Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winston0

    Edc vites gercekten guzel sirket aracim edc megan. Sahsi arabam dual bravo guc ve gorunus ve bakim masraflari icin bravo. Megan baski balata maliyeti 5100 tl ve servisin soyledigi degismesi gereken 1 parca daha olabiliyor ozaman 6000 tl. Baski balataya 6000 tl bende bu sebeple bravo aldim

    EDC şanzımanda balata yoktur, tam otomatik çift kavrama sistemi olduğundan dolayı kavrama elemanları (diskler) ancak çok kötü kullanım şartlarında ya da 10 yıldan uzun süre kullanım sonrası yıpranabilir. Bu değişim için istenen fiyat normaldir.Bugün Egea'nın (Yeni Tipo) şanzımanına aynı işlem için Fiat da 5,000 TL isteyecektir. Kısacası çift kavramalı herhangi bir şanzıman ile dualogic karşılaştırılamaz, hata olur, dualogic e de EDC'ye de haksızlık olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devilcry

    Sahibinden düşük km. uygun fiyatlı manuel bravo bulmak neden bu kadar zor. 1 aydır bakıyorum malum siteye ama istediğim aracı bulamıyorum. yok mu aracını satan :)?

    Donanım haberdeki çok bilmiş tayfanın aksine bravo parasının hakkını sonuna kadar veren, arızası yok denicek kadar az, gayet kaliteli bir italyan olduğu için alanlar sıkışmadıkça yada model yenileme isteği gelmedikçe temiz arabasını pek satmıyor. Bravonun kendi forumuna bakın aynı aracı değişik donanım ve modellerde 3. kez alanlar var iyi takip edin mutlaka denk gelir, millet 40.000 tl ile bom boş benzinli B segmentine binerken Bravoda dizel + otomatik gayet dolu C segmenti araç alınabiliyor




  • Arkadaşlar bravo alarak aranıza katıldım. 2010 model yarın hayırlısıyla ellerimde olacak ses sistemine bittim resmen set varmış gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Hocam kesinlikle haklısınız. Aracı kullandım ve çok beğendim. max 40tl olacak şekilde bütçem var ve Bravo dışında başka araç bakmıyorum.
    ben de işte bravo yu alıp satıp tekrar bravo almamak için içime sinecek en full olanı arıyorum. 40 bin tl ye - manuel 120 bg full temiz bir bravo bulmak çok zor olmasa gerek ama işte renk donanım km bir şekilde aradığım aracı bulamadım. Bakalım aramaya devam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten seçenekler kısıtlı
    alırken 3-5 daha koyup şartları zorlayıp
    bulabildiğiniz en dolusunu alın.
    derim
  • Yanlis biliyorsun arkadasim edc vites cift kavrama baski balata ile is goruyor tipki dsg gibi fakat dsg kadar sikintili bir vites degildir. Tam otomatik vites dedigimiz sistem tork konvertorludur. Yani baski balata yoktur. Ayrica renaultun on gordugu baski balata degisimi 80bin km dir. @lordplanett

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar araç arıyorum ama buraya mesaj yazabiliyor muyuz bilmiyorum? Eğer sıkıntı oluyorsa silerim:) düşük kmli, kazasız boyasız,dizel otomatik bravo arıyorum.Mümkünse en dolusu ve cam tavan şartım var:) Satan arkadaş varsa ozelden mesaj atabilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fensinn kullanıcısına yanıt
    Bravo megandan daha üstün her anlamda ama ikinci eli biraz sönük,meganin ikinci eli canlı fakat onunda yeni kasası çıktı.. Bravoyu satmak için 1-2 ay bekleyen arkadaşlarım oldu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devilcry kullanıcısına yanıt
    Yaz sonuna doğru benim 2010 model 1.6 mjet 120bg Emotion donanımlı 17 inch jantlı 106bin'de olan sadece benim bindiğim tüm bakımlarının günü gününe yapıldığı manuel vites siyah renkli aracımı satmayı planlıyorum.

    Trimmerde 1.200tl kaydı var onu da kasko yenilemeyeceğim için bozdurup sağ tarafı komple çizilmesininden dolayı serviste yaptırttığım için çıkmakta.

    Her türlü herşeyine kefil olurum.

    Eğer araç bulamazsanız o zamana görüşebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arizona76 -- 17 Mayıs 2016; 16:38:01 >
  • Hocam benim de haberim olsun. Ben de manuel düşük km dizel Bravo almayı düşünüyorum bikaç ay sonra.
  • Merhaba,
    Bende punto evo sahibiyim. Bravo'ya geçiş yapmak istiyorum. Ancak iki aylık bir bebeğim var ve puseti punto 'nun bagajına tekerleklerini çıkarmadan sığmıyor. Bu nedenle Bravo'nun bagaj ölçülerini merak ediyorum. Bravo sahibi bir forumdaş bagajın derinlik ve yükseklik ölçülerini verebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj olculerini yollarim ayrica ama ben cocugun bisikletini rahatca sokuyorum yada akulu arabayi puset rahat rahat sigar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Hocam ya bundan onceki aracim 2011 dizel clio 3 du. 1.5 ayda sattim kaza boya hic biseyi yokken ve piyasanin altina verdim. Ondan onceki arabam lacettiydi alirken satamazsin demislerdi ilana koydum 1 haftada gitti.Bravomu aldigim kisinin ilani 1 gunluktu. Yani kismet isi bu belli olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • winston0 W kullanıcısına yanıt
    Teknik terimler hususunda hakkınızı teslim edelim, daha dikkatli olmalıydım. Buna ayrıca açıklık getireceğim. Fakat yorumladığımız konu özet olarak konfor-performans/maliyet konusunda kullandığımız araçları kıyaslamaktı. Siz tek kavrama dualogic bravo'yu çıkması muhtemel şanzıman onarım maliyeti sebebiyle tercih etmiştiniz. Ben ise çift kavrama konforunun bu maliyete değdiğini söylemek istedim. Kaldı kı dualogic şanzımanın da balata ve volan revizyonunu kimse 2 bin TL den aşağı bir rakama yapmıyor. Gelelim anlaşamadığımız noktaya; Otomatik şanzımancı olarak ünlenmiş ustalar arıza yapan Tork konvertörlü şanzımanların konvertörünü değil kavrama elemanlarını değiştirirler. Konvertör onarımı pek mümkün değildir. Selenoid valfler ve kavramayı sağlayan basınç diskleri değişir, şanzıman yıkanır ve teslim edilir. EDC şanzımana da uygulanacak işlemle benzerlik gösterir. EDC şanzıman iyi kullanılırsa 200.000 km yi sorunsuz görebilir. Dualogic şanzımanda 100.000 km üst sınırdır. Bu km ye gelip ben değiştirmedim diyen varsa nasılsa birgün değiştirdiğinde aradaki farkı anlayacaktır. Servis yetkilileriyle sohbet edin; EDC şanzıman revizyonu hangi aralıkta yapılmış öğrenin yine Fiat servislerinde Dualogic şanzıman revizyonu sayısını sorun, piyasadaki araç sayılarına kıyaslayınca ne demek istediğimi anlayacaksınız. Sonuç olarak EDC sorunsuzluğuyla Dualogic e bir onarım fark atabilecek kaliteye sahiptir bu sebeple konforu da gözönüne alınırsa Renault grubu tercih sebebi olmalıdır. Fakat bravo kullanıcısı olarak 120 hp motor özel bir parantez hakediyor. Bu kadar sorunsuz ve güçlü bir motoru Renault asla yapamaz. Şahsi fikrim MeganeIII kadar kötü tasarlanmış bir araçla Bravo görünüm açısından kıyaslanamaz bile. Bravonun eleştirilebilecek detayları ise arka koltukların boyut ve pozisyonları, bagaj yükleme pozisyonu, bagaj kapağı açılma şekli, kumandadan sunroof un kapatılamaması, kokpitten arka kapı kilitlerinin kontrol edilememesi (çocuk güvenliği), Motorun gürültüsü ve tabi ki tek kavrama şanzımanın özellikle yokuş çıkarken sizi düşürdüğü durumlar. Şahsi fikirlerimdir edc şanzıman konusunda winston0 nickli arkadaş gibi katılmayabilirsiniz. Kendisine teşekkür ediyorum.




  • merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum bende bir bravo kullanıcısım 1.4 t-jet 120 bg sport style var araca chıp tunıng yapmak istiyorum race chıp uygulaması ile 160 bg ve 250+ nm güç elde ediliyor. hiç chip uygulaması yapan var mı memnun mu herhangi bir mekanik sorun yaratıyormu yardımcı olursanız sevinirim
     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-




  • 40 41 civarı bravo bulabilirmiyiz benzinli olursa daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir dizel Bravo bakıyorum. Bir iki hafta içinde almayı düşünüyorum. Aslında Punto 1.3 mjet bakıyordum ama Bravo ile arasında çok fiyat farkı yok gibi. Bütçem 40bin tl civarı. Forumdaki yazıları baya bi okudum çok faydası oldu. Paylaşımda bulunanlara teşekkürler.
    2010 üzeri 80.000 km altı 1.6 mjet Bravo bakıyorum. Sizden ricam öncelikle temiz bi araç için (en fazla çamurlukta boya olabilir) hangi fiyat arası makul?
    Bir de dualogic vites dizel alsam 50.000 km deki aracın alınca binmeden yaptırmam gereken ne tür bakımları olur? (baskı balata, turbo, filtreler vs.). Bakım masrafları ne düzeyde çıkar?
    Cevaplar için teşekkürler.
    Bu arada önceki aracım 2001 clio 1.4 benzin/lPG idi. Dolayısıyla daha önce dizel aracım hiç olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CandleLight -- 21 Mayıs 2016; 14:49:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CandleLight

    Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir dizel Bravo bakıyorum. Bir iki hafta içinde almayı düşünüyorum. Aslında Punto 1.3 mjet bakıyordum ama Bravo ile arasında çok fiyat farkı yok gibi. Bütçem 40bin tl civarı. Forumdaki yazıları baya bi okudum çok faydası oldu. Paylaşımda bulunanlara teşekkürler.
    2010 üzeri 80.000 km altı 1.6 mjet Bravo bakıyorum. Sizden ricam öncelikle temiz bi araç için (en fazla çamurlukta boya olabilir) hangi fiyat arası makul?
    Bir de dualogic vites dizel alsam 50.000 km deki aracın alınca binmeden yaptırmam gereken ne tür bakımları olur? (baskı balata, turbo, filtreler vs.). Bakım masrafları ne düzeyde çıkar?
    Cevaplar için teşekkürler.
    Bu arada önceki aracım 2001 clio 1.4 benzin/lPG idi. Dolayısıyla daha önce dizel aracım hiç olmadı.

    2009 model dualogic emition+skydome aracım full servis bakımlı. Hasar kaydı yok ama birçok parçada lokal boya vardı aldığımda bir de sol tekerden darbe alıp direksiyon airbag açılmış. Geçen yıl aldığımda lastikleri sıfır alınmış, şanzıman revizyona girmiş, ön takım nerdeyse komple değişmiş (tamamı serviste yapılmış) 150.000 km de aracım için 37500 TL den bir kuruş aşağı inmem. Deri döşeme+koltuk ısıtma düşünüyorum onlarla birlikte 39500 gibi bir rakama kadar çıkar değeri. Galerici nezdinde ise şu an nakit ederi 33-34 civarıdır diye tahmin ediyorum.




  • Edc vites kesinlikle konfordur bu konuda hemfikiriz. Fakat 200.000 km konusunda malesf katilamayacagim. Bravo elestirilerinizide katiliyorum ve daha niceleri vardir diyorum. Edc vites kullaniyormusunuz bilmiyorum ama tek sikintisi 2 vites geriye atip sadece bagirmasi gitmemesi denilebilir. Tek kavrama otom. ile edc maliyet kiyasi yapilirsa ben yine tek kavrama derdim. Tabi buda benim gorusum. Lacetti aracim tork konvertorluydu. Yani hemen hemen butun otomatik cesitlerini kullandim. En sikintisiz tabiki tam otom. Sonrasi tartisilir kisisel oluyor herkesin fikrine saygi duyarim. Tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızla ilgili hayırlı satışlar olsun. Bu durumda benim 40 bin tl civarında 80.000 km altı temiz 1.6 mjet bulmam zor mu?
    Bir de bu araçta direksiyon altında ayrıca bir kol yoksa hız sabitleme kesinlikle yok mu demektir? Bazı ilanlarda CC var yazıyor ama ayrı bir kol yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.