Şimdi Ara

Yeni daikin kombi (Yüksek Modülasyon Oranı 1/8 ) (296. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.681
Cevap
102
Favori
477.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • germancia G kullanıcısına yanıt

    Link koyar mısın bulamadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    https://www.amazon.com.tr/dp/B084HL5WNF/ref=cm_sw_r_u_apa_i_TBTTK9YB31XD826404XC

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Çözüm bulabildiniz mi? Aynı sorunu yaşıyorum nerdeyse her çalışmada 1167 hatasına düşüyor sonra restliyor. Restlemelerde de önce 5sn sürüyordu şimdi 40 sn ve üzeri sürüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • germancia G kullanıcısına yanıt

    Yukarıda da yazdığım gibi;


    Bende durkalk hadisesine başlamasının nedeni 1167 hatası. 1167 hatasına gelene kadar kombi normal düşük alevde çalışıyor. 1167 hatası gelince durkalk başlıyor. Çeşitli denemeler yaptım. Son olarak;


    C3 ve C4 parametrelerini 3 yaptım.

    P7 ve P8'i 65 yaptım

    P17 - 5 ( bunun pek önemi yok. ne olursa olsun pompa 65'de çalışacak)



    1167 hatası ve dolayısıyla durkalk hadisesi sona erdi.


    Dahası; petekler çok çok daha iyi ısınmaya başladı.


    Öncesinde Cosa termostat hedef dereceye hiç gelemediği için kapanmıyorken şimdi çok daha az çalışıyor.

  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Hocam peki bu ayarlar da tüketim nasıl A8 A9 A13 kaç oluyor en düşük

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ayt3959 A kullanıcısına yanıt

    A8 ve A9'a bakmadım. Sanırım A8 ile A13 aynı



    A13 bu parametreler ile 250 oluyor (benimki eski sürüm olduğu için 3 taneli)


    C parametreleri 0 olduğu zaman A13 220 civarında oluyordu.


    Evet, tüketim biraz arttı. Ama artık ısınıyorum. Isınamadıktan sonra tüketimin az olmasının bir manası yok.

  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Hocam peki servis ile görüşmedinizmi hiç şu çonta konusunda siz şuan cihazın min alev boyunu yükselttiğiniz için sorun çözüldü ama tüketim arttı min alev boyunda cihaz 3 kw düşüyor ama sizin yaptığınız ayar ile muhtemelen 5 kW civarında yanıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ayt3959 A kullanıcısına yanıt

    Açıkcası, cihaz kaliteli ama servisleri değil. Bunu daha önce kombiden gelen tıklama sesi için servis geldiğinde görmüştüm. Mümkün olduğunca servisi çağırmayı düşünmüyorum. C parametrelerini düşürüp tekrar denemeler yapacağım. Ama conta için servisi çağırmayı düşünmüyorum.


    Bu cihazı kullandığım 4. kış. İlk 2 kış ne durkalk ne 1167 hatası vardı. Sonradan peydah oldu bunlar. Kendi çözümünü kendim bulmaya çalışıyorum.

  • germancia G kullanıcısına yanıt

    Honeywell T3R kullanıyor musunuz? Memnun musunuz?


    Şu anda Cosa kullanıyorum. İlk çıktığı zamandan beri kullanıyorum. Memnunum.


    Yapacağım bahçe evine koyacağım kombiye de termostat koymam lazım. Termostat ile yaşamaya alıştık yıllardır. Oraya bunu almayı planladım. Honeywell daha önce hiç kullanmadım ancak sanırım kalitesi tartışılmaz.

  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Daha takmadım havalar iyi şu 1167 hatası içim servis geldiğinde taktıracağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende premix vz 24kW modeli var, kombi 35e ayarlı fakat 41-42de çalışıyor. Ev çok sıcak oluyor. Bunun bir çözümü var mı? Bir de günde yaklaşık 10m3 yakıyor.

  • Blackberry Smoke kullanıcısına yanıt

    35 ve 10m3 mü.? Yanlişin yokmu hocam bence servis ile görüşün biz ndj serisinde 45 filan o degerleri yakaladigimi hatirliyo gibiyim şuan 36,37 sanirim hava akşamlari soguk olur da günlük 4,5m3 var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    35 ve 10m3 mü.? Yanlişin yokmu hocam bence servis ile görüşün biz ndj serisinde 45 filan o degerleri yakaladigimi hatirliyo gibiyim şuan 36,37 sanirim hava akşamlari soguk olur da günlük 4,5m3 var

    24 saat set değeri 35 hocam hiç ellemedim, ev zaten aşırı sıcak oluyor, genelde 41 de duruyor aşağı düşmüyor. Ayarlarda bir problem mi var bilmiyorum. 14 gün oldu alalı 129m3 fatura geldi, yeni taşındım.

  • Blackberry Smoke kullanıcısına yanıt

    Aşiri yüksek gibi vx sayfasina gidip pompa ayari varsa kademe kaçta kontrol etmende fayda var yüksek ise 1 kademe düşür derim belki fatdasi olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar elinde Daikin vz 24 kw kombinin servis klavuzu olan varsa yardımcı olabilir mi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • germancia G kullanıcısına yanıt

    Servis geldi mi, netice ne oldu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackberry Smoke

    24 saat set değeri 35 hocam hiç ellemedim, ev zaten aşırı sıcak oluyor, genelde 41 de duruyor aşağı düşmüyor. Ayarlarda bir problem mi var bilmiyorum. 14 gün oldu alalı 129m3 fatura geldi, yeni taşındım.



    Alıntıları Göster

    nasıl yapacağım bu işlemi yardımcı olur musunuz?

  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Malesef sağlık nedenleriyle ilgilenemedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sizlere de danışmıştım: Benim sorunum, yeni bağlanan ndj 28 kw kombinin aşırı sesli çalışmasıydı. Eski kombim Kalisto bile daha sessizdi. Üç servis geldi, sonuncu ve daha bilgili olduklarını düşünen; Cosa termostat ile çalıştığı için bu kadar ses yapıyor, kendi termostatı yapmaz dedi. Biz deneme amacıyla Daikin termostat bağlayalım, ona göre karar verin dedi. Ben de tamam ama bana göre kombi arızalı dedim, değiştirin.


    Termostat da bağlamadılar, değişim de yapmadılar.


    Daikin almak benim için hataydı. Oturduğum yere yeni taşınan çok insan var, 3 komşumu vaz geçirdim, eve gelip sesi dinlettim. Bu ne ya deyip almak istemediler. Şimdi bu sayıyı çoğaltıyorum. Ben de en kısa zamanda bundan kurtulup başka marka bakacağım.


    Servisler berbat.. Ezbere konuşuyorlar.


    Öyle her şeyden yakınan biri değilim ama sorunumu çözmediler, kayıtsız kaldılar. Artık aklıma gelen her yere bakanlığa, oraya buraya, gerçek sahiplerine Japonlara şikayet edeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsen -- 14 Nisan 2021; 17:5:50 >




  • umutsen U kullanıcısına yanıt

    Senin ilçain bölge müdürü başka kimse cözemez yada tüketici mahkeme yoluyla cözersin..Balkonda diye duymuyoruz belki sesi mutfakda olmasi dezavantaj desenize adiniza üzüldüm..umarim en yakin sürede cözersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.