Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (203. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tozkoparan25 T kullanıcısına yanıt
    Araç çok güzel,otomatikleri 120 bg zaten o konuda küskün olmasın.. 105 likler manuel oluyo,burdan sunuda söyleyin 120 lık ile 105 lık arasında hiç bir fark yok motor aynı,sadece kalkışta yarım saniyeden bile az bir değer farkı var oda turbo farkından kaynaklanıyor bunu biz ayırt edemiyoruz zaten,ikisininde kullandım ikiside koltuğa yapıştırıyor alacak arkadaşlar hiç çekinmeden araç temiz olduğu takdirde 105 lık 120 lık diye takılmasını.. İkiside ucak 105 lık Bravo 110 lük megandan daha güçlü ve hızlı.. Bir bravodan hız sabitleyici ve asr tuşu varsa dolu bir araçtır zaten başlarında bunlar yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolyordam35 kullanıcısına yanıt
    Aynen!! Seçmeli paket geneli,yani sıfır alınırken adam şu olsun şuda olsun diye tek tek satın almış,sportlarda göze çarpan yan masbiyeller var,hız sabitleme kolu ve asr tuşu varsa korkma al o araç doludur, sport emetion dinamic felan bunlar kağıt üstünde isim sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aeresol A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bravolar motor olarak 6 çeşit,
    1.4 düz motor 90 bg (tutulmuyo)
    1.4 tjet 120 bg (tutluyo)
    1.4 mutieir turbo 140 bg
    1.4 turbo 150 bg
    1.6 dizel 105 bg (tutuluyo)
    1.6 dizel 120 bg (tutuluyo)
    En tutulan modelleri Dizelleri sizin gösterdiğiniz araçta turbo varmiymis? Yoksa pek yaklaşmayın derim,bütceniz el veriyosa kesinlikle dizel alın derim, 105lik 120 lık fark etmez 1.6 dizel olsun yeter aynı motor zaten.. Daha önceki yorumları masada yazdım ikiside çok güçlü abartı bir fark yok yarım saniyeden bile az bir fark var.. Alacağınız Bravo dolu olmasına dikkat edin boslari pek tutulmuyo satarken zorlanirsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 46000 de manuel Punto evo mu 1.4 77bg satıp,otomatik bravo almak istiyorum sizce deger mi? Aracım 33-35 arası satilir galiba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fensinn -- 24 Nisan 2016; 11:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fensinn kullanıcısına yanıt
    sizin yapmak istediğinizi ben 4 ay önce yaptım :) 1.4 77bg fire otomatik punto evodan, 1.6 120 hp otomatik sport style bravoya geçtim. ve puntoya 2 yıl nasıl binmişim hala hayret ediyorum.
  • ilker1041 İ kullanıcısına yanıt
    Hocam üstüne ne kadar ekledim fiyat olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11 gibi ekledim hocam
  • ilker1041 İ kullanıcısına yanıt
    karar verdim satiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fensinn -- 24 Nisan 2016; 14:05:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bu araç hala alınır mı? 1.4 tjet lpg tüketim değerleri nedir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuana kadar hiç otomotik araç kullanmadim bravo nun otomatigi nasildir arkadaşlar yorumlarda çok sarsıntılı olduğu yığılma olduğu vb gibi şeyler söyleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fensinn kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanlara göre vites geçişleri belirgin seviyede hissedilir.İlk kalkışlar yine çift kavramalı ve tork konvertörlü şanzımanlara göre yine biraz daha yer yer sert gerçekleşebiliyor.
    Ama bu bravo da olan bir durum değil.Bunun sebebi dualogic vites kutularının aslında bildiğimiz manuel viteslerin rorbotize hale getirilmiş olarak yapılmasındandır.Özetle bu tip vites kutuları sürücünün debriyaj hareketlerini ve vites değişim hareketlerini mekatronik teknoloji yardımı ile sürücünün yaptığı gibi taklit ederek yapar.Bu teknolojinin eksi yönünden konunun başında bahsettim artı yönü de yakıt ekonomisi konusunda gerçekleşiyor.Manuel şanzıman ile aynı ana yapıya sahip olduğundan yakıt tüketim konusunda düz viteslere göre neredeyse hiç farkı yoktur.Hatta yer yer daha iyi sonuçlar bile elde etmek mümkün.

    Bu tip şanzımanları kullanırken edindiğim tecrübelere göre bir kaç basit püf nokta var.
    İlk olarak araç vites değişimi yaparken bunu yapacağını aşırı belli ettiği için bu sırada yığılmalara sebep vermemek adına gazdan ayağınızı çekmenizi ve üst vitese geçtiğinde tekrar basmanızı tavsiye ederim.bu şekilde araçtaki yığılma hissiyatı hiç olmayacaktır.
    İkinci olarak ta özellikle çok dik bayırlar da kalkış yapmadan evvel ayağınızı fren pedaldan yavaş yavaş çekerek arabanının sağlıklı kavrama yapmasına olanak vermeniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VMTX -- 29 Nisan 2016; 11:30:55 >




  • VMTX kullanıcısına yanıt
    Açıkçası bravo dualogic ve megane edc arasında kararsız kaldım. Edc daha iyi bir sanziman ama bravo sanki megane dan daha kaliteli gibi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-

    İzmirli Bravocuların Adresi Çağdaş Oto Servis 6.sanayi sitesi Buca İzmir

    tjet multijet multiair starjet motor bravolarınızın tamir ve bakımında sizlerleyiz.Orjinal Fiat Alfa romeo Lancia cihazımız mevcuttur.

    0232-282-06-38

    Alfa romeo Gıulıetta Mito Bravo Punto Evo Grande Punto 500x Lancia Delta Ypsilon marka araclarınızın tamir ve bakımında sizlerleyiz. -Yeni Fiat Bravo Kulübü-

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-




  • Merhaba
    Edc ve Dualogic şanzımanı kıyaslamak büyük hata olur.Çünkü çok farklı çalışıyorlar.Şahsi fikrim edc şanzımanın dualogic ten çok daha üstün olduğudur.Ama Bravo ve Megane farkına gelince ikisini de tecrübe etmiş biri olarak ben bravo daha dengeli ve sürüş zevki bir o kadar daha iyi bir araba olarak görüyorum.Malzeme kalitesi olarak çok benzer yapıdalar ama bu konuda da yine bravo yine biraz daha iyi gibi bence.Multimedya ve donanım çeşitliliği olarak ta megane çok üstün.Bravo bu konuda daha sade olduğu için daha anlaşılır donanım yapısına sahip.
    İki araçta uzun süre sorun çıkarmadan kullanılabilecek araçlar ama megane ikinci el bilinirliğinde birkaç adım önde.Hele dizel model bir megane aracınız varsa hemen satarsınız bravo bu konuda çok bilir bir araç değil.
    Ben bu iki araç arasında yine tercih yapacak olsam yine bravo derim.En önemli sebebi ise tasarım olarak daha çekici gelmesi.




  • Merhaba ;

    Benim araç Fiat punto evo dynamic 1.3 95hp dualogic 2011 85000. Yine aynı o kötü dualogic şanzımanlı sport style almayı düşünüyorum.

    Ev almak için ilan açmıştım 41 milyara satabiliyordum ve gerek kalmadı. Sizce üstüne ne kadar eklemem gerekir ve almalımıyım ?

    Puntoyu değiştirmeyi isteme nedenim ise ;
    1. İçeri çok ses alması (motor,rüzgar,lastik)
    2. Konforunun az olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ergün. -- 2 Mayıs 2016; 19:58:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fensinn

    Açıkçası bravo dualogic ve megane edc arasında kararsız kaldım. Edc daha iyi bir sanziman ama bravo sanki megane dan daha kaliteli gibi geliyor

    Bravo kullanıcısı olarak,

    - Tüketim, 2. el ve Edc şanzımanla megane kesinlikle önde.
    - Atak ve güçlü motor, bence daha başarılı ön konsol ve sportif yapı denirse bravo derim.
  • Arkadaşlar hepinize iyi forumlar;
    0 km aldığım Lineamı: http://www.arabam.com/ilanOnizle/5917606/1907983
    2011 Bravo ile takas etmek istiyorum: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-temiz-2011-bravo-294031351/detay/
    Eşimin araç sürme isteği üzerine böyle bir karar aldım.
    Sizce ilandaki araç fiyat olarak nasıl? Memnun kalır mıym?
    Bir de üste ne kadar para vermeliyim sizce?
    Görüş, öneri ve tavsiyelerinizi ACİL bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler...




  • Sahibinden düşük km. uygun fiyatlı manuel bravo bulmak neden bu kadar zor. 1 aydır bakıyorum malum siteye ama istediğim aracı bulamıyorum. yok mu aracını satan :)?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edc vites gercekten guzel sirket aracim edc megan. Sahsi arabam dual bravo guc ve gorunus ve bakim masraflari icin bravo. Megan baski balata maliyeti 5100 tl ve servisin soyledigi degismesi gereken 1 parca daha olabiliyor ozaman 6000 tl. Baski balataya 6000 tl bende bu sebeple bravo aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 otomatik benzinli Bravo yu satmayı planlıyorum.45.000km de active plus.asr esp yokuş kalkış desteği var.3 parça lokal boya var resimler mevcut ...Kaza hasar vs vs kesinlikle yoktur.39.500TL almak isteyen pm atabilir.Alan olmazsa severek binmeye devam.
  • 
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.