Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
4.731
Cevap
59
Favori
504.340
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2029 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: winston0

    Edc vites gercekten guzel sirket aracim edc megan. Sahsi arabam dual bravo guc ve gorunus ve bakim masraflari icin bravo. Megan baski balata maliyeti 5100 tl ve servisin soyledigi degismesi gereken 1 parca daha olabiliyor ozaman 6000 tl. Baski balataya 6000 tl bende bu sebeple bravo aldim

    EDC şanzımanda balata yoktur, tam otomatik çift kavrama sistemi olduğundan dolayı kavrama elemanları (diskler) ancak çok kötü kullanım şartlarında ya da 10 yıldan uzun süre kullanım sonrası yıpranabilir. Bu değişim için istenen fiyat normaldir.Bugün Egea'nın (Yeni Tipo) şanzımanına aynı işlem için Fiat da 5,000 TL isteyecektir. Kısacası çift kavramalı herhangi bir şanzıman ile dualogic karşılaştırılamaz, hata olur, dualogic e de EDC'ye de haksızlık olur.
    _____________________________
    2009 Renault Laguna III 2.0 dci Privilege




  • Yarbay
    4949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: devilcry

    Sahibinden düşük km. uygun fiyatlı manuel bravo bulmak neden bu kadar zor. 1 aydır bakıyorum malum siteye ama istediğim aracı bulamıyorum. yok mu aracını satan :)?

    Donanım haberdeki çok bilmiş tayfanın aksine bravo parasının hakkını sonuna kadar veren, arızası yok denicek kadar az, gayet kaliteli bir italyan olduğu için alanlar sıkışmadıkça yada model yenileme isteği gelmedikçe temiz arabasını pek satmıyor. Bravonun kendi forumuna bakın aynı aracı değişik donanım ve modellerde 3. kez alanlar var iyi takip edin mutlaka denk gelir, millet 40.000 tl ile bom boş benzinli B segmentine binerken Bravoda dizel + otomatik gayet dolu C segmenti araç alınabiliyor
    _____________________________
    İşlemci : İntel Core i7 4790 \\ Anakart : Msi Z97 Pc Mate \\ Ekran Kartı : Sapphire Nitro+ Amd RX 580 \\ Ram : Corsair Vengeance 16 Gb \\ Hdd : 2.5 TB Sata 3.0 \\ Ssd : Sandisk ssd plus 120gb \\ Monitör : Lg Flatron 19" \\ Ses Sistemi : Creative x-fi xtreme gamer sound card -- Creative T6160 5+1 \\ İşlemci soğutucu : Xigmatek Red Scorpion




  • Teğmen
    133 Mesaj
    Arkadaşlar bravo alarak aranıza katıldım. 2010 model yarın hayırlısıyla ellerimde olacak ses sistemine bittim resmen set varmış gibi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    95 Mesaj

    Hocam kesinlikle haklısınız. Aracı kullandım ve çok beğendim. max 40tl olacak şekilde bütçem var ve Bravo dışında başka araç bakmıyorum.
    ben de işte bravo yu alıp satıp tekrar bravo almamak için içime sinecek en full olanı arıyorum. 40 bin tl ye - manuel 120 bg full temiz bir bravo bulmak çok zor olmasa gerek ama işte renk donanım km bir şekilde aradığım aracı bulamadım. Bakalım aramaya devam :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    xmxksk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1351 Mesaj
    zaten seçenekler kısıtlı
    alırken 3-5 daha koyup şartları zorlayıp
    bulabildiğiniz en dolusunu alın.
    derim
    |
    |
    _____________________________
    internetten edinilen bilgi %100 doğru olmayabilir
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Yanlis biliyorsun arkadasim edc vites cift kavrama baski balata ile is goruyor tipki dsg gibi fakat dsg kadar sikintili bir vites degildir. Tam otomatik vites dedigimiz sistem tork konvertorludur. Yani baski balata yoktur. Ayrica renaultun on gordugu baski balata degisimi 80bin km dir. @lordplanett



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    lordplanett kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    191 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar araç arıyorum ama buraya mesaj yazabiliyor muyuz bilmiyorum? Eğer sıkıntı oluyorsa silerim:) düşük kmli, kazasız boyasız,dizel otomatik bravo arıyorum.Mümkünse en dolusu ve cam tavan şartım var:) Satan arkadaş varsa ozelden mesaj atabilir .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    232 Mesaj

    Bravo megandan daha üstün her anlamda ama ikinci eli biraz sönük,meganin ikinci eli canlı fakat onunda yeni kasası çıktı.. Bravoyu satmak için 1-2 ay bekleyen arkadaşlarım oldu..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fensinn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    780 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    trakia_



    Yaz sonuna doğru benim 2010 model 1.6 mjet 120bg Emotion donanımlı 17 inch jantlı 106bin'de olan sadece benim bindiğim tüm bakımlarının günü gününe yapıldığı manuel vites siyah renkli aracımı satmayı planlıyorum.

    Trimmerde 1.200tl kaydı var onu da kasko yenilemeyeceğim için bozdurup sağ tarafı komple çizilmesininden dolayı serviste yaptırttığım için çıkmakta.

    Her türlü herşeyine kefil olurum.

    Eğer araç bulamazsanız o zamana görüşebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakia_ -- 17 Mayıs 2016; 16:38:01 >
    |
    |
    devilcry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2551 Mesaj

    Hocam benim de haberim olsun. Ben de manuel düşük km dizel Bravo almayı düşünüyorum bikaç ay sonra.
    |
    |
    Bahsedilenler: trakia_
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj
    Merhaba,
    Bende punto evo sahibiyim. Bravo'ya geçiş yapmak istiyorum. Ancak iki aylık bir bebeğim var ve puseti punto 'nun bagajına tekerleklerini çıkarmadan sığmıyor. Bu nedenle Bravo'nun bagaj ölçülerini merak ediyorum. Bravo sahibi bir forumdaş bagajın derinlik ve yükseklik ölçülerini verebilir mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Bagaj olculerini yollarim ayrica ama ben cocugun bisikletini rahatca sokuyorum yada akulu arabayi puset rahat rahat sigar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Hocam ya bundan onceki aracim 2011 dizel clio 3 du. 1.5 ayda sattim kaza boya hic biseyi yokken ve piyasanin altina verdim. Ondan onceki arabam lacettiydi alirken satamazsin demislerdi ilana koydum 1 haftada gitti.Bravomu aldigim kisinin ilani 1 gunluktu. Yani kismet isi bu belli olmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    oduncu06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2029 Mesaj

    Teknik terimler hususunda hakkınızı teslim edelim, daha dikkatli olmalıydım. Buna ayrıca açıklık getireceğim. Fakat yorumladığımız konu özet olarak konfor-performans/maliyet konusunda kullandığımız araçları kıyaslamaktı. Siz tek kavrama dualogic bravo'yu çıkması muhtemel şanzıman onarım maliyeti sebebiyle tercih etmiştiniz. Ben ise çift kavrama konforunun bu maliyete değdiğini söylemek istedim. Kaldı kı dualogic şanzımanın da balata ve volan revizyonunu kimse 2 bin TL den aşağı bir rakama yapmıyor. Gelelim anlaşamadığımız noktaya; Otomatik şanzımancı olarak ünlenmiş ustalar arıza yapan Tork konvertörlü şanzımanların konvertörünü değil kavrama elemanlarını değiştirirler. Konvertör onarımı pek mümkün değildir. Selenoid valfler ve kavramayı sağlayan basınç diskleri değişir, şanzıman yıkanır ve teslim edilir. EDC şanzımana da uygulanacak işlemle benzerlik gösterir. EDC şanzıman iyi kullanılırsa 200.000 km yi sorunsuz görebilir. Dualogic şanzımanda 100.000 km üst sınırdır. Bu km ye gelip ben değiştirmedim diyen varsa nasılsa birgün değiştirdiğinde aradaki farkı anlayacaktır. Servis yetkilileriyle sohbet edin; EDC şanzıman revizyonu hangi aralıkta yapılmış öğrenin yine Fiat servislerinde Dualogic şanzıman revizyonu sayısını sorun, piyasadaki araç sayılarına kıyaslayınca ne demek istediğimi anlayacaksınız. Sonuç olarak EDC sorunsuzluğuyla Dualogic e bir onarım fark atabilecek kaliteye sahiptir bu sebeple konforu da gözönüne alınırsa Renault grubu tercih sebebi olmalıdır. Fakat bravo kullanıcısı olarak 120 hp motor özel bir parantez hakediyor. Bu kadar sorunsuz ve güçlü bir motoru Renault asla yapamaz. Şahsi fikrim MeganeIII kadar kötü tasarlanmış bir araçla Bravo görünüm açısından kıyaslanamaz bile. Bravonun eleştirilebilecek detayları ise arka koltukların boyut ve pozisyonları, bagaj yükleme pozisyonu, bagaj kapağı açılma şekli, kumandadan sunroof un kapatılamaması, kokpitten arka kapı kilitlerinin kontrol edilememesi (çocuk güvenliği), Motorun gürültüsü ve tabi ki tek kavrama şanzımanın özellikle yokuş çıkarken sizi düşürdüğü durumlar. Şahsi fikirlerimdir edc şanzıman konusunda winston0 nickli arkadaş gibi katılmayabilirsiniz. Kendisine teşekkür ediyorum.
    |
    |
    winston0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2009 Renault Laguna III 2.0 dci Privilege




  • Er
    2 Mesaj
    merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum bende bir bravo kullanıcısım 1.4 t-jet 120 bg sport style var araca chıp tunıng yapmak istiyorum race chıp uygulaması ile 160 bg ve 250+ nm güç elde ediliyor. hiç chip uygulaması yapan var mı memnun mu herhangi bir mekanik sorun yaratıyormu yardımcı olursanız sevinirim


    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    40 41 civarı bravo bulabilirmiyiz benzinli olursa daha iyi olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    179 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir dizel Bravo bakıyorum. Bir iki hafta içinde almayı düşünüyorum. Aslında Punto 1.3 mjet bakıyordum ama Bravo ile arasında çok fiyat farkı yok gibi. Bütçem 40bin tl civarı. Forumdaki yazıları baya bi okudum çok faydası oldu. Paylaşımda bulunanlara teşekkürler.
    2010 üzeri 80.000 km altı 1.6 mjet Bravo bakıyorum. Sizden ricam öncelikle temiz bi araç için (en fazla çamurlukta boya olabilir) hangi fiyat arası makul?
    Bir de dualogic vites dizel alsam 50.000 km deki aracın alınca binmeden yaptırmam gereken ne tür bakımları olur? (baskı balata, turbo, filtreler vs.). Bakım masrafları ne düzeyde çıkar?
    Cevaplar için teşekkürler.
    Bu arada önceki aracım 2001 clio 1.4 benzin/lPG idi. Dolayısıyla daha önce dizel aracım hiç olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CandleLight -- 21 Mayıs 2016; 14:49:22 >
    _____________________________
    Bravo 2012 1.6 mjet 120 bg Easy ------- Xperia Z5c
  • Yarbay
    2029 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CandleLight

    Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir dizel Bravo bakıyorum. Bir iki hafta içinde almayı düşünüyorum. Aslında Punto 1.3 mjet bakıyordum ama Bravo ile arasında çok fiyat farkı yok gibi. Bütçem 40bin tl civarı. Forumdaki yazıları baya bi okudum çok faydası oldu. Paylaşımda bulunanlara teşekkürler.
    2010 üzeri 80.000 km altı 1.6 mjet Bravo bakıyorum. Sizden ricam öncelikle temiz bi araç için (en fazla çamurlukta boya olabilir) hangi fiyat arası makul?
    Bir de dualogic vites dizel alsam 50.000 km deki aracın alınca binmeden yaptırmam gereken ne tür bakımları olur? (baskı balata, turbo, filtreler vs.). Bakım masrafları ne düzeyde çıkar?
    Cevaplar için teşekkürler.
    Bu arada önceki aracım 2001 clio 1.4 benzin/lPG idi. Dolayısıyla daha önce dizel aracım hiç olmadı.

    2009 model dualogic emition+skydome aracım full servis bakımlı. Hasar kaydı yok ama birçok parçada lokal boya vardı aldığımda bir de sol tekerden darbe alıp direksiyon airbag açılmış. Geçen yıl aldığımda lastikleri sıfır alınmış, şanzıman revizyona girmiş, ön takım nerdeyse komple değişmiş (tamamı serviste yapılmış) 150.000 km de aracım için 37500 TL den bir kuruş aşağı inmem. Deri döşeme+koltuk ısıtma düşünüyorum onlarla birlikte 39500 gibi bir rakama kadar çıkar değeri. Galerici nezdinde ise şu an nakit ederi 33-34 civarıdır diye tahmin ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
    2009 Renault Laguna III 2.0 dci Privilege




  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Edc vites kesinlikle konfordur bu konuda hemfikiriz. Fakat 200.000 km konusunda malesf katilamayacagim. Bravo elestirilerinizide katiliyorum ve daha niceleri vardir diyorum. Edc vites kullaniyormusunuz bilmiyorum ama tek sikintisi 2 vites geriye atip sadece bagirmasi gitmemesi denilebilir. Tek kavrama otom. ile edc maliyet kiyasi yapilirsa ben yine tek kavrama derdim. Tabi buda benim gorusum. Lacetti aracim tork konvertorluydu. Yani hemen hemen butun otomatik cesitlerini kullandim. En sikintisiz tabiki tam otom. Sonrasi tartisilir kisisel oluyor herkesin fikrine saygi duyarim. Tesekkur ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    179 Mesaj

    Aracınızla ilgili hayırlı satışlar olsun. Bu durumda benim 40 bin tl civarında 80.000 km altı temiz 1.6 mjet bulmam zor mu?
    Bir de bu araçta direksiyon altında ayrıca bir kol yoksa hız sabitleme kesinlikle yok mu demektir? Bazı ilanlarda CC var yazıyor ama ayrı bir kol yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: lordplanett
    _____________________________
    Bravo 2012 1.6 mjet 120 bg Easy ------- Xperia Z5c
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.