Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.656
Cevap
180
Favori
924.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat ailesine hayırlı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • Önü güzelde arkasında farlarında bi eksiklik var sanki
    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Hayatı sadece X ve Y lerden mi ibaret sanıyordunuz siz
    fiat ın yeni sedan modeli hepimize hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    fiat ın yeni sedan modeli hepimize hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    diğer ana konudan buraya taşındık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyoshocu

    diğer ana konudan buraya taşındık

    Alıntıları Göster
    yeni kasa mondeomsu bir havası var. dashboard u beğenmedim maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: black exodus

    yeni kasa mondeomsu bir havası var. dashboard u beğenmedim maalesef.

    Alıntıları Göster
    Fena durmuyor, yeni araç arayışındayım bende eldeki clio iv bebekten sonra ufak gelmeye başladı umarım mantıklı bir fiyat aralığında olur dizel otomatiği .
    Bu aracın dizel otomatik şanzuman teknolojisi nedir bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarhosbulasikteli

    Fena durmuyor, yeni araç arayışındayım bende eldeki clio iv bebekten sonra ufak gelmeye başladı umarım mantıklı bir fiyat aralığında olur dizel otomatiği .
    Bu aracın dizel otomatik şanzuman teknolojisi nedir bilen var mı?

    Alıntıları Göster
    Ben bu arabayı Focus, Jetta, Octavia yerine tercih etmem ama 301, C-Elysse, Toledo, Rapid gibi araçlar yerine tercih ederim.

    Satış listelerinde en üstlerde göreceğiz büyük ihtimalle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Ben bu arabayı Focus, Jetta, Octavia yerine tercih etmem ama 301, C-Elysse, Toledo, Rapid gibi araçlar yerine tercih ederim.

    Satış listelerinde en üstlerde göreceğiz büyük ihtimalle.

    Alıntıları Göster
    Fena değil. Aslında fiyat olarak Linea ayarında ki fiyatlarla başlarsa tercih edilir diye düşünüyorum
  • Diğer konu niye kilitlendi popüler olan aslında oydu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Diğer konu niye kilitlendi popüler olan aslında oydu.
    hyırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    9 ileri ZF + 1.6 Multijet 120hp, 300nm tork = 54.000TL gibi bir rakamdan satışa çıkarsa tutar.

    kaportasız motor+şanzımana talipsiniz heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carantinas

    hyırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Yarın fuarda incelemeyi umduğum iki araçtan birisi. Şahsen fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla çok beğendim. Halihazırda Linea gibi çirkin bir araç üreten adamlar böyle bir araba yapmış ve hala beğenilmiyor. Makul bir fiyat ile çıkarsa mantıklı bir tercih olur bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Hayatı sadece X ve Y lerden mi ibaret sanıyordunuz siz
    tEKNİK DETAYLAR HAKKINDA BİLGİ VAR MI?
  • Bir yerde okudum bu tanıtılan modeli ful modeli değilmiş galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    tEKNİK DETAYLAR HAKKINDA BİLGİ VAR MI?

    Alıntıları Göster
    Komik rakamlar telaffuz edenler var. Bu otomobilin dizel otomatiğinin 70 bin TL den aşağıya satılması ihtimal dışı. ZF 9 faktörünü unutuyorsunuz. Milletin DSG den ağzı fena yandı. Tek kavramalılar ise zaten malum pek beğenilmiyor. C sınıfında dizel otomatik kombinasyonunda tek rakibi var o da 308. Onun da sedanı yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Komik rakamlar telaffuz edenler var. Bu otomobilin dizel otomatiğinin 70 bin TL den aşağıya satılması ihtimal dışı. ZF 9 faktörünü unutuyorsunuz. Milletin DSG den ağzı fena yandı. Tek kavramalılar ise zaten malum pek beğenilmiyor. C sınıfında dizel otomatik kombinasyonunda tek rakibi var o da 308. Onun da sedanı yok....



    40-50 binler hayal ama şöyle de bir durum var. Eğer gerçekten Linea üretimini durdurup bunu üreteceklerse, Linea'nın en büyük müşterisi taksiciler ve filolardı. Bunun da nedeni uygun fiyata dizel bir araç olmasıydı. Eğer bu aracın düz vites, boş dizelini 45-50 binlerden satıp sadece donanım ve otomatik farkına 20 - 25 bin lira isterlerse kimse o kadar fark vermez. Zaten fiatın sedan modellerinin bir ticari araç algısı var. Son kullanıcıya satmak zor bir de bu kadar farkla kimseye satamazlar.
    Bir ihtimal bir zamanlar şahinlerde yaptıkları gibi , bir taksicilere özel model çıkarır onu ucuzdan verirler ama bu da zor çünkü eskisi gibi son kullanıcı bu araçlara muhtaç değil, rekabet çok. Ya da dizel otomatik donanımlı araçların da fiyatını uygun tutup, ciddi sürüm yakalayıp çok satacaklar, dizel otomatik alacak son kullancı da taksici arabası vs bir algıyı düşünmeden alacak. Şu anda dizel linea sahibi olup da satmaya çalışanların en büyük derdi aracının taksi çıkması olmadığını ispat etmek.
    Bu nedenle bence dizel otomatik modeller donanımına göre 60-70 arasında olacaktır. Hatta lansman vs diye 58 civarından gelebilir.




  • Hani hep diyoruz ya baaaazı markaların bütün tasarımları birbirine benziyor diye. Evet birbirine benziyor çünkü onların bir marka imajı var ve tasarım anlamında otomotivde yeni trend coupe görünümlü ve sahibine kendisini "al beni" diye bağıran tasarımlar.

    Fiat dış tasarımda gerçekten marka imajı olabilecek iyi işler yapmış fakat iç tasarımda bu yuvarlatılmış çizgilerle marka imajı yapmaya çalışmış ama tutması bence çok zor. Yani aracı Panda ve 500L/X iç tasarımını andırıyor ve ben şahsım adına çok sevemiyorum bu tasarımları.

    Hani telefonla konuşurken önümüzdeki kağıtta yazanları sürekli kare veya yuvarlak içine alma durumu var ya, işte fiatın tasarımcıları da aynı şekilde tasarılıyorlar sanırım. Boş kaldıklarında TR'de üretilecek araca şöyle bir bakalım yaaa deyip...

    edit: ayrıca direksiyonun üst kısmındaki ergonomik tutuş tasarımını hala aynı tutmuş olmamış. Yine ayrıca direksiyon üzerindeki tuş takımı çok geniş olduğu için basımı zor ve çabuk aşınan tipten seçilmiş demedi demeyin.


    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)

    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)

    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atayum -- 22 Mayıs 2015; 18:37:43 >




  • Ucuz fiyata satamiyacaklar, kaliteli bir araca benziyor. Ticari araç algısını kırmak zor ama imkânsız değil. Birden de olmayacaktır. En az 3-5 yıl sürer. Makyajlı model daha basarili olacak muhtemelen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 ten 1 lira fazlasına koysun Fiat bu arabayı öldürsen satamaz.Kalite algısı olmaması Fiat'ın en büyük dezavantajı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    75 ten 1 lira fazlasına koysun Fiat bu arabayı öldürsen satamaz.Kalite algısı olmaması Fiat'ın en büyük dezavantajı.
    Bugün Bursa Tofaş fabrikasında grevde olan işçilerden biri, çalıştığım hastaneye muayene
    için geldiğinde muhabbet esnasında aracın en full dizel otomatiğinin yaklaşık 65.000 TL
    civarında olduğundan dem vurmuş, umarım doğru olur...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.