Şimdi Ara

Yeni DOBLO (300. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
575.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İlk yıl bakım fiyatı ne kadar acaba yakın zamanda yetkili servise yaptıran varsa fiyat ve servis paylaşabilir mi?Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.

    Geçen yıl 10bin km bakımını 250tl civarı yaptırdım.yanlış hatırlamıyorsam.

    Bakımda nelerin yapıldığını yazabilir misiniz?Hangi yetkili servisti?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İlk yıl bakım fiyatı ne kadar acaba yakın zamanda yetkili servise yaptıran varsa fiyat ve servis paylaşabilir mi?Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.

    Geçen yıl 10bin km bakımını 250tl civarı yaptırdım.yanlış hatırlamıyorsam.

    Bakımda nelerin yapıldığını yazabilir misiniz?Hangi yetkili servisti?

    Ankara kavaklıdere fiat. Yağ ve hava yağ mazot filtrelerin değişimi, akü kontrolü, genel kontroller, iç dış yıkama bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İlk yıl bakım fiyatı ne kadar acaba yakın zamanda yetkili servise yaptıran varsa fiyat ve servis paylaşabilir mi?Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.

    Geçen yıl 10bin km bakımını 250tl civarı yaptırdım.yanlış hatırlamıyorsam.

    Bakımda nelerin yapıldığını yazabilir misiniz?Hangi yetkili servisti?

    Ankara kavaklıdere fiat. Yağ ve hava yağ mazot filtrelerin değişimi, akü kontrolü, genel kontroller, iç dış yıkama bu kadar.

    Bazı servislerde bakımlarda kampanya vs.oluyor fiat yapıyor mu acaba kampanya?Fiatın yetkili sevrvisleri gerçekten pahalı.




  • özbekli35 Ö kullanıcısına yanıt
    eski kasaları bilmem fakat 2015 1.3 90 hp ecojet sahibiyim, yeni doblo kullanıcısıyım diyeyim, yokuşta size 1 konuda katılıyorum yokuşa 1500-2000 devir arasında gaza yüklenerek çıkmaya başlarsanız yada bu devir aralığında tırmanırsanız araç resmen salaklaşıp ne yapacağını bilemiyor, bunun sebebi ise ( bence ) 1500 devir max. torku almış olması ve henüz 2000 devirde ise turbonun devreye girmemiş olması. kendi çözümüm uygun videste 1000-1500 devirde yüklenmeye başlarsanız 1500 max. torkla birlikte 2000 devirde turbonunda açmasıyla, nasıl derler kedi gibi tırmanıyor, yeterki tırmanışta devriniz 2000 altına düşmesin diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTURKUAZ

    eski kasaları bilmem fakat 2015 1.3 90 hp ecojet sahibiyim, yeni doblo kullanıcısıyım diyeyim, yokuşta size 1 konuda katılıyorum yokuşa 1500-2000 devir arasında gaza yüklenerek çıkmaya başlarsanız yada bu devir aralığında tırmanırsanız araç resmen salaklaşıp ne yapacağını bilemiyor, bunun sebebi ise ( bence ) 1500 devir max. torku almış olması ve henüz 2000 devirde ise turbonun devreye girmemiş olması. kendi çözümüm uygun videste 1000-1500 devirde yüklenmeye başlarsanız 1500 max. torkla birlikte 2000 devirde turbonunda açmasıyla, nasıl derler kedi gibi tırmanıyor, yeterki tırmanışta devriniz 2000 altına düşmesin diye düşünüyorum.

    Ecojet ile Multijet'in yakıt tüketimi web sayfasında farklı gözüküyor...
    Gerçekten öyle mi?

    1.3 90 HP MULTIJET Yakıt Tüketimi (Şehirlerarası Şehir içi/Karışık) (lt/100 km)
    4,3/6,6/5,1

    1.3 90 HP ECOJET Yakıt Tüketimi (Şehirlerarası Şehir içi/Karışık) (lt/100 km)
    4,0/5,3/4,5

    Sizin aracın şehir içi, şehir dışı yakıt tüketimi nasıl?




  • fabrika verileri ile alakası yok, araç şuan 530 km de 430 km ş.içi 100 km ş.dışı kullandım ortalama yakıt tüketimi 10.0 lt. Ortalama hız 15.
    Gerçi motor sağır kalmasın diye 2700-4000 devirde vites atıyorum, ş.dışı kullanımda 110-140km hız. ş.içi ise %40 , 60 yokuş.

    Servis yakıt sarfiyatının zamanla düşeceğini söylüyor,

    yakıt tüketim değerleri şimdilik böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZNTURKUAZ -- 13 Mayıs 2015; 18:26:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTURKUAZ

    fabrika verileri ile alakası yok, araç şuan 530 km de 430 km ş.içi 100 km ş.dışı kullandım ortalama yakıt tüketimi 10.0 lt. Ortalama hız 15.
    Gerçi motor sağır kalmasın diye 2700-4000 devirde vites atıyorum, ş.dışı kullanımda 110-140km hız. ş.içi ise %40 , 60 yokuş.

    Servis yakıt sarfiyatının zamanla düşeceğini söylüyor,

    yakıt tüketim değerleri şimdilik böyle

    Aracınızı güle güle kullanın.
    İlerleyen zamanda inşallah tüketim düşmeye başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece doblo için değil kullandığım bir çok araç da fabrika verilerini yol bilgisayarında görebiliyorum.
  • ZNTURKUAZ kullanıcısına yanıt
    Bizde 2010-2014 arası 1.6 premio vardı. 1750 devir civarında çekişi iyileşiyordu. Bu araçlarda turbo biraz geç giriyor bence, bi de araç 1500 kg civarında olmasıda etkili.
    Mümkün olduğunca 2750-3000 devir civarında vites yükseltmeye çalışın. Alt devirlerde gaza çok yüklenmeyin, turbo devrede olmadığı için yakıt israfı olur ve yakıt pompasıda zorlanır. Çok sıkışık trafik bu araçların düşmanı, ağır oldukları için mazotu resmen semirir, benzinliden farkı kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 2013 model doblo 1,3 sıfır aldım ilk aldığımdan beri geri vitese geçerken garççç diye ara sıra ses geliyordu,ses gittikçe çoğaldı şuan 75 bin kmde ve her seferinde yapmaya başladı..


    aracı tek elden ve titizlikle kullanırım,lastiğine taş çarpsa içim acır o derece....

    ustaya götürdüm hiç aracı ellemeden "bunlarda geri viteste senkromeç yok dedi,hepsinde aynı ses oluyor seninkinde biraz çoğalmış,şimdi şanzumanı indirip dişliyi değiştiririz ama biton masraf olur,en iyisi sen böyle kullan baskı balatayı değiştirirken ikisini aynı anda hallederiz" dedi....

    debriyaja basıp beklesenizde ,debriyajı pompalasanızda ne yaparsanız yapın sesi önleyemiyorsunuz...


    şimdi o sesi duyan herkes vay acemi diyor...bende anahtarı veriyorum göster ustalığını diyorum...veya herkes egzosu açtırır bende şanzumanı açtırdım diyorum...fiat senkromeçi çalmış diyorum.


    işin şakası tabiki ama ben 30'un üzerinde sıfır araba aldım kullandım hiç bu kadar dandiğini görmedim arkadaşlar,çok nadir rastlanacak gereksiz yerlerden arıza veriyor,araca yük bile atılmadığı halde hiç bozulamaması gereken amortisör alt bağlantı vidaları bozuldu mecbur komple amortisörler değişti..kapı gergileri ötmeye başladı v.s v.s....

    Yani fiat artık iyice kötüleşmeye başladı tüm firmalar kalite artırırken fiat nerden çalsam moduna girmiş,bir daha fiat markasına yanaşmam heralde..




  • özbekli35 Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    2010 model doblo 1.6 premio aracım vardı ve bende şanzıman da benzer bir sıkıntı yaşadım.Ama benim problemim geri viteste değil 2. viteste oldu.Ayrıca bu araçların kronik şanzıman problemi 2. vites senkronomeçlerinde ve bildiğim kadarı ile 2010 yılında ilk üretilen versiyonların bir kısmında oluyor.Onun haricinde de gayet sağlam arabalardır sonuçta 75 bin km sizi başından beri arızalı olduğu halde bu şekilde ısrar etmenize rağmen yolda bırakmamasından belli.Belirttiğiniz üzere aracınız 2013 model ve 3 yıl garantisi olduğunu da düşünürsek kendinizi üzmeye gerek yok araç hakkında yaşadığınız tüm sıkıntıları yetkili serviste garanti kapsamında yaptırabilirsiniz.Dışarından ustalara yaptırmanız bu aşamada sizin dezavantajınıza olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    Merhaba
    2010 model doblo 1.6 premio aracım vardı ve bende şanzıman da benzer bir sıkıntı yaşadım.Ama benim problemim geri viteste değil 2. viteste oldu.Ayrıca bu araçların kronik şanzıman problemi 2. vites senkronomeçlerinde ve bildiğim kadarı ile 2010 yılında ilk üretilen versiyonların bir kısmında oluyor.Onun haricinde de gayet sağlam arabalardır sonuçta 75 bin km sizi başından beri arızalı olduğu halde bu şekilde ısrar etmenize rağmen yolda bırakmamasından belli.Belirttiğiniz üzere aracınız 2013 model ve 3 yıl garantisi olduğunu da düşünürsek kendinizi üzmeye gerek yok araç hakkında yaşadığınız tüm sıkıntıları yetkili serviste garanti kapsamında yaptırabilirsiniz.Dışarından ustalara yaptırmanız bu aşamada sizin dezavantajınıza olacaktır.



    Fiat servis ve garanti hizmetleri iyi olmadığından dolayı servisi tercih etmiyorum....garantiden vida bile değiştirmiyorlar,araç ticari olduğu için ne kadarda yüksüz ve temiz kullansanızda,onların aklında hep ticari araç ezmişlerdir kullanıcı hatasıdır diyip geçiyorlar....Yani ben hiç bir markada görmediğim düz mantığı fiat servisinde gördüm ve birde volkswageni bile servise götürdüğümde 500 tl ye bakım yaptırırken aynı bakıma fiatın 650 tl istemesi ayrı bir şaşırtıcı durum...




  • özbekli35 Ö kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızı haksız bulmuyorum ama ben de 5 senedir fiat kullanıyorum ve bunun 4 senesi doblo ile geçti.75 bin km de aracımı sattım ve o ana kadar tabiri caiz ise servis dışında anahtar vurdurmadım.Ne sizin dediğiniz gibi bakım parası 650 tl verdim nede garanti kapsamından değişmesi gereken bir parça olduğunda adamalar bana zorluk çıkardılar.Hatta bir keresinde aracım henüz daha 4 aylık kadarken ön tamponunda çok küçük bir boya atması oldu ve bende bunu yolda gelirken taş veya herhangi bir cisimden dolayı olmuştur diyerek servis danışmanımdan rötüş işlemi yapmasını rica ettim.Konu hakkında Tofaş tan konu ile ilgili arabayı tasarlayan ekip gelip arabayı incelemeye aldılar ve yanlarında ücretsiz benim aracımın renginde ön tampon getirip değişimini yaptılar daha sonra da bana servis danışmanım aracılığı ile bunun yüksek basınçlı yıkamadan dolayı olmuş olabileceğini tampon üzerindeki boyanın maksimum 100 bar basınca dayanabilecek şekilde yapıldığını ve konu hakkında oto yıkamacıların çok yakından uygulama yapmamaları konusunda uyarılmaları gerektiği bildirildi.

    Bence fiat marka olarak müşteri memnuniyeti konusunda gayet iyi çalışmalar çıkarabilen özellikle de vw gurup otomobillerden her alan da çok daha ekonomik olan bir firma.Size tavsiyem aracınız henüz garanti kapsamındayken farklı bir fiat servisi tercih etmeniz ve size zorluk çıkaran fiat servisini de fiat çağrı merkezine şikayet etmeniz.Servis olarak bulunduğunuz il de Birmot var ise tercih etmeniz tavsiye ederim.Servis konusun da gayet güzel ilgileniyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VMTX -- 30 Haziran 2015; 11:52:10 >




  • kullandığınız araç yeni kasamıydı eski kasamıydı?

    yeni kasaların bakım fiyatları minimum 450 - 570 -650 diye devam ediyor.balata değişimi 250 tl....benim vw ile kıyaslamamın nedeni fiyatların aşağı yukarı aynı olmasıdır.

    biz fiatı parçası servisi uygundur diye alıyoruz ama maalesef değil...DOBLO mazot filtresi 123 tl iken,toyota mazot filtresi 38 tl idi....

    garanti konusundada herkesin memnuniyeti farklı olabilir ama ben daha aracım 12 günlükken 1,000 km'deyken servise gittiğimde geri vitesteki problem için bana normaldir bunlar böyle dediler.3 tane servise gittim garçlama sesi için hiç bir işlem yapmadılar ve tabiki sürekli çoğaldı...

    9.000 kmde volandan ses gelmeye başladı yine servis servis dolaştım ve çözüm bulamayınca anladımki fiat servisleri,çin mali cherry ve gelly nin servislerinden daha berbatmış bu sebepten dolayı ilk bakım haricinde bi daha servise gitmedim...

    tabi sorunlar bitmiyor,cam açma düğmeleri her 6 ayda bir gevşeme yapıyor,arka amortisörler yük atılmadığı halde senede 1 kez ses yapıyor ve değişmesi gerekiyor.


    her neyse sonuçta konfor olarak bağımsız süspansiyonu mükemmel olsada,kalite olarak yeni kasalar gerçekten olmamış....eskiler daha sağlmadı




  • özbekli35 Ö kullanıcısına yanıt
    Benim kullandığım araç 2010 model 1.6 doblo premio versiyonuydu.İlk tanıtımı yapıldığı hafta satış için bayisine getirildiği sırada sipariş verip 3 ay bekledikten sonra aracımı aldım.
    Bende vites kutusu ile ilgili daha önce yazdığım gibi 2. vites ile ilgili sıkıntı olmuştu ve garantiden hiç sıkıntı çıkarmadan değişimini yaptılar ve bir daha şanzıman ile ilgili bir sorun hiç yaşamadım.
    Bunun haricinde yine kronik sorun olan arka kapı kolları yine garantiden değişimi yapıldı.Daha sonra hiç sorun olmadı.
    Süspansiyon sistemi hakkında bu kadar sorunlu olduğunu ilk defa sizden duyuyorum hatta yeni kasa dobloların süspansiyon sistemini kimin ile konuştuysam bu aracı kullanan , çok memnun olduklarını duydum.

    Burada görünen tamamı ile sizin servisler konusundaki şansızlığınız.Gerçekten sizin adınıza çok üzüldüm.Ama yinede konu hakkında yetkili servise işlem yaptırıp konu hakkında fiat çağrı merkezi ile görüşmenizi hatta tofaş ile bile irtibata geçmenizi tavsiye ederim.




  • +1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgi ve deneyimi olan lütfen söylesin

    aracımda 195 60 r16 lastikleri var ve çok nadir bulunuyor. aracımdaki aynı jantlara 195 65 r 15 lastikleri taksam sorun yasarmıyım .
  • laz_usagu kullanıcısına yanıt
    Orijinal janta en ideal ölçü 205/55r16.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Orijinal janta en ideal ölçü 205/55r16.
    sadece 1 ay kullanıldı.2014 yılı üretimi doblolar için üretilen orijinal ebatlarda kış lastiği lassa snoways 2 c .araç satıldığı için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-lassa-snoways-2c-195-60r16-99t-kis-lastigi-yeni-kasa-doblo-icin-212613964/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biyohas -- 4 Temmuz 2015; 0:03:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biyohas


    sadece 1 ay kullanıldı.2014 yılı üretimi doblolar için üretilen orijinal ebatlarda kış lastiği lassa snoways 2 c .araç satıldığı için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-lassa-snoways-2c-195-60r16-99t-kis-lastigi-yeni-kasa-doblo-icin-212613964/detay/

    Sıfır lastik 270tl nette

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.