Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
754.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbs1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: ryne

    araba cin gibi olmuş.test sürüşü yapan olmadımı arkadaşlar?




    Ben bugün yaptım test sürüşünü. 1.3 Multi jet Dinamik modeli. Ben arabanın tipini beğendim özellikleride çok şahane blue me özelliğine bayıldım. Ayrıca arabada usb jack girişi var. Yani mp3 çalarınızla yada flash disklerinizle bu arabada müzik dinleyebilirsiniz. Elinizi hiç dokundurmadan şarkılar arasında gezinebilirsiniz. Sınıfındaki hiçbir arabada böle bir özellik yok. Ayrıca sınıfındaki en büyük bagaja sahip 500 lt. Şimdi gelelim olumsuz yönlerine. Ben motorunu beğenmedim kocaman arabaya gidip 1.3 multi jet motorunu koymaları biraz saçma olmuş. Test sürüşüde yaptım ve beni tatmin etmedi kesinlikle bu arabaya daha büyük motor koymaları şart. Gösterge panali küçük olmuş daha büyük ve göze hitap eden gösterge panali yapabilirlerdi. Bagaj açma düğmesinin ne işi var orta konsolda :D yanlışlıkla basabiliriz. Ayrıca orta konsolun en üstündeki boşluk çirkin durmuş. Hiç boşluk olmasa daha iyi olurmuş. Birde malzeme kalitesini daha üst seviyede tutabilirlerdi. En üst modelinin 1.3 multi jetlisini+deri koltuk+6 hava yastığı+16'' jantlar+cruse control+EBD'nin fiyatına 40.850 ytl dediler...


    Gp den bildiğimiz 1.3 90 lık motor bırak linea yı ondan daha ağır opel astra yı dahi rahat kaldırıyor.

    1.6 120 hp benzinli araç gibi kalkmaz.ama ara hızlanmaları turbo ile gayet iyidir.

    bagaj açma düğmesinin yeri de bence mükemmel ne eğiliyorsun ne de zorlanıyorsun.

    alıştıktan sonra problem yaratmaz.

    gösterge konusunda ve boşluk konusunda haklısın ama o boşluk fayda sağlayabilir.

    malzemede daha iyi olsaydı bence de iyi olurdu.

    ama fiyat aralığına bakarsan normal.

    sana verdikleri fiyat bana deri döşeme olduğu halde biraz yüksek geldi.

    bana emotion mjet 37 dediler.




  • corolla sedan uzunluk 4540 mm. genişlik 1760 mm. yükseklik 1470 mm.
    civic sedan uzunluk 4545 mm. genişlik 1750 mm. yükseklik 1435 mm.
    focus sedan uzunluk 4488 mm. genişlik 1840 mm. yükseklik 1454 mm. göründüğü kadarıyle rakiplerinden küçük değil. eğer aracın içinde kullanılan malzemelerde rakipleriyle aynı seviyede ise tutulmaması için hiç bir sebep yok ,özellikle 1,4 120 HP yukarda söylenen fiyatla süper olur.
  • bir yanlışın var herhalde dizel emotion modelinde cruise control var mı?yanlız benzinli turbo modelinde biliyorum ben

    quote:

    Orjinalden alıntı: mbs1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: ryne

    araba cin gibi olmuş.test sürüşü yapan olmadımı arkadaşlar?




    Ben bugün yaptım test sürüşünü. 1.3 Multi jet Dinamik modeli. Ben arabanın tipini beğendim özellikleride çok şahane blue me özelliğine bayıldım. Ayrıca arabada usb jack girişi var. Yani mp3 çalarınızla yada flash disklerinizle bu arabada müzik dinleyebilirsiniz. Elinizi hiç dokundurmadan şarkılar arasında gezinebilirsiniz. Sınıfındaki hiçbir arabada böle bir özellik yok. Ayrıca sınıfındaki en büyük bagaja sahip 500 lt. Şimdi gelelim olumsuz yönlerine. Ben motorunu beğenmedim kocaman arabaya gidip 1.3 multi jet motorunu koymaları biraz saçma olmuş. Test sürüşüde yaptım ve beni tatmin etmedi kesinlikle bu arabaya daha büyük motor koymaları şart. Gösterge panali küçük olmuş daha büyük ve göze hitap eden gösterge panali yapabilirlerdi. Bagaj açma düğmesinin ne işi var orta konsolda :D yanlışlıkla basabiliriz. Ayrıca orta konsolun en üstündeki boşluk çirkin durmuş. Hiç boşluk olmasa daha iyi olurmuş. Birde malzeme kalitesini daha üst seviyede tutabilirlerdi. En üst modelinin 1.3 multi jetlisini+deri koltuk+6 hava yastığı+16'' jantlar+cruse control+EBD'nin fiyatına 40.850 ytl dediler...




  • Arkadaşlar bugün Linea 1.3 90hp. emotion dizel modelini test etme imkanı buldum. (bu arada bununla ilgili görüşlerimi diğer konuda yazdım ama onu sıcağı sıcağına yazmıştım dolayısıyla bazı noktaları atladığımı fark ettim.) Öncelikle dış görünüm gayet iyi özellikle emotion seviyesinde yan krom çatılar ve krom kaplı kapı kolları gayet şık görünmekte. Ancak ön farlar daha farklı ir dizaynda olabilirmiş. Bence Audiye benzeyen ön ızgaraları daha iyi bir far dizaynıyla daha kendini gösterebilirdi. İç görünüme gelince herne kadar diğer arkadaşlar küçük bulsalarda krom kaplı devir göstergeleri çok hoşuma gitti. Emotion modelinde yer alan ve konsol renginden farklı metalik görünümlü konsol biraz ucuz ve kalitesiz gibi duruyor. Ön konsol sert plastikten yapılmış ama çok da kalitesiz gibi durmuyor. Koltuk döşemeleri açık renkli ve kaliteli bir yapıda. Bu forumdaki okuduklarıma ters olarak klimanın çift bölgeli olduğunu söylediler. Bagajı da oldukça iyi. Ancak bagaj döşemelerinde işçilik hataları olduğunu söyleyebilirim. Arabanın iç hacmi oldukça geniş. Bence bu arabanın diğer arabalardan en önemli farkı teknolojisi. Blue&me yi kullanma imkanı buldum .Telefonumu araca tanıttıktan sonra sözlü komutlarla telefonumu kullanmam ve gelen mesajları araba tarafından bana okunması gerçekten mükemmeldi. Usb girişi de çok iyi bir özellik flash belleklere şarkıları yükle ve torpido gözündeki girişe tak ve müziğini dinle. Cd çalar mp3leride destekliyor bu arada. Sürüşe gelince 200nm. lik tork arabaya yeterli performans sunuyor bence ama daha fazlasını bekleyenler için yeterli gelmeyebilir. Çok fazla sürme imkanı bulamadığımdan dolayı virajlardaki konumu ve fren performansı hakkında genel olarak bişey söyleyemeyeceğim. Aracın fiyatına gelince 37800 ytl. Bana göre en önemli özelliği de bu. Genelde bu sınıftaki araçların giriş seviyeleri 35000ytl. civarındayken en üst donanımlı dizel bir aracın 37800lük fiyatı bence makul. Bu arada ESP ve cruıise control opsiyonel olarak sunuluyor. Esp'li ve cruise controllü emotion modeli 38800 ytl. Otomatik vites seçeneğinin olmaması bence biraz eksiklik. Genel olarak beğendim. Ancak bu forumda okuduğum yazılar bugüne kadar hiç kullanmadığım Fiat hakkında kafamda soru işaretleri oluşturmuyo değil. Umarım izlenimlerimle yardımcı olabilmişimdir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: goldenknight

    Arkadaşlar bugün Linea 1.3 90hp. emotion dizel modelini test etme imkanı buldum. (bu arada bununla ilgili görüşlerimi diğer konuda yazdım ama onu sıcağı sıcağına yazmıştım dolayısıyla bazı noktaları atladığımı fark ettim.) Öncelikle dış görünüm gayet iyi özellikle emotion seviyesinde yan krom çatılar ve krom kaplı kapı kolları gayet şık görünmekte. Ancak ön farlar daha farklı ir dizaynda olabilirmiş. Bence Audiye benzeyen ön ızgaraları daha iyi bir far dizaynıyla daha kendini gösterebilirdi. İç görünüme gelince herne kadar diğer arkadaşlar küçük bulsalarda krom kaplı devir göstergeleri çok hoşuma gitti. Emotion modelinde yer alan ve konsol renginden farklı metalik görünümlü konsol biraz ucuz ve kalitesiz gibi duruyor. Ön konsol sert plastikten yapılmış ama çok da kalitesiz gibi durmuyor. Koltuk döşemeleri açık renkli ve kaliteli bir yapıda. Bu forumdaki okuduklarıma ters olarak klimanın çift bölgeli olduğunu söylediler. Bagajı da oldukça iyi. Ancak bagaj döşemelerinde işçilik hataları olduğunu söyleyebilirim. Arabanın iç hacmi oldukça geniş. Bence bu arabanın diğer arabalardan en önemli farkı teknolojisi. Blue&me yi kullanma imkanı buldum .Telefonumu araca tanıttıktan sonra sözlü komutlarla telefonumu kullanmam ve gelen mesajları araba tarafından bana okunması gerçekten mükemmeldi. Usb girişi de çok iyi bir özellik flash belleklere şarkıları yükle ve torpido gözündeki girişe tak ve müziğini dinle. Cd çalar mp3leride destekliyor bu arada. Sürüşe gelince 200nm. lik tork arabaya yeterli performans sunuyor bence ama daha fazlasını bekleyenler için yeterli gelmeyebilir. Çok fazla sürme imkanı bulamadığımdan dolayı virajlardaki konumu ve fren performansı hakkında genel olarak bişey söyleyemeyeceğim. Aracın fiyatına gelince 37800 ytl. Bana göre en önemli özelliği de bu. Genelde bu sınıftaki araçların giriş seviyeleri 35000ytl. civarındayken en üst donanımlı dizel bir aracın 37800lük fiyatı bence makul. Bu arada ESP ve cruıise control opsiyonel olarak sunuluyor. Esp'li ve cruise controllü emotion modeli 38800 ytl. Otomatik vites seçeneğinin olmaması bence biraz eksiklik. Genel olarak beğendim. Ancak bu forumda okuduğum yazılar bugüne kadar hiç kullanmadığım Fiat hakkında kafamda soru işaretleri oluşturmuyo değil. Umarım izlenimlerimle yardımcı olabilmişimdir.


    Çift bölgeli klima varsa ok. İstediğim gibi..




  • Arkadaşlar Ben Balıkesir'deyim.bugün burdada tanıtımı vardı davetliydik...1.3 multijet 90 beygir kullandım.Ben doblo sahibiyim oda 1.3 tabi ona göre myhteşem fırlıyo ama 1. viteste yığılıyo 2'ye geçmek gerek hemen yoksa gayet başarılı olmuş motor güzel hızlanma sağlıyo!ya bide içeri motor sesi falan alıyo diyenler nasıl alıyo yaaa yada benim kullandığım arabadamı bi problem vardı?dizel kullanmama rağmen ne bi motor sesi girdi içeri nede 150 kmye ulaşmama rağmen yol sesi girdi..((yada acaba ben doblodan inip buna binnincemi böyle oldu))ama yok ya gayet başarılı yalıtımı var bence..ayrıca merak ettiğiniz şeyleri cevaplayabilirim...
  • motor sesi girmediğine eminmisin mjet ne yapsan biraz gürültülü, birde bizim buralar dişli asfalt hep .yol sesi cok rahatsız edici hatta motorun sesini bastırıyor.ankaraya gittiğimde ancak yol sesi kesilip motor sesi öne cıkıyor
  • arkadaşlar t-jet eylül olayı doğru mu tam anlayamadım niye fiat da yayınlanıyor o zaman
  • kimseden cıt yok
    yoksa forumda bi hayal kırıklığı falanmı var
  • arkadaşlar esp ve cruise control eylülde gelecek diyorlardı şimdi ise bazı arkadaşlar opsiyon olarak alınabileceğini söylüyorlar buna bir açıklık getirse bayi arkadaşlar iyi olacak.birde şunu belirteyim ki emoton modelinde ki klima sadece otomatik çift bölgeli değil hatta bunu avni abiye bende sormuştum ve burada yazmıştı 2 bölgeli klima tr şartlarına uygun değil diye..
  • selam arkadaşlar avni bey bu sorum bir fiat çalışanı olduğunuz için size yöneltiyorum geçen hafta içinde 3000ytl kapora yatırarak 35.500 satış fiyatı ile sunulacak olan dynamic modeli için talip olduk fakat bugün elime geçen fiyat listesinde bu fiyatın 34.500 olduğunu gördüm buna göre ilk 500 kişi içinde olmamız sebebi ile 2000 ytl indirim ile alacağım aracın fiyatında herhangi bi değişiklik olacakmı mantık olarak benim bu aracı bu fiyat listesine göre 32.500 ytl ye almam gerekmiyormu ? saygılarım la
  • Yeni bir motor olması itibariyle aşagıda vereceğim linkte 1.4 T-Jet le alakalı şu bilgileri buldum . Yazının tamamı çok uzun. Sadece ilgili kısmı buraya alıyorum.
    1.4 16v T-JET 120 Hp

    İlk olarak Yeni Fiat Bravo'larda tanıtılan, performansı, gaz pedalına tepkisi, düşük sarfiyatı, imalat kolaylığı, sağlamlığı ve dayanıklılığı ile öne çıkan turbo beslemeli benzinli yeni T-JET motor ailesi, Fiat Linea’da da kullanılacaktır.

    Aracın piyasaya sürülmesinden sonra satışa sunulacak olan 1.4 16v turbo motoru, 5000 devirde 90 kW (120 beygir) güç üretmekte, maksimum torku da 1750 devir dakikada 194 Nm’dir. Keyifli ve sakin bir sürüş arzulanması halinde yüksek vites esnekliği sayesinde daha az vites değişikliğine imkan tanırken; öte yandan, gaz pedalına ani cevap veren motor ile gerektiğinde performanslı sürüş imkanı sağlamaktadır. Turbo kompresörün düşük ataleti, bu tür motorlarda sıkça görünen tepki süresi uzunluğunu ortadan kaldırmış olup en üstün performansın elde edilmesine imkan tanımıştır. Başka bir ifade ile düşük sarfiyat ile üstün spor sürüş sağlanmaktadır.

    Prototiplerin statik ve dinamik deneme banklarında geçirdikleri binlerce saat boyunca kat etmiş oldukları yüz binlerce kilometre, motorun dayanıklılığının bir göstergesidir. Programlanan bakım aralığı 30.000 km olup herhangi bir ara bakıma ihtiyaç duymamaktadır. Bu sonucu mümkün kılan yağ / su ısı değiştiricisidir. Yağ filtresi ekolojik türdendir.

    Bilgisayarlı motor kontrol sistemi tüm işlemlerini hesap algoritmaları sayesinde yürütmektedir. Mekanik bağlantılar içermeyen “drive-by-wire” tipi gaz pedalı kumandası, sürücünün motordan talep ettiği spor veya sakin sürüş tepkisini azami enerji etkinlik ile elde etmesine imkan vermektedir.


    Söz konusu olağanüstü sonuçlara, titiz bir projelendirme ve motoru oluşturan parçaların 120.000 saatlik çalışma neticesinde ulaşılmıştır. En modern bilgisayarlı projelendirme ve hesaplama araçları kullanılmış, turbo kompresöre bağlı olabilecek en ağır şartların simülasyonu gerçekleştirilmiştir. Belli başlı tüm aksamlar yeniden projelendirildiğinden, esasen tamamen yeni bir motordan bahis etmek mümkündür. Enerji kayıplarını asgariye indirmek, yüksek performans elde edebilmek ve sarfiyatı düşürmek amacı ile özellikle yanma sürecine ve akışkanlar dinamiğine özel ilgi gösterilmiştir. Sofistike deneysel araştırma araçları sayesinde bu sonuçların elde edilmesi mümkün olabilmiştir.



    http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=3904




  • Max tork 206Nm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronin67777

    arkadaşlar esp ve cruise control eylülde gelecek diyorlardı şimdi ise bazı arkadaşlar opsiyon olarak alınabileceğini söylüyorlar buna bir açıklık getirse bayi arkadaşlar iyi olacak.birde şunu belirteyim ki emoton modelinde ki klima sadece otomatik çift bölgeli değil hatta bunu avni abiye bende sormuştum ve burada yazmıştı 2 bölgeli klima tr şartlarına uygun değil diye..

    burada açıklık getirmek gerekirse gp ile olan donanım seviyeleri açısından farklılıklar var...gp nin dynamic versiyonuna göre lineanınki farklı ...hem fiyat ayarlaması hem de türk tüketicisinin ihtiyaçları açısından sadece emotion modelinde çift bölgeli klima sunuluyor...city modu meselesi de böyle...hem maliyet analizi hemde ihtiyaçlar gözönünde bulunduruluyor.....zamanında ülke içinde satılan tempralarla ihraç edilenler arasındaki donanım farklılıkları da eleştiri konusu olmuştu....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronin67777

    arkadaşlar esp ve cruise control eylülde gelecek diyorlardı şimdi ise bazı arkadaşlar opsiyon olarak alınabileceğini söylüyorlar buna bir açıklık getirse bayi arkadaşlar iyi olacak.birde şunu belirteyim ki emoton modelinde ki klima sadece otomatik çift bölgeli değil hatta bunu avni abiye bende sormuştum ve burada yazmıştı 2 bölgeli klima tr şartlarına uygun değil diye..


    Ben bugün ikisinin de benim için önemli olduğunu belirttim. bana istersem emotion modelinin ESP ve cruise controluyle beraber sipariş edileceğini belirttiler. Fiyatının da 1000 ytl olduğunu belirttiler.
  • sanırım bir yanlışlık var....ccontrol m-jet'le değil t-jetle sunulacak diye ilan edildi..fiyat listeleri de böyle ayarlandı...bu durumda ekim ayında uygulanacak gibi gözüküyor.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    1.4 Turbonun 0-100'ü 9 sn. Çok iyi bir değer. Ama yakıt tüketimleri yazılmamış. 1.4 FIRE a göre nasıl olur. Fikri olan var mı?


    9 Saniyede 100 Km ye çıkmanın bedeli, 2000 motor araba o anda ne yakıyorsa o değerdir. Tek pozitif yan aracın ağırlığı sanırım. Örneğin benim Marea 1300 Kg... Eğer Linea Turbo daha hafif bir araçsa, tüketimi nisbeten düşük olacaktır. Hızlanırken Ortalama anlık tüketimin 12 litre civarına çıkar. Tabii sürekli 0-100 yapmadığın sürece sorun yok. Aracın hızı stabil hale geldiğinde normal tüketime geçer motor...

    TURBO LINEA NOS OLMADAN BİR İŞE YARAMAZ... DENEYİN VE FARKI GÖRÜN!... 170 BEYGİRİ RAHAT YAKALARSINIZ. ZORLARSANIZ MOTORU VE EĞER SAĞLAMSA 210 BEYGİRİ de VURUR DİNAMODA... O ZAMAN BELKİ BİNİLEBİLİR BU FIAT "ABARTH"ılı ARACINIZA... BENIM TAHMINIM BIRCOK GENC ARKADASIN BUNU DENEYECEĞİ YÖNÜNDE. ÇÜNKÜ HARBİDEN FİYATI UYGUN TURBO'nun. NOS'LAYIN GENÇLER! KOPUN BAKALIM LINEA'YLA NELER YAPABİLECEKSİNİZ GÖRELİM...




  • Arabanın iç mekan malzeme kalitesi ile ilgili şunu söylemem lazım.Kaliteli plastik yumuşak plastik demek değildir.Birçok üst sınıf aracın kokpitinde sert plastik kullanılmaktadır.İsteyen arkadaşlara örneklerini verebilirim.Türkiye de insanlar kaliteyi sadece yumuşak olup olmamasına göre değerlendiriyor.Linea kokpiti gayet kalitelidir.
  • Avni abi tofas linea yi euro n-cap carpisma testine gonderecekmi bir bilgin var mi. Bence piyasaya cikmadan gonderip 5 yildiz alip piyasaya surulseyde araba daha cok ses getirirdi diye dusunuyorum daha onceki sorularima cevap verdigin icin tesekkurler
  • linea m.jet düz vitesler 5 ileri mi 6 ilerimi ?
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.