Şimdi Ara

yeni Corolla mi Fluence mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
11.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorunsuz : corolla
  • fluence alma da ne alıyorsan al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeb2734


    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    hocam almaman için toyota corola ana konu olarak bu sitede bakın yeter... bende geçen yıl auris aldım tam donanım diye araçta davlumbaz bile yok en ufak bi taşlı bozuk yole girin inanılmaz ses yapıyordu.. ha takılıyormu evet 400tl verirseniz 20tl lik plastik malzemeye... ki bu bitenesi adamlar araçtan ne çalacağını neyi tekrar satacağını şaşırmış çok uyanıklar bizi keriz yerine koymaya çalışıyorlar.. corola alırsanız bu konulara dikkat edin daha bayiden çıkmadan taktırın aracınızı iyi inceleyin...

    ancak fulu de bu yıl kasa yenileyebilir yada makyaz garnti... bence dizel manuel se focuk iyi bi seçim.. dizel otomatikse citroen c4 iyi bi seçim olur..

    Bütçemi zorlamayip Clio sport Tourer mu alsam. Sizce alinirmi?

    bütçeniz nedir bilemem ne derece zorlayabilirsiniz ancak çokta zorlamayın derim malum kredilerin durumu çokta zarar etmeyin..

    ancak o efsane bitti corola sorunsuz değil aksine şu politikası ile en sorunlular arasında ne motoruna gelir sıra ne iç dizaynına...

    bencede sport Tourer güzel araç.. devir ekonomi devri alıken de satarkende binerkende.. size tavsiyem hdı motordon şaşmayın az yakar ve en sağlam motordur ki başka marka araç sahiplerinin karaladığı fransızların üretimidir ancak ford dan mersedese bi çok marka kullanıyor bu motoru..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeb2734
    Tavsiyeniz nedir?

    Bütçeni yazarsan yardımcı olabilirim diyeceğim ama Corolla sınıfında neredeyse en pahalı araç. Jetta, Focus, Astra tavsiye ederim. Astra'nın yeni motoru gelecek, 1.3 CDTI en azından ekonomi yaptırır yürümese de.. PSA rüştünü ispat etmiş bir motor sınıfında şu an önde gelen motorlardan. TDI'ın da gideri var. Octavia'da düşünülebilir..


    Superior83 , kullandım 1.3 Mjet 90'lıktan hallice gidiyor ki şanzıman oranlarından dolayı biraz daha iyi diyebilirim. İzmir'de karma 6lt düşük bir rakam değil, 110'luk PSA Focus ile kasmadan 5.5lt/100km tutturabiliyorum, çevreyolu veya altınyol akışkan trafikte 5-10 ışığa takılarak 4lt'ye yaklaşıyor ortalama tüketim. Yağ yakma meselesi yaygın bir mesele araştırmışsınızdır illa ki arkadaşta var bizzat yağ ekliyoruz 2-3.000km'de bir




  • Benim kullanımıma gore 6 bana iyi geliyor tabiki tüketim olarak yıllarca benzinliye arabaya binip düzele geçtikten sonra. Şans ısı bizim yağ ekleme gibi hic derdimiz olmadı cok sukur ama cok da kotu araba degil. Biraz teknoloji fakiri tabikide sadeliği tercih ediyor Japonlar. Orta donanımı var comfort extra cruise kontrol bile yok. Benim astraya binince uçak gibi geliyor on konsoldan dolayı. Bu arada corolla babamin. Flu ile corolla arasında kalsam corolla derdim. Yaklaşık 1999 dan beri corollaya biniyoruz cok sukur sanayi yolunu bilmeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Superior83 -- 8 Şubat 2014; 23:27:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence i tercih etmelisiniz bana göre edc çift kavrama şanzımana sahip motor daha güçlü fluence de 110 bg bir motor varken corollada 90 bg (güncel d4d 90 bg mi emin değlim) bir motor var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superior83

    Benim kullanımıma gore 6 bana iyi geliyor tabiki tüketim olarak yıllarca benzinliye arabaya binip düzele geçtikten sonra. Şans ısı bizim yağ ekleme gibi hic derdimiz olmadı cok sukur ama cok da kotu araba degil. Biraz teknoloji fakiri tabikide sadeliği tercih ediyor Japonlar. Orta donanımı var comfort extra cruise kontrol bile yok. Benim astraya binince uçak gibi geliyor on konsoldan dolayı. Bu arada corolla babamin. Flu ile corolla arasında kalsam corolla derdim. Yaklaşık 1999 dan beri corollaya biniyoruz cok sukur sanayi yolunu bilmeyiz.

    AE101 efsane diye bilinen kasayı senelerce kullandık, gerçekten iyi arabaydı zamanına göre hiç bir derdi olmadı ama artık devir teknoloji devri ve ben Toyota'nın buna ayak uydurabildiğini düşünmüyorum. Sistem karmaşıklaştıkça kaçtılar yenilikten sorunsuz yapacağız diye, şimdi el mahkum ellerine yüzlerine bulaştırmaya başladılar 2006'da çıkan kasayla beraber. Eskiden hakkını veriyordu sorunsuzluk kavramının ama şimdi sorunlu denmese de sorunsuz da kesinlikle denemiyor. Fluence'i ben de pek beğenmiyorum ama iş motor konusunda kırılıyor. 1.4 D4-D'lerin yağ yakma mevzusunu iyi araştırmak gerek bazıları da senin bahsettiğin gibi sorun yaşamadığını söylüyor ama...




  • benim bütçem 60000 tl eğer zorlarsam 70000 e kadar zorlayabilrim. ama ilk tercih ucuz olan tabiki.
    bu durumda alınacak sıfır dizel otomatik çok kücük olmayan bir araç önerirmisiniz?
    yada şöyle sorayım: siz olsaydınız ne alırdınız?
    teşekkürler

    not:dizel otomatik değişmez şartımız
  • Lütfen edc flu bir kullanın da sonra yorum yapın. Aracın dışına bakıp ahkam kesenlere bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeb2734 kullanıcısına yanıt
    Sedan takıntınız yoksa MST olabilir. Flu ile aynı motor ve şanzımanı kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Sedan takıntınız yoksa MST olabilir. Flu ile aynı motor ve şanzımanı kullanıyor.

    magane sport tourer da güzel araç evet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeb2734 -- 9 Şubat 2014; 0:02:24 >
  • Donanım hastalığın yoksa 1.6 TDI SuperB de olabilir, test edersen ve ön yargılı biri değilsen diğerlerine bakmazsın bile. Liste fiyatı 74.000TL görünüyor pazarlık yapılır, hele 2013'ten kalma faturası kesilmiş bulursan ucuza çok iyi olur her türlü hak eder parasını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Donanım hastalığın yoksa 1.6 TDI SuperB de olabilir, test edersen ve ön yargılı biri değilsen diğerlerine bakmazsın bile. Liste fiyatı 74.000TL görünüyor pazarlık yapılır, hele 2013'ten kalma faturası kesilmiş bulursan ucuza çok iyi olur her türlü hak eder parasını.

    superb gercekten super olurdu ama malesef beni aşar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeb2734

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Donanım hastalığın yoksa 1.6 TDI SuperB de olabilir, test edersen ve ön yargılı biri değilsen diğerlerine bakmazsın bile. Liste fiyatı 74.000TL görünüyor pazarlık yapılır, hele 2013'ten kalma faturası kesilmiş bulursan ucuza çok iyi olur her türlü hak eder parasını.

    superb gercekten super olurdu ama malesef beni aşar.

    Aslında ikinci dediğimi değerlendirmeye alabilirsin, kalmamıştır muhtemelen ama birkaç hafta önce bir arkadaş yazmıştı, yanılmıyorsam 65 civarına faturası kesilmiş orta donanım TDI SuperB var diyordu bayinin birinde.
  • Ben olsam o paraları yatırmam.Amcamda var kendisi ötvsiz alıyor.2 tane megane2 değiştirdi şimdi de Fluence kullanıyor ama kalitesiz duruyor ne yalan söyliyim hocam.

    Bence 2.el d sınfı bakın derim.Skoda super b
  • Hocam benzinli alacaksanız corolla alın,yoksa başka araçlara bakın yeni 308 gelecek mesela ona bakabilirsiniz bekleyip hdı motor.
    Not:Corolla kullanıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superior83

    Benim kullanımıma gore 6 bana iyi geliyor tabiki tüketim olarak yıllarca benzinliye arabaya binip düzele geçtikten sonra. Şans ısı bizim yağ ekleme gibi hic derdimiz olmadı cok sukur ama cok da kotu araba degil. Biraz teknoloji fakiri tabikide sadeliği tercih ediyor Japonlar. Orta donanımı var comfort extra cruise kontrol bile yok. Benim astraya binince uçak gibi geliyor on konsoldan dolayı. Bu arada corolla babamin. Flu ile corolla arasında kalsam corolla derdim. Yaklaşık 1999 dan beri corollaya biniyoruz cok sukur sanayi yolunu bilmeyiz.

    AE101 efsane diye bilinen kasayı senelerce kullandık, gerçekten iyi arabaydı zamanına göre hiç bir derdi olmadı ama artık devir teknoloji devri ve ben Toyota'nın buna ayak uydurabildiğini düşünmüyorum. Sistem karmaşıklaştıkça kaçtılar yenilikten sorunsuz yapacağız diye, şimdi el mahkum ellerine yüzlerine bulaştırmaya başladılar 2006'da çıkan kasayla beraber. Eskiden hakkını veriyordu sorunsuzluk kavramının ama şimdi sorunlu denmese de sorunsuz da kesinlikle denemiyor. Fluence'i ben de pek beğenmiyorum ama iş motor konusunda kırılıyor. 1.4 D4-D'lerin yağ yakma mevzusunu iyi araştırmak gerek bazıları da senin bahsettiğin gibi sorun yaşamadığını söylüyor ama...

    koskoca toyota argeye milyarlarca dolar para yatıran firma, karmaşık diye araç üretemiyor ha. Kafan güzelmiş. Güle güle kullan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Normalde flu almak mantıklı ama 5 yılda deger kaybı daha fazla olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senin ilacın Octavia tdi dsg dostum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superior83

    Benim kullanımıma gore 6 bana iyi geliyor tabiki tüketim olarak yıllarca benzinliye arabaya binip düzele geçtikten sonra. Şans ısı bizim yağ ekleme gibi hic derdimiz olmadı cok sukur ama cok da kotu araba degil. Biraz teknoloji fakiri tabikide sadeliği tercih ediyor Japonlar. Orta donanımı var comfort extra cruise kontrol bile yok. Benim astraya binince uçak gibi geliyor on konsoldan dolayı. Bu arada corolla babamin. Flu ile corolla arasında kalsam corolla derdim. Yaklaşık 1999 dan beri corollaya biniyoruz cok sukur sanayi yolunu bilmeyiz.

    AE101 efsane diye bilinen kasayı senelerce kullandık, gerçekten iyi arabaydı zamanına göre hiç bir derdi olmadı ama artık devir teknoloji devri ve ben Toyota'nın buna ayak uydurabildiğini düşünmüyorum. Sistem karmaşıklaştıkça kaçtılar yenilikten sorunsuz yapacağız diye, şimdi el mahkum ellerine yüzlerine bulaştırmaya başladılar 2006'da çıkan kasayla beraber. Eskiden hakkını veriyordu sorunsuzluk kavramının ama şimdi sorunlu denmese de sorunsuz da kesinlikle denemiyor. Fluence'i ben de pek beğenmiyorum ama iş motor konusunda kırılıyor. 1.4 D4-D'lerin yağ yakma mevzusunu iyi araştırmak gerek bazıları da senin bahsettiğin gibi sorun yaşamadığını söylüyor ama...

    koskoca toyota argeye milyarlarca dolar para yatıran firma, karmaşık diye araç üretemiyor ha. Kafan güzelmiş. Güle güle kullan.

    Japon firmalarının teknoloji konusunda etkisi yadsınamaz fakat malesef her şey Ar-Ge ile olsa sorunlu araba diye bir kavram olmazdı. Burada uzun uzun örgüt ikliminden, işletme düzeninden bahsetmeye gerek yok.. Karmaşık araç üretemiyor demiyorum, değişime diğer firmalar kadar uyum sağlayamadığından bahsediyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.