Şimdi Ara

Yeni Ford Focus Auto Bild Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • acr (4 mesaj) zeytinkoy (2 mesaj) zotacing (2 mesaj) manisa_tr (1 mesaj) AO (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2978 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Auto Bild'den özet tercüme;

    1.0EB 125 PS motor bu kasada sessiz, genelde trafiğe karışmak için yeterli ama biraz devirli kullanınca daha keyifli oluyor, 180-190 km/h civarında biraz zorlanabiliyor.

    100 km yolda 6,5L/100km tüketimiş ki bu iyi bir değer.

    Şanzıman kısa yollu, kolay geçiyor, kullanımı keyif veriyor.

    En keyfili yanı ise süspansiyonu ve direksiyonu. Süspansiyon tatlı sert ayarlı (Benim eklemem: ST Line olduğunu unutmayalım), bu da sürüş dinamiklerini çok keyifli hale geitiryor. Aracın boyu 4,38 m ve bu haliyle Golf'ten 12 cm uzun olmasına rağmen adeta bir Fiesta kıvraklığı ile sürülebiliyor. Bu büyük bir başarı ve bu benim için "Sport Ford". Özellikle bağımsız arka süspansiyon ve standart sunulan sürüş ayarı tercihleri ile sürüş daha da keyifli hale geliyor (benim eklemem: Çok reklam koktu).

    Panoramik tavan içerisini ışıklı ve ferah gösteriyor.

    Boyum 1,80 ve bu halimle hem önde hem de arkada çok rahat ederek oturabiliyorum. Mesai arkadaşım 1,95 boyunda o bile sığmada sorun yaşamayacaktır.

    Beş noktayı pek beğendim:
    1) Küçük motora rağmen çift egzoz çıkışı,
    2) Kapı koruyucu mekanizma,
    3) Büyük ön panjur ile gösterişli ön tasarım,
    4) Biniş biraz alçalan tavan nedeniyle zor olsa da arka koltuklardaki bacak mesafesi,
    5) Derli toplu, düzenli, ergonomik ve kaliteli işçilik ile oluşturulmuş kokpit.

    **(alıntıdır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 13:0:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor.

    Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu.

    8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil.

    Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor.
    Reklam kokusu? Ford'un reklama ihtiyacı mı var? Avrupa'da İngiltere'de falan en çok satan marka neredeyse.

    Fiesta gibi Focus'da segmentinin üzerine çıktı, öyle görünüyor.

    Türkiye fiyatlarını konuşmaya gerek yok, vignale paket 300.000TL'yi geçer, getirmezler o yüzden. Fiesta Vignale bile getirilmiyor fiyatı tepki çeker diye.
  • Yarbay
    2538 Mesaj
    1.5 ecoboost 8 ileri at stline alınası ancak güzel ülkemin durumu belli

    edit : dizel otomatik incelemesiymiş bu da , teknik veriler ve motor seçeneklerini açıklamada belirtmişler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryin -- 26 Ekim 2018; 3:11:34 >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Aracın onu çok güzel, o on tasarıma bakınca arka tasarım olmamis.



    Tasarımcısı arka için pek ugrasmamis. Yeter yoruldum i30 gibi yapayım demiş gibi .



    ST line yandan ve önden harika duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9541 Mesaj
    Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor.

    Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu.

    8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil.

    Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor.




  • Yarbay
    5094 Mesaj
    Bu da Anna'nın focus testi (ingilizce)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 26 Ekim 2018; 9:53:19 >
    |
    |
  • Yarbay
    6723 Mesaj
    verin şu aracı Alaatin61'e de adam gibi incelesin.
    |
    |
  • Yarbay
    3237 Mesaj
    HB hiç önemi yok TR de satacağı üç beş tane. Mühim olan Sedan nasıl onun bir doğru düzgün testini alabilsek.
    |
    |
  • Yarbay
    2978 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aslında tam olarak doğru değil hocam. Motorlardan bağımsız olarak tüm station wagon modelleri ile vignale ve active crossover versiyonları yeni nesil bağımsız (SLA) süspansiyon olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zeytinkoy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    22196 Mesaj
    Reklam kokusu? Ford'un reklama ihtiyacı mı var? Avrupa'da İngiltere'de falan en çok satan marka neredeyse.

    Fiesta gibi Focus'da segmentinin üzerine çıktı, öyle görünüyor.

    Türkiye fiyatlarını konuşmaya gerek yok, vignale paket 300.000TL'yi geçer, getirmezler o yüzden. Fiesta Vignale bile getirilmiyor fiyatı tepki çeker diye.
  • Yarbay
    22196 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor.

    Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu.

    8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil.

    Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor.
    Paketlere göre değişmesi lazım torsiyon olayının. Zaten tam torsiyon değil sistem, geliştirilmiş bir sistem ama ST-Line pakette bağımsız seçeneği var diye biliyorum motor çeşitleriyle alakalı değil, kasa ve paketler ile alakalı. SW'lerin hepsinde bağımsız olacaktı galiba.




  • Yarbay
    9541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Paketlere göre değişmesi lazım torsiyon olayının. Zaten tam torsiyon değil sistem, geliştirilmiş bir sistem ama ST-Line pakette bağımsız seçeneği var diye biliyorum motor çeşitleriyle alakalı değil, kasa ve paketler ile alakalı. SW'lerin hepsinde bağımsız olacaktı galiba.

    Alıntıları Göster
    Tam emin değilim ama araştırdığım kadarı ile şöyle:

    ST-Line'ların hepsi bağımsız

    SW'lerin hepi bağımsız

    1.0EB, 1.5tdci torsiyon (ST-Line, SW hariç)

    1.5EB'lerin hepsi bağımsız




  • Yarbay
    2978 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Başka bir siteden tecrübesine güvendiğim "focus tutkunu" bir abinin tercümesi. Bende çok katılmıyorum yoruma ama alıntı olduğu için dokunmadım. Ama şuda var ki başta vw olmak üzere hemen her markanın dergilere bu tarz reklam verdiği yada daha doğru bir ifadeyle dergileri desteklediği bilinen bir gerçek. Editörlerde buna istinaden reklamsal abartılara kaçmış olabilirler. Bekleyip göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 15:59:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2013 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Tam emin değilim ama araştırdığım kadarı ile şöyle:

    ST-Line'ların hepsi bağımsız

    SW'lerin hepi bağımsız

    1.0EB, 1.5tdci torsiyon (ST-Line, SW hariç)

    1.5EB'lerin hepsi bağımsız

    Alıntıları Göster
    St-line, vignale serisi ve SW karoser multilink süspansiyon. Öteki donanım ve karoserlerde 1.0EB ve 1.5 tdci motorlar hariç multilink süspansiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.