim sesleriyle dolu bir araba. Yenisi İnşallah öyle olmaz dedim, olacağını da sanmıyorum Alfa bu konudan ders çıkartmıştır diye düşünüyorum. En azından platform konusunda Giulia temelli olacak olması önemli bir adım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 19 Ağustos 2016; 13:47:29 >




  • 1 serisinin önden çekişi geçeceği düşünülürse, arkadan itişli olarak piyasaya sürülmesi durumunda pazardan pay alır diye düşünüyorum. Eğer güncel kasanın yaşadığı birkaç basit iç mekan hatası(ya da eksikliği mi desem) de giderilirse üstüne, o zaman C hatchback kategorisinde ön plana çıkar.
  • Neymiş efendim Megane 4 şöyle yakışıklıymış, i30 böyle yakışıklıymış Tasarım böyle yapılır. Eğer bu tasarımla gelirse mevcut gui satışlarını katlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.