Şimdi Ara

YENİ DİSCOVERY 4 SÜRÜŞ İZLENİMLERİM...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
10.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bügün kosifler otomotiv de Discovery 4 ün tanııtım kokteyline katıldım,öncelikle şunu belirtmek istiyorum etkinlik güzel olmakla birlikte bostancı da trafiğin E5 güzergahında yoğun olmasından dolayı test parkuru 2 km ile sınırlıydı,buna rağmen araç dan çok olumlu izlenimlerle ayrıldım.

    Arkadaşlar aracı daha önce de showroom da incelemiştim bugün ise test etme imkanını buldum.Test aracının fiyatı HSE paket ile birlikte "96.000 EURO",tabi ben SE paketi tercih ederdim fiyat 82.000 euro lara iniyor ki bu aracın da HSE den çok bir farkı yok aralarında devasa donanım farklılkları bulunmuyor tercih ve bütçe meselesi tabi;konuya dönecek olursak ilk söylemek istediğim şey bu araç çok can yakacak ,dıştan oldukça heybetli bir okadar da zarif bunu nasıl başarmışlar şaşmamak elde değil.Test aracı tek olmakla birlkte gövde rengi siyah içi bej deri döşemeydi,bu araca her rengin yakışacağı kanaatindeyim kasa bunu kaldıracak çekicilikde tabi benim tercihim siyah olmazdı aracın kapısını açıtığınızda sizi etkileyici bir görsellik bekliyor birkere aracın kapı içleri ve seçilen malzeme kalitesi vede işçilik takdiri hak eden cinsden ,ön kokpit sınıfında emsali yok çok akıcı çizgiler kaliteli bir malzeme ile pekiştirilmiş ,dokunma hissi çok güzel,navigasyon ekranı yeterli büyüklükte aracın içine oturup ayağınız frene basılı halde start düğmesine basınca aracın motorun ilk çalışmasıyla izolasyonunun ne kadar iyi olduğunu farkettim ki beni tanıyanlar bilir en dikkat ettğim şeydir;araç daha ilk hareketi esnasında size gücünü hissetiriyor 245 hp güç ,600 nm tork yanımda gelen yetkili arkadaş radyo açmak istedi ben havalandırmayı ve radyoyu da kapattırdım.
    Benim için önemli olan aracın seesziliği ve sürüş karakteridir ilerleyen metreler de 80 km hıza kadar anca çıkabildim diyeceğim şu gövde rijitliği 10 üstünden 10 konfora hayran olmamak mümkün değil bu hissi daha önce kullanmış olduğum "Mercedes S 320 airmatic de almıştım" birde bu araçda,sokakları dönerken kasa sağa sola yatmıyıor sanki düz yolda gidiyormuşsunuz gibi ,en hoşuma giden yanların dan biri de otomatik vitesin motorla olan muaazzam uyumu vites geçişleri esnasındaki zaman kaybı minumum vites geçişleri hissetmiyorsunuz hızı ise hiç bu arada yanımdaki arakdaş şehir içinde 11 litre yakıta ihtiyaç duyacağını uzun yolda ise 8,5 litre olcağını söyledi motor ve güç orantısından bakarsak rakamlar çok olumlu,tabi bu rakamları özellikle şehir içinde bence yaklamak zor olsa gerek benim tahminim 13-14 litre yakacağı yönünde, frenaj olarak da şunu söylemek isterim fren tepkileri çabuk ve sert alışmak biraz zaman ister,kabin konforu genişliği için söylecek şey; dediğim gibi kullanılan malzeme kaltesi ve deyat işçiliği beni çok etkiledi, arka tarafda ise en beğendiğim olay şaft tunelinin olmaması düz bir zemin olması 3 kişi çok rahat yolculuk yapabilir şürüş olarak özetlersek beni bilenler bilir çok zor beğenen birisiyim son zamanlar da test edipde en çok memnun kaldığım araç oldu resim olaraka ancak bir adet çekebildim kusara bakmayın zaman dar araç da tek olunca anca bukadar oldu saygılar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 7 Kasım 2009; 21:10:25 >



    _____________________________




  • paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.
    Discovery asfalta mahkum edilen gercek bir arazi araci. Terrain Response "Beni daglara vurun" diye bagiriyor zaten 2.7 L 190 Hp'lik motor araca makul bir performans sagliyor zaten, 3.0 L yeni motor cok daha iyidir diye du$unuyorum.

    Discovery 3'de kapi kollarinda kullanilan dandik malzeme yuzunden bir citirti problemi var. 4'de de ayni sorun devam ediyor mu acaba?
    _____________________________
    J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.

    Yazılcak çok şey var ama kısa tutmak için bazı ayrıntıları yazmadım evet skydome çok hoş ferah yapıyıor

    ben bu araç için tam bir "multi purpose vehicle"diyebilrim

    müzik tesisatı kolanlar sanırım harman kardon dı ses çok etkleyici ve lcd ekranın çözünürlğü çok yüksek tv tuner de vardı bu araç da...

    kısaca bu araca sabah dan binip akşama kadar incelemek gercekecek bana yetmedi 15 dakka kurcalıycak oyuncakları çok fazla

    son olarak da koltuk konforuna değinmeden geçemiyeceğim tekli ön koltuklar yanlarında kol dayama grupları çok hoş kısaca güzel olmuş ya...

    gine bir tartiışma yaratacak bir şey söylim Audi Q7 kullanmadım ama Q5 test etme imkanım oldu 2 tane Q5 verseler bu araca değişmem heleki fiyatları

    hemen hemen aynı..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.

    Yazılcak çok şey var ama kısa tutmak için bazı ayrıntıları yazmadım evet skydome çok hoş ferah yapıyıor

    ben bu araç için tam bir "multi purpose vehicle"diyebilrim

    müzik tesisatı kolanlar sanırım harman kardon dı ses çok etkleyici ve lcd ekranın çözünürlğü çok yüksek tv tuner de vardı bu araç da...

    kısaca bu araca sabah dan binip akşama kadar incelemek gercekecek bana yetmedi 15 dakka kurcalıycak oyuncakları çok fazla

    son olarak da koltuk konforuna değinmeden geçemiyeceğim tekli ön koltuklar yanlarında kol dayama grupları çok hoş kısaca güzel olmuş ya...

    gine bir tartiışma yaratacak bir şey söylim Audi Q7 kullanmadım ama Q5 test etme imkanım oldu 2 tane Q5 verseler bu araca değişmem heleki fiyatları

    hemen hemen aynı..

    Alıntıları Göster
    amcam bakmıştı birkaç eklemeyle birlikte ona 103.000 euro'ya denk gelmişti ama o X6 aldı.fakat bence bu daha güzel...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Perfect -- 7 Kasım 2009; 17:55:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.

    sahipmisiniz araca ? imzanızda corvette ve lr4 yazıyorda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Perfect

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.

    sahipmisiniz araca ? imzanızda corvette ve lr4 yazıyorda...

    Alıntıları Göster
    hse ile xs paket arasında o kadar fiyat farkı olması normal çünkü xs paketteki aracın içi bile farklı,saat yok ekran yok kumaş,arazi seçenekleri vb. yok ve motoru 2.7.hse paket ise başlı başına mükemmel bir olay.tabi bunun içinde çook büyük paralar vermek gerekiyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.
    paylaşım için teşekkürler, zevkle okudum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggy06

    paylaşım için teşekkürler, zevkle okudum

    Alıntıları Göster
    Yazınızı okudumda sanki ilk defa bu tip bir araca biniyormulsunuz izlenimi aldım. Ayrıca 2km yolda vites geçişlerini,sağa sola yatmasını,80km hıda tüm aldığınız unsurları almanıza şaşırdım. Söyledikleriniz araçtan etkilenmiş olduğunuzu gösteriyor fakat ne yazıkki objektiff değiller. Benim size sorum Discorey 4te 3'e göre ne tür iyileştirmeler yapılmış ? Hangi eksikler kapanmış mesela.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggy06

    paylaşım için teşekkürler, zevkle okudum

    Alıntıları Göster
    Ben de Discovery'i beğeniyorum.q5 konusunda hiç tartışma çıkmaz merak etme,çünkü glk,x3,q5 bu aracın yanına yaklaşamaz.Bu araç bence ideal harman bir araç.Hem aile aracı,hem arazi aracı,hem de çok yüksek hızlara çıkmamak kaydıyla uzun yol aracı
    İleride sıfırını değil de ikinci elini düşünebilirim..
    _____________________________
    Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.
    "Yan çizme" yazın.
    Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozdamar

    Yazınızı okudumda sanki ilk defa bu tip bir araca biniyormulsunuz izlenimi aldım. Ayrıca 2km yolda vites geçişlerini,sağa sola yatmasını,80km hıda tüm aldığınız unsurları almanıza şaşırdım. Söyledikleriniz araçtan etkilenmiş olduğunuzu gösteriyor fakat ne yazıkki objektiff değiller. Benim size sorum Discorey 4te 3'e göre ne tür iyileştirmeler yapılmış ? Hangi eksikler kapanmış mesela.



    Evet bu segmentte bir araca sahip olmadım her zaman sedan aracı tercih etttim ,fakat bu tarz arabalara ilk kez binmedim ,BMW X5,Audi Q5,Nissan Qasqai,ve Mitsubishi Outlander kullanmıştım. Bu segmentte olan ilgim Audi Q5 sayesinde başladı gerçekten tasarımı dizaynı ve boyutları bana göre bir araç dedim,gel gelelim test ettim bana uygun bir araç olmadığını anladım bunuda önceki yazılarımda belirtmiştim.Özellikle benim aracımda da var olan kronik sorunlar bu araçda da mevcuttu hatta daha fazlası miktar anlamında nedir bunlar:

    1-Ses izolasyon eksikliği lastik ve yok gürltüsü frenleme esnasında gelen ugultu bunu benimle teste çıkan arkadaş lastiğin kalın olmasına bağladı bende benim aracım dahil A8 ve Q7 kullanmadım hepsinde bu ses mevcut dedim sustu...

    2-211 hp olmasına rağmen multitronic vitesin gücü dizginlemesi olayı vites geçişlerinde boşluk hissedilmesi olayıdır.

    Her görüşe saygılıyım;yazımı objektif değilde subjektif olarak değerlendirmiş olabilirsiniz bunlar benim görüşlerim paylaşmak istedim gidin hemen alın bu aracı kaçırmayın bunun gibisi yok demedim.Araçtan edindiğim izlenimler içinde müsade edinde benimde en az forumdaki arkadaşlar kadar konuşmaya ufak yaşlardan beri otomobil tutkunu olarak hakkım olduğunu sanıyorum hobim olması nedeniyle bu tür işlere zaman ve emek harcıyorum zamanım elverdiğince, ben aracın bana o kısa zaman içinde verdiği hazzı anlatmak istedim otomobillerle az da olsa ilgisi olan arkadaş benim yazdıklarımı hissetmekte zorlanmaz kanaatindeyim.En son sorunuza gelcek olursam discovery 3 kullanmadığım için hakkında yorum yapamam saygılar...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozdamar

    Yazınızı okudumda sanki ilk defa bu tip bir araca biniyormulsunuz izlenimi aldım. Ayrıca 2km yolda vites geçişlerini,sağa sola yatmasını,80km hıda tüm aldığınız unsurları almanıza şaşırdım. Söyledikleriniz araçtan etkilenmiş olduğunuzu gösteriyor fakat ne yazıkki objektiff değiller. Benim size sorum Discorey 4te 3'e göre ne tür iyileştirmeler yapılmış ? Hangi eksikler kapanmış mesela.



    Evet bu segmentte bir araca sahip olmadım her zaman sedan aracı tercih etttim ,fakat bu tarz arabalara ilk kez binmedim ,BMW X5,Audi Q5,Nissan Qasqai,ve Mitsubishi Outlander kullanmıştım. Bu segmentte olan ilgim Audi Q5 sayesinde başladı gerçekten tasarımı dizaynı ve boyutları bana göre bir araç dedim,gel gelelim test ettim bana uygun bir araç olmadığını anladım bunuda önceki yazılarımda belirtmiştim.Özellikle benim aracımda da var olan kronik sorunlar bu araçda da mevcuttu hatta daha fazlası miktar anlamında nedir bunlar:

    1-Ses izolasyon eksikliği lastik ve yok gürltüsü frenleme esnasında gelen ugultu bunu benimle teste çıkan arkadaş lastiğin kalın olmasına bağladı bende benim aracım dahil A8 ve Q7 kullanmadım hepsinde bu ses mevcut dedim sustu...

    2-211 hp olmasına rağmen multitronic vitesin gücü dizginlemesi olayı vites geçişlerinde boşluk hissedilmesi olayıdır.

    Her görüşe saygılıyım;yazımı objektif değilde subjektif olarak değerlendirmiş olabilirsiniz bunlar benim görüşlerim paylaşmak istedim gidin hemen alın bu aracı kaçırmayın bunun gibisi yok demedim.Araçtan edindiğim izlenimler içinde müsade edinde benimde en az forumdaki arkadaşlar kadar konuşmaya ufak yaşlardan beri otomobil tutkunu olarak hakkım olduğunu sanıyorum hobim olması nedeniyle bu tür işlere zaman ve emek harcıyorum zamanım elverdiğince, ben aracın bana o kısa zaman içinde verdiği hazzı anlatmak istedim otomobillerle az da olsa ilgisi olan arkadaş benim yazdıklarımı hissetmekte zorlanmaz kanaatindeyim.En son sorunuza gelcek olursam discovery 3 kullanmadığım için hakkında yorum yapamam saygılar...



    Heyecanını anlıyorum zaten bundan dolayı seni eleştirmedim. Fakat, bir aracı test edeceksen bu 2km'lik yolda iki arada bir derede tnaıtım kokteylinde olmaz. Bende Borusan ve Kosiflerin birçok etkinliğine katıldım. Araştırırsan konularımı görürsün. Bir araç lansmanından bir araç hakkında bu kadar fikir sahibi olmana şaşırdım hepsi bu. Amacım konunu baltalamak yada sana çamur atmak değil, ama gerçekten değindiğin noktalar bana çok uçuk geldi. Bence birgün gidip etraflıca bu aracı test et ve aracı kullanırken objektif bakmaya çalış. Discovery 3'ü iyi tanıyorum zamanında 2 senede range rover kullanmış biri olarak yazını okuyunca bu sonuçları çıkarttım. Unutmadan, Seninle teste çıkan her arkadaşın zaten her araca verecek mutlaka bir cevapları oluyor. Test ederken mümkünse aracı tanımaya çalış, senle teste çıkan kişile sohbet etme fazla. Buda benden ufak bir tavsiye ne kadar dinlersin senin bilecğein iş.

    Müsade ne kelime burası bir forum ortamı tabi ki istediklerini yazıp konu açabilirsin bunun için kimseden izin almana gerek yok. Fakat tüm forum kullanıcıları gibi buraya konu açıyorsan gelecek cevapları da kabul etmiş sayılırsın. Kaldı ki ben sana kırıcı birşeyer yazmadım sadece gördüklerimi yazdım. Hani bir aracı gerçek anlamda anlatabilmek için iyi tanımak gerekir. Eğer öyle olmasaydı herkes araç test eder kafasına göre şu 10 puan şu 9 puan derdi. Herneyse benim burda senin kullandığın araçları öğrenmek gibi bir niyetim yok o tip konular genelde mal varlığına kadar gidiyor çünkü : )

    Beni yanlış anladığını düşünüyor konunda ve hayatında başarılar diliyorum, Umarım herkes gibi sende istediğin araçlara sahip olursun.

    Sevgiler.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozdamar

    Yazınızı okudumda sanki ilk defa bu tip bir araca biniyormulsunuz izlenimi aldım. Ayrıca 2km yolda vites geçişlerini,sağa sola yatmasını,80km hıda tüm aldığınız unsurları almanıza şaşırdım. Söyledikleriniz araçtan etkilenmiş olduğunuzu gösteriyor fakat ne yazıkki objektiff değiller. Benim size sorum Discorey 4te 3'e göre ne tür iyileştirmeler yapılmış ? Hangi eksikler kapanmış mesela.



    Evet bu segmentte bir araca sahip olmadım her zaman sedan aracı tercih etttim ,fakat bu tarz arabalara ilk kez binmedim ,BMW X5,Audi Q5,Nissan Qasqai,ve Mitsubishi Outlander kullanmıştım. Bu segmentte olan ilgim Audi Q5 sayesinde başladı gerçekten tasarımı dizaynı ve boyutları bana göre bir araç dedim,gel gelelim test ettim bana uygun bir araç olmadığını anladım bunuda önceki yazılarımda belirtmiştim.Özellikle benim aracımda da var olan kronik sorunlar bu araçda da mevcuttu hatta daha fazlası miktar anlamında nedir bunlar:

    1-Ses izolasyon eksikliği lastik ve yok gürltüsü frenleme esnasında gelen ugultu bunu benimle teste çıkan arkadaş lastiğin kalın olmasına bağladı bende benim aracım dahil A8 ve Q7 kullanmadım hepsinde bu ses mevcut dedim sustu...

    2-211 hp olmasına rağmen multitronic vitesin gücü dizginlemesi olayı vites geçişlerinde boşluk hissedilmesi olayıdır.

    Her görüşe saygılıyım;yazımı objektif değilde subjektif olarak değerlendirmiş olabilirsiniz bunlar benim görüşlerim paylaşmak istedim gidin hemen alın bu aracı kaçırmayın bunun gibisi yok demedim.Araçtan edindiğim izlenimler içinde müsade edinde benimde en az forumdaki arkadaşlar kadar konuşmaya ufak yaşlardan beri otomobil tutkunu olarak hakkım olduğunu sanıyorum hobim olması nedeniyle bu tür işlere zaman ve emek harcıyorum zamanım elverdiğince, ben aracın bana o kısa zaman içinde verdiği hazzı anlatmak istedim otomobillerle az da olsa ilgisi olan arkadaş benim yazdıklarımı hissetmekte zorlanmaz kanaatindeyim.En son sorunuza gelcek olursam discovery 3 kullanmadığım için hakkında yorum yapamam saygılar...



    Heyecanını anlıyorum zaten bundan dolayı seni eleştirmedim. Fakat, bir aracı test edeceksen bu 2km'lik yolda iki arada bir derede tnaıtım kokteylinde olmaz. Bende Borusan ve Kosiflerin birçok etkinliğine katıldım. Araştırırsan konularımı görürsün. Bir araç lansmanından bir araç hakkında bu kadar fikir sahibi olmana şaşırdım hepsi bu. Amacım konunu baltalamak yada sana çamur atmak değil, ama gerçekten değindiğin noktalar bana çok uçuk geldi. Bence birgün gidip etraflıca bu aracı test et ve aracı kullanırken objektif bakmaya çalış. Discovery 3'ü iyi tanıyorum zamanında 2 senede range rover kullanmış biri olarak yazını okuyunca bu sonuçları çıkarttım. Unutmadan, Seninle teste çıkan her arkadaşın zaten her araca verecek mutlaka bir cevapları oluyor. Test ederken mümkünse aracı tanımaya çalış, senle teste çıkan kişile sohbet etme fazla. Buda benden ufak bir tavsiye ne kadar dinlersin senin bilecğein iş.

    Müsade ne kelime burası bir forum ortamı tabi ki istediklerini yazıp konu açabilirsin bunun için kimseden izin almana gerek yok. Fakat tüm forum kullanıcıları gibi buraya konu açıyorsan gelecek cevapları da kabul etmiş sayılırsın. Kaldı ki ben sana kırıcı birşeyer yazmadım sadece gördüklerimi yazdım. Hani bir aracı gerçek anlamda anlatabilmek için iyi tanımak gerekir. Eğer öyle olmasaydı herkes araç test eder kafasına göre şu 10 puan şu 9 puan derdi. Herneyse benim burda senin kullandığın araçları öğrenmek gibi bir niyetim yok o tip konular genelde mal varlığına kadar gidiyor çünkü : )

    Beni yanlış anladığını düşünüyor konunda ve hayatında başarılar diliyorum, Umarım herkes gibi sende istediğin araçlara sahip olursun.

    Sevgiler.

    Sevgili arkadaşım, ilk başta şunu söylemeden geçemiyecem bana bu forumda yapılan eleştirlerin yanında seninkiler sönük kalır bu birinci olay ,ikinci nokta eleştiriye açık bir insanım yapıcı olduğu müddetçe sadece sizden ricam bir gidip aracı test edin benim dediklerime katılcaksınız belki ben kelimeleri bankörce kullanmış olabirim,şunu da vurgulamadna geçemiyecem eğer bir aracı test ediyorsam onu emin olnki on defa test etmişimdir sanal ortamda dersime iyi çalışıp giderim avall aval satıcının suratına bakıp araç hakkında bilgi almam o benden öğrenir çoğu zamanşuan bile incelemekteyim aracı

    http://www.caradvice.com.au/43790/land-rover-discovery-4-review/

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/239869/land_rover_discovery_4.html

    buyrun sizde bakın

    Birde benim yazımda uçuk gelen noktalar nedir onlarıda yazarsanız sevinirim konuyu açmamım amacı aracı tartışmak bilgi sahibi olmak ancak dediğim gibi önce aracı test et ve mümkünse benden daha uzun zaman edersen daha süper olur sizinde izlenimleriniz bekliyorum.Bir diğer konu heyacan olayı ilk kez bir aracı test etmiyorum çok defa Auto Show ve Auto Haber tarafından testlere çağırıldım İzmit körfez pistinde neyse sonuç olarak otomobiller den iyi kötü anlıyoruz en az forumdaki arkadaşlar kadar saygılarr..
    _____________________________




  • Bir türlü ısınamadım bu araca.Tip olarak çok itici geliyor.
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozdamar

    Yazınızı okudumda sanki ilk defa bu tip bir araca biniyormulsunuz izlenimi aldım. Ayrıca 2km yolda vites geçişlerini,sağa sola yatmasını,80km hıda tüm aldığınız unsurları almanıza şaşırdım. Söyledikleriniz araçtan etkilenmiş olduğunuzu gösteriyor fakat ne yazıkki objektiff değiller. Benim size sorum Discorey 4te 3'e göre ne tür iyileştirmeler yapılmış ? Hangi eksikler kapanmış mesela.



    Evet bu segmentte bir araca sahip olmadım her zaman sedan aracı tercih etttim ,fakat bu tarz arabalara ilk kez binmedim ,BMW X5,Audi Q5,Nissan Qasqai,ve Mitsubishi Outlander kullanmıştım. Bu segmentte olan ilgim Audi Q5 sayesinde başladı gerçekten tasarımı dizaynı ve boyutları bana göre bir araç dedim,gel gelelim test ettim bana uygun bir araç olmadığını anladım bunuda önceki yazılarımda belirtmiştim.Özellikle benim aracımda da var olan kronik sorunlar bu araçda da mevcuttu hatta daha fazlası miktar anlamında nedir bunlar:

    1-Ses izolasyon eksikliği lastik ve yok gürltüsü frenleme esnasında gelen ugultu bunu benimle teste çıkan arkadaş lastiğin kalın olmasına bağladı bende benim aracım dahil A8 ve Q7 kullanmadım hepsinde bu ses mevcut dedim sustu...

    2-211 hp olmasına rağmen multitronic vitesin gücü dizginlemesi olayı vites geçişlerinde boşluk hissedilmesi olayıdır.

    Her görüşe saygılıyım;yazımı objektif değilde subjektif olarak değerlendirmiş olabilirsiniz bunlar benim görüşlerim paylaşmak istedim gidin hemen alın bu aracı kaçırmayın bunun gibisi yok demedim.Araçtan edindiğim izlenimler içinde müsade edinde benimde en az forumdaki arkadaşlar kadar konuşmaya ufak yaşlardan beri otomobil tutkunu olarak hakkım olduğunu sanıyorum hobim olması nedeniyle bu tür işlere zaman ve emek harcıyorum zamanım elverdiğince, ben aracın bana o kısa zaman içinde verdiği hazzı anlatmak istedim otomobillerle az da olsa ilgisi olan arkadaş benim yazdıklarımı hissetmekte zorlanmaz kanaatindeyim.En son sorunuza gelcek olursam discovery 3 kullanmadığım için hakkında yorum yapamam saygılar...



    Heyecanını anlıyorum zaten bundan dolayı seni eleştirmedim. Fakat, bir aracı test edeceksen bu 2km'lik yolda iki arada bir derede tnaıtım kokteylinde olmaz. Bende Borusan ve Kosiflerin birçok etkinliğine katıldım. Araştırırsan konularımı görürsün. Bir araç lansmanından bir araç hakkında bu kadar fikir sahibi olmana şaşırdım hepsi bu. Amacım konunu baltalamak yada sana çamur atmak değil, ama gerçekten değindiğin noktalar bana çok uçuk geldi. Bence birgün gidip etraflıca bu aracı test et ve aracı kullanırken objektif bakmaya çalış. Discovery 3'ü iyi tanıyorum zamanında 2 senede range rover kullanmış biri olarak yazını okuyunca bu sonuçları çıkarttım. Unutmadan, Seninle teste çıkan her arkadaşın zaten her araca verecek mutlaka bir cevapları oluyor. Test ederken mümkünse aracı tanımaya çalış, senle teste çıkan kişile sohbet etme fazla. Buda benden ufak bir tavsiye ne kadar dinlersin senin bilecğein iş.

    Müsade ne kelime burası bir forum ortamı tabi ki istediklerini yazıp konu açabilirsin bunun için kimseden izin almana gerek yok. Fakat tüm forum kullanıcıları gibi buraya konu açıyorsan gelecek cevapları da kabul etmiş sayılırsın. Kaldı ki ben sana kırıcı birşeyer yazmadım sadece gördüklerimi yazdım. Hani bir aracı gerçek anlamda anlatabilmek için iyi tanımak gerekir. Eğer öyle olmasaydı herkes araç test eder kafasına göre şu 10 puan şu 9 puan derdi. Herneyse benim burda senin kullandığın araçları öğrenmek gibi bir niyetim yok o tip konular genelde mal varlığına kadar gidiyor çünkü : )

    Beni yanlış anladığını düşünüyor konunda ve hayatında başarılar diliyorum, Umarım herkes gibi sende istediğin araçlara sahip olursun.

    Sevgiler.

    Alıntıları Göster
    Bugün NTV'de 0-100 programında tanıttılar. Gerçekten hoş araç olmuş.
    Hiçbir şeyi unutmamışlar.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mchll

    Bugün NTV'de 0-100 programında tanıttılar. Gerçekten hoş araç olmuş.
    Hiçbir şeyi unutmamışlar.

    Alıntıları Göster
    Ntvde izledim.. İyi güzelde asfalttan çıkartmaz bunu alan insan.. Doblodan kangodan berlingodanda farkı kalmıyor yani..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Ntvde izledim.. İyi güzelde asfalttan çıkartmaz bunu alan insan.. Doblodan kangodan berlingodanda farkı kalmıyor yani..

    Alıntıları Göster
    2008 range sport da kalkışlar pek iyi değil araba fazla ağır kalıyor.ntv de izledim,bu durum aşılmış şimdiki versiyonda.fren mesafesi de kısalmış.sadece ön konsol değişecek diye biliyordum.öyle değilmiş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FBcoskunFB

    2008 range sport da kalkışlar pek iyi değil araba fazla ağır kalıyor.ntv de izledim,bu durum aşılmış şimdiki versiyonda.fren mesafesi de kısalmış.sadece ön konsol değişecek diye biliyordum.öyle değilmiş.

    Alıntıları Göster
    Discovery 3 ile 4 arasinda oyle aman aman gorsel bir fark goremedim..

    Discovery 4'un arka stoplari Dogan gorunumlu Sahin gibi olmus.. Aceleye gelmis sanki arac..
    _____________________________


    Ford Focus HB TDCi Collection 2011
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AB27


    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    paylaşım için cok tşk.

    alınabilirlik fayda fiyat kullanım olarakda cok mantıklı bir 4x4 lr4

    makyajla birlikte dahada gelişti özellikle motor

    fren konusunda biraz zamana ihtiyac var bende test etmiştim lr3 fren pedalı dozlamayı cok iyi ayarlamak gerekiyor o aralığı kısa turtulmuş biraz biraz fazla basınca panik fren yapıyor tecrübeyle sabittir

    hem arazide hem asfaltta uzun yıllar zevkle kullanılabilecek cok keyifli bir 4x4 gercekten

    birde cam tavan olyı cok güzel zaten geniş bir araç birde buna cam tavan eklenince cok daha alımlı ve keyifli oluyor.

    sahipmisiniz araca ? imzanızda corvette ve lr4 yazıyorda...






    hayır

    sahip olmak için calışıyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Discovery 3 ile 4 arasinda oyle aman aman gorsel bir fark goremedim..

    Discovery 4'un arka stoplari Dogan gorunumlu Sahin gibi olmus.. Aceleye gelmis sanki arac..



    Asil fark iceride resimlerden gordugum kadariyla Di$ gorunu$teki en buyuk degi$iklik yeni ledli farlar olmu$. Hatta yukaridaki resimde gordugum uzere, Disco 3 HSE'deki jantlarin aynisi var.

    Arkasi hala 106 ekran Plasma TV tabi.
    _____________________________
    J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.