Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracınızla ilgili hayırlı satışlar olsun. Bu durumda benim 40 bin tl civarında 80.000 km altı temiz 1.6 mjet bulmam zor mu?
    Bir de bu araçta direksiyon altında ayrıca bir kol yoksa hız sabitleme kesinlikle yok mu demektir? Bazı ilanlarda CC var yazıyor ama ayrı bir kol yok.

    sahibinden.com dan bakarsan bulabilirsin 80.000 altı nadir vardır, far kollunun altında 2. bir kol olunca hız sabıtleme oluyor yoksa yok demektir ama sonradan ekletebiliniyormu bilmiyorum ve mümkünse sport style al daha sportif ve insanın içine siniyor bulamassan dynamıc in altına düşme
    bende 1.4 tjet var cok memnunum ama dizelin biraz araç içine ses alma problemi var almadan iyi bir tur at :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CandleLight

    Aracınızla ilgili hayırlı satışlar olsun. Bu durumda benim 40 bin tl civarında 80.000 km altı temiz 1.6 mjet bulmam zor mu?
    Bir de bu araçta direksiyon altında ayrıca bir kol yoksa hız sabitleme kesinlikle yok mu demektir? Bazı ilanlarda CC var yazıyor ama ayrı bir kol yok.

    Kol yoksa Cc yoktur kesinlikle, fakat kumanda kolunun alıp takınca çalıştığını forumlarda okudum ne kadar doğrudur bilemem.
  • Bu durumda Sahibinden.com daki Bravo ilanlarının neredeyse %80 i yanlış bilgi içeriyor. ESP, ASR var demiş ama ön konsolda sol tarafta tuşları yok (Forumlardan edindiğim bilgiye göre ASR, ESP, Hill Holder paket halinde geliyor ve bahsettiğim yerde tuşlarının var olması gerekli). Hız sabitleme çoğunda gvar yazıyor ama direksiyon sol tarafında 2. bir kol yok. Hem CC hem de ESP si olan temiz bir Bravo bulamadım pek. Olanların da fiyatları (48-53 arası) piyasanın üzerinde bence. Punto ilanlarında da durum aynı görünüyor.
  • Aracımda 2 gün içinde sırasıyla önce vites geçiş devirlerinde artma, sonra sarsıntılı kalkış, vites geçişlerinde vuruntu ve son olarak ekranda VİTES DEVRE DIŞI KILAVUZA BAKIN uyarısı çıktı. Uyarı ile birlikte vites kolunun fonksiyonları kilitlendi. Kontağı kapat-aç yapınca çalıştı. Bu sabah uyarı çıkmadı ama sarsıntılı kalkış devam ediyor. Yaklaşık 7 ay önce yani ben almadan hemen önce şanzıman revizyon, balata çakımı, volant revizyon şeklinde yapılan onarım listesi elimde bulunuyor. Tecrübesi olanlar bilgi mahiyetinde cevap yazarlarsa sevinirim. Yarın servisten arıza kodu ve fiyat teklifi alacağız. Bakalım neler çıkacak.

    EDİT 1: Şu an volan+baskı-balata+debriyaj rulmanı değişiyor, yağı da değişmiş olacak haliyle. Arıza lambası yakmadığı için büyük ihtimalle bu yapılan işlemlerle çözüleceğini düşünüyoruz. Sonucu ve masrafı ayrıca yazacağım.

    EDİT2:Sorun çözüldü. Daha önce bildirdiğim üzere volan, baskı-balata ve debriyaj rulmanı hepsi orijinal olarak değişti, parçalar için 1500 TL ödedim. İstanbul Avrupa yakasında bulunanlar için tavsiye edebileceğim Topkapı-Cevizlibağdaki ERO SERVİS-Erhan Usta saat 10:30 da aldığı aracı akşam 16:30 da teslim etti. işçilik olarak da 400 TL ödedim. Çıkan balata tamamen erimişti, baskı ve bilyanın durumu iyiydi, volan konusunu pek bilmiyorum ama usta onun da iyi durumda olmadığını söyledi. Robottan arıza kodu çıkmadığı ve kırmızı renkli şanzıman arıza lambası yanmadığından daha fazla üstüne gitmedik.

    Arızadan alınan tecrübe olarak şunları söyleyebiliriz;
    1. Şanzıman konusunda arıza/uyarı kodu çıktığında onarım için acele edin.
    2.Yetkili servisten arıza kodu ve onarım yöntemi ve ücreti hakkında bilgi alın.(Bunun ücretinden kaçmayın)
    3.Robotla ilgili arıza yoksa ortalama bir mekanik ustası işinizi görür boş yere yetkili servise para akıtmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lagun@ -- 25 Mayıs 2016; 16:07:08 >




  • CandleLight C kullanıcısına yanıt
    2-3 ay sonra satacağım dediklerinin hepsi var emotion donanımlı tek sahibiyim 2009 eylül çıkışlı ruhsatta 2010 model olarak geçer bulamazsan Eylül gibi görüşebiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arizona76 -- 23 Mayıs 2016; 19:06:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler. eylüle kalmamaya çalışıyorum. yazın araç lazım. ama bir şekilde eylüle kalırsam irtibata geçerim.
  • nihcet N kullanıcısına yanıt
    400 litre bagajı var focus astra ve golfun bagajından geniş,en son cıkan pejo 308 inkinden birazcık küçük 420 litre..bebek koltugu sıgar ama bebek arabasıyla birlikte biraz zorlar.. benim CASUAL CADİLLAC marka bebek arabası ve puseti sıgıyor rahat bişekilde.. googleden bakıp karşılastır istersen kendi bebek arabanızla.. bravonun bagajı baya iy,üzülmezsin tabi dizel alırsanız....
  • titreme baskı balatadan olur yada mazot tam gidemiyordur ama vitesle bunların bi alakası yok? vites teli kopmuş desek? ozamanda sabaha kadar düzelmezdi?? J kasa opel astralardada buna benzer bi olay duymuştum, şanzıman sıkıntısı onlardaKİ kronikmiş.. bravoda ilk duydum... astralarda şanzumandaki bilyalar zamanla ölüyomuş.. arabayı kullanma derim hasarı büyütmeden baksınlar.. gecmiş olsun.. sorunun ne oldugnu daha sonra yaptırdıktan sonra burya yazarsan seviniriz...
  • Dinamo Mesken D kullanıcısına yanıt
    Bulursun ama dizleri daha çok tutuluyor,ayrica dizelin tadını bir alsan bidaha benzinliye binmezsin,dile kolay 300 tork var dizelerinde,seni koltuğa beygir değil tork yapıştırıyor bilmiş ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun arıza sebebi ne çıktı ? birde ne kadar tuttu ?
  • Arkadaşlar bizim araçlarda DPF konusunda bilgisi/tecrübesi olan var mı? Dün sabah rolanti devrinde dalgalanma yoktu ama motorun çalışmasında bir tuhaflık vardı, eski araçlardaki klima yükü binince siz direksiyondan anlarsınız ya ekstra bir güç kaybı ve motor zorlanmasını aynen onun gibi bir çalışma sesi. Dün akşam 25 km. eve dönüşte sorun yoktu, gece yine gidiş geliş 20 km yol yaptım durum gayet iyiydi. Sabah ilk çalıştırmayla birlikte sarı emisyon lambası yandı. Biliyorsunuz baskı balata volan ve dişli değişimleri yapıldı daha 2 gün önce. Onunla bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Şu an araç 2000 devir sonrası rampalarda 3000 devir bandına çıkmakta oldukça zorlanıyor. Bunu ilgilendiren iki konu var birincisi Motorsilk in dizel motorlor için enjektör temizleyici katkısı var şu an depoda yaklaşık 500 km. gittim bununla şu ana kadar bir sorun olmamıştı. Bir de depo çeyreğe inmiş durumda. Depoyu doldurup gece otobanda 3500 devir civarı 3 veya 4. viteste toplam 40-45 dk. kullanmayı planlıyorum. Bunun sonucunda iyileşme elde edemezsek katalizör veya DPF arızası/tıkanması, turbo ya da sensörlerle ilgili bir sorun ihtimali söz konusu olacak benim düşünceme göre. Özellikle DPF rejenerasyonu bizim araçlarda nasıl işliyor bilgisi olan varsa ciddi faydası olacak.




  • Umarım turbonuzda bi sorun yoktur. 3000 devir bandına çıkmakta zorlanıyo dediniz ve direkt turbo geldi aklıma.
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler. Turboda sorun olduğunu sanmıyorum çünkü düz yolda 120 km hıza çıkabiliyor rahatça. Emiş değil de bana egsoz sorunu gibi geliyor. Zaten uyarı da bunu doğruluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DPF genelde 2011 model sonrasında var diye biliyorum bide DPF 1.6 105 hp olan versiyonda yok? seninkisi 120 hp 2011 model sonrasımı? arac seyir halindeykenmi 3000 deviri bulmuyo? normal dururkende aynı sıkıntı varmı? shell ve opet ten gerisini kullanma derim,pislik gelse titreme yapar stop eder direk.. dpf yide otobanda yüksek devirde kullan 10 dk felan pisligi atar.. dpf ile ilgili YOUTBE de focus golf astra kullana arkadaşlar video koymuş bi bak derim.. turbo hortumlarını incele yırtık veya yerinden cıkmılmı? en son map sensörüne bi bakıt arıza yoksa temizlet.. map sensörü cok kirlenmişse oda cekişi azaltır ve devir yükseltmez.. gecmiş olsun..
  • aracınız 1750 devirde koltuga yaslıyosa sizi turboda sıkıntı yoktur.. muhtemelen dpf veya map sensörü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oduncu06

    DPF genelde 2011 model sonrasında var diye biliyorum bide DPF 1.6 105 hp olan versiyonda yok? seninkisi 120 hp 2011 model sonrasımı? arac seyir halindeykenmi 3000 deviri bulmuyo? normal dururkende aynı sıkıntı varmı? shell ve opet ten gerisini kullanma derim,pislik gelse titreme yapar stop eder direk.. dpf yide otobanda yüksek devirde kullan 10 dk felan pisligi atar.. dpf ile ilgili YOUTBE de focus golf astra kullana arkadaşlar video koymuş bi bak derim.. turbo hortumlarını incele yırtık veya yerinden cıkmılmı? en son map sensörüne bi bakıt arıza yoksa temizlet.. map sensörü cok kirlenmişse oda cekişi azaltır ve devir yükseltmez.. gecmiş olsun..

    120 beygir ama 2009 model internetteki klavuzlarda dbf var gibi görünüyor. En büyük sorun emisyon lambasının yanıyor olması bununla birlikte yokuş tırmanışındaki performansta ciddi miktarda düşüş var. Onun haricinde çok bariz bir sorun görünmüyor, Map sensörü benim de aklımdaki konulardan birisi. Bu derece performansı etkileyip lambda sensörünün algılayabileceği arıza zaten ya emiş ya yanma/ateşleme ya da yanma sonu (egsoz) sorunu olabilir. Emiş dediğimiz turbo arızası veya MAP sensörü, yanma/ateşleme konusunda kısmen tıkalı ya da arızalı enjektör, yanma sonu konusu için de işte bu katalizör DPF tıkanması olabilir. MAP a bakacağım, turbo istekli 2000 devir öncesi bi patlama hazırlanıyor fakat sonlanamıyor şu durumda MAP sağlamsa ya enjektör ya da bu egsoz manifoldu itibariyle bir çıkış yolu tıkanıklığı söz konusu. Bu arada EGR'li ilk aracım Bravo. EGR böyle bir şey yapabilir mi?




  • Egr de olabilir,cogu dizel aracta sıkıntı yarattığı için birçok kişi egr yı iptal ettiriyor.. ama arızası nasıl belli oluyo onu bilmiyorum egr nin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Akşam otoyolda biraz yüksek devirli kullanmak için yola çıktım, motor ısındıktan hemen sonra ilk sıkıştırmamda performans sorununun ortadan kalktığını farkettim. Yine de 3. vites 3000-3500 devirlerde 20 dk civarı kullandım. Dün sabah çıkarken zorlandığım yokuşta bu sabah deneme yaptım herhangi bir performans sorunu yok. Fakat emisyon lambası yanmayı devam ediyor, bilgi ekranında ilk çalışmada MOTORU KONTROL ETTİRİN uyarısı çıkıyor. Kaputu açıp baktığımda turbo hortumlarının her iki yönde yağlandığını farkettim. 4,000 km önce yaptırdığım bakımda araca fazladan 1 litreye yakın yağ konmuştu ben de fazla yağı birkaç gün sonra çekip almıştım. Ona bağlı mı yoksa başka bir sorundan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama hava filtre kutusunun üst kısmına kadar terlemeler mevcut. Belki filtre bile yağlandı ondan yapıyor bilemiyorum. Yarın sabah ilk iş hortumları içli dışlı temizletip yeni bir filtre taktırmak olacak. Sonucu yine paylaşırım.




  • Merhabalar Arkadaşlar,

    2001 Fiat Brava otomatik vites aracım var. Artık değiştirmeyi planlıyorum. Fiat Bravo dizel otomatik dynamic plus araç ilgimi çekti. Forumdan anladığım kadarı ile güzel tavsiye edilen bir araç. Sizlerden mümkünse öğrenmek isteğim bu araçın (özellikle 100.000 km altında arıyorum) şuan alınabilecek fiyat aralığı 2011-2012-2013 model ve varsa bu araca ait kronik sorunlar ya da alır almaz bakılması değiştirilmesi gereken hususlar. Şimdiden teşekkür ederim.
  • Arkadaşlar Bravo nun altı çok mu alçak? Kasiserde falan sürtme durumu diğer araçlara göre nasıl? Acil bilgiye ihtiyacım var. Bi araç buldum. Balataları değişmiş olmasına rağmen ön frenlerden cıyırtı sesi neden gelir?
    Kullananlar bilgi verirse çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.