Şimdi Ara

Yeni Focus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
4.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Ankara'da yaşıyorum,
    Artık her gün yeni focus (sedan) görür oldum. Her görüşümde gözlerimi alamıyorum, çok heybetli ve oturaklı bir araba olmuş.
    Bugün sabah siyah gördüm bir tane çok iyiydi gerçekten.
    Araba ilk çıktığında forumda denilmeyen kalmadı ama ben haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Çok güzel araba olmuş bence.

    Bu aralar çok görmeye başladığım araba hoşuma gittiği için paylaşmak istedim.

    Saygılar



  • Fiyattan bağımsız olarak konuşuyorum. C-Sedan'lar arasında en iyi araba bence.

    Motor + şanzıman kombinasyonu çok iyi. Sorunsuz tork konvertörlü, aktarımı ve verimi çift kavramalar gibi iyi.

    İç-bagaj hacmi çok iyi. Sürüş zevki, direksiyonu sınıfının en iyisi.

    Titanium'da eksik donanımları şunlar: Arka kol dayama, arka havalandırma ve ön park sensörü yok. Bunlar bana göre çok önemli eksiklikler değil.

    Bu arabanın sorunu şu: Rakipleri olan Corolla, Civic, Megane TR'de düşük işçilik maliyeti ile üretiliyor ve bu yüzden uygun fiyatlar, kampanyalar sunabiliyorlar. Focus Almanya üretimi, işçilik malliyeti yüksek. Fiyatı rakiplerine göre pahalı kalıyor.
    Tasarımı bence de güzel ona laf yok ama eksik donanımları, kırpılan özellikleri ve bazı bölgelerde yerlere düşen kalitesine karşılık istenen bedel komik derecede yüksek. Otosan fiyat belirlerken, "ben bireyselle uğraşmayayım, büyük partiler halinde filoya vereyim gitsin" demiş gibi

    Yani arabanın önündeki engel fiyatı. Ben İzmir'de bireysel focus görmedim daha, hepsi trend paket beyaz şirket plakalı. Titanium olanlar da bayi araçları... Dolu versiyonları kendine baktırıyor, özellikle st-line hb efsane, doğruya doğru.
  • Sen ne bakıyosun forum ahalisine, bence de güzel araba
  • Tasarımı bence de güzel ona laf yok ama eksik donanımları, kırpılan özellikleri ve bazı bölgelerde yerlere düşen kalitesine karşılık istenen bedel komik derecede yüksek. Otosan fiyat belirlerken, "ben bireyselle uğraşmayayım, büyük partiler halinde filoya vereyim gitsin" demiş gibi

    Yani arabanın önündeki engel fiyatı. Ben İzmir'de bireysel focus görmedim daha, hepsi trend paket beyaz şirket plakalı. Titanium olanlar da bayi araçları... Dolu versiyonları kendine baktırıyor, özellikle st-line hb efsane, doğruya doğru.
  • İstanbul anadolu yakasında ben de çok görüyorum.
    Sedan bana o kadar güzel gelmiyor hele ki o titaniumdaki jantlarla. Neyse ki o jant hata sonucu seçilmiş yıl sonu titaniuma daha yakışıklı bir jant gelecek.

    Bense ST line HBe hasta oldum. Test aracı dışında yolda sadece bir tane gördüm. Gene yıl sonu çıkacak active ile ST line tercih ederim.
  • Fiyattan bağımsız olarak konuşuyorum. C-Sedan'lar arasında en iyi araba bence.

    Motor + şanzıman kombinasyonu çok iyi. Sorunsuz tork konvertörlü, aktarımı ve verimi çift kavramalar gibi iyi.

    İç-bagaj hacmi çok iyi. Sürüş zevki, direksiyonu sınıfının en iyisi.

    Titanium'da eksik donanımları şunlar: Arka kol dayama, arka havalandırma ve ön park sensörü yok. Bunlar bana göre çok önemli eksiklikler değil.

    Bu arabanın sorunu şu: Rakipleri olan Corolla, Civic, Megane TR'de düşük işçilik maliyeti ile üretiliyor ve bu yüzden uygun fiyatlar, kampanyalar sunabiliyorlar. Focus Almanya üretimi, işçilik malliyeti yüksek. Fiyatı rakiplerine göre pahalı kalıyor.
  • Önü panjuru sazan balığına benziyor arkalar torsiyon bilemedim nasıl araç
    Yeni Focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Fiyattan bağımsız olarak konuşuyorum. C-Sedan'lar arasında en iyi araba bence.

    Motor + şanzıman kombinasyonu çok iyi. Sorunsuz tork konvertörlü, aktarımı ve verimi çift kavramalar gibi iyi.

    İç-bagaj hacmi çok iyi. Sürüş zevki, direksiyonu sınıfının en iyisi.

    Titanium'da eksik donanımları şunlar: Arka kol dayama, arka havalandırma ve ön park sensörü yok. Bunlar bana göre çok önemli eksiklikler değil.

    Bu arabanın sorunu şu: Rakipleri olan Corolla, Civic, Megane TR'de düşük işçilik maliyeti ile üretiliyor ve bu yüzden uygun fiyatlar, kampanyalar sunabiliyorlar. Focus Almanya üretimi, işçilik malliyeti yüksek. Fiyatı rakiplerine göre pahalı kalıyor.
    Makyaj aynasında ışıklandırma da yok. Sadece 9000 TLlik cam tavan alınca geliyor. Ne aymazlıktır.
    Kadın da değil sadece erkek şirket kullanıcıları için ayarlanmış bir araba gibi.




  • Az önce Edirne’deki Ford bayisine uğradım. İlk kez yeni Focus’a bindim. Bir tane vardı ve trend donanımdı. Trend olmasına rağmen fiyatı bir kenara atarsak fena değildi. En çok gözüme batan bagajdaki kablo kanalının dışarıda bırakılması ve bagaj kollarının çıplak olması oldu. Öte yandan içi ferah, büyük bagaj ile tam aile aracı olmuş. Titanium olsaydı keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay önce filan bayide inceledim dışarıdan çok güzel duruyor da işi için konuşamam arkası pek işe yaramaz ön tarafta egea gibi olmuş pek hoş değil dışarıdan durduğu gibi
  • Heybetli miii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Evet güzel yazmışsınız, ek olarak aracın kalitesi ve kalite algısı Corolla dan civic den magane dan daha yüksek. Fiyat farkı nedenlerinden biri de bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzellik göreceli işte.. Bende hiç sevemedim tipini mondeo desen neysede uyduruk genç işi arabası olmuş son focus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerli muadilleri satış fiyatına göre daha iyi alternatif gibi . Ben gidip almazdım, HB yi gördüm çok da albenisi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Az önce Edirne’deki Ford bayisine uğradım. İlk kez yeni Focus’a bindim. Bir tane vardı ve trend donanımdı. Trend olmasına rağmen fiyatı bir kenara atarsak fena değildi. En çok gözüme batan bagajdaki kablo kanalının dışarıda bırakılması ve bagaj kollarının çıplak olması oldu. Öte yandan içi ferah, büyük bagaj ile tam aile aracı olmuş. Titanium olsaydı keşke.
    hb den sedana devşirme model olduğu için normal hocam bi aracın sedanı ve hb i varsa tercihim her daim hb en yana olur
  • Ben ilk çıktığından beri beğeniyorum ama fiyatı hayal kırıklığı yaratmıştı. Ne yazıkki sadece Fordun suçu değil bu.

    Ama her gün görüyor olsanızda, satış rakamlarının çok diplerde olduğu bir gerçek. Gördüklerinizin çok büyük bir çoğunluğu emin olun filo araçları.

    Fordun tüm modellerini beğenen biri olarak ne focusun ne de fiestanın eski popülerliğinin kalmadığını düşünüyorum malesef.

    En basitinden bu foruma ya da forda özel forumlarda bile anlarsınız bu durumu. Focus adına neredeyse hiç konu açılmıyor. Alan, almaya niyetlenen yok gibi..
  • Ben niyetlendim yavv.

    Bu sabah konu açtım Daha da VW almam diye , millet inanmadı ama herşey gerçek .
    Zaten 2015 focus dizel otomatik kullanıyorum, bir tane de beyaz HB, ST line +BO, dizel otomatik focus opsiyonladım Pazartesiye kadar.. 50bin TLye sıfır faiz kampanyası var ama bugün bitiyor. Pazartesi aynen yenilenirse veya daha iyi şartlarda bir kampanya çıkarsa alacağım sanırım.
  • Fiyatına bağlı olarak söylüyorum o para etmeyecek bir araç

    Bu fiyatlar ile çok görülmesi mümkün değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin

    hb den sedana devşirme model olduğu için normal hocam bi aracın sedanı ve hb i varsa tercihim her daim hb en yana olur

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle haklısınız. Bir sedancı olarak söylüyorum bunu.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Kendi arabanı verip üstüne ne kadar verecen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.