Şimdi Ara

Yeni Focus 1.0 Ecoboost 125 bg (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
441
Cevap
12
Favori
150.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son zamanlarda yağ alan var mı? Fiyatlar ne durumda acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarda özel veya yetkili serviste bakım yaptıran varsa fiyat verebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben liqui Moly 5w20 yağ aldım. Satış Fiyatı 299 liraydı. LM 5w20 link
    Ayrıca bosch marka filtre seti aldım. Onun da fiyatı 155 liraydı. Filtre Seti link

    Açıkçası bu fiyatlardan sonra yetkili servisten fiyat almaya korktum.




  • aynen yetkili servise gittim 6. bakıma %30 indirimle 1000 tl ödedim. bosch servise kendi yağımla gitsem 600 e mal olacaktı
    ama servise gitmektede fayda var arada, çünkü tüm 1.6 ve 1.0 ecoboostlarda geri çağırma var ama malum servisler kimseyi çağırmaz nasıl olsa periyodik bakımda gelirler diye..

    en kısa zamanda servise gidin bizim araçların baskı balata kontrolü varmış deyin.. eğer sorun çıkarsa ücretsiz baskı balata değişimi yapılıyor.. inşallah çıkmaz ama çıkarsada bedavadan 1500-2000 tl lik işlemi yaptırmış olursunuz bir 80-100.000 km daha rahat binersiniz.

    ** bazı araçlarda baskı balata sürtünmeden parça ortaya çıkarıp şanzımana kaçırıp şanzımanın arızalanmasına sebep oluyormuş.
    araca yazılım yüklüyorlar, çalıştırıyorlar, el freni çekip vitesi 4 e takıp yavaşça debriyajdan ayak çekip motor stop edecek hale mi geliyor yoksa kaçırıp dönüyor mu yazılımla kontrolü yapılıyor. kaçırırsa değişim.
    servis c-max 1.0 da değişim yapıldı dedi, bir de 100 bini geçmiş bir arkadaşın ki değişti daha geçen hafta.. aslında piyango vurdu, 100k yı geçen hemen her araç baskı balata değişim ister zaten :)

    sizin aracınızda geri çağırma olup olmadığını anlamanız için
    http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

    vın girişine aracınızın şase no yu girin



    ** yağa gelince castrol 5w-20 yağı piyasaya sundu haberiniz olsun..
    izmir merkezli er-ol oto ford tedarikçisi fmy 5w-20 yağı 230-270 civarına veriyor. serviste indirimsiz 690+kdv :D aradım ford u altın tozu mu var içinde dedim.. sizlerde mesaj bırakın yağ fiyatı inmezse garanti sonrası bakımları dışarda yaptıracağız deyin. kamuoyu oluşmalı. 600 dış servise vereceğime 800 ford a veririm ama 1000 vermem.. ilk alanların ise henüz tam indirimi olmadığı için 1300-1500 gibi fiyatlar bekliyor

    http://www.erolotomotiv.com/Giris.aspx


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 23 Aralık 2018; 14:18:45 >




  • Selamlar.. 1.0 ecoboost focus hb aracım var. Buji lerle ilgili bilgi taraması yaparken bu geri çağırma olayıyla karşılaştım sizlerin sayesinde. Aracım 85 bin km'de.. Yaklaşık 5-6 bin km dir debriyajdan gelen bir ses ve kaçırma hissi oluyordu.Ha bugün ha yarın yaptıralım derken böyle bir geri çağırma iyi oldu :) İzmir'de yaşıyorum hemen Otokoç'u aradım randevu için. Önce yazılım ile bakacaklarını söylediler. belirlenmiş tarih aralıklarındaki her araçta illa sorun var diye bir şeyin de olmadığını söylediler ki bu beni biraz düşündürdü. Yazılımla çözülmezse parça değişimi yapacaklarını belirttiler ve 29 ocak a randevu verdiler. Bakalım merakla bekliyorum umarım değişim yaparlar.
  • İlk kez buhun yolda gordum tasarimi guzel ve buyumus gibi mondeo gibi genis gozukuyor. D sinifi sandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    aynen yetkili servise gittim 6. bakıma %30 indirimle 1000 tl ödedim. bosch servise kendi yağımla gitsem 600 e mal olacaktı
    ama servise gitmektede fayda var arada, çünkü tüm 1.6 ve 1.0 ecoboostlarda geri çağırma var ama malum servisler kimseyi çağırmaz nasıl olsa periyodik bakımda gelirler diye..

    en kısa zamanda servise gidin bizim araçların baskı balata kontrolü varmış deyin.. eğer sorun çıkarsa ücretsiz baskı balata değişimi yapılıyor.. inşallah çıkmaz ama çıkarsada bedavadan 1500-2000 tl lik işlemi yaptırmış olursunuz bir 80-100.000 km daha rahat binersiniz.

    ** bazı araçlarda baskı balata sürtünmeden parça ortaya çıkarıp şanzımana kaçırıp şanzımanın arızalanmasına sebep oluyormuş.
    araca yazılım yüklüyorlar, çalıştırıyorlar, el freni çekip vitesi 4 e takıp yavaşça debriyajdan ayak çekip motor stop edecek hale mi geliyor yoksa kaçırıp dönüyor mu yazılımla kontrolü yapılıyor. kaçırırsa değişim.
    servis c-max 1.0 da değişim yapıldı dedi, bir de 100 bini geçmiş bir arkadaşın ki değişti daha geçen hafta.. aslında piyango vurdu, 100k yı geçen hemen her araç baskı balata değişim ister zaten :)

    sizin aracınızda geri çağırma olup olmadığını anlamanız için
    http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

    vın girişine aracınızın şase no yu girin



    ** yağa gelince castrol 5w-20 yağı piyasaya sundu haberiniz olsun..
    izmir merkezli er-ol oto ford tedarikçisi fmy 5w-20 yağı 230-270 civarına veriyor. serviste indirimsiz 690+kdv :D aradım ford u altın tozu mu var içinde dedim.. sizlerde mesaj bırakın yağ fiyatı inmezse garanti sonrası bakımları dışarda yaptıracağız deyin. kamuoyu oluşmalı. 600 dış servise vereceğime 800 ford a veririm ama 1000 vermem.. ilk alanların ise henüz tam indirimi olmadığı için 1300-1500 gibi fiyatlar bekliyor

    http://www.erolotomotiv.com/Giris.aspx


    .
    Şase no sorgulattım sonuç bu:



    Ne yapmam gerekiyor şimdi? Detaylı yazarsanız sevinirim.




  • sebosentez kullanıcısına yanıt
    Yetkili servise gitmeniz lazım
    sorun varsa ücretsiz baskı balata değişimi yapılacak,
    debriyaj baskı balata kaçırma testi yapılıyor
    ford etis te bizim araç için geri çağırma varmış diye bilgide verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 23 Ocak 2019; 21:23:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün servise götürdüm malesef sadece yazılım güncelleyip bıraktılar .. aracımda bariz debriyaj kaçırma problemi var buna rağmen parça değişimine gerek görülmedi diyorlar. ne yapmam gerekir ?
  • berkaypeker B kullanıcısına yanıt
    Hocam bulunduğunuz yerde otokoç varsa orayla görüşün, şahıslara ait servisler işini düzgün yapmıyor. Ben de dün götürdüm aracımı ve ben de umduğumu bulamadım yetkili servis diye ekstra parayı boşuna vermişiz bunca zamandır. Hem bilgisiz hem de ilgisizler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebosentez

    Hocam bulunduğunuz yerde otokoç varsa orayla görüşün, şahıslara ait servisler işini düzgün yapmıyor. Ben de dün götürdüm aracımı ve ben de umduğumu bulamadım yetkili servis diye ekstra parayı boşuna vermişiz bunca zamandır. Hem bilgisiz hem de ilgisizler.
    Öyle yaptım hocam.. Otokoç a götürdüm güvenerek ama bu cevabı aldım. henüz teslim almadım aracı yarın alıcam. Ancak canım sıkıldı bu işe. "Siz yazılım güncellemesi yaptınız, ardından kaçırma testi yaptınız ve parça değişimine gerek yok hükmüne vardınız
    öyle mi ?" dedim.. "Siz geldiğinizde ben teknisyenle görüştürürüm sizi" dedi bir hanımefendi. Sanki biraz çamura yatıyorlar gibi geldi bana. Kaçırma testi yapıldığına dair bir belge isteyeceğim gittiğimde.. Çünkü malum kendi denemelerimde bariz kaçırıyor debriyaj..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaypeker -- 29 Ocak 2019; 17:26:57 >




  • berkaypeker B kullanıcısına yanıt
    Ben de iki gündür genel müdürlükle ve başka servislerle görüştüm. Getirin bir daha bakalım vs. dediler. Otokoç'a gidince ilgilenirler diye umuyordum fakat dediğinize göre oraya da bel bağlamamak gerek. Memlekette işini düzgün yapan kalmamış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılım yüklendi diyip bıraktılar.. Neyi değiştirdi peki yazılımın değişmesi diyorum, cevap yok.. Yazılım yüklendikten sonra kaçırma testi yapıldı mı diyorum; başteknisyen yapmış ki gerek görmemiş parça değişimine diyorlar.. Kaçırma olmadığına dair raporu alabilecek miyim çok merak ediyorum. Çünkü araçta bariz kaçırma var.. Ford böyle bir geri çağırma yapıyor, yazılımı yükle, kaçırma problemi devam ediyorsa baskı balata değişimi yap diyor, ama bizim servisler ilgisiz ve çamura yatıyor, anlamıyorum.
  • berkaypeker B kullanıcısına yanıt
    Rapor alabildiniz mi? Nedir durum?
  • sebosentez kullanıcısına yanıt
    FSA diyorlar yapılan bu yazılım güncelleme olayına.. Verdikleri raporda fsa nın yapıldığı, aracın 3.viteste test edildiğinde stop ettiği -ki ben deniyorum araba yürüyecek neredeyse- debriyajın aşınmış olduğunu bundan sebep baskı balatanın değişmesi gerektiği yazıyor.. Araçtaki kaydırmanın eskiyen baskı balatadan olduğunu, Ford un bu geri çağırmasının bu yazılım güncellemesinden ve daha sonra debriyaj plakalarındaki çatlama vs. varsa onun değişiminden ibaret olduğunu söylediler.
  • berkaypeker B kullanıcısına yanıt
    Benzerlerini bana da söylediler ve 9714 lira masraf çıkardılar :)
  • 128.5 bine sıfır benzin otomatik yada dizel manuel liste fiyatlı bu aracı almak mantıklı mı ? önerir misiniz ? arazide çok olmasada kullanılıcak ?
  • 1.0 ecoboost için hangi yağı kullanıyorsunuz?
  • yeni kasayi gordum bugun parketmisti biri. cok guzel yapmislar. eskiye gore basik duruyo ama fiyat yuksek:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır takip etmiyordum burayı. Ford. Etis sisteminden şase no ile aracımı kontrol ettim aynen çağrı listesinde gözüküyor. Haftaya bursada götürmeyi düşünüyorum otokoç, arkas var bilinen birde yerel olan birkaç servis var. Arkas hakkında bilgisi olan varmı servis konusunda. Bende bir kontrol ettirmek istiyorum aracı. Herhangibi bir ücret varmı ?
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.