Şimdi Ara

### Yeni Fiat Punto 2012 topluluğu .. ^#### +19 üye (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.125
Cevap
19
Favori
114.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    quote:

    Orijinalden alıntı: artpoint

    Merhabalar. lounge 1.3 75 bg petrol yeşili ne 36750tl fiyatlaldım ne dersininz fiyat uygunmu.
    Teşekkürler.

    fiyat çok uygun bana baya iyi geldi .. peşinmi yoksa kredilimi alacaksanız birde nereden bu fiyatı aldınız

    peşin arma otomotivden Hafataya alıyorum kapora verdim :)
    Listeye girerim artık petrolyeşili
  • Kavramada tutabilirsin aracı sorun olmaz alışırsın sende. otomatik ekletmen zaman açısında zor olabilir bir danış istersen. birde 75 bg otomatik varmı 95bg var galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dendesox

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    bence evo kulubünden devam edin bende oradayım.%99 aynı özellikteki araçlar çünkü daha faydalı olur kanaatindeyim

    biri evo biri punto haskan punto ayrı olmak daha iyi bence ..
    burdaki paylaşılan bilgiler direk yeni punto için tartışılacak

    ciddi olarak ilgilendiğim araçlardan biri,
    1.3 mjet 95 bg duallogic alıp kullanan, araç hakkında bilgi verebilecek yok mu acaba?

    be kullaniyorum da daha once otomatik 308 kullandim sistem ayni ama 308 2008 modeldi bu arada cok geride fiat inkisi cok aptal bir sanziman tavsiyem diger seceneklere yonelmen.bize avantajli geldi diye aldik punto evo yu .araci iyi fiyata aldilar ve arabayi ucuza verdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    beyler bir şey sorucam bizim araç gelmiş cuma günü sanıyorsam .. ama babam yok ist da oda bu hafta içi gelecek te..
    aklıma aracı değiştirme geldi bizim aldığımız araç 1.3 75 easy de .. otomatik almaya değermi yani aracı daha teslim almadık otomatik 1.3 75 beygir için ne kadar fark isterler ve kabul ederlermi ... son olarak ben acemiyim özellikle yokuşlarda .. bu arabayı kaldırmak zormu .. şöyle soriyim size ..
    dik bir yokuştasınız ve aracı sadece debriyajın kavrama noktası ile sabitliyip ondan sonra gaza basmak mümkünmüdür ? sırf bu yüzden değiştirilirmi duallogic ile ? yokuşta diğer araçlar gibi zorlanırmıyım . .mesella ayak frende debriyajı kavramaya getirdim ayağımı çektim debriyajdan geriye kaçarmı ..
    bugun arkadaşın suziki swift 2003 model aracı ile denedik ama başarısız başarmadım kaldırmayı . bu şekilde kaldırabilmek mümkünmü punto yu ?
    kursta iken hoca bize sadece debriyaj ile de çıkabilirsin diyordu

    Serkan Merhaba.

    Sormuş olduğun sorunun yanıtını ben rahatlıkla verebilirim çünkü yeni Punto 1.4 MultiAir i test ettim kullandım.
    link vermiştim ama gözünden kaçmış sanırım yeniliyorum link i http://otomobiltutkunu.com/index.php/fiat-punto-test/

    Gelelim yokuş yukarı kaydırma olayına. Benim kullandığım araç 1.4 benzinli 6 ileri vitesli olan versiyonu idi, ve
    ben yokuşta geri kaydırma olayını o kadar çok denedim ki artık sıkılmaya başladım çünkü yeni Punto geriye kaydırmıyor.

    Nasıl mı: mesela yokuş yukarı durdun, ışık yeşil yandı kalkacaksın vitesi takıyorsun 1 e sol ayağını debriyaj dan
    çekiyorsun fren dende çekiyorsun araç 7-9 saniye kadar kesinlikle milim bile geriye kaydırmıyor ve sen gaza
    basıyorsun araç haraket ediyor. Aynı durum park esnasında da oluyor park edeceksın araç geriye bırakmıyor kendısini,
    Bir çok marka araç kullandım ama içlerinden bu konuda en ön sıralarda olabilecek marka Yeni Punto.

    Bence hiç çekinme yokuş kaydırma sistemi varsa benden ok dir :)

    Hayırlısı olsun .

    Eğer bi sorun olursa çekinmeden yazabilir yanıt verebilirim.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazcann

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    beyler bir şey sorucam bizim araç gelmiş cuma günü sanıyorsam .. ama babam yok ist da oda bu hafta içi gelecek te..
    aklıma aracı değiştirme geldi bizim aldığımız araç 1.3 75 easy de .. otomatik almaya değermi yani aracı daha teslim almadık otomatik 1.3 75 beygir için ne kadar fark isterler ve kabul ederlermi ... son olarak ben acemiyim özellikle yokuşlarda .. bu arabayı kaldırmak zormu .. şöyle soriyim size ..
    dik bir yokuştasınız ve aracı sadece debriyajın kavrama noktası ile sabitliyip ondan sonra gaza basmak mümkünmüdür ? sırf bu yüzden değiştirilirmi duallogic ile ? yokuşta diğer araçlar gibi zorlanırmıyım . .mesella ayak frende debriyajı kavramaya getirdim ayağımı çektim debriyajdan geriye kaçarmı ..
    bugun arkadaşın suziki swift 2003 model aracı ile denedik ama başarısız başarmadım kaldırmayı . bu şekilde kaldırabilmek mümkünmü punto yu ?
    kursta iken hoca bize sadece debriyaj ile de çıkabilirsin diyordu

    Serkan Merhaba.

    Sormuş olduğun sorunun yanıtını ben rahatlıkla verebilirim çünkü yeni Punto 1.4 MultiAir i test ettim kullandım.
    link vermiştim ama gözünden kaçmış sanırım yeniliyorum link i http://otomobiltutkunu.com/index.php/fiat-punto-test/

    Gelelim yokuş yukarı kaydırma olayına. Benim kullandığım araç 1.4 benzinli 6 ileri vitesli olan versiyonu idi, ve
    ben yokuşta geri kaydırma olayını o kadar çok denedim ki artık sıkılmaya başladım çünkü yeni Punto geriye kaydırmıyor.

    Nasıl mı: mesela yokuş yukarı durdun, ışık yeşil yandı kalkacaksın vitesi takıyorsun 1 e sol ayağını debriyaj dan
    çekiyorsun fren dende çekiyorsun araç 7-9 saniye kadar kesinlikle milim bile geriye kaydırmıyor ve sen gaza
    basıyorsun araç haraket ediyor. Aynı durum park esnasında da oluyor park edeceksın araç geriye bırakmıyor kendısini,
    Bir çok marka araç kullandım ama içlerinden bu konuda en ön sıralarda olabilecek marka Yeni Punto.

    Bence hiç çekinme yokuş kaydırma sistemi varsa benden ok dir :)

    Hayırlısı olsun .

    Eğer bi sorun olursa çekinmeden yazabilir yanıt verebilirim.

    Saygılarımla.


    merhaba yılmazcan bey
    bilgiler için teşekkür ederim çok sağolun içimi rahatlatınız
    bu dedikleriniz .. düz vites araba içinde geçerlimi acaba ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 19 Haziran 2012; 1:20:50 >




  • Yeeni punto lunge 1.3 75bg için kasko derdim var.
    Kasko nekadar tutuyor acaba 1.040tl fiyat verdiler iyimidir.
    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazcann

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    beyler bir şey sorucam bizim araç gelmiş cuma günü sanıyorsam .. ama babam yok ist da oda bu hafta içi gelecek te..
    aklıma aracı değiştirme geldi bizim aldığımız araç 1.3 75 easy de .. otomatik almaya değermi yani aracı daha teslim almadık otomatik 1.3 75 beygir için ne kadar fark isterler ve kabul ederlermi ... son olarak ben acemiyim özellikle yokuşlarda .. bu arabayı kaldırmak zormu .. şöyle soriyim size ..
    dik bir yokuştasınız ve aracı sadece debriyajın kavrama noktası ile sabitliyip ondan sonra gaza basmak mümkünmüdür ? sırf bu yüzden değiştirilirmi duallogic ile ? yokuşta diğer araçlar gibi zorlanırmıyım . .mesella ayak frende debriyajı kavramaya getirdim ayağımı çektim debriyajdan geriye kaçarmı ..
    bugun arkadaşın suziki swift 2003 model aracı ile denedik ama başarısız başarmadım kaldırmayı . bu şekilde kaldırabilmek mümkünmü punto yu ?
    kursta iken hoca bize sadece debriyaj ile de çıkabilirsin diyordu

    Serkan Merhaba.

    Sormuş olduğun sorunun yanıtını ben rahatlıkla verebilirim çünkü yeni Punto 1.4 MultiAir i test ettim kullandım.
    link vermiştim ama gözünden kaçmış sanırım yeniliyorum link i http://otomobiltutkunu.com/index.php/fiat-punto-test/

    Gelelim yokuş yukarı kaydırma olayına. Benim kullandığım araç 1.4 benzinli 6 ileri vitesli olan versiyonu idi, ve
    ben yokuşta geri kaydırma olayını o kadar çok denedim ki artık sıkılmaya başladım çünkü yeni Punto geriye kaydırmıyor.

    Nasıl mı: mesela yokuş yukarı durdun, ışık yeşil yandı kalkacaksın vitesi takıyorsun 1 e sol ayağını debriyaj dan
    çekiyorsun fren dende çekiyorsun araç 7-9 saniye kadar kesinlikle milim bile geriye kaydırmıyor ve sen gaza
    basıyorsun araç haraket ediyor. Aynı durum park esnasında da oluyor park edeceksın araç geriye bırakmıyor kendısini,
    Bir çok marka araç kullandım ama içlerinden bu konuda en ön sıralarda olabilecek marka Yeni Punto.

    Bence hiç çekinme yokuş kaydırma sistemi varsa benden ok dir :)

    Hayırlısı olsun .

    Eğer bi sorun olursa çekinmeden yazabilir yanıt verebilirim.

    Saygılarımla.

    bende merak ettim açıkçası, düz vitesli arabada, araç viteste iken, ayağınızı debriyajdan çektiğinizde, araç nasıl oluyor da stop etmiyor? (Kullandığınız araç 1.4 MultiAir olduğu için otomatik olma ihtimali yok yanlış bilmiyorsam)




  • Merhaba serkan1216 ve dendesox

    Testini gerçekleştirdiğim araç Punto 1.4 MultiAir modeli ve araç 6 ileri manuel (düz) vitesli.
    bu tip araçlar yeni nesil teknoloji ile donatılmış araçlar. ben artık arabaları 2011 ve 2012 senesi diye ayırıyorum
    çünkü 2011 ve 2012 model araçlar arasında çok teknolojik fark var.

    Punto da nasibini almış yokuş kaldırma sistemi; örnek verdim denedim, mesela yokuş yukarı durdunuz kalkış yapacaksınız
    aracı vitese takıyorsunuz ayağınızı debriyaj dan çekiyorsunuz araç stop etmiyor korkmayın :) size gaza basabilme imkanı sunuyor
    o imkan işte insana keyif veriyor.

    start stop sistemi var mesela durdunuz aracı boşa aldınız araç stop ediyor ama elektrik aksamı çalışmaya devam ediyor
    klima,müzik sistemi farlar gibi daha sonra haraket etmek istediniz debriyaja bastığınız an eliniz vitese gidene kadar motor çalışıyor
    veya debriyaj yerine direksiyonu çevirdiniz yine araç çalışıyor veya :) yokuş aşağı durduğunuzda start stop yaptınız diyelim ayağınızı fren
    pedalından çektiğiniz an tekerlekler dönmeye başladığında motor yine çalışıyor.
    ben bu işlere gelemem ben eski kafalıyım aracım hep çalışsın diyorsanız torpido da s&s butonu var ona basıyorsunuz sistem devreden çıkıyor.

    birde araç çok sessiz ve yakıt tüketimi çok az neredeyse dizel gibi idi.

    ben yeni puntoyu çok sevdim :)




  • yılmazcan ..
    1.3 multijetlerde start stop yok .. bu dediklerin yinede geçerlimidir . yokuş konusunda kaymama durumu için ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    yılmazcan ..
    1.3 multijetlerde start stop yok .. bu dediklerin yinede geçerlimidir . yokuş konusunda kaymama durumu için ?


    1.3 95 bg otomatiklerde lerde bu özellik oluyor.
    75bg lerde opsiyon olarak sunuluyor 1000tl fiyatı var.
    Puntoyun almada istemen gerekiyor sonradan eklenmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazcann

    Merhaba serkan1216 ve dendesox

    Testini gerçekleştirdiğim araç Punto 1.4 MultiAir modeli ve araç 6 ileri manuel (düz) vitesli.
    bu tip araçlar yeni nesil teknoloji ile donatılmış araçlar. ben artık arabaları 2011 ve 2012 senesi diye ayırıyorum
    çünkü 2011 ve 2012 model araçlar arasında çok teknolojik fark var.

    Punto da nasibini almış yokuş kaldırma sistemi; örnek verdim denedim, mesela yokuş yukarı durdunuz kalkış yapacaksınız
    aracı vitese takıyorsunuz ayağınızı debriyaj dan çekiyorsunuz araç stop etmiyor korkmayın :) size gaza basabilme imkanı sunuyor
    o imkan işte insana keyif veriyor.

    start stop sistemi var mesela durdunuz aracı boşa aldınız araç stop ediyor ama elektrik aksamı çalışmaya devam ediyor
    klima,müzik sistemi farlar gibi daha sonra haraket etmek istediniz debriyaja bastığınız an eliniz vitese gidene kadar motor çalışıyor
    veya debriyaj yerine direksiyonu çevirdiniz yine araç çalışıyor veya :) yokuş aşağı durduğunuzda start stop yaptınız diyelim ayağınızı fren
    pedalından çektiğiniz an tekerlekler dönmeye başladığında motor yine çalışıyor.
    ben bu işlere gelemem ben eski kafalıyım aracım hep çalışsın diyorsanız torpido da s&s butonu var ona basıyorsunuz sistem devreden çıkıyor.

    birde araç çok sessiz ve yakıt tüketimi çok az neredeyse dizel gibi idi.

    ben yeni puntoyu çok sevdim :)

    bende 2011 evo dynamic var dediğiniz özelliklerin hepsi mevcuttur.kısaca donanım seviyesi model yılına değil alınan versiyon ve opsiyonlara bağlı yani ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    yılmazcan ..
    1.3 multijetlerde start stop yok .. bu dediklerin yinede geçerlimidir . yokuş konusunda kaymama durumu için ?


    Merhaba
    start stop konusu başka bir özellik,sizin araçta varmı yok mu bilemiyorum bilgim yok ama MultiAir de var.

    Yokuşta kaydırmama özelliğinin adı Hill Holder deniliyor,satıcınıza sorun özellik varsa aracınız kaydırma yapmaz yoksa bilemem.

    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazcann

    Merhaba serkan1216 ve dendesox

    Testini gerçekleştirdiğim araç Punto 1.4 MultiAir modeli ve araç 6 ileri manuel (düz) vitesli.
    bu tip araçlar yeni nesil teknoloji ile donatılmış araçlar. ben artık arabaları 2011 ve 2012 senesi diye ayırıyorum
    çünkü 2011 ve 2012 model araçlar arasında çok teknolojik fark var.

    Punto da nasibini almış yokuş kaldırma sistemi; örnek verdim denedim, mesela yokuş yukarı durdunuz kalkış yapacaksınız
    aracı vitese takıyorsunuz ayağınızı debriyaj dan çekiyorsunuz araç stop etmiyor korkmayın :) size gaza basabilme imkanı sunuyor
    o imkan işte insana keyif veriyor.

    start stop sistemi var mesela durdunuz aracı boşa aldınız araç stop ediyor ama elektrik aksamı çalışmaya devam ediyor
    klima,müzik sistemi farlar gibi daha sonra haraket etmek istediniz debriyaja bastığınız an eliniz vitese gidene kadar motor çalışıyor
    veya debriyaj yerine direksiyonu çevirdiniz yine araç çalışıyor veya :) yokuş aşağı durduğunuzda start stop yaptınız diyelim ayağınızı fren
    pedalından çektiğiniz an tekerlekler dönmeye başladığında motor yine çalışıyor.
    ben bu işlere gelemem ben eski kafalıyım aracım hep çalışsın diyorsanız torpido da s&s butonu var ona basıyorsunuz sistem devreden çıkıyor.

    birde araç çok sessiz ve yakıt tüketimi çok az neredeyse dizel gibi idi.

    ben yeni puntoyu çok sevdim :)

    bende 2011 evo dynamic var dediğiniz özelliklerin hepsi mevcuttur.kısaca donanım seviyesi model yılına değil alınan versiyon ve opsiyonlara bağlı yani ...

    Evo dynamic de donanım olarak fazlası da var bildiğim kadarıyla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople


    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazcann

    Merhaba serkan1216 ve dendesox

    Testini gerçekleştirdiğim araç Punto 1.4 MultiAir modeli ve araç 6 ileri manuel (düz) vitesli.
    bu tip araçlar yeni nesil teknoloji ile donatılmış araçlar. ben artık arabaları 2011 ve 2012 senesi diye ayırıyorum
    çünkü 2011 ve 2012 model araçlar arasında çok teknolojik fark var.

    Punto da nasibini almış yokuş kaldırma sistemi; örnek verdim denedim, mesela yokuş yukarı durdunuz kalkış yapacaksınız
    aracı vitese takıyorsunuz ayağınızı debriyaj dan çekiyorsunuz araç stop etmiyor korkmayın :) size gaza basabilme imkanı sunuyor
    o imkan işte insana keyif veriyor.

    start stop sistemi var mesela durdunuz aracı boşa aldınız araç stop ediyor ama elektrik aksamı çalışmaya devam ediyor
    klima,müzik sistemi farlar gibi daha sonra haraket etmek istediniz debriyaja bastığınız an eliniz vitese gidene kadar motor çalışıyor
    veya debriyaj yerine direksiyonu çevirdiniz yine araç çalışıyor veya :) yokuş aşağı durduğunuzda start stop yaptınız diyelim ayağınızı fren
    pedalından çektiğiniz an tekerlekler dönmeye başladığında motor yine çalışıyor.
    ben bu işlere gelemem ben eski kafalıyım aracım hep çalışsın diyorsanız torpido da s&s butonu var ona basıyorsunuz sistem devreden çıkıyor.

    birde araç çok sessiz ve yakıt tüketimi çok az neredeyse dizel gibi idi.

    ben yeni puntoyu çok sevdim :)

    bende 2011 evo dynamic var dediğiniz özelliklerin hepsi mevcuttur.kısaca donanım seviyesi model yılına değil alınan versiyon ve opsiyonlara bağlı yani ...

    Evo dynamic de donanım olarak fazlası da var bildiğim kadarıyla..

    bendeki standart ve opsiyon donanımlar;

    Araç 2011 evo dynamic dualogic 1,4 fire

    Standart donanım;
    -Digital çift bölmeli klima
    -dönüşe duyarlı sis lambaları
    -4 Cam otomatik arka camlar sıkışma sensörlü
    -Yol bilgisayarı
    -Follow me özellikli farlar
    -Hız uyarısı
    -Kol dayama
    -Çelik Jant
    -Arka park sensörü
    -ESP/ASR/Hillholder
    -Anahtar kumandasından camları açıp/kapayabilme vs.vs

    Opsiyonel donanımım;

    -Skydom
    -Kararan dikiz aynası
    -Cruise kontrol
    -Yağmur sensörü
    -start&stop desteği




  • Yeni punto da kararan dikiz aynası ve yağmur sensörü yok diye biliyorum .(Estetik iç aydınlatma ? )Herkesin beğendigi bordo iç döşeme ve göğüs de yok.
    Yeni dedikleri tampon ve petek ızgara farkı. Bir de biyik tabir edilen öndeki parçayı kaldırmışlar. Donanım farkı ile tampondaki plastikleri boyamayla bir araba yeni olmaz. Donanımdan da kısmışlar.. Fiat ın saçma politikası! Evo nun adı yeni olmasa da punto ya göre yeniydi , yeni puntonun sadece adı yeni..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kararan dikiz aynasi, benim test ettigim yeni puntoda vardi. Konsolun ortasinda tam camin dibinde parmak kadar bir plastik çikintü vardi bu ne dedim yagmur sensoru dedi. Evodan tek eksigi diz hava yastigi yok.
    Bence evo iyiydi demenin anlami yok. Cunku artik evo yok;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni ne demek, eski Hyundai i30 ve yeni i30 a, eski astra ve yeni astra ya, focus 2 ve focus 3 e vb baksın Fiat .. Tampon değişikliğiyle yenilik olmuyor.)
    Camın dibindeki o çıkıntı yağmur sensörü değil solar (güneş/ışık) sensörü, yanlış bilgi verilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ISIK sensoru ne ise yariyor acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi artpoint -- 23 Haziran 2012; 21:12:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye


    FIAT PUNTO LOUNGE 1.4 MULTIAIR 105 HP START STOP 2012
  •  ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye


    FIAT PUNTO LOUNGE 1.4 MULTIAIR 105 HP START STOP, 6 VİTES, SKYDOME (Elektrikli cam tavan)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.